We gaan ervoor, part IV

Nathalie: we waren tegelijk aan t typen.
Op

http://www.sensitest.nl

kan je die testjes kopen, heten "Cassettes". Zie dat ze nu 17 euro zijn voor 12, is nog niet veel. Zijn gevoelige testen dus ideaal. Vandaag ebsteld, vaak morgen in huis EN heel discreet!

Fajitas: is Mexicaans, soort wraps met gehakt, mais, paprika ui, sausje en geraspte kaas. Errug lekker!

Groetjes Janneke

Hoi,

Nathalie: Ik ben niet zwanger hoor, dus ik kan nooit dicht in de buurt komen van Hiltje die waarschijnlijk nu al wel zwanger is (helaaaaaas ben ik niet zwanger...)

Voel denk ik mijn ei(tjes) vandaag, last van onderbuik doortrekkend naar mijn rug...maar t stomme is dat de eitjes links te zien waren op de echo en mijn lage rugpijn rechts zit?? Volgens mij zit ik echt vreemd in elkaar...haha Gyn heeft me wel gevraagd om de pijn tijdens mijn eisprong te noteren, dus misschien zegt dat toch ook wel iets ergens over?? (weet wel niet wat, maar toch, hij vraagt t niet voor niets)
Dus zal vanavond eens kijken of we nog een keertje kunnen klussen....zou wel fijn zijn qua timing!

Gister weer sinds tijden naar de sportschool geweest en wat blijkt, vroeg aan mijn trainer hoe het thuis ging, of zijn vrouw al was bevallen wat denk je dat ie antwoordt??? Geen idee, we liggen in scheiding...dus wij WAT??? Blijkt het kind niet van hem te zijn, zij staat nu op springen en heeft hem 8 maanden voor de gek gehouden....wat een mens!!! Zoooo zielig voor die jongen, zijn kind weg en zijn vrouw....hij wil niet met haar verder en ze zijn nu de scheiding al aan het regelen...pffff, dan denk ik aan ons en dan ben ik maar weer wat blij met mijn mannetje!! Wat zitten mensen toch raar in elkaar soms....

Mijn collegaatje die nu met verlof thuis zit kan ook elk moment bevallen, spannend hoor. Maar ben blij dat ik niet naar haar toe hoef, dat mogen anderen doen denk ik....

Hiltje, meid waarom wacht je zo lang met testen????? Als je het toch al weet is dat toch alleen maar een extra bevestiging en kun je er ook naar leven, of zie ik dat verkeerd??? zou het niet kunnen volhouden hoor...

Ik zal zeker foto's plaatsen van de zolder op Hyves...maar t duurt nog wel even voordat ie klaar is hoor, we zijn niet zo snel!!

tot gauw,

liefs Yosha

Janneke, dank je wel voor de site.
ik heb ze gelijk besteld. wist niks van deze site af maar zie dat ze echt veel hebben op het gebied van ovulatie en zwangerschapstesten en ook nogeens een heel stuk goedkoper dan in de winkel.
Heb nu 6 zwangerschapstesten besteld dus hoop echt dat als we ze weer moeten gaan gebruiken dat we er dan genoeg aan hebben en ik er niet nog meer bij hoef te bestellen.

MMMMHHHH en die fajitas klinkt me heerlijk......
toen ik het las liep het water me in de mond.

Groetjes, Nathalie

Hey ladies,

Hier weer rust in huis.
Niek slaapt en de keuken, wc  en kamer zijn weer schoon. Mssn vanmiddag boven nog ff afstoffen.
Ook hier is het eigenlijk altijd wel netjes,maar stof komt er wel.
Mijn eerste tosti gemaakt en mmmmmmmmmm... lekker! Jij ook Janneke?? Op mijn werk eet ik altijd een tosti. Zonder ketchup trouwens. Ik denk dan..ach een dubbele bruine boterham met kaas of een tosti ervan maken. Moet niks uitmaken toch??

Ik zal manlief vragen of hij de box van zolder wil halen, kan ik weer wat schoonmaken en aankleden.

Ik heb zoooo gek gedrooms vanacht. Ik was net met verlof en op visite in het ziekenhuis. Ik kreeg een bloeding, dus gyn erbij, ctg, echo. Gelukkig met beeb alles ok, maar ik moest wel blijven..........daar ging mijn verlof thuis.......................... Hopelijk een droom. Ik voel me prima.

@ nathalie: ja lekker goedkoop en makkelijk he sensitest. Ik hoop dat je maar 1 test nodig hebt!!!!   Ik heb ze ook gebruikt. Ook de ovulatietesten 1 periode. Ik vond dat een heel gedoe, maar zo kwam ik er wel schter dat mijn ei niet op dag 14 ligt (cysles van 27-28 dagen) maar iets later. Dus ff wat langer doorklussen..hihihi en toen gelukkig raak.

@ Yvonne: hoe ging het op school???

@ marijke: hoe ist met je kids???

Ik ga lekker relaxen.
Doei!!
Grtz Linda

Hoi allemaal,

Zo, de prikken zitten er weer op. Raargenoeg was het nu omgekeerd bij
de meiden: de jongste gaf geen kik en de oudste was opeens bang (maar
niet gehuild). Ik heb haar daarna gelijk naar school gebracht en
vanochtend met mijn moeder gewinkeld. Gelijk een paar kleurboeken en
stickervellen voor de meiden gekocht als beloning voor de prikken. Nu
hoeven ze pas weer voor een prik als ze 9 zijn. Mijn man was mee voor morele steun
want ik kan er echt niet goed tegen, die naalden en dat gehuil, maar
het viel dus wel mee.

Linda, bij mij is de intake van kraamzorg ook telefonisch. Ze gaan me op 30 maart bellen voor de intake. Kan ik gelijk even vragen over de klossen onder het bed, bij ons kan dat denk ik niet omdat ons bed geen poten heeft maar een massieve houten stuk aan de voorkant en hetzelfde aan de achterkant. Mijn zus is er destijds (1998) ook onderuit gekomen omdat ze zo'n bed had.

Yvonne, ik heb wel meisjes en unisex kleding, maar niet echte jongenskleding ind de aanbieding. Daarvoor moet je bij Linda's advertenties zijn. Je mag wel even kijken of er iets tussen zit voor je, als je op Marktplaats zoekt op " setje van 2 rompers met korte pijpjes maat 62 unisex " kom je uit bij een van mijn advertenties en dan even klikken op "bekijk alle advertenties van adverteerder" dan heb je alles op een rij.

Janneke en Marieke, ik vind het zo spannend dat jullie binnenkort al gaan bevallen! Het is toch snel gegaan vind ik. Ik hoop dat jullie makkelijke bevallingen tegemoet gaan en een heerlijke kraamtijd.

Laura, welkom terug! Ben benieuwd naar je vakantieverhalen!

Ik moet weer verder,
liefs
Marijke

Yvonne: ikke heb idd jongenskleding te koop. Ik heb niet zoveel meer op MP staan, maar wil jr best wat foto's mailen. Ik heb van alles in de maten 56-86 te koop.
Laat het me maar weten.
Grtz Linda

Hello,

Nathalie: ja dat scheelt nog eens veel euries he, die sensitest-testen! Ons hele clubje heeft Sensitest al goed gesponsord maar vind het ideaal.
Fajitas zijn erg lekker, kijk in de supermarkt maar eens in de schappen bij de wereldgerechten, is van het merk Tex-Mex, rode dozen. Vlees, groente en kaas erbij en klaar. Errug lekker...

Yosha: jeeeeej wat een verhaal van jullie sportleraar! Wat een vreselijk iets... Maar kindje is dus al geboren begrijp ik en daarna kwam hij erachter??? Pfff...
Raar van die pijnen maar wie weet voel je iets anders? Geen idee maar doorklussen kan idd nooit kwaad! ;-)

Linda: ik heb een lekkere geitenkaas-tosti op honing en tijm, jammie!
Wat een nare droom!!!!! Dat schijnt erbij te horen hoorde ik, ik heb er nog niet heel veel last van.

Hiltje: hoe is het?

Greets Janneke

Heb net ook wat haarproducten besteld op

www.haarshop.nl

. Wat een uitvinding dat internetshoppen zeg... Hoef de deur niet meer uit haha! Ook een multi-douchebeurt genomen net: gescrubd, haren in maskertje, gezicht peeling,  nagels gedaan  etc etc. Morgen pedicure en voetreflex, heerlijk. We gaan vanavond Chinees eten, ben ik niet van maar manlief wel dus doe hem er een enorm plezier mee!

Hoi hoi!!

Laura weer terug!!
ben net als de rest benieuwd baar je verhalen??
En heb je je sollicitatie nu ook al gehad??
En al reacties op jullie huis!!!
enne nee hoor ik ben niet nieuwschierig.....haha

Hiltje, meid t wordt echt spannend!! Ik hoop t zo voor jullie!!
En weekje niet teveel plannen is ook lekker!!

Linda fijn dat de beebcontrole goed was/is!! Heerlijk!! Nu hopen dat ze zo mooi blijft zitten!!
Leuk he dat hakje voelen!! en dan voelen dat ze het wegtrekken, leuk!! Ik vind dat ook heerlijke momenten!
haha wentelteefje, die heb ik wel gisteren gegeten, heerlijk!!
Ik slaap niet met voedingskussen, te dik krijg ik nog meer last van mn bekken, heb het namelijk op vlieland gegdaan kon ik haast helemaal niet meer lopen.....
en als ik omdraai geeft het zoveel pijn dat ik eigenlijk elke keer wel wakker wordt...
Maar een draaitol ben ik zeker!! hoormanlief ook wel eens zuchten s nachts, maar s morgens weet ie t meestal niet meer dat is handig!!
Wij hebben op t werk een bakplaat maakte ik ook altijd tosti!! Jammie en een idee we hebben hier ook zo'n apparaat!! Ga ik manlief ens vragen op te zoeken!! Lekker!

Janneke heerlijk dat je lekker hebt geslapen!! heerlijke luxe dan weer nietwaar??
Lekker relext dagje gehad vandaag??
Heb je na de bevalling ook nog yoga of is dat alleen voor de bevalling!
Ik heb nu twee van die vierkante witte dingen uit t kraampakket in bed gelegd (kan ff niet op de naam komen) met badlaken (2) erover, wat tip van de vk, dat is niet zo warm als dat zeil...
Merk er eigenlijk niets van dat het eronder ligt....

Yosha gek dat je dan wat anders voelt he!! maar gewoon aan de klus zolas je zegt meer kan je niet doen!! Hoop dat lukt vanaaf voor jullie!!
Wat een verhaal zeg van die sportschool!! Je weet soms niet wat je hoort!! Erg   hoor!! voor die man en voor tkind!

Marijke fijn dat die prikken erop zitten!! heb je voorlopig weer gehad!!
En ze waren dus hartstikke stoer!!
Ben benieuwd wat ze zeggen over je bed marijke. Kan je er geen kratjes onder krijgen?? Heb ook vaak gehoord dat je dan op een ander bed moet bevallen wat wel omhoog kan!! Ben benieuwd!!

Veel mensen vinden mn zwangerschap snel gegaan ik alleen niet gek he??
Deze laatste weken wel weer, maar toch...
Jij dan Janneke hoe beleef jij dat??

Nou het is goed gegaan meiden met de klossen. Nee geen trapje nodig!! Maar erin gaan is lastiger dan eruit. Moet zeggen dat ik nu wel met minder pijn uit bed ga, kan me er zo uit laten glijden...
Maar dacht echt lig met mn hoofd aan het plafond, je kijkt heel raar uit bed, maar dus niet gevallen ofzo haha!
Vanmorgen uitgeslapen, manlief hoefde pas om half 8 weg en die had nog een kruik voor me gemaakt omdat ik zo'mn last heb van mn rug.. Vandaag ging het gelukkig iets beter!! Hij zou vanavond weer masseren dat scheelt wel! en lekker warme douche voordt ik er straks inkruip!
Verder weing gedaan vandaag!! beetje hang dag en weing zin veel te doen, maar de enveloppen liggen er nog wel, foei foei!!
Heb wel de aministratie uitgezocht en ga dat nu even in de mappen stoppen!!
straks lekker stampot andijvie maken, echt zin in!!

tot snel weer!!
Greets, Marieke

Terug
Bovenaan