Hi meiden,
Wat een supernieuws he van Marieke, wow! Ben niet jaloers hoor, maar ik wil ook wel heeeeel erg graag bevallen! Heb nog sms-contact gehad: gister om 17uur zijn de weeen begonnen, om 19uur had ze 2 cm ontsluiting, om 22uur 8 cm maar het hoofdje daalde niet in. Hierdoor moesten ze midden in de nacht met de ambulance naar het ziekenhuis (ze wilde eigenlijk thuis bevallen). Toen ze 9 cm ontsluiting had heeft ze weeenopwekkers gekregen en om 5.46uur is kleine Jurre geboren. Ben erg benieuwd naar de rest van het verhaal en de foto's, maar die volgen vast snel.
Ik heb weer erg veel last van mijn bekken, gister ook al. Vanmorgen wel lekker naar de kapper geweest: stukje eraf, highlights erin en gefohnd. Ben er inderdaad echt klaar voor! Moest 150 meter heen en 150 meter terug lopen, dat is blijkbaar teveel voor me. Baal daar zo onwijs van! Heb heel veel last ook van mijn schaambeen. Vanmiddag verveelde ik me wel, heb maar filmpje opgezet. Heb ook steeds meer en langer harde buiken, hopelijk een goed teken! Maar verder voel ik niks echt bijzonders...
Stoppen met het forum: heb in augustus wel met de gedachte gespeeld toen Marieke en ik net zwanger waren, maar heb niet het idee dat dat de bedoeling is. Maar ieder zijn keuze en snap dat het voor de niet-zwangeren soms enorm confronterend is! Ik schrijf elke dag hier, heb er enorm veel steun en plezier aan en ben van mening dat iedereen elkaar op een of ander manier kan helpen. Of meeleven, een van de twee.
Yosha: meid zoals ik op Hyves al zei snap ik je beslissing en hoop vooral dat het helpt voor je, dat is het allerbelangrijkste!!! Hopelijk is het snel 1 april...
Roos: wat balen van de psz en opvang; het heeft misschien geen haast maar snap dat je die onzekerheid niet trekt nu. Jullie vanavond dus spare ribs, jammie hebben we vrijdag op! Wij eten vanavond het kliekje / restje schotel met aardappel anders; vonden we beiden erg lekker!
Soesjes heb ik nog niet gemaakt zo lang staan trek ik niet op t moment. Misschien dit weekend samen met manlief.
Laura: ohhh meid ik ben niet zo thuis in de temperatuurregeltjes, maar ik hoop dat je misselijkheid duidt op een zwangerschap, zou wel te gek zijn! Was vandaag je nod of morgen? Duim duim!
Miep: veel plezier bij de partneravond, wij vonden ze erg nuttig en knus. Veel goede tips, altijd handig!! En kamertje afmaken, leukkk! Je verlof komt ook al beetje in de buurt toch?
Mn banner is veranderd zie ik... Kan idd elk moment gebeuren! Laat maar komen, ik ben er klaar mee en voor! ;-)
Greetsss Janneke