We gaan ervoor, part IV

Hey meiden,

Even een snelle mededeling, reageer morgen wel weer. Maar heb net toch maar een test gedaan....en zoals ik al dacht: POSITIEF!!! Twee dikke strepen, hoefde niet eens te wachten, werd direct zichtbaar...heb het nog nooit zo snel gehad. Wel fijn die bevestiging, maar niet echt een verassing, was er eigenlijk al zeker van.

Ga er lekker van genieten vanavond en morgen direct de vk bellen voor een afspraak om een 6wk echo. Ben morgen dan 5wk! Maar wel weer spannend hoor...is al 2x misgegaan, dus blijft onzeker.

JOEPIE!!!

Groetjes, Hiltje

HILTJE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOW meis, fantastisch nieuws.
Ik ga glitters stooien voor de anderen

Ga lekker genieten!
Liefs Linda

Super gefeliciteerd Hiltje!! Heerlijk nieuws, geniet ervan!

Heb je je data al uitgerekend dan kunnen we je
verplaatsen naar het onderste lijstje!

Marieke, ben jij dus van plan thuis te bevallen? Ik wil in het ziekenhuis bevallen dus vandaar dat ik hoop dat ze een oogje toeknijpen wat betreft de klossen onder het bed, ik ben benieuwd.

Fijne avond allemaal, en Laura, kom op met je nieuwtjes!!

Marijke

Hiltje.............
Meissie, van harte gefeliciteerd.
wat ontzettend heerlijk moet dat zijn.
En ondanks dat het toch weer heel spannend voor jullie is........ Geniet, geniet, geniet ervan want het is toch weer een groot wonder!!!

Liefs, Nathalie

He Ladies

Hiltje wat een GEWELDIG GOED nieuws! Proficiat en ja ik kan je onzekerheid me goed voorstellen. Dus fijn dat je al zo snel naar de gyn kan gaan.

LAAAUUURRRAAA, ik ben ook benieuwd naar hoe het was en met je sollicitatie gegaan is. Hopelijk heb je vandaag puf en tijd om bij te tanken.

Ik heb ook de sensitesten besteld destijds en heb ze niet meer nodig gehad (had nog 1 clear bleu liggen) zijn inderdaad ideaal en spot goedgekoop.

Yvonne wat attent van je die gelukspoppetjes. Fijn dat je kamertje bijna af is.

Janneke, lekker he internet shoppen. Ik koop nogal veel bij bol e.d.
Heerlijk dat je lekker aan het tutten bent. Heb ik op vakantie ook gedaan.

Marijke geloof idd dat de zorg in NL een wereld van verschil is met de engelse situatie. Ook het hele vergoedingssysteem volgens mij.

Marieke vermaak je je nog een beetje thuis? Het begint nu echt op te schieten voor jou en Janneke. Vriendin en schoonzusje zijn ook bijna uitgerekend. Spannend.

Met mij gaat het lekker. Heb mijn energie weer terug (althans daar lijkt het op) en ik voel me erg goed. Iedereen is zo ontzettend aardig voor me en meelevend. Ik word er soms helemaal verlegen van. Heb allemaal leuke kleren gekocht dus dat voelt ook al lekker. Gisteren nog wezen tennissen.  We zijn niet zo fanatiek dus ging nog wel. Heb gewoon  lastige ballen laten gaan, ga me niet meer rot rennen. Wil misschien gaan zwemmen maar dan moet ik nog een bikini ofzo gaan halen wat mijn bovenstukje is echt te klein. (komt het toch nog goed met mijn cup ;)  )

Nou meiden ben er weer vandoor....
Sanx  

Hiltje!!!! Van harte meid, wat onwijs geweldig! Je klonk idd al erg zeker van je zaak, en... 3 keer is scheepsrecht! Geniet van dit supernieuws, wij genieten lekker mee...

marijke, bed op klossen is niet voor de bevalling maar ivm de arbo-wet voor de kraamhulp, anders krijgen zij last van hun rug etc.

marieke, lekker hoor andijvie!

ik ga even verder met tv kijken. Fijne avond allemaal!

Goedemorgen!

Ben al weer vroeg wakker... zal zo de vk proberen te bellen. Ik ben al even aan het rekenen geweest en mijn uitgerekende datum is ongeveer 11-11-09, zal me proberen te verplaatsen in lijstje.

Heb gisteren nog heerlijk paardgereden trouwens, heb een buitenrit door het 'bos' bij ons in de buurt (vast dichtbij jou Linda, Oranjewoud) gemaakt. Heerlijk! Mijn moeder was samen met hun hond mee, was wel gezellig. Het weer was niet super, maar dat maakte niet zoveel uit, merk je onder de bomen toch maar weinig van.

Ik had trouwens de hele week vrij, maar gisteren belde mijn werk of ik vrijdagavond een dienstje wou draaien. Heb ik maar aangenomen want het is namelijk een enorm relaxte dienst, 3 uurtjes in de avond oppassen bij iemand thuis. Ik kan dan gewoon tv kijken, boek lezen o.i.d. dus dat is lekker makkelijk verdient!

@San: super zeg dat het weer helemaal lekker met je gaat. En leuk, allemaal nieuwe kleren. Ik zie er nu al naar uit om ook te gaan shoppen.

@Yosha: is het nog wat gelukt met het klussen zo rond je ei? En heb je je eisprong (sprongen, haha) al gevoeld?

@Nathalie: ik koop/koch mijn testen ook op sensitest; stuk goedkoper, makkelijk en snel in huis.

Tot later!

Groetjes, Hiltje

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd