We gaan ervoor!! - Part I

Hey meiden,

Sorry dat ik niet zo sociaal ben...............wat ik heb ik weer veel gemist. En JOEPIEDEPOEPIE wat een fantastische berichten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patricia, Marijke en Miep: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben ontzettend blij voor jullie.
Wat een vruchtbare periode hihihihi....................

En voor de andere dames strooi ik ook nog wat glitters:

Liefs Linda

Bedankt Linda! Ik vind het doodeng om weer zwanger te zijn! Ik heb ook zo vroeg getest en ben vandaag dus pas 3+6, dus er kan nog zo veel mis gaan in dit prille stadium. Mooie echo foto had je gemaild trouwens, was je daar precies 8 weken?

Ik mag met 6-7 weken de 1e echo en vraag me nu af of dan wel iets te zien is. De gyn. doet dat elke maandagochtend dus kan ik kiezen uit als ik 6+1, 7+1 of misschien 8+1 ben. Jannie, jij hebt toch een paar hele vroege echos gekozen? Wanneer kan je echt het hartje zien kloppen?   Wat zouden jullie doen dames?

Marijke

Hello ladies!

Manlief brengt mn zusje nu naar huis en eigenlijk hadden we vanaaf een etentje, maar dat gaat niet door. Is niet zo erg.... Gana lekker zuurkool eten en film kijken, hopelijk is PS I love you nu er nog wel bij de videotheek! Ben benieuwd hoeveel ik zal brullen, haha! Gister lekker tv gekeken met zusje en manlief en vandaag gewinkeld in Amsterdam. Was gezellig! Heb mezelf getrakteerd op hele gave laarzen! Hoop wel dat ik ze nog n tijd aankan....
Merk inderdaad wel dat de moeheid nog steeds erg snel om de hoek komt kijken dus moet me wel n beetje koest houden. Vandaag trouwens voor t eerst mn positiejurkje aangehad, leuk! Buikje is klein beetje te zien! (maar dan moet je t wel weten denk ik)

De net-zwangeren zitten ook al zo hard te rekenen, zoooo herkenbaar!!!!!!!! Ik zou zeggen: bel lekker voor een echo, dan staat ie alvast en dan kun je er lekker naartoe leven. De komende weken zullen al spannend genoeg zijn!

Marijke: mijn echo's:
- 5 weken en 3 dagen: een klein boontje (vruchtzakje)
- 6 weken en 3 dagen: een iets vergroot vruchtzakje EN een kloppend hartje!
- 8 weken en 3 dagen: een lijfje met kleine armpjes en beentjes

Met 7 weken moet je dus een hartje zien, dus dat is wel safe. Spannend dames!

Ik ga lekker koken, tot snel maar weer!

Groetjes Jannie

Goed dat je zo naar je lichaam luistert Jannie. Doe het maar lekker rustig aan, je beebie is nu het belangrijkst. Ik hoop dat die film er nog is.

Bedankt voor de echo-data! Ik denk dat ik dan maar voor 7+1 ga. Dat is op 6 oktober, dus over 3 weken ongeveer. Ik ga dan eind volgende week bellen voor de afspraak.

Ik moet de kids uit bad halen voor ze verschrompelen! Het zijn echte waterratten en ze blijven er zelfs in als het water al koud is!

Marijke

Jemig! Ik heb het idee dat ik een maand achterloop als ik de lijst onderaan het schema bekijk met zwangeren! WOW! Super man!

Hoop dat ik er ook snel bij kom te staan. Heb me vandaag weer niet kunnen inhouden en heb al getest. Ik zit mezelf best wel te  pesten omdat ik weet dat het veel te vroeg is, maar jemig, soms voel ik zoveel dat hoort bij zwanger zijn. Aan de andere kant; misschien wil ik wel te graag dat het signalen zijn van zwangerschap. Ze kunnen nl. allemaal ook wijzen op een naderende menstruatie, maar sommigen ook wel langer dan een week (dus ver voor een naderende menstruatie). Wat ik eerder al beschreef; Moe en  af en toe misselijk. Vorige week waren het wel wat meer signalen dus waarschijnlijk zegt dat genoeg.....Pfff, ik weet het niet meer hoor....

Ik hoop dat ik mezelf nu in kan houden tot woensdag met testen (als ik daarvoor al niet ongesteld ben geworden).Dan ben ik vrij, dus kan ik doen wat ik wil na een positieve of negatieve test. Is wel zo vrij dat ik na wat voor uitkomst dan ook moet werken ofzo. Chris is dan ook gewoon thuis, dus die kan me dan altijd als de beste uit een eventuele dip halen.
Maar goed, ik moet niet te ver vooruit denken. Zoveel mogelijk op me af laten komen, maar dat vind ik wel lastig. De eerste dag van de vakantie toen ik de vorige keer ongi werd, was dezelfde dag als vandaag. Maar goed, het aantal dagen tussen eisprong en NOD kunnen dus duidelijk wisselen...Beste balen...

Nou, ik houd maar snel op met mijn 'hardop denken'. Hebben jullie vast ook heeel vaak last van. Van me af schrijven vind ik wel een fijne manier ;-)

Terug
Bovenaan