Hoi,
Nathalie: Ik ben niet zwanger hoor, dus ik kan nooit dicht in de buurt komen van Hiltje die waarschijnlijk nu al wel zwanger is (helaaaaaas ben ik niet zwanger...)
Voel denk ik mijn ei(tjes) vandaag, last van onderbuik doortrekkend naar mijn rug...maar t stomme is dat de eitjes links te zien waren op de echo en mijn lage rugpijn rechts zit?? Volgens mij zit ik echt vreemd in elkaar...haha Gyn heeft me wel gevraagd om de pijn tijdens mijn eisprong te noteren, dus misschien zegt dat toch ook wel iets ergens over?? (weet wel niet wat, maar toch, hij vraagt t niet voor niets)
Dus zal vanavond eens kijken of we nog een keertje kunnen klussen....zou wel fijn zijn qua timing!
Gister weer sinds tijden naar de sportschool geweest en wat blijkt, vroeg aan mijn trainer hoe het thuis ging, of zijn vrouw al was bevallen wat denk je dat ie antwoordt??? Geen idee, we liggen in scheiding...dus wij WAT??? Blijkt het kind niet van hem te zijn, zij staat nu op springen en heeft hem 8 maanden voor de gek gehouden....wat een mens!!! Zoooo zielig voor die jongen, zijn kind weg en zijn vrouw....hij wil niet met haar verder en ze zijn nu de scheiding al aan het regelen...pffff, dan denk ik aan ons en dan ben ik maar weer wat blij met mijn mannetje!! Wat zitten mensen toch raar in elkaar soms....
Mijn collegaatje die nu met verlof thuis zit kan ook elk moment bevallen, spannend hoor. Maar ben blij dat ik niet naar haar toe hoef, dat mogen anderen doen denk ik....
Hiltje, meid waarom wacht je zo lang met testen????? Als je het toch al weet is dat toch alleen maar een extra bevestiging en kun je er ook naar leven, of zie ik dat verkeerd??? zou het niet kunnen volhouden hoor...
Ik zal zeker foto's plaatsen van de zolder op Hyves...maar t duurt nog wel even voordat ie klaar is hoor, we zijn niet zo snel!!
tot gauw,
liefs Yosha