Jemig! Ik heb het idee dat ik een maand achterloop als ik de lijst onderaan het schema bekijk met zwangeren! WOW! Super man!
Hoop dat ik er ook snel bij kom te staan. Heb me vandaag weer niet kunnen inhouden en heb al getest. Ik zit mezelf best wel te pesten omdat ik weet dat het veel te vroeg is, maar jemig, soms voel ik zoveel dat hoort bij zwanger zijn. Aan de andere kant; misschien wil ik wel te graag dat het signalen zijn van zwangerschap. Ze kunnen nl. allemaal ook wijzen op een naderende menstruatie, maar sommigen ook wel langer dan een week (dus ver voor een naderende menstruatie). Wat ik eerder al beschreef; Moe en af en toe misselijk. Vorige week waren het wel wat meer signalen dus waarschijnlijk zegt dat genoeg.....Pfff, ik weet het niet meer hoor....
Ik hoop dat ik mezelf nu in kan houden tot woensdag met testen (als ik daarvoor al niet ongesteld ben geworden).Dan ben ik vrij, dus kan ik doen wat ik wil na een positieve of negatieve test. Is wel zo vrij dat ik na wat voor uitkomst dan ook moet werken ofzo. Chris is dan ook gewoon thuis, dus die kan me dan altijd als de beste uit een eventuele dip halen.
Maar goed, ik moet niet te ver vooruit denken. Zoveel mogelijk op me af laten komen, maar dat vind ik wel lastig. De eerste dag van de vakantie toen ik de vorige keer ongi werd, was dezelfde dag als vandaag. Maar goed, het aantal dagen tussen eisprong en NOD kunnen dus duidelijk wisselen...Beste balen...
Nou, ik houd maar snel op met mijn 'hardop denken'. Hebben jullie vast ook heeel vaak last van. Van me af schrijven vind ik wel een fijne manier ;-)