We gaan ervoor!! - Part I

he kim en marijke balen voor jullie dat het deze ronde( niet raak) is!!!
had ik de laatste keer ook, en dat was wel eerst NOD na mk maar toch hoop je er gelijk weer op!!!misschien kan het een innestelingsbloeding zijn marijke!!!   als je een test doet, is die dan ook positief!!!!! dan weet je het zeker, en hoef je niet meer onzeker te zijn!!!
ja en wij gaan za weg, en precies in de vakantie heb ik mijn ei!!! veel klussen dus!!! haha!! ik zal mijn manneke eens bespringen!!! (vind die heel erg)

he meiden ga weer ff werken!!!   vind mijnn baaas ook leuk denk ik.

dikke kus Loreane

Hi ladies,

heb maandag mijn echo gehad en ik heb goed nieuws! Baarmoeder is leeg dus géén curettage en we hebben 'groen licht'! Joepie!! Heb nog wel even bij een vriendin nagevraagd of we nu nog steeds verhoogde kans hebben op een meerling bij de volgende ovulatie aangezien we vorige keer natuurlijk 4 eitjes hadden. Willen graag een kindje maar als het er weer zo veel zijn wachten we nog wel even.
Wel heb ik nog 3 cystes in mijn eierstok. Is geen probleem om weer zwanger te worden en ze gaan als het goed is vanzelf weg,  maar moet over 3 maanden er toch even naar laten kijken. Blijkbaar 7 eitjes gehad waarbij er 3 niet uit het follikel gebarsten zijn en 4 wel!

Verder alles goed, druk op het werk dus mijn vakantie is al gelijk naar de achtergrond verdwenen. Gelukkig ga ik nog 2x dit jaar! Joepie!
Vandaar ook dat ik niet zo vaak meer kan tikken op mijn werk.

Groeten, Y

Hoi hoi,

Yf: wa een goed nieuws zeg!! Oh wat zal dat een opluchting voor je zijn; geen curettage! Logisch ook.... Maar wacht je nog eventjes met klussen aangezien je evt meerdere eitjes produceert?

Goed nieuws, geniet ervan!

Laura: is het al doorgezet of loos alarm? Hoe was t pretpark?

Greets!

Hoi,

@Laura: licht roze bloed kan innesteling zijn...heb ik ook gehad namelijk (vorige keer)..dusssseee spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! laat je ons snel meer weten??

@Kim: en jij natuurlijk ook! zijn erg nieuwsgierig hoor..

Hier gaat t nog steeds wel goed, af en toe zeurt het nog wel, maar goed, we klussen ons suf....dus misschien heeft het nu daar wel mee te maken..hihi

Vandaag is manlief jarig en we waren saampjes vrij, dus naar t spoorwegmuseum geweest...was wel leuk! Waren er allebei geweest als kind en daarna nooit meer....tis helemaal verbouwd dus herkende niets meer, maar we hebben ons wel vermaakt!
Zo meteen komen mijn schoonouders op de koffie met gebak...oh wat erg, ik ben alweer dikker aan t worden (nne, ben al niet de slankste), maar eet me echt niet suf ofzo....gister wel uiteten geweest met mijn ouders en zus, want ze waren 42 jaar getrouwd, maar heb allemaal magere dingen op....

Daar maak ik me trouwens weleens druk over....hoe gaat dat als ik straks weer zwanger ben??? Wordt ik dan tonnetjerond??

Ik sport veel, eet gezond en toch word ik zwaarder, huisarts weet t ook niet meer met me....ze zegt, tja je bent een prachtige vrouw, maar wat zwaarder...wen er maar aan...maar ja dat is t probleem juist, dat lukt niet (en wil ik ook niet)...

Nou goed, dit was even een ander puntje wat ineens naar boven kwam, sorry meiden..haha

Nou ik ga afsluiten, ga de koffiekopjes klaarzetten...

liefs Yosha

Hey Dames!

Laura, ik duim met je mee! Hoop echt dat je lichaam je aan het pesten is en er een klein adertje gesprongen is ofzoiets.

Voel deze maand duidelijk dat mijn eisprong in aantocht is. Sommigen voelen 'de sprong' duidelijk, maar bij mij blijft dat onduidelijk. Alhoewel; ik had maandag (dag 17) voor het eerst een overduidelijke positieve ovutest en dan moet ik 1 tot 2 dagen erna erop rekenen dat ik mijn eisprong heb. Maar ja, ik voel vandaag (dag 19) nog steeds wat spanning links onderin. Gisteren was dit wel heel sterk by the way. Toen was het echt heel duidelijk aanwezig. Opstaan van de bank bv was toen nog pijnlijk. Dat is vandaag minder, maar betekent dit dat ik mijn eisprong heb gehad? Of is die pas achter de rug als ik de spanning helemaal niet meer voel?
Wie herkent deze verschijnselen en weet er meer over?
Ik hoor het graag!

Groetjes van Janneke

Hey dames,

Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik er nog omheen kan:
Al blijft het een beetje vaag, omdat er ook vandaag alleen wat (donker)bruin is gekomen.
Vanmorgen was nog alles rustig aan het front, maar aangezien we vandaag een waterpark hebben bezocht, had ik er toch maar een tampon in gedaan. Geen zin in geintjes op de glijbaan hihi.
Daarnaast zijn mijn borsten weer afgezakt qua gekriebel en qua formaat (ze worden altijd wat groter tussen mijn ei en ongi).
Maar aan de andere kant heb ik geen enorme zin in chocola en is mijn humeur ook prima (beide heb ik last van als ik ongi moet worden / net ben geworden). Al kan dat laatste ook aan de vakantie liggen haha!!
Diep in mijn hart denk ik toch dat gister en vandaag een voorbode van de ongi is, dus ik ga mijn data maar weer eens aanpassen. Ronde 4 is begonnen zullen we maar zeggen! Dat was overigens de vorige keer dat het raak was, dus hopelijk brengt het gelukt!!
Voordeel van dit is wel dat het zwangerschapsverlof steeds meer richting zomer 2009 gaat (als het nu tenminste niet nog rondes duurt hihi)!!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind
nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
19/8
3/9
1e
2
-
30
N-Br

Miep
19/6
27/8
10/9
2e
1
1
32
N-Br
al gehad

Patricia

10/7

28/8

10/9

2e

2

4-9

30

Z-H

al gehad

Marijke              
17/6
2/9
13/9
3e
3
2-9
33
Utrecht
--

Els
11/4
2/9
17/9
4e
2
-
29
Ensch
?

Janneke
7/7
3/9
17/9
2e
2
-
28
Gld
al gehad

Yoshua

28/7

6/9

20/9

2e

1

-

32

H'sum

al gehad

Maike
10/8
7/9
21/9
1e
1
21/8

24
Frl

Roos

1/8

10/9

24/9

2e

2

19/9

33

Gld

al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
1/9
31
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
14/9
28/9
4e
1
-
33
Gron
21/8-15/9

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2

-

26

Stellen
dam

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

?
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
30/3/09
1e
1e
1

18/9
9.00u
29
N-Br
20-27/9

Linda
23/3

23/4/09
2e
5e
2
9-9 14:15u
30
Frl
al gehad

Tis me gelukt het schema aan te passen en mezelf naar beneden te verplaatsen! Weer wat geleerd.....
Manlief en ik gaan nu wat eten, heb geen tijd meer om op de rest te reageren....

Goedemorgen allemaal,

Kim: hoe staat het met je NOD? Ben benieuwd meid!

Laura: balen voor je joh dat de Red Devils zijn gekomen... Gelukkig heeft je humeur er niet al te veel onder te lijden, is maar goed ook. En nu maar hopen inderdaad dat ronde 4 je enorm veel geluk brengt!

Yosha: van harte met je man's verjaardag nog! Spoorwegmuseum; ben ik ooit wel eens geweest, leuk dat jullie er samen heen zijn gegaan. Ik heb tijdens mijn studententijd zoveel in de trein gezeten (vaak met urenlange vertragingen...) dat ik het voor eens en voor altijd wel geschoten heb met treinen, haha!
Tja dat zwaarder worden; ik heb daar ook snel last van dat ik sneller aankom dan mijn medemens. Ok ik houd van lekker eten maar tocvh. Nu ben ik sinds de bruiloft alweer 7 kilo aangekomen, best veel. Dus vraag me wel eens af: de meeste kilo's komen er in t tweede en derde trimester bij, hoeveel krijg ik er bij??? Hihi.... Maar goed na de bevalling wil ik wel weer af gaan vallen, ik hoop maar dat de borstvoeding lekker goed gaat en dat ik dan - net als 3 van mijn collega's - enorm snel de kilo's weer kwijt ben! ;-)

Janneke: fijn als je je ei hebt! Maar heb geen idee hoe en wat moet ik eerlijk zeggen. Miep is wel een beetje onze eisprong-expert maar het kan bij iedereen weer anders zijn.

Loreane: ik zie in t schema dat er 17 dagen tussen je ei en NOD zitten, klopt dat? Kweet niet hoor, viel me ineens op.

Hier alles bueno. Vandaag over 2 weken mijn echo!!!! Oh meiden jullie willen NIET weten hoe erg ik er naar uitkijk...
Mijn eczeem was gister zo erg dat ik er toch n beetje hormoonzalf op heb gesmeerd voor t slapen gaan. lees namelijk tegenstrijdige berichten op Internet. Ga vandaag mijn huisarts even bellen of hij iets anders voor me heeft, iets dat wel helpt... Gisteravond weer lekker n avondje niks gedaan, lekker tv gekeken. Ik leek wel eenm wrak zei mijn man, zo beroerd zag ik eruit. Hier op mn werk zullen sommigen ook wel denken, maar ach nog 2 weekjes!!!! :-D Morgenavond feestje van mn broer en zn vrouw (gaan op tijd weg) en zaterdag lekker even uitwaaien op t strand en naar een surpriseborrel 's middags en mss uit eten samapjes.

Zondag ga ik iets leuks doen met mn petekindje van 1,5 jaar.
Iemand nog tips?

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan