We gaan ervoor, part IV

Jannie: Hier viel net de Groter Groeien op de mat en toevallig staat daar op blz 9 een hip hollands rood-wit-blauwe mobiel in. De website is www.littleculture.nl en je vindt hem onder wannahaves. Maar het is me niet duidelijk of er ook een muziekdoosje bij zit? Prijs 39.95.

IK HEB VERLOF!!!!

Ik ben superblij, zit lekker in bad. Ben goed verwend door mn collega's, hele leuke kadootjes, kaartjes en bloemen. Tis even raar om weg te gaan maar t voelde zó goed... Nu is t 100% tijd voor mezelf en de baby!

marijke bedankt voor de tip, ga morgen even kijken op die site!

tot snel dames... Groetjes!

Hey meiden,
Weer even een berichtje van mij! Ik ben al een paar dagen zo hees als wat van de verkoudheid en keelpijn die ik heb. Ben wel gewoon aan het werk geweest, maar korte dagen gedraaid. Het was zo vermoeiend! Ben dan ook blij dat het nu weekend is.

Heb ik helemaal vergeten om Yosha een fijne vakantie toe te wensen!

En Els, ik zie dat de rode duivels jou ook hebben weten te vinden. Balen!! Ik had goede hoop omdat je al best wat over tijd was. Maar niet dus, en de volgende ronde kan je geen IUI, heb ik dat goed begrepen??

Janneke, verlof!! Oh wat een heerlijk gevoel moet dat zijn zeg!! Ga er maar lekker van genieten. En straks op wintersport!! Zal je eerlijk bekennen dat mijn gevoel zegt dat jullie kereltje daar geboren zal worden..... Hoop  het niet voor jullie, maar tis een gevoel. Stom maar waar!

Roos, dus jij ook verplicht thuis! Ik weet dat het niet makkelijk voor je is om je klas zo achter te moeten laten, maar wel het beste voor jou en je baby. Nu geen schuldgevoelens meer, lekker rustig aan en genieten van de vrije tijd!!

Ben nog niet helemaal bijgelezen, zal dat zometeen eens even gaan doen.

Fijne avond en weekend!!
Groetjes Laura

hey meiden.

Ik voel me nog steeds zwaar %@#te!!! Bah. Vanmorgen mijn moeder gebeld of ze Niek wilde komen halen................. het is een engel, maar als je ziek bent................ Tuurlijk wilde ze dat met alle liefde......
Ik heb de hele dag in bed gelegen en zit nu beneden. Ff de laptop aan. Gazo weer liggen.

@ Yosha: jij bent allang onderweg op Wsp. Heerlijk meid! Je zult het fantastisch hebben!

@ Janneke: verlof!!!!!!!!! Heerlijk Ikke nog < dan 4 weken. Geniet ervan, maar dat doe je wel...hahaha

@ Laura: beterschap meid. We hebben vast last van hetzelfde virus. Brrrrrrrr

@ Els: balen zeg dat je weer ongi bent. Ik had zo'n goede hoop.  Inge nog ziek?? Niek gelukkkig al wel beter. Nog  niet 100%

Ik ga weer plat. Zometeen de beroemde Friese soap Bit even zien.  Errug leuk.

Liefs

Hee meiden,

Hiltje, fijn voor je, dat je je nu op andere dingen kunt concentreren. Knap. De tijd gaat er niet langzamer of sneller door, zo kun je ook ineens verrast worden door een zwangerschap! Echt goed van je! En lekker blijven paardrijden, hè.
Mijn paard is na zijn peesblessure (10 maanden geduurd) compleet veranderd. Ik durf er nu niet zomaar op te gaan zitten, hij heeft echt een eigen mening gekregen. Wel grappig, maar nu even onverantwoord. Hij laat mijn zus regelmatig alle hoeken van de bak of de straat zien.... En hij is inmiddels al 16, we hebben hem vanaf zijn 5e.

Janneke, ik ben om, morgen liggen die witte koekjes in ons karretje! De bruine dan ook maar meteen, nu wil ik het weten...
Heb je leuke cadeautjes gehad van je collega's? En vanavond lekker tapa's.... Ik merk nu dat ik al minder eten op kan, heb jij daar geen last van?

Ik heb vandaag van de directeur een vaas met narcissen gekregen, als opkikkertje. Ik had het al zien staan en zei nog, dat er echt water in moest, wist ik veel dat het voor mij klaar stond.... Heb er een traantje om gelaten, het is zo'n puinzooi in mijn groep, de vervanging is bijna niet rond te krijgen en mijn groep moet zelfs een dag thuis blijven, ouders klagen over bepaalde kinderen en ik piep er tussenuit. Hun enige houvast. Moeilijk hoor, ik weet wel dat het moet, liep de hele tijd met een knalbuik rond, moest thuis drie uur in bed bijkomen... Maar baal als een stekker. Volgende week nog rapportgesprekken en een paar dingetje doen en dan kom ik voorlopig niet meer....

Marijke, ik heb die collega niet gezien, werkt niet op vrijdag, gelukkig maar.... Wat een dombo is het toch....

Bah, Laura, lastig is dat als je niet goed bij stem bent, als je net zoveel kletst als schrijft op het forum , kan ik me voorstellen dat het geen makkelijke tijd voor je is...ha ha, Ik heb er ook een keer per jaar last van, compleet stem weg, onthand ben je dan....

Morgenavond gaan manlief en ik samen op pad, duurde even voor ik hem overtuigd had dat we dat écht harder nodig hadden dan samen naar een verjaardag van zijn vriend te gaan... MANNEN.... Ga zo even reserveren.... Zondagochtend rijden we dan even naar Den Bosch naar zijn vriend, met kind erbij. Morgen valentijnsdag.... Doe ik verder niks aan hoor....

Linda, hoe is het met de bacillen bij jullie thuis????
Alweer wat opgeknapt?

gr Roos

Hoi hoi,

Het lukt mij op het moment niet om veel achter de computer te zitten. Heb snel hoofdpijn, ook als ik opsta bv. Dus veel drinken en dan ook veel naar de wc. Is best wel lastig.

Gisteren weer een baby kamertje gaan kijken, zat nog niet iets tussen waarvan ik zei wouw. Dus vandaag maar weer gaan kijken en dan zien we wel. Gaan dan meteen naar mijn oma. Anders hoort ze het dadelijk via via. Want de rest van de familie weet het al wel.

Zo ook nog ff eten, begin weer honger te krijgen (lees misselijk). Ben een stuk fitter, dat is wel fijn. Nu eerst van het weekend genieten.

Ik lees wel trouw mee, dus ben wel op de hoogte. Maar dat is even genoeg voor mij.

Yvonne

Dag Allemaal,

Ik heb een tijdje mee gedaan op dit forum na mijn miskraam afgelopen zomer. Omdat het opnieuw zwanger worden een obsessie werd bij me heb ik afstand genomen van het Forum.
Toch wil ik wel even het heugelijke nieuws komen vertellen dat ik vanmorgen dan toch eindelijk weer een positieve test in handen had. Ik heel blij, en misschien helpt het mensen de moed erin te houden ook al duurt het al veel te lang voor ze!

Ik ging al twijfelen of het nog wel ooit ging lukken, omdat het de vorige keren snel ging. Nu hopen dat de zwangerschap goed blijft gaan, vooral de komende twee maanden zal spannend worden....

Succes allemaal!
Kim

Goedemorgen allemaal,

Yvonne: is niet erg joh dat je ff niet zoveel meeschrijft! Hoef je je echt niet voor te verontschuldigen. Hoeveel weken ben je nu? Veel plezier met het vertellen tegen je oma, wel bijzonder lijkt me!

Tapas waren heeeeerlijk gister!

Roos, ik kan ook al sinds december stukken minder eten maar daarom is tapas wel een goed alternatief. Beetje "pitsen" van de lekkere hapjes / bordjes, jammie..... Vind t soms wel jammer want ik gun mezelf meer nu ik zwanger ben maar heb simpelweg veel minder trek. Dat is denk ik ook de reden dat ik relatief minder aankom de laatste weken.

Heb een Kikker-badboekje gekregen, sokjes, een leuke longsleeve en  een rompertje gekregen. Ook de dag ervoor nog een liedjesboek, een knuffeltje en zwitsal-spulletjes van 2 andere meiden. En een mooie bos bloemen. Ben dus flink verwend!

Linda: jouw verlof komt ook in zicht meid, fijnnnn! En wat balen dat je je nog zo beroerd voelt!
Of voel je je nu beter?

Laura: jij bent dus ook totaal niet fit. Balen is dat, vooral als je je stem kwijt bent! Tja of ons mannetje geboren wordt in Oostenrijk: wie zal t zeggen... Ben er zelf niet zo bang voor eigenlijk. Houd er zeker wel rekening mee maar heb  echt de instelling: als t gebeurt dan is het zo en daar worden ook veel baby's geboren! Al geef ik toe dat ik heel blij zal zijn als ik zondagavond 1 maart met dikke buik de Nederlandse grens zal overgaan! ;-)

Manlief is lekker aan het uitslapen, heb vanmorge al wat boodschapjes gedaan en ik ga nu even die site(s) van Marijke bekijken. En even tv kijken. Vandaag lekker niks gepland dus das wel heerlijk!

Groetjes en fijne dag allemaal!
Janneke

Terug
Bovenaan