Hoi,
nou met mij gaat het gelukkig een stuk beter hoor, dus ik ga nu even niet terug naar de huisarts....eind deze week mijn ei, dus we zien wel wat er gebeurt...
Mijn collegaatje kwam net vertellen dat ze 12 weken zwanger is....was erg bang om het mij te vertellen, maar goed, t hoort bij t leven en ik gun het haar vanharte hoor (heeft al 2 x miskraam gehad achter elkaar...), maar ja ik gun het mezelf ook zo erg!!
Manlief en ik zijn in ieder geval goed aan de klus alweer een week, als het goed is eind deze week mijn ei...dus wie weet....
Krijg het op kantoor weer drukker en daar ben ik wel erg blij mee, dan heb ik tenminste goede afleiding en denk ik er niet de hele dag aan.....met die rustige dagen ga je toch weer surfen op internet en dat moet ik gewoon niet doen zeg maar...
Els: hoop dat alles goed is gegaan vandaag...maar je zal voorlopig nog wel even niet kunnen reageren....
Kim en Laura: hoop dat de de aankomende maanden niet te zien zijn bij jullie, ik duim in ieder geval heeeeel erg hard voor jullie!!
Miep: ik zou daar ook gek van worden hoor, bij ons gebeurt het heeeel af en toe, maar dan wordt de buurvrouw wel boos op de kids hoor....ik zou het gewoon allemaal in een bak gooien en dan komen ze er maar een keer om vragen aan de voordeur...kun je meteen uitleggen dat je er niet van gediend bent...als het te vaak gebeurt ze je gewoon dat je de spullen een tijdje bij je hou....misschien dat ze er dan iets van leren....bij ons vallen de ballen namelijk op planten en bloemen en dat is echt niet leuk...Succes ermee!!
Jannie: kop op!! zo lang je nog moe bent is dat ook een teken he....die misselijkheid kan minder worden....dus je bent gewoon nog harstikke zwanger en t gaat allemaal goedkomen, ik voel het!! (alhoewel ik je onzekerheid volkomen kan begrijpen hoor...)
Marieke: hoop dat je een lekkere vakantie zult hebben (t weer wordt iets minder in NL...) maar goed, dat mag de pret niet drukken!!
Linda: hoe is ie met jou?? tijdje niets meer gelezen van je....(of zie ik dit nu verkeerd)???
Roos hoe is ie nou met jou??? Vloei je nog steeds zo erg of is het nu minder?? anders even langs de huisarts hoor....ik vloeide 2 dagen behoorlijk, t kwam spontaan en t was ook spontaan verdwenen na 2 dagen, heeeel vreemd....
Nou meiden, ga gauw weer aan de slag, maar zag dat veel meiden wilden weten hoe het nu met me ging...vandaar even snel dit bericht....
liefs Yosha