We gaan ervoor, part IV

Hai hai,

nou we zijn ingepakt, huisje is schoon, dus we gaan zo naar mijn ouders, daar eten we en maak ik broodjes klaar voor morgen in de auto...paps is morgen jarig, dus mijn zus en ik gaan dat vanavond vast vieren!!

dan vroeg naar bedje en om 3 uur gaat t wekkertje!!

Jannie: succes met je laatste werkloodjes morgen :)

Linda: snel weer beter worden
Roos: rustig aan doen!!

Els: weet je al wat?? potverdorie, nu moet ik nog een hele lange week wachten voordat ik weet of het bij jou gelukt is!!!! Ik duim nog steeds voor je.

Nou voor de rest weet ik t even niet meer....druk druk druk geweest vandaag sorry!

Spreek jullie na volgende week zondag weer!! Ik ga de kou opzoeken en de sneeuw en met een beetje mazzel een heerlijk winterzonnetje, maar vooral gaan manlief en ik van elkaar geniete, samen leuke dingen doen!!

Doei, liefs Yosha

Hoi Dames,

Ik kom slecht nieuws brengen mijn         duivels zijn er weer,

morgen ziekenhuis bellen omdat ik telaat ben voor uitgangs echo

als ik deze niet doe kan ik ook niet starten, inge is ziek dus

kan gewoon niet weg.

Dank jullie allemaal voor jullie goede steun en hoop.
Ik geef de moed niet op maar ga nu wel de pot pasta in maken......

groetjes els.

Hi ladies,

Els: wat balen meid! Gelukkig geef je de moed niet op! Geniet wel even van je pasta, maar dat zal wel lukken. En, beterschap voor Inge!

Yosha: veel plezier op vakantie!!!!!!! geniet van de romantische omgeving, de sneeuw, alle lekkernijen en van iedereen met wie jullie daar zijn! Ik spreek je begin maart weer.

Linda: oh meid wat vervelend dat je je zieker voelt dan gister. Ik heb veel thee met honing op, anta-flu-snoepjes en wat ik ook 4 keer per dag deed was gorgelen met zout water. (eerst water koken en dan keukenzout erbij) Dat helpt tegen ontsteking van je keel. Ook pakte ik een paar keer per dag 2 paracetamolletjes.
Sterkte meid!

Roos: fijn dat je beter bent, en dan snel de Oreo Cookies halen zou ik zeggen! ;-)

Nog 1 half dagje werken!!!!!! Ben er helemaal klaar voor, heb zo goed als alles uitgelegd en morgenvroeg heb ik eerst nog echo bij de gyn. Hadden vandaag afspraak met de vk in het zkh en daar zag ze in t computersysteem dat de gyn er vrijdag bij had gezet dat ons mannetje al "los in t bekken" lag, dus hij is begonnen aan zijn afdaling. Fijn! Draaien is geen optie meer voor hem.

Morgenavond ga ik tapas eten met mn beste vriendin, om te vieren dat ik 4,5 maand verlof heb. Oh meiden ik ben er ZO aan toe en heb er ZO onwijs veel zin in! Ga echt genieten!

Ook fijn dat zowel mn fysio als de vk in t zkh voorstander zijn van op wintersport gaan volgende week zondag. Tuurlijk, risico is dat ik daar beval maar ja, kom daar wel enorm tot rust!! Morgen zie ik mn eigen gyn ook dus ben benieuwd, gaat dan nog even inwendig kijken en als de baarmoedermond nog ongeveer 3-4 cm is dan is het in orde.

Ladies ik ga even op t andere forum kijken (de eerste maart baby is vandaag geboren...) en dan film kijken met manlief!

Ben zo happy!

Greetzz Janneke

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve woorden na mijn dipje, de laatste dagen gaat het weer beter, ik hoop dat het zo blijft. Met mijn man kan ik er niet goed over praten, voor hem is het afgesloten en hij heeft er vrede mee. Nu ik nog..

@Els: balen zeg, we hadden allemaal goed hoop omdat je overtijd was. Hopelijk volgende keer meer geluk, is er nog een kans dat je deze maand wel een behandeling krijgt of moet je nu echt een maand overslaan?

@Yosha: jij bent misschien al naar bed! Zoniet: fijne vakantie en laat die hele zwanger-worden-boel lekker achter in Nederland en geniet van je wintersport!

@Linda: balen dat je je zo slecht voel! Paracetamol mag, verder niets dacht ik. Wel liters (verse) sinaasappelsap en veel slapen! Beterschap!

@Roos: is het toch wel een opluchting dat nu de knoop is doorgehakt voor je en je moest stoppen met werken? Ik snap wel dat het moeilijk voor je is om je werk zo los te laten. Ik hoop dat je met je man wel overeenstemming kan bereiken over de opvang. Een KDV is geen ideale omgeving voor een baby maar gaat het nu om een (hele/halve?) dag in de week dan moet dat toch wel kunnen? Misschien moet je eens samen met hem een kijkje gaan nemen in een KDV en dan bedenkt hij zich misschien. Wel supergoed dat hij Julia in bad en bed doet, dat doet mijn man echt heel zelden.

@Jannie: wauw, morgen je laatste werkdag! Wat is het toch snel gegaan he? De laatste loodjes nu en dan genieten van je zoontje. Als hij maar niet tijdens de wintersport geboren wordt! Wel goed dat je voorbereid op vakantie ga, je weet maar nooit. Ik ben nu wel benieuwd naar jullie geboortekaartje, jullie maken er echt iets bijzonders van lees ik. Ik ben trouwens op zoek gegaan naar die choco dipped oreo koekjes maar bij onze AH hadden ze ze alleen met witte chocola. Ze klinken wel yummy!

Ik ga lekker vroeg naar bed vanavond, ik was zo moe vandaag. De kinderen slapen dus ik ga ook maar naar bed, dat zal me goed doen.

liefs
Marijke
25w5d

Hee meiden,

Marijke, fijn dat je je wat beter voelt, tja iedereen verwerkt verlies op een andere manier, gelukkig heb je je hart kunnen luchten op 't forum. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er bijna niet meer aan denk, in ieder geval maakt het me niet verdrietig of zo. Ik zou 23 feb uitgerekend zijn, moet dus nog komen.Maar neem jij er maar goed de tijd voor hor. Is er niet iemand anders in je buurt met wie je er wél goed over kunt praten?

Linda, balen zeg, ja niks is erger dan ziek zijn met een kindje om je heen....
Waterijsjes eten helpt ook goed, of gesneden ui in water laten wellen en dan af en toe een slokje nemen...   Sterkte! De video aanzetten en zelf lekker op de bank liggen is voor mij soms een rustgevend moment. De tv dient bij mij soms wel als vermaakprogramma, erg slecht....

Janneke, je hebt het gehaald! Nog een middagje werken en je mag ongelimiteerd uitslapen, doen waar je zin in hebt...... GENIET ervan! Ik benadruk het nog één keer. Tuurlijk is het leuk als mijn dochter me om 6.30u wakker kust, maar af en toe heerljk uitslapen is ook fijn. Alleen lukt het dan niet meer zo goed..... Fijne dag morgen...

Els, ach nee, ik had de hoop dat het nu raak zou zijn, en ook een ziek meisje. Het zit je niet mee.....

Yosha, als je dit nog leest: fijne vakantie!!!!!!

Ik ben niet naar yoga  gegaan, had er de energie niet meer voor. Slecht..... Volgende week weer een kans dan maar...Lekker op de bank gelegen, wie is de mol gekeken.
Een collega belde op om me op de hoogte te houden van de laatste roddels (met haar doe ik dat, verder ben ik keurig en discreet hoor). Ik had afgelopen dinsdag tegen die collega geroepen dat ik vakantie had tot september. En daar viel die andere collega toch zó over.... Ze had het besproken tijdens de pauze. Ik had volgens haar toch zó afgedaan... Ha ha alsof ik dat méénde. Ik had het niet eens tegen haar maar tegen mijn naaste collega, die dat natuurlijk goed begrepen had. Ik ben de laatste die het fijn vindt om op deze manier af te haken....
Morgen naar school, dingen bespreken.... Ik begin al meer afstand te nemen, voelt fijner. Ik hoop dat iemand over die opmerking begint, kan ik haar even goed uitlachen (want ik weet natuurlijk nergens van...) Zij was destijds ook degene die mijn timing om zwanger te worden zo verkeerd had gevonden, met mijn keuze voor deze groep... Dan snappen jullie wat haar niveau ongeveer is....

Nou dames, ik ga naar bed, welterusten!

gr Roos

Hey dames,

@Yosha: als je dit nog leest: fijne vakantie!!!

@Miep: klinkt erg leuk die 3D echo! En wat super zeg dat je zo'n betrokken man hebt, heerlijk! Naar de negenmaandenbeurs dus, leuk zeg. Ik ga niet, vind het te confronterend maar had me anders wel erg leuk geleken. Maar dan volgend jaar dan maar.

@Linda: beterschap!

@Roos: gelukkig dat jij je alweer wat beter voelt. Succes met het bespreken van het kinderopvang probleem met je man!

@Janneke: je laatste werkdag voorlopig vandaag! Lekker zeg, en zo te lezen kun je het met een gerust hart even achter je laten. Geniet er lekker van!

@Els: wat balen zeg! Wat houd zo'n uitgangs echo eigenlijk in?

@Marijke: fijn dat jij je alweer ietsje beter voelt. Vervelend dat je er niet echt met je man over kunt praten... Gelukkg dat je je hart hier op het forum ook kunt luchten, wel doen hoor!

Ik heb vandaag heerlijk vrij, werd alleen vanochtend vrij vroeg wakker gebeld door mijn moeder. Mijn oma ligt op sterven, en omdat mijn ouders daar de hele dag zijn pas ik vandaag een beetje op hun hond. Toch een beetje een rare dag dus, vrijdag de 13e. Zat er al langer aan te komen hoor en ze heeft er vrede mee, dus dat is wel een geruststellende gedachte. Morgen heb ik ook nog vrij, moet op receptie van mijn buren die 60jaar getrouwd zijn en 's avonds gaan we met vrienden  uit eten. En daarna mag ik de hele week weer volop werken, het is voorjaarsvakantie en dan is het ontzettend druk bij ons. Het zal voor mij dus een drukke week worden, werken en hoogstwaarschijnlijk een crematie... Zal denk ik niet veel tijd hebben om te reageren, maar komt daarna zo ie zo wel weer. Verder voel ik mij helemaal super, ben niet meer zo met mijn kinderwens bezig en dat geeft enorm veel rust. Heb natuurlijk ook weer een opleiding in het vooruitzicht dus weer een doel voor langere termijn. Ik zie wel hoe het gaat lopen. Komt vast vanzelf een keer, en anders zien we het dan wel weer.

Iedereen een goed weekend!

Groetjes, Hiltje

Hi ladies,

Over 2 uurtjes heb ik VERLOF! Ik ben beetje aan het Internetten en om 15uur trakteer ik. leuk hoor, heb veel inloop vandaag en alles is overgedragen! Ben helemaal blij....

Vanmorgen controle bij de gyn. Ze vond me meer stralen dan ooit en zei ook dat ik lekker moest gaan genieten en wintersport was meer dan ok! Helemaal omdat ik me zo goed voel. Ons kereltje is al aan het indalen, maar dat is normaal. Ze heeft mn buik weer opgemeten maar die loopt nu gelijk aan de 34 weken dus dat is fijn, loop niet meer een week of 3 voor op schema! Inwendig kijkt ze niet meer, uitwendig zag alles er goed uit op de echo. Ze schatte ons kereltje in op 7-7,5 pond bij de geboorte. Maar dat is super, ook al kun je er niks over zeggen.

Vanavond ga ik lekker tapas eten, mm zin in!

Roos: wat een rare collega zeg, is zij beetje gefrustreerd of erg jaloers ofzo? Hmm niet teveel van aantrekken, maar zo te lezen doe je dat ook niet.

Marijke: vervelend dat je er zo mee zit maar fijn dat je dipje nu over is! Ik praat nog regelmatig over mn mk met manlief en met mensen om ons heen, het hoort bij ons leven.

Yosha is nu lekker op vakantie; genietse!

Marieke: jij komt vandaag of dit weekend terug (of maandag pas?): hoe was het meid? Lekker genoten?

Die Oreo-cookies zijn er inderdaad ook met witte choco, die zijn NOG lekkerder maar die verkopen ze bij ons niet, alleen bij America Today en dat is in de stad.

Weet iemand waar je trouwens een leuk muziekmobiel kunt kopen voor boven de box? Ik vind de kleuren zo... zo.... fel of schreeuwerig, ik wil t liefst iets rood-wit-blauw maar kan nergens vinden. Misschien jullie een idee?

Groetjes Janneke!
33 weken en 4 dagen!

Jannie, jij bent nu aan het trakteren, lekker! Ik ben even gaan speuren op internet voor je en heb een wit met blauwe muziekmobiel gevonden, op de website van babydump. Rechtsbovenaan de pagina zoeken op 'muziekmobiel' en dan staat hij erbij. Je zou er zelf ook figuurtjes in rood-wit-blauw aan kunnen hangen. Ik vind die mobiel van woezel en pip ook mooi, wel gekleurd maar rustige kleuren. Ik ga morgen nog een rondje babywinkels maken op de meubelboulevard (jongste heeft een nieuw autostoeltje nodig) in Utrecht en zal mijn ogen open houden voor je.

Roos, heb je die collega nog gezien vandaag? Ik kan ook heel slecht tegen dat soort onterechte opmerkingen, bah. Gelukkig hoef je haar voorlopig niet meer te zien.

Hiltje, sterkte de komende tijd. Al heb je er vrede mee het blijft toch een nare periode als iemand sterft. Zal je zien dat je het nu zo druk hebt met andere dingen dat je deze maand zwanger wordt!

De meiden rennen helemaal hyper door het huis dus daar moet ik nu een einde aan maken voor ze helemaal doldraaien :)

liefs
Marijke

Terug
Bovenaan