ahhhhhhh had net heeeel stuk getypt druk ik ergens op ofzo weg alles......
Balen!!!!!!
Nou ja ga ik maar opnieuw beginnen!!!!
Nou eerst maar ff thee opnieuw inschenken dan....
Linda, fijn dat je je beter voelt....
en mn ramen glanzen weer heerlijk!! Dus kan weer goed naar buiten kijken!!
Naast raam staat boom met vetbollen, erg leuk om soms te kijken naar het vogeltafereel in die boom!!
En gelukt met je verlanglijst voor kidskleren??
haha vast wel!!
En genoten van je relaxdag gister??
Janneke, lekker geshopt bij kidsfactory dus?? Leuke dingen gekocht??
Heb even op hun site gekeken, ziet er leuk uit, maar hebben ze maar twee winkels zag ik?? Klopt dat??
Die bh's zijn niet duur idd ga er ook een bestellen, zit nog ff te dubben welke maat...
Lekker dat je moeder komt strijken!! Heerlijk!!
en gezellig natuurlijk!!
Spullen voor je vakantie al beetje klaar??
Ik hoop echt dat je mooi weer hebt zodat je daar lekker van kan genieten!!
Roos bedankt voor de lavendeltip, stomme is dat ligt wel in mn nachtkastje ik denk er gewoon niet aan..
Net als die koekjes, denk ik er niet aan ze te halen, dom!!!! haha
Lijkt erop dat jij en je man er wer beetje uit zijn en op een lijn zitten?? Zou fijn zijn!!
Nathalie, welkom hier meid!! Pff 2 keer mk heftig hoor!!!
Ik was na mijn mk in juni meteen weer zwanger en nu 34 wk.
Maar het heeft idd behoorlijke inpact, en 2 keer lijkt me zeker...
Probeer het op jullie eiegen manier een plaatstje te geven en laat de mensen kletsen zou ik zeggen al weet ik ook dat dat niet makkelijk is en je moet het wel elke keer aanhoren. Ze weten vaak niet wat ze zeggen moeten, en dan komt er iets verkeerd uit!
De aanleiding is verdrietig maar we hebben leuk groepje hier en hoop dat je je snel thuisvoelt hier!!
Yvonne, jippie hartje gehoord en alles goed!! Heerlijk meid!!
geniet ervan!! Kan me dat gevoel ook zo goed voorstellen. Nu voel ik t elke dag maar om even weer te horen heerlijk!!
Laura goed geklust dus haha we duimen met je mee!!!
en je hebt gelijk teveel tijd, maar stiekum wel erg lekker!! haha
Marijke, ondanks je derde voor jou toch spannend bevallen want 1e keer in nederland!!
Leuk dagje gehad bij je zus gezellie!!
Volgens mij kunnn ze tot 36 wkdraaien zei ze op gym... daar lagen er nu een paar in stuit...2 maart weer controle dus dan zal ik t wel zien, hopelijk ligt ie nog goed, voeltt wel zo, maar soms denk ik ook uk draait allle kanten op!!
haha Leuk je droom.... in eerste periode had ik ook echt gevoel wordt meisje, nu weet ik t eigelijk niet meer en iedereen zegt bijna o jij krijgt een jongen....
ik begin er wel nieuwschierig naar te worden nu hoor!!!
San bijna vakantie o heerlijk!! Heb nooit geskied maar lkijkt me wel eng zwanger en op de latten!! Maar heb er geen verstand van!! Waar ga je heen??
Miep leuk gehad op de 9 mnd beurs dus!! Mooi!!
Leuke luiertas gekocht???
Fijn dat het beter gaat met je rug! Hoop dat dat zo blijft!!
Over die matrasbeschermer in mn kraampakket zaten ook kleinezelitjes, en de kraamzorg zei je kan nu zo'n kleine onder je molton leggen is het ergste beschermd voor als ze evt eerder breken... En dat dat andere zweetding later erop....
Dat ga ik eens uitproberen denk ik...
En de kilo's vanmorgen eens gewogen. Ben nu 10 kg aangekomen....
Vanmorgen uitgeslapen, lag zo lekker en dacht waarom niet, maar nu zo sloom als wat dat is dan weer het nadeel, dus hang lekker met pot thee in de bank.
straks even voor de studie wat doen en vanmiddag met mn boek op de bank denk ik! Potje thee ernaast vermaak ik me wel!!
Gisteravond heel klein stukje door de straat gelopen, zei tegen manlief wil het proberen... ik wordt ook zo slap, hou geen spieren over en moet straks ook nog bevallen...
wel harde buik snel al natuurlijk, maar t was wel even lekker en slaap er ook beter van...
Heb gister op mp leuke luiertas gekocht, van oilily nieuwe, kaartje zat er nog aan, groen past mooi bij de kinderwagen... helemaal blij mee.
fijne dag en tot laters!!
Marieke
34 wk.
Balen!!!!!!
Nou ja ga ik maar opnieuw beginnen!!!!
Nou eerst maar ff thee opnieuw inschenken dan....
Linda, fijn dat je je beter voelt....
en mn ramen glanzen weer heerlijk!! Dus kan weer goed naar buiten kijken!!
Naast raam staat boom met vetbollen, erg leuk om soms te kijken naar het vogeltafereel in die boom!!
En gelukt met je verlanglijst voor kidskleren??
haha vast wel!!
En genoten van je relaxdag gister??
Janneke, lekker geshopt bij kidsfactory dus?? Leuke dingen gekocht??
Heb even op hun site gekeken, ziet er leuk uit, maar hebben ze maar twee winkels zag ik?? Klopt dat??
Die bh's zijn niet duur idd ga er ook een bestellen, zit nog ff te dubben welke maat...
Lekker dat je moeder komt strijken!! Heerlijk!!
en gezellig natuurlijk!!
Spullen voor je vakantie al beetje klaar??
Ik hoop echt dat je mooi weer hebt zodat je daar lekker van kan genieten!!
Roos bedankt voor de lavendeltip, stomme is dat ligt wel in mn nachtkastje ik denk er gewoon niet aan..
Net als die koekjes, denk ik er niet aan ze te halen, dom!!!! haha
Lijkt erop dat jij en je man er wer beetje uit zijn en op een lijn zitten?? Zou fijn zijn!!
Nathalie, welkom hier meid!! Pff 2 keer mk heftig hoor!!!
Ik was na mijn mk in juni meteen weer zwanger en nu 34 wk.
Maar het heeft idd behoorlijke inpact, en 2 keer lijkt me zeker...
Probeer het op jullie eiegen manier een plaatstje te geven en laat de mensen kletsen zou ik zeggen al weet ik ook dat dat niet makkelijk is en je moet het wel elke keer aanhoren. Ze weten vaak niet wat ze zeggen moeten, en dan komt er iets verkeerd uit!
De aanleiding is verdrietig maar we hebben leuk groepje hier en hoop dat je je snel thuisvoelt hier!!
Yvonne, jippie hartje gehoord en alles goed!! Heerlijk meid!!
geniet ervan!! Kan me dat gevoel ook zo goed voorstellen. Nu voel ik t elke dag maar om even weer te horen heerlijk!!
Laura goed geklust dus haha we duimen met je mee!!!
en je hebt gelijk teveel tijd, maar stiekum wel erg lekker!! haha
Marijke, ondanks je derde voor jou toch spannend bevallen want 1e keer in nederland!!
Leuk dagje gehad bij je zus gezellie!!
Volgens mij kunnn ze tot 36 wkdraaien zei ze op gym... daar lagen er nu een paar in stuit...2 maart weer controle dus dan zal ik t wel zien, hopelijk ligt ie nog goed, voeltt wel zo, maar soms denk ik ook uk draait allle kanten op!!
haha Leuk je droom.... in eerste periode had ik ook echt gevoel wordt meisje, nu weet ik t eigelijk niet meer en iedereen zegt bijna o jij krijgt een jongen....
ik begin er wel nieuwschierig naar te worden nu hoor!!!
San bijna vakantie o heerlijk!! Heb nooit geskied maar lkijkt me wel eng zwanger en op de latten!! Maar heb er geen verstand van!! Waar ga je heen??
Miep leuk gehad op de 9 mnd beurs dus!! Mooi!!
Leuke luiertas gekocht???
Fijn dat het beter gaat met je rug! Hoop dat dat zo blijft!!
Over die matrasbeschermer in mn kraampakket zaten ook kleinezelitjes, en de kraamzorg zei je kan nu zo'n kleine onder je molton leggen is het ergste beschermd voor als ze evt eerder breken... En dat dat andere zweetding later erop....
Dat ga ik eens uitproberen denk ik...
En de kilo's vanmorgen eens gewogen. Ben nu 10 kg aangekomen....
Vanmorgen uitgeslapen, lag zo lekker en dacht waarom niet, maar nu zo sloom als wat dat is dan weer het nadeel, dus hang lekker met pot thee in de bank.
straks even voor de studie wat doen en vanmiddag met mn boek op de bank denk ik! Potje thee ernaast vermaak ik me wel!!
Gisteravond heel klein stukje door de straat gelopen, zei tegen manlief wil het proberen... ik wordt ook zo slap, hou geen spieren over en moet straks ook nog bevallen...
wel harde buik snel al natuurlijk, maar t was wel even lekker en slaap er ook beter van...
Heb gister op mp leuke luiertas gekocht, van oilily nieuwe, kaartje zat er nog aan, groen past mooi bij de kinderwagen... helemaal blij mee.
fijne dag en tot laters!!
Marieke
34 wk.