We gaan ervoor!! - Part I

Heb even jullie berichten gelezen dus weer helemaal op de hoogte, alles klaar voor vakatie enb helemaal moe nu, dus ik ga slapen, maar niet zonder jullie  even gedag te zeggen natuurlijk!!!
ik ga jullie zeker missen, maar helaas geen internet op vakantie...
Ik hoop op goed nieuws als ik terugkom!!!!
Tot over twee weken!!!!!
Knuffel, Marieke

Hoi dames,

morgen is het zo ver en ja ben best zenuwachtig, komt denk ik ook
doordat ik morgen alleen ga en marco pas s'avonds zie.
Heb een instructie briefje gemaakt voor de mannen (marco en zijn vader)
betreffende naar school inge en wat belangrijk is. (haar beker en tussendoortje
aan inge geven zodat ze deze in de bak doet voor 10.00uur, broodtrommel en
beker voor overblijf in de tas laten zitten die pakt ze zelf, helpen met jas s'ochtends
deze moet onder de capejes) oei wat maak ik me druk,

yosha: ben benieuwd maandag voor je ik hoop dat ze wat duidelijker
antwoorden hebben.

Linda: hoe was de musicall?
spannend hoor eerste echo in zicht.

Laura: al een keuze gemaakt met al die parken hahaha
ik ben zelf een water rat dus ik wist het wel.
Gaat het alweer een beetje beter met je man z'n rug?
nod in zicht ga voor je duimen.

Roos: geen idee hoe mijn cysters heten zal het morgen is vragen
ik weet alleen dat het gevuld is met vocht, en had er 1 met dna ofzo iets
vaag, ze vertragen wel voor mij de zwangerschap. (ivm hormonen
Ik las dat je een zware donderdag achter de rug hebt, ik hoop dat je
toch een beetje bij hebt kunnen komen dit weekend.
inge is 4 je wilt niet weten wat meisjes dan doen/zeggen/kunnen.

Marieke: fijne vakantie in vlieland.

Janneke: inderdaad een beetje jammer van de bediening, heb zelf ook
in de horeca gewerkt (van der valk) wij zouden dan echt op ons flikker
krijgen met zo'n stund. maar fijn dat het wel mee viel.

Marijke: klus ze en sterkte met de ramadam, ik vindt het echt knap
(zelfs er aan beginnen)

Patricia: Ik ga voor je duimen dat er een nod voor je inzit.
oefenen kan geen kwaad maar reseltaat mag er dan ook wel inzitten. haha

Kim: fijn dat het beter gaat met je zoontje.
nod in zicht ga voor jullie duimen.

Oei zie dat ik nog een half uurtje heb daarna mag ik niet meer eten en drinken,
zo ga me zelf maar eens even vol tanken.

groetjes els

Even snel, manlief komt zo met het eten terug, lekker aan de pizza!

Marieke, ik geloof dat ik net te laat ben, maar toch nog een hele fijne vakantie gewenst!! Je hebt het verdiend!!

Yf, wat fijn dat je ongi bent geworden!! Dat ik dat nog eens zou zeggen hier hihi!!
Ik duim voor je dat morgen alles schoon is!!

Els, heel veel sterkte morgen met de operatie!! Het gaat goed komen, al snap ik dat je er tegen op ziet!!

Marijke, ook jij succes met de Ramadan en het vasten. Half 5 opstaan, brrrrr.....!!!

Kim, jij ook 3-9 je NOD dus. Wanneer ga jij testen? Ik doe het 4-9 als ik dan nog niet ongi ben geworden!!

Goedemorgen,

Loreane: is niet erg hoor dat je niet zoveel meekletst, hoop dat je onze verhalen beetje kan volgen? ;-) Fijn dat je bijna vakantie hebt, waar gaat de reis heen of blijf je thuis?

Els: sterkte voor de ingreep; hopelijk ben je weer snel hersteld!!

Marijke: succes vanaf vandaag met de Ramadan! Dus wel doorklussen begrijp ik ondanks de komende periode. Geef je groot gelijk hoor! 4.30uur is wel erg vroeg, je moet er wat voor over hebben zo te zien!

Patricia: ik snap dat je jezelf nu al wilt behoeden voor een evt teleurstelling. Maar wie weet! Is je eisprong nu later geweest dan je eerst dacht?
We hadden zo ons best gedaan overdag op de bruiloft met het geheim houden (tot alcoholvrije champagne aan toe) dus ik was echt teleurgesteld, maar t zijn allemaal wel vrienden / kennissen dus ZOO erg is het niet, maar goed had het liever op n andere manier verteld natuurlijk! Tis gewoon slordig van de catering; we komen zelf uit de horeca en weten hoe "makkelijk" het is om zulke dingen goed te regelen. En ik blijf erbij: het druist volledig tegen mn natuur in dat ik zo geheimzinnig moet doen over iets waar ik zooooo blij mee ben. Wie dat bedacht heeft.... Maar goed nog 2 weken en 3 dagen. Counting down the days....

Kim: fijn dat je testen binnen zijn! Sensitest heeft het idd druk met ons, we moeten kwantumkorting krijgen! Haha! Ik ben ook best een testjunk maar zag het nut er niet van in om te wachten met testen. Beide keren wist ik diep van binnen wel dat ik zwanger was dus die + test was slecht een bevestiging. Dus ik zou zeggen: test wanneer jij dat wil! Soms is het te vroeg natuurlijk maar goed.
Bij mij was mijn zw. test 15 dagen na bevruchting nog negatief, maar 19 dagen erna weer positief.

Yf: jippie dat je vrijdag ongesteld bent geworden, netjes op tijd dus! Fijn voor je. Hopelijk krijg je groen licht vandaag, we horen het wel van je!

Marieke is nu lekker op vakantie. Lekker hoor 2 weken bijkomen samen. Ben er ook enorm aan toe maar over 2 weken en 5 dagen gaan wij naar Spanje. Lekker! Ben dan ook niet online die week, misschien een keertje. Haha denk daar nu al over na! Hoop dat het geluk brengt aangezien er 4 NOD's zijn in die week!

Laura en Kim: ik duim voor jullie!

Hier alles bueno. Vandaag 10 weken! Weer een mijlpaal maar maak me ondertussen weer beetje zorgen, voel niet veel vandaag en gisteren. Kweet t, kan door de moeheid komen maar ik wacht met smart op een kleine bevestiging,... Fulltime werken is in ieder geval een enorme opgave voor mij, ik kan slapen wat ik wil maar blijf kapot, vooral tussen 13 en 17uur op t werk. Bah! Morgenavond 2 klanten in mijn salon maar de rest van de week ga ik het erg rustig aan doen.

Fijne dag!

Groetjes Jannie

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind
nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura

10/6

20/8

3/9

3e

1

-

33

Gron.
stad

21/8-10/9

Kim
6/8
19/8
3/9
1e
2
-
30
N-Br

Miep
19/6
27/8
10/9
2e
1
1
32
N-Br
al gehad

Patricia

10/7

28/8

10/9

2e

2

4-9

30

Z-H

al gehad

Marijke              
17/6
2/9
13/9
3e
3
2-9
33
Utrecht
--

Els
11/4
2/9
17/9
4e
2
-
29
Ensch
?

Yoshua

28/7

6/9

20/9

2e

1

-

32

H'sum

al gehad

Maike
10/8
7/9
21/9
1e
1
21/8

24
Frl

Roos

1/8

10/9

24/9

2e

2

19/9

33

Gld

al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
1/9
31
Z-H
27/11-15/12

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2

-

26

Stellen
dam

Janneke
7/7

2e
2
-
28
Gld
15/8-24/8

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

?
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
30/3/09
1e
1e
1

18/9
9.00u
29
N-Br
20-27/9

Linda
23/3

23/4/09
2e
5e
2
9-9 14:15u
30
Frl
al gehad

Nou, het weekend is weer achter de rug. Op zich wel een lekker weekend. Het weer werkte natuurlijk ook wel enorm mee.
Het zou nog fijner zijn geweest als we niet steeds het speelgoed van de buurkinderen bij ons in de tuin zouden hebben liggen. Dat er af en toe een keer iets bij ons in de tuin belandt, dat kan ik me voorstellen, maar zo vaak!
Wat vinden jullie? Hoe vaak  ballen / frisbees e.d. van de buren in de tuin is acceptabel?
Het vervelendste is dat het de buurman en zijn vrouw geen donder uit maakt. Zij vinden het allemaal heel normaal. Dus hun kinderen ook. Nog voordat de eerste frisbee gisteren over de schutting zeilde, hoorde ik hun jongste zeggen dat het niet uit zou maken als er iets over de schutting zou gaan, omdat ze toch nog genoeg hebben liggen.
Ik vind kinderen helemaal geweldig hoor (uiteraard, wat zou ik anders op dit forum doen?), maar ik ben wel van mening dat een opvoeding wel op zijn plaats zou zijn.
Ben benieuwd naar wat jullie acceptabel vinden!

Verder alles goed hier. Mijn vriendin is ook weer terug van vakantie, dus kunnen we in de pauzes weer fijn samen gaan wandelen en samen op onze NOD's wachten. Die van haar is geloof ik komend weekend, die van mij een halve week later. Zij weet wel niet dat ik ook zwanger probeer te raken, maar dat doet er niet toe. Ik vind het gewoon leuk om het er af en toe over te kunnen hebben, ook als ik niet vertel hoe het bij mij precies zit.

Nog twee dagen en dat hebben we weer 2 NOD's hier. Spannend! Helaas is de eerste al afgevallen. Hopelijk is er voor de andere twee beter nieuws.
Laura, jij bent dus van plan om een dag na je NOD te testen, als de ongi niet is gekomen. Zo denk ik er ook over.
Bij mij vorige zwangerschap had ik dat ook gedaan en toen was het positief, maar wel een heel dun streepje. Ik denk dus niet dat het veel zin heeft om eerder al te testen.

Komend weekend gaan we 2 dagen weg met de familie van manlief. Zijn ouders en zijn zus met haar gezin. Zij heeft twee dochters van 8 en 9 (geloof ik?). Wordt ongetwijfeld heel gezellig.

Groetjes,

Hoi,

nou met mij gaat het gelukkig een stuk beter hoor, dus ik ga nu even niet terug naar de huisarts....eind deze week mijn ei, dus we zien wel wat er gebeurt...

Mijn collegaatje kwam net vertellen dat ze 12 weken zwanger is....was erg bang om het mij te vertellen, maar goed, t hoort bij t leven en ik gun het haar vanharte hoor (heeft al 2 x miskraam gehad achter elkaar...), maar ja ik gun het mezelf ook zo erg!!

Manlief en ik zijn in ieder geval goed aan de klus alweer een week, als het goed is eind deze week mijn ei...dus wie weet....

Krijg het op kantoor weer drukker en daar ben ik wel erg blij mee, dan heb ik tenminste goede afleiding en denk ik er niet de hele dag aan.....met die rustige dagen ga je toch weer surfen op internet en dat moet ik gewoon niet doen zeg maar...

Els: hoop dat alles goed is gegaan vandaag...maar je zal voorlopig nog wel even niet kunnen reageren....

Kim en Laura: hoop dat de  de aankomende maanden niet te zien zijn bij jullie, ik duim in ieder geval heeeeel erg hard voor jullie!!

Miep: ik zou daar ook gek van worden hoor, bij ons gebeurt het heeeel af en toe, maar dan wordt de buurvrouw wel boos op de kids hoor....ik zou het gewoon allemaal in een bak gooien en dan komen ze er maar een keer om vragen aan de voordeur...kun je meteen uitleggen dat je er niet van gediend bent...als het te vaak gebeurt ze je gewoon dat je de spullen een tijdje bij je hou....misschien dat ze er dan iets van leren....bij ons vallen de ballen namelijk op planten en bloemen en dat is echt niet leuk...Succes ermee!!

Jannie: kop op!! zo lang je nog moe bent is dat ook een teken he....die misselijkheid kan minder worden....dus je bent gewoon nog harstikke zwanger en t gaat allemaal goedkomen, ik voel het!! (alhoewel ik je onzekerheid volkomen kan begrijpen hoor...)

Marieke: hoop dat je een lekkere vakantie zult hebben (t weer wordt iets minder in NL...) maar goed, dat mag de pret niet drukken!!

Linda: hoe is ie met jou?? tijdje niets meer gelezen van je....(of zie ik dit nu verkeerd)???

Roos hoe is ie nou met jou??? Vloei je nog steeds zo erg of is het nu minder?? anders even langs de huisarts hoor....ik vloeide 2 dagen behoorlijk, t kwam spontaan en t was ook spontaan verdwenen na 2 dagen, heeeel vreemd....

Nou meiden, ga gauw weer aan de slag, maar zag dat veel meiden wilden weten hoe het nu met me ging...vandaar even snel dit bericht....

liefs Yosha

Hey meiden,

Ik heb weer wat gemist zo te lezen!

@ Marieke: ik denk dat ik te laat ben, maar heeeeeeeel veeeeeeeeel plezier op Vlieland!!! Hopwlijk knap je ervan op. Hoe ist met je SI gewricht??? Het kan ook zijn dat door de val een bekkenhelft iets is verschuiven ten opzichte van het heiligbeen waardoor het SI gewricht niet goed functioneren kan, mn. bij bukken en dan weer omhoog komen, lang zitten, lang staan en lang lopen. Fietsen gaat vaak wel goed. Opstaan uit de stoel is vaak ook niet prettig en je kunt de pijnlokatie vaak goed aanwijzen. Wanneer je klachten blijven kun je mssn beter ff naar een goede fysiotherapeut/manueeltherapeut gaan. Anders wordt het probleem tijdens je zwangerschap alleen maar vervelender. Zo dat was het goed bedoelde advies van fysio linda weet raad..hihihihi..............

@ Marijke: oeps.half 5 opstaan 's ochtends is wel heel vroeg! En dan de gehele dag zonder eten en drinken (??). Eten kan ik me voorstellen, maar drinken?? Je laat je ei niet voorbij gaan, je weet maar nooit!!

@ Laura: klinkt allemaal super leuk daar vanuit de states. Hoe lang blijven jullie nog weg?? Wanneer je do nog geen ongi hebt dan zw test?? Ik duim met je mee!!!!!!

@ Jannie: errug moe zo te lezen. wel herkenbaar voor mij! heb ik nu ook last van + erg druk dus................... Ik heb vorige week toen ik vrij was een positiebroek aan gehad. Voelde me depri en onzeker: het heeft geholpen. ook heb ik nog steeds last van mijn darmen (opgezet/lucht etc.) Jij ook???? Ik ben sinds gistermorgen ook misselijk. Vanmorgen na het eten van een boterham: overgeven en daarna weer verder eten. Zo gek. Verder regelmatig een weeig gevoel in mijn buik/maag.

@Roos: Ik heb een gastruiter/vriendin die met mijn paard wedsrijden rijdt: zat 2 pntn in L2!!!! Super tevreden dus. Ik heb altijd priveles van haar en toen ik zwanger was begin dit jaar hebben we voor haar een startkaart aangevraagd met mijn paard. En ja toen kreeg ik een MK en hebben we besloten om haar dit jaar te de wedstrijden te laten rijden. Thuis rijden we hem allebei. Kga zo ook ff rijden, al merk ik dat ik nu wel voorzichtiger ben. Ik heb een moeilijk sensibel paard.
Hoe ist met je bloedingen?? Wel heftig hoor! hopelijk alweer afgenomen.

Ik ben gisteren met mijn moeder naar de musical Les Miserables geweest: ZO SCHITTEREND!!! De   muziek komt rechtstreeks binnen. Ik heb de CD ook gekocht en draai hem al de gehele dag zodra ik de kans zie.

Manlief is nu onderweg naar Leek. Ik heb handel gedaan op marktplaats (zo leuk!!! Aanrader). Ik heb een stokke sleepi/bedje + junior uitbreidingsset gekocht voor zoonlief. nieuw niet te betalen. Ben benieuwd.

Nog 1 week dan echo. Blijf rustig afwachten. Vanaf a.s. woensdag 4 dagen cursus. Joepie!!!! Echt een TOP cursus. Komende week het 3e deel.  

@ Els: Vandaag geopereerd!! alles goed gegaan?? Hopelijk mag je morgen naar huis en kun je ons vertellen hoe het met je gaat. Ik heb aan je gedacht vandaag!!! wij allemaal denk ik...hihihihi..........

@ Miep: lastige buurkinderen/ouders heb jij!! daar heb ik hier geen last van. Al zou ik er denk ik wel wat van zeggen of idd het speelgoed bewaren en niet teruggeven tenzij ze er om vragen. dan kun je van die gelegenheid meteen gebruik maken om te zeggen dat je geen speelgoed meer in je tuin wilt zien. Streng zijn hoor.......hahahaha...... Ik merk ook wel dat niet elke ouder duidelijk en gestructureerd zijn kinderen opvoedt. Wij proberen het wel althans.
Zoonlief is nu 2 en zegt graag NEE. heel grappig, maar moet toch nu al leren dat de wereld niet alleen om hem draait en dat ook hij grenzen krijgt opgelegd. Tja consequent blijven is niet altijd mee..........want het is ook zo vaak toch errug schattig het ondeugende gedrag!

Het is weer een heel verhaal geworden.
Mssn. Tot straks.

Grtz Linda

Joepie de .....poepie!!  Net een superpositieve ovu-test gedaan. Nog nooit zo positief gehad! De testlijn is zelfs nog veel donkerder dan de controlelijn terwijl hij gister nog amper te zien was. Duidelijke zaak dus. Ik heb mijn data in onderstaand schema dus weer aangevuld zoals jullie zien....Spannund!
Weer fijn aan de klus dus! hihi!

Vandaag weer begonnen met werken na mijn vakantie. Was een rustige dag dus was goed begin. Heb ondertussen weer 5 sollicitaties weg gestuurd afgelopen zondag adhv een banenmarkt. Hopen dat ik daar goede reacties op krijg!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind
nr

contr
Leeftijd
Komt
uit