Hee meiden,
Hiltje, fijn voor je, dat je je nu op andere dingen kunt concentreren. Knap. De tijd gaat er niet langzamer of sneller door, zo kun je ook ineens verrast worden door een zwangerschap! Echt goed van je! En lekker blijven paardrijden, hè.
Mijn paard is na zijn peesblessure (10 maanden geduurd) compleet veranderd. Ik durf er nu niet zomaar op te gaan zitten, hij heeft echt een eigen mening gekregen. Wel grappig, maar nu even onverantwoord. Hij laat mijn zus regelmatig alle hoeken van de bak of de straat zien.... En hij is inmiddels al 16, we hebben hem vanaf zijn 5e.
Janneke, ik ben om, morgen liggen die witte koekjes in ons karretje! De bruine dan ook maar meteen, nu wil ik het weten...
Heb je leuke cadeautjes gehad van je collega's? En vanavond lekker tapa's.... Ik merk nu dat ik al minder eten op kan, heb jij daar geen last van?
Ik heb vandaag van de directeur een vaas met narcissen gekregen, als opkikkertje. Ik had het al zien staan en zei nog, dat er echt water in moest, wist ik veel dat het voor mij klaar stond.... Heb er een traantje om gelaten, het is zo'n puinzooi in mijn groep, de vervanging is bijna niet rond te krijgen en mijn groep moet zelfs een dag thuis blijven, ouders klagen over bepaalde kinderen en ik piep er tussenuit. Hun enige houvast. Moeilijk hoor, ik weet wel dat het moet, liep de hele tijd met een knalbuik rond, moest thuis drie uur in bed bijkomen... Maar baal als een stekker. Volgende week nog rapportgesprekken en een paar dingetje doen en dan kom ik voorlopig niet meer....
Marijke, ik heb die collega niet gezien, werkt niet op vrijdag, gelukkig maar.... Wat een dombo is het toch....
Bah, Laura, lastig is dat als je niet goed bij stem bent, als je net zoveel kletst als schrijft op het forum , kan ik me voorstellen dat het geen makkelijke tijd voor je is...ha ha, Ik heb er ook een keer per jaar last van, compleet stem weg, onthand ben je dan....
Morgenavond gaan manlief en ik samen op pad, duurde even voor ik hem overtuigd had dat we dat écht harder nodig hadden dan samen naar een verjaardag van zijn vriend te gaan... MANNEN.... Ga zo even reserveren.... Zondagochtend rijden we dan even naar Den Bosch naar zijn vriend, met kind erbij. Morgen valentijnsdag.... Doe ik verder niks aan hoor....
Linda, hoe is het met de bacillen bij jullie thuis????
Alweer wat opgeknapt?
gr Roos