Zo ben ik weer....
Roos las dat je moest stoppen met werken, kan me voorstellen dat het moeilijk is met een baan voor de klas.... mn moeder staat ook voor de klas, dus tis herkenbaar!!
Maar tis wel beter voor jou en je beeb. Fijn dat daar alles goed mee gaat!!
Hoop dat jij en je man ook uit jullie strijdpuntjes kunnen komen, lijkt me ook fijner, vooral nu in je zwangerschap....Leuke avond gehad samen???
Marijke meis vervelend je dip, je voelt je weer iets beter las ik...Tis ook niet niets en jullie hebben ook pas het kindje verloren met een week of twaalF toch?? Gewoon doen waarbij je je goed voelt. Ik heb ook niets zoveel last er meer van... bij ons waarschijnlijk al heel vroeg mis gegaan, en op de echo was ook niets te zien... misschien dat dat het verschil ook wel is.... En we hadden daarna ook andere zorgen aan ons hoofd... speelt ook mee denk ik.... en was snel weer zwnager, de zwangerschap daar door vooral tot ded 20 weken echo wel minder ontspannen beleeft, dat wel, maar nu ik t elke dag voel is dat weg, als is het net zoals linda zegt je beleeft het wel heel anders!!
Tis en blijft heel bijzonder!!
Janneke, heerlijk meis verlof!! En ook lekker verwend!!! En nu genieten en je wintersport voor de deur!!!
Lekker!!!!!
t gaat nu wel hard vind je niet???
Alles beetje klaar???
Je had al wat mobieltips, bij prenatekl hebben ze ook leuke witte met schaapjes, staat ook op hun site...
En al plannen voor deze week!!!!!
Kim gefeliciteerd meid!!!!! Helemaal blij voor je!!!
Patricia met jou gaat het ook goed lees ik, Fijn!!!
Laura hoest nu met jullie huis en de buren?? Al wat meer duidelijkheid??
Voel je je alweer wat fitter!!
Volgens mij heerst er griep!! Bah!!
Hoop dat jullie allemaal gauw beter zijn!!!
En jij Linda, ook al wat beter??
En niek?? Fijn dat ie paar keer naar je ouders kon!!!!
Hoe lang moet jij nu nog werken??
Yosha jij bent lekker op wintersport!!! Heerlijk!! Geniet ervan meis jullie hebben t verdiend!!!
Yvonne leuk he voor t kamertje shoppen!!! Veel plezier ermee!!!
Els he meis balen weer ongi!! Denk aan je!!
Hiltje leuk hoor nieuwe opleiding!! Weer hele uitdaging!!!
Miep hoe was je gym??
Ook al met kamertje bezig???
San met jou ook alles goed??
Nou hoop dat ik weer bij ben en niemand ben vergeten!!!!
Vanmiddag was mn vriendin hier die moet nog 3 weekjes.... was minder dik als ik, gek hoor.....maar lekker even over zwanger zijn gekletst!!
En wat een vies weer!!! Had wel even naar buiten gewild, dat was zo fijn op vlieland elke dag naar buiten, de rolstoel kwam goed van pas, zelf lopen is er niet meer bij in en om huis wil dat nog wel maar verder niet. Dus passief lopen maar wel heerlijk die frisse lucht, zie ik ook n iet meer zo wit ook fijn!!
Gister fotoreportage gehad was leuk, had ik mooi gezond buitenluchtkleurtje! Ben heel benieuwd naar het resultaat!!
Nu zuurkool aan t koken jummie zin in... en morgne weer t gewone leven, manlief weer aan t werk, mn moeder heeft schoolvakantie dus die komt twee dagen, wel fijn en heel gezellig!!
Morgenmiddag collega op visite dus zo gaat de week weer snel!!
Nou volgens mij weer heel verhaal!!
Groetjes!!
Marieke
33,5 week.
Roos las dat je moest stoppen met werken, kan me voorstellen dat het moeilijk is met een baan voor de klas.... mn moeder staat ook voor de klas, dus tis herkenbaar!!
Maar tis wel beter voor jou en je beeb. Fijn dat daar alles goed mee gaat!!
Hoop dat jij en je man ook uit jullie strijdpuntjes kunnen komen, lijkt me ook fijner, vooral nu in je zwangerschap....Leuke avond gehad samen???
Marijke meis vervelend je dip, je voelt je weer iets beter las ik...Tis ook niet niets en jullie hebben ook pas het kindje verloren met een week of twaalF toch?? Gewoon doen waarbij je je goed voelt. Ik heb ook niets zoveel last er meer van... bij ons waarschijnlijk al heel vroeg mis gegaan, en op de echo was ook niets te zien... misschien dat dat het verschil ook wel is.... En we hadden daarna ook andere zorgen aan ons hoofd... speelt ook mee denk ik.... en was snel weer zwnager, de zwangerschap daar door vooral tot ded 20 weken echo wel minder ontspannen beleeft, dat wel, maar nu ik t elke dag voel is dat weg, als is het net zoals linda zegt je beleeft het wel heel anders!!
Tis en blijft heel bijzonder!!
Janneke, heerlijk meis verlof!! En ook lekker verwend!!! En nu genieten en je wintersport voor de deur!!!
Lekker!!!!!
t gaat nu wel hard vind je niet???
Alles beetje klaar???
Je had al wat mobieltips, bij prenatekl hebben ze ook leuke witte met schaapjes, staat ook op hun site...
En al plannen voor deze week!!!!!
Kim gefeliciteerd meid!!!!! Helemaal blij voor je!!!
Patricia met jou gaat het ook goed lees ik, Fijn!!!
Laura hoest nu met jullie huis en de buren?? Al wat meer duidelijkheid??
Voel je je alweer wat fitter!!
Volgens mij heerst er griep!! Bah!!
Hoop dat jullie allemaal gauw beter zijn!!!
En jij Linda, ook al wat beter??
En niek?? Fijn dat ie paar keer naar je ouders kon!!!!
Hoe lang moet jij nu nog werken??
Yosha jij bent lekker op wintersport!!! Heerlijk!! Geniet ervan meis jullie hebben t verdiend!!!
Yvonne leuk he voor t kamertje shoppen!!! Veel plezier ermee!!!
Els he meis balen weer ongi!! Denk aan je!!
Hiltje leuk hoor nieuwe opleiding!! Weer hele uitdaging!!!
Miep hoe was je gym??
Ook al met kamertje bezig???
San met jou ook alles goed??
Nou hoop dat ik weer bij ben en niemand ben vergeten!!!!
Vanmiddag was mn vriendin hier die moet nog 3 weekjes.... was minder dik als ik, gek hoor.....maar lekker even over zwanger zijn gekletst!!
En wat een vies weer!!! Had wel even naar buiten gewild, dat was zo fijn op vlieland elke dag naar buiten, de rolstoel kwam goed van pas, zelf lopen is er niet meer bij in en om huis wil dat nog wel maar verder niet. Dus passief lopen maar wel heerlijk die frisse lucht, zie ik ook n iet meer zo wit ook fijn!!
Gister fotoreportage gehad was leuk, had ik mooi gezond buitenluchtkleurtje! Ben heel benieuwd naar het resultaat!!
Nu zuurkool aan t koken jummie zin in... en morgne weer t gewone leven, manlief weer aan t werk, mn moeder heeft schoolvakantie dus die komt twee dagen, wel fijn en heel gezellig!!
Morgenmiddag collega op visite dus zo gaat de week weer snel!!
Nou volgens mij weer heel verhaal!!
Groetjes!!
Marieke
33,5 week.