We gaan ervoor, part IV

Hai Kim!

GEWELDIG!! VAN HARTE MEID!

We hebben je inderdaad een tijdje gemist maar wel knap dat je afstand kon nemen zeg.... En nu zwanger, wow! Meid tuurlijk wordt het spannend maar we duimen allemaal voor je! Stap 1 is gezet, zeggen we hier altijd: je bent weer zwanger! Probeer er een beetje van te genieten al is dat lastig.

Wil je weer in ons bekende schema? Zo ja wat zijn je data? ;)

Groetjes en nogmaals van harte!!!!

ps: strooi je hier nog wat glitters voor de niet-zwangeren? :-D

Hee meiden,

Kim, fantastisch nieuws! Dit zal de andere nog niet zwangeren ook welllicht weer goede moed geven! Lastig, maar als het lukt, tóch een beetje genieten dan maar....

Yvonne, doe maar lekker kalm aan, na ong 3 maanden zul je wellicht een stuk beter voelen. Hoe ver ben je dan nu eigenlijk?

Janneke, ik ben om, wat zijn ze LEKKER!!!! Maar wel machtig.... We hebben nu de bruine én witte in huis, onder het mom van, we kopen ze toch wel een keer, dan maar meteen allebei...Net van ieder één geproeft, wit is naar mijn mening de lekkerste.

Vanavond uit eten met mijn man, heb ik wel zin in, al werken mijn darmen momenteel niet goed mee, na de buikgriep afgelopen week... Er past nu niet meer zoveel bij, zeg maar...
Julia ligt even op bed, nou ja, ze zit er boekjes te lezen. Hoop dat ze zo wél even in slaap valt, een heerlijk rustmoment. Fijn dat mijn man thuis is, als ze niet gaat slapen, kan hij er even mee op pad gaan... Ze doet de laatste dagen wel erg stout, gaat uit bed en dan in ons bed liggen, dan gaat ze ons roepen. Als ik dan uiteindelijk boven kom, moet ze heel hard lachen. Ik doe stout, zegt ze dan....
Zal wel weer over gaan hoop ik....
We zijn van plan een schoonmaakster te zoeken, dan hoeft mijn man ook niet zoveel naast zijn werk te doen en kan hij alle aandacht aan dochterlief geven. Wel decadent, maar fijn.
Ik moet even naar boven, ze zegt, is daar iemand????? Heeft sloffen op haar handen en klapt ermee, in bed, tussen de boekjes, terwijl ze moet slapen. Ik ben nóg erg blij met de camera. Ideaal..... Is een gouden tip!!!

Gr Roos

ha meiden,

Hier weinig nieuws te melden, maar was dan ook errug uitgebreid de vorige keer.

Marijke, meid kan me voorstellen dat je het nog moeilijk hebt met het
verlies van je ventje. Bij jou was het ook geen gewone mk natuurlijk.
Als je die voedselvergiftiging niet had gekregen had je een gezond
ventje gekregen. Dat maakt het denk lastiger om te accepteren. Maar
laat je gevoelens gewoon toe hoor, ze horen erbij, wat je man ook zegt!
Ik denk niet dat je straks dit kindje niet kan accepteren. Tuurlijk zal
je hier ook van houden! Maar dan wel met de gedachte dat je haar niet
zou willen missen, maar ook zo graag je zoontje had willen leren
kennen...

Roos, meid lastig he om af en toe op 1 lijn te komen met een man! De
mijne zou wel huisvader willen worden, maar dan verdienen we te weinig
om dit huis te kunnen betalen. En ik ga met liefde minder werken, maar
hij zegt dat niet te kunnen. Ach we zullen het financieel wel gaan
redden, maar ben toch benieuwd naar die crechekosten..

Laura is het nog gelukt om de muur weer op te knappen, zonde zeg dat het nodig was!

En zijn jullie er al uit welk kavel het wordt (mag worden)?

Hiltje, leuk die opleiding, is dat mbo of hbo? En welk werk zou je willen gaan doen dan?

Sterkte met je oma. Het hoort bij het leven, maar is toch niet leuk!

Miep, wat leuk die foto's van je ventje! En gelukkig maar dat jij zo'n
betrokken vent hebt. Je hebt er goed naar gezocht zo te lezen :))

Linda, meis balen dat je ziek bent, hopelijk gaat het alweer wat beter!

Els, chips weer ongesteld.... Opladen voor een volgende ronde dan maar weer..

Janneke, fijn dat je buik nu klopt met de zwangerschapsduur. Dat idee
had ik al een beetje toen ik je foto's op hyves zag, maar fijn dat het
ook bevestigd is!

Yvonne, en heb je vanmiddag wel een leuk kamertje gezien? En hoe reageerde je oma op het nieuws?

Kim, meid leuk dat je even komt vertellen dat je zwanger bent. Heel spannend de komende periode, veel succes en geluk meid!

liefs

Patricia mama van Bas* en uk 26w5d

Hey meiden!

Nog weinig nieuws hier. Ik heb minder pijn in mijn keel, maar nu hoofdpijn................teveel snot vrees ik. Brrrrrrrr. En hoesten + lamlendig/koortsig.
Vanmorgen zou ik met mijn broertje mee zijn trouwpak uitzoeken. Tja ik kon dus niet mee. Erg zuur......... Temeer omdat ik misschien ook wel niet op zijn bruiloft kan zijn (1 week na mijn uitgerekende datum en op Ameland).
Ik heb al wel alles ervoor geregeld. Ik hoop dat onze beeb besluit ong. 2 weekjes eerder te komen. Dan hebben we nog 3 weken tot bruiloft. Ik heb de bootovertocht + auto en overnachting geregeld. Alles kan geannuleerd worden. Wij noemen dit het gunstige scenario. Ik heb mijn vader moeten missen op mijn bruiloft. Ik zou het heel jammer vinden voor mijn broertje als hij zowel onze vader als mij zou moeten missen. We moeten rustig afwachten.
Manlief heeft vandaag een nieuwe surfplank gekocht. Heeft ie ook zeker verdiend. Dus ik zeg: zal ik die andere op MP zetten.......nee nog niet want ja afhankelijk van het weer........... Ik zeg maar niks. heb tenslotte ook 2 paarden.........hhahaha.

Kim: wat een fantastisch nieuws!!! gefeliciteerd. Stap 1 is gelukt. En je bent van harte welkom om weer mee te kletsen hoor. Ik begrijp best dat je even afstand moest nemen. Ieder doet dat op zijn eigen manier. We zijn wel een heel hecht clubbie geworden maar dat heb je vast gelezen.

Miep: lekker hoor een avondje uit!! Eneh idd decadent een hulp...........hahaha.......maar wel lekker!!!! Gewoon doen.

Marieke: alweer thuis??? Lekker gehad???

Janneke: mobiel gescoord??? Ik heb als kraamkado voor Niek een nijntje mobiel gekregen. Erg rustig, basis kleuren, en altijd leuk. Mijn schoonzusje heeft de nieuwe van Tiny Love. Ik vind hem ook wat druk. Als de beeb wat ouder is wel weer leuk. Je schreef dat de eerste maart beeb is geboren??!! Alles ok?? Boy or girl?? Naam???

Patricia: het schiet voor jou ook al op. Gaat het goed??? KDV is idd prijzig. Hoeveel dagen moet je beeb erheen?? Je krijgt natuurlijk wel kinderopvangtoeslag, maar toch. Gastouders zijn goedkoper volgens mij. Ideetje??
Ik denk dat het merendeel van de ned. bevolking niet kan stoppen met werken zodra er een kindje komt. Ook wij niet. Nu hebben wij het geluk gezonde en vitale ouders te hebben die bij ons 2 dagen opvang op zich nemen. Bovendien hebben we een hele goede relatie en wonen we niet ver van elkaar. Ze genieten er enorm van. Dat is echt prachtig om te zien.

Laura: al een beetje beter??? Leuk is dat he, de hele week al ziek en wel werken, het weekend ziek op bed/bank en dan maandag weer aan het werk???? Zo ging het bij mij altijd. Niet doen hoor!!! Uitzieken zei zuster Clivia.

Ook ik heb het boek veilig bevallen gekocht via bol.com. Ideale site trouwens. En ook het boekje: tips voor vaders met dochters. Zooooo grappig. Er staat bijvoorbeeld in hoe je moet vlechten en hoe je de billen moet afvegen. Anyway: het boek veilig bevallen vind ik ook wel errug romantisch.......... Manlief 's nachts naar bed sturen tijdens de ontsluiting en dan alleen met de pijn in een ritme de ontsluitingsweeen opvangen............ Nou ik dacht het niet. Hij moet erbij. Ik heb Johan zijn hand fijn geknepen.brrrrrrrr....
Het is wel goed om er mee bezig te zijn door een boek te lezen. Dan komt het dichterbij.

Ik heb verder geen plannen dit weekend. Nou ja, beter worden. Dus bedje, bank en binnen. Ga zo ff douchen.
Doei!
Grtz Linda

Hoi hoi,

Gisteren een heel leuk baby kamertje gezien. Nu weet manlief niet meer hoe de andere eruit zag, die we leuk vinden. Dus volgend weekend eerst naar de beurs en dan de 2 winkels nog maar eens in, als we nog niks hebben. Hoofpijn was na een tabletje wel weer gezakt. Konden de middag goed door. Mijn oma het grote nieuws verteld. Ze dacht eerst dat we haar voor de gek aan het houden waren. Was wel een leuk gezicht.

's avonds lekker een oven schotel gegeten en toen op de bank hangen, want de hoofdpijn kwam terug. Toen op tijd naar bed en redelijk goed geslapen. Vanmorgen was de hoofdpijn zo goed als weg. Meteen naar ons thuis om nog wat dingetjes te verkopen die we op mp hadden gezet. Echt leuk hoor.

Net ff boterham gegeten. Dadelijk komt nog bezoek. Dus een drukke middag en morgen weer werken. Ga zo op de bank rusten, heb ik echt nodig.

Fijne zondag nog allemaal.

Moet nog ff iets kwijt. Bij de vorige mk had ik een paar weken nodig om alles te verwerken voordat ik weer wou klussen.

Nu is dat nu anders. Maar vanmorgen toch lekker van elkaar genoten en toen moest ik bijna huilen. Dit kwam als volgt. Bij de mk was het een opluchting dat we weer mochten beginnen en dat was meteen een afsluiting van een periode. Maar ik kreeg toen ook weer zin. Nu zit ik in mijn 2de semester en dan kan je ook weer meer zin krijgen, toch kwam er een stemmetje in mijn hoofd (lees gevoel) van als het nu mis is. Ik heb zo'n tijd in onzekerheid gezeten en wou ik niks van mijn man weten. Nu komt dat terug, wat heel normaal is, maar komt dat gevoel toch even de kop op zetten.

Is natuurlijk geen touw aan vast te knopen, maar ben snel emo. Gisteren bijna bij een film en reclame zitten huilen. Dit is nu echt een fase. Op zich wel grappig maar soms een beetje verwarrend.

Hebben jullie dit ook, of gehad?

Hallo!!!!

Ben weer thuis!!
was heerlijk weekje!!!! De reis was ik blij dat die voorbij was, eerst 1,5 uur in d auto, dat was geen succes!!! maar goed op de boot heb je bewegingsvrijheid dus dat scheelde en t was rustig op de boot dus dat was lekker.
Heerlijke week gehad, dinsdag hadden we sneeuw, heel bijzonder voor vlieland want er ligt haast nooit sneeuw, dit was de eerste keer deze winter.
Dus heerlijke sneeuwwandeling en daarna warme chocomelk.
andere dagen vol zon en heerlijk genoten van de natuur, rust en t mooie eiland.
Ook zoveel mogelijk op bed gelegen tussendoor. Lekker avondje uit eten geweest.
Nou t was dus heerlijk, ook even lekker samen met zn tweeen, en manlief was echt een schat!! zo lief voor me de hele week en super zorgzaam, echt mijn kanjer!!

Roos vervelend al die harde buiken....

Marijke, kan me voorstellen dat je het nog moeilijk hebt met de mk, en tis ook gewoon niet niks.....

Nou er komt nu visite binnen dus plaats dit bericht vast en kom later vanaaf wel terug!!
Groetjes!!!!

Hi meiden,

Roos: jaaaa ze zijn lekker he.... Heb gister die gewone weer eens gekocht, die blijven ook te lekker! En dus een goed plan babyfoon met camera, leuk man. Wij hebben nu de alecto dect dbx 88 gekocht nav de testen die gedaan zijn. Maar wel grappig dat je haar in de gaten kunt houden.
Wij hebben ook een schoonmaakster, eens per 2 weken. Vind het wel veel geld maarrrrrrr kan haar voor geen goud meer missen. het scheelt ons enorm veel werk!!

Pat: bij jou schiet het ook al op zeg, alweer bijna 27 weken! Willen jullie t geslacht nog weten voordat jullie kindje geboren wordt? En kamertje komt nu bijna toch?

Yvonne: herkenbaar hoor! Bij het vrijen (of bij orgasme) komen veel emoties los dus het is logisch dat je daar nu meer last van hebt. Ik had dat alleen de eerste keer en kan alleen maar zeggen: doe waar jullie je prettig bij voelen. Jouw hormonen hebben het nu erg druk in je lijf...

Marieke: you're back! Ohhh zo te lezen heb je het heerlijk gehad meid, super om te horen! Lekker voor je.

Kim: is je nieuws al een beetje geland bij je / jullie?

Zijn er nog NOD's deze week? Heb ff niet gekeken....

Hier alles bueno. Net lekker 2uur op de bank geslapen en nu ff pc-en en zo ff eten. Vrienden zijn vanmiddag komen lunchen, was voorlopig onze laatste eet-date. Prima, kost toch altijd weer energie. Morgen ga ik lekker niksen! Manlief is 2 dagen weg voor zn werk en mn ouders komen hier eten en dan ga ik lekker naar yoga toe, prima.

Vanmorgen zat mn ventje dus met zn voet in mn zij te porren, was apart gevoel (en gezicht)! Volgens mij lag ie echt enorm languit! Volgens de vk en gyn is ie al bezig met indalen, merk het soms wel. Menstruatie-achtige pijntjes, steken bij het naar de wc gaan en beurs gevoel aan de voorkant.

Fijne zondagavond allemaal!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan