We gaan ervoor, part IV

Hey ladies,

Laura: ik hoop zo dat de temp van je een aanwijzing is dat het goed zit!!!!!!!!!!!!

Ik heb er weleens over nagedacht te stoppen met het forum, omdat de verhalen van de zwangeren (me included) nou niet altijd bepaald leuk zijn voor de nog niet-zwangeren. Ik weet dat jullie het ons gunnen, maar jezelf ook en wij ook.
Maar ik kan jullie gewoon nog niet missen. Jullie zijn zo'n vast onderdeel van de dag/leven geworden. Weet dat ik weleens in dubio zit.
Ik heb wel geacht te stoppen met het forum en op hyves gewoon verder te gaan. Maar hyves kletst niet zo makkelijk......................
Nou ja. We zullen zien.
Voorlopig ben ik in elk geval van plan de nog niet zwangeren heel erg te steunen!!!! En wachten we met smart op de baby's die binnenkort gaan komen..

voor jullie.................

Liefs Linda

Hoi,

nou ongi zet nu pas echt goed door....temp was vanmorgen nog meer gezakt...dus hij zakt bij mij pas echt op het moment dat de ongi ook echt doorbreekt....nou das op zich wel handig om te weten...

Maar goed, vanmorgen bericht dat mijn collegaatje gister is bevallen van een gezonde zoon, genaamd Loek (vind dit niet een bijzonder leuke naam, maar goed namen zijn erg persoonlijk....)....en dan wordt je toch weer eens met je neus op de feiten gedrukt!! Ik weeeeeeeeeer ongi en zij een zoon....hoe oneerlijk kan het zijn....

Ik heb besloten om me even terug te trekken van het forum voorlopig.....zal jullie volgende week wel laten weten hoe het is gegaan bij de gyn, maar net zoals Laura al aangaf....jaloezie steekt zo nu en dan de kop op en zeker nu in de periode dat ik er nog eens extra met mijn neus op wordt gedrukt omdat ik weer ongi ben....ik ben momenteel erg huilerig en daar wil ik vanaf....schiet er geen r**t mee op, dus niet doen!! Maar goed, ik zal wel meelezen dat wel, maar wil wat minder van me laten horen....denk dat jullie dit wel begrijpen....ik moet een manier zien te vinden om minder met het zwanger worden bezig te zijn, maar ik ben er nog niet achter hoe....heb ook bedacht dat de gyn mijn progesterongehalte eens moet onderzoeken, want volgens mij is die bij mij heeeeel hoog en dat zou al die kwalen kunnen geven....maar goed dat is voor later zorg....

Meiden sterkte met jullie bevalling (de eerste komen deze week denk ik wel....) en nogmaals ik  vergeet jullie niet, maar moet nu aan mezelf denken en een stap terug doen (heb dat al eens eerder geroepen en toen lukte het niet...)

liefs Yosha

Lieve Yosha,

Je moet doen wat voor jou goed is en luisteren naar je gevoel.
Het forum kan je helpen, maar tegelijkertijd is het heel confronterend.
We leven echt met je mee en horen heel graag hoe het verder met je gaat. En als je je er wel weer prettig bij voelt kom je gewoon weer meekletsen.
Sterkte meis!!!

Liefs Linda

Hee meiden,

Marieke, fijn dat jullie een goede gastouder hebben gevonden. Ja, straks je kindje wegbrengen zal even lastig zijn..... Vooral als die nog zo klein is....
Ik weet nog goed dat ik me best even schuldig voelde, omdat ik zo graag moest werken.... Gaat weer over hoor.... Ik vind het nu alleen lastig als ze ziek is....

Laura, ja lijkt me erg lastig, al die zwangeren met hun verhalen.... Ik merkte wel dat je wat minder vaak op het forum aan het schrijven was. Voor jou komt ook dé dag waarop je weer een goede test in handen hebt. Deze maand nog hoop dus.....
En, zit je man in het gips?

En Janneke, zit je haar goed voor de bevalling? Je bent er nu echt aan toe. Hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten....

Ik ben net weer druk geweest met poetsen, ging best goed. Ik merkte dat de pijn wat minder werd tijdens het stofzuigen (wat moet je eigenlijk vaak bukken tijdens het werk) en de andere klusjes..... Heb weer wat babykleertjes opgevouwen, daar word ik wer helemaal happy van. Zo leuk, ik ben er al wel klaar voor, moet alleen nog 'maar' 10 wkn wachten.
Vanmiddag gaat mijn man naar het kdv, kijken, we zijn er wél uit dat we er gebruik van gaan maken, maar nog niet op welke dag. Gister kreeg ik een mededeling van de psz dat volgend jaar de groep die op ma en woe is, opgeheven wordt, vanwege te weinig animo (veel ouders maken méér gebruik van het kdv, ivm de kosten). Nu moeten we alles om gaan gooien. Julia is dan welkom op di en do, komt ons slecht uit....Alles is nu onzeker: mijn werkdagen, oppasdag van   mijn schoonouders, werkdagen van   mijn man..... Ik baal er enorm van....
Maar ja.....Het hoeft pas in sept opgelost te zijn, maar het geeft me wat onrust...
Even voor Janneke: vanavond eten we spareribs, met gebakken aardappelen en wortelen/doperwtjes, lekker makkelijk! Waren de soesjes gelukt en lekker?

gr Roos

Yosha, ooo meid, wat heb ik met je te doen. Begrijp je volkomen dat je even afstand wil nemen..... Het is ook niet niks wat je moet doorstaan....
Heel veel sterkte volgende week.......  en ik hoop dat het enorm mee zal vallen en dat jullie erna weer positieve moed hebben om door te gaan.......

Gr Roos

Lieve meiden,

Ik heb groot nieuws! De eerste forumbaby is geboren!!  

Vanmorgen is Marieke bevallen van een zoontje, JURRE ABEL. Zijn roepnaam is JURRE!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb geen details, alleen dat ze morgen uit het ziekenhuis mag. Maar Marieke zal binnenkort wel verslag uitbrengen denk ik...

Lieve Marieke: van harte met jullie zoon!!!! Geweldig!!!  

Liefs,
Janneke

Hey Marieke,

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!
WOW.....................mooie naam Jurre!!!!

Ik had al wel het idee dat jij de eerste zou zijn.
Ik kijk uit naar je verhaal!!!!!!

Dikke kus van Linda

Ojooooohhhh,

Kreeg helemaal kippevel toen ik het mooie berichtje las.
Marieke van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

Mooie naam hoor.

Geniet, geniet, geniet met alles wat in jullie is van dit mooie wonder!!!!!!

Liefs, Nathalie

Terug
Bovenaan