Hey dames,
Heb een ontzettend drukke week achter de rug en geen tijd gehad om te reageren of te lezen, dus had vandaag heel erg veel bij te lezen.
Mijn oma is vorige week overleden dus daar had ik donderdag een crematie van, verder de hele week moeten werken. Ik had het gister echt helemaal gehad, voelde alsof ik op instorten stond. Volgens mij gewoon door alles wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt, 2x mk vlak achter elkaar en nu het overlijden van mijn oma en ook nog wat gedonder in de familie...dit heeft echt heel veel energie van me genomen. Daarom zijn we gisteren uit mijn werk direct doorgereden naar de sauna. Ik had het echt even nodig en het was heerlijk! Hoewel we wel wat twijfelden van te voren want als je zo even op google zoekt dan is de sauna niet echt een aanrader voor de vruchtbaarheid van de man... en laat ik nu net in mijn vruchtbare periode zitten. Maar goed, stress vast ook niet en dit hadden we echt nodig. We hebben wel wat rekening gehouden met onze kinderwens, dus daarom hebben we de hete sauna's vermeden en zijn maximaal 10 minuten in de sauna gebleven. Maar wel heerlijk gerelaxt!!! Verder zijn we druk aan het klussen geweest, ondanks de drukte. Gisteravond had ik trouwens een menstruatieachtige pijn...zou dat de eisprong kunnen zijn??? Weet iemand hoe dat voelt als je je eisprong hebt? Heb het nog nooit echt gevoeld. En ik verwacht wel mijn eisprong ergens deze dagen, dus zou kunnen dacht ik.
Vandaag ben ik dus heerlijk een dagje vrij, het huishouden gedaan en straks even naar mijn paard toe. Denk dat ik nog even ga paardrijden, hoewel ik wel weer wat meer last krijg van mijn stuitje...erg balen! Manlief is nu aan het werk, heeft een slaapdienst dus ben vanacht alleen thuis, niets aan. Straks nog even wat lekkers halen voor vanavond en dan vanavond lekker languit op de bank! Moet goed om mezelf denken want alles was me afgelopen week wat te veel. Hopelijk kan ik nu even bijtanken.
Heb even snel bijgelezen, was zooooo veel. Probeer op iedereen te reageren, sorry als ik iemand vergeet of zo.
@Roos: kan me voorstellen dat het niet goed voelt om je groep zo achter te laten, dat doe je toch liever anders. Balen van je harde buiken zeg! Gelukkig dat het niet schadelijk is voor je beeb, wel een geruststelling lijkt mij. Je hebt groot gelijk dat je je niet laat beinvloeden door de ouders in het doen van de aller daagse dingen, een dag werken is toch niet te vergelijken dat het doen van een boodschap o.i.d. En praten doen mensen toch, trek het je niet te veel aan als dat gebeurd.
@Yvonne: aan het shoppen voor een babykamertje dus, leuk zeg! Wat gaat het ongeveer worden? Al ideeën opgedaan op de negenmaandenbeurs?
@Kim: gefeliciteerd!!! Wel spannend natuurlijk, maar probeer er van te genieten!
@Patricia: de opleiding die ik wil gaan volgen is een HBO opleiding, heb er erg veel zin in! Balen van je suikers zeg, ik hoop dat het allemaal mee valt. De negenmaandenbeurs was dus leuk, heb je je buik nog laten beschilderen (was jij toch???)?
@Marieke: alweer terug van vakantie, je hebt zo te lezen lekker kunnen genieten. Heerlijk zeg! En een fotorepportage gehad dus, leuk zeg! Wanneer krijg je de foto? En zet je ook ééntje op onze hyves???
@Laura: mooi dat jullie eruit zijn gekomen met jullie toekosmtige buurtjes! Ach, die muur....als het niet erg opvalt dan zou ik me er ook niet te druk om maken. Is niet anders. Ben benieuwd naar jullie huis als dat op funda komt, altijd leuk om bij anderen binnen te kijken! Nog even en dan op vakantie dus, heerlijk zeg. Hoe lang gaan jullie ook alweer? Naar de Dominicaanse Rupubliek toch?
@Linda: in het bestuur van de buurtvereniging, wij hebben dat niet bij ons. Is er wel geweest maar dat is opgeheven. Wel organiseren wij, ik en mijn man, zolang we hier wonen elk jaar een straatBBQ, erg gezellig en het wordt zeer gewaardeerd door onze buurtjes! Maar heb je het daar druk mee of valt het wel wat mee? Jammer dat je paard vandaag wat gespannen was op de wedstrijd...het blijven dieren hè. Mijn paard kon zich ook altijd erg opwinden, en dan gooide hij al zijn energie eruit tijdens het inrijden en was dan bekaf als hij de ring in moest...niet ideaal.
@Miep: klinkt leuk zeg de negenmaandenbeurs! En dus leuke ideeën opgedaan. Was het groot of viel dat wat tegen?
@Irma en Nathalie: welkom hier. Ik wens jullie heel veel sterkte! Ik zal me ook even voorstellen: Ik ben Hiltje, 25 jaar, getouwd en woon in Friesland. Ik heb in oktober na 6,5 week een mk gehad, daarna ben ik vermoedelijk direct weer zwanger geraakt maar dit is in januari na ongeveer 10 weken helaas weer geeïndigd in een mk. Er zijn toen wat bloed onderzoeken gedaan, 2 daarvan zijn goed en de 3e uitslag krijg ik rond pasen dus dat is nog even afwachten. Verder zijn wij er weer gelijk voor gegaan... ik heb er wel vertrouwen in dat het de 3e keer gewoon goed zal gaan (moet van mezelf gewoon hoop houden en er in vertrouwen). Die opmerkingen die je krijgt, heel herkenbaar...trek er niet teveel van aan en doe vooral waar je jezelf goed bij voelt.
@Janneke: morgen dus op naar Oostenrijk. Alvast een hele fijne vakantie!!!
Liefs, Hiltje