We gaan ervoor, part IV

Yosha, je moet idd doen waar jij je goed bij voelt. En wil je toch even je verhaal/frustraties of wat dan ook  kwijt, dump het hier gerust! Wel fijn dat je ons wel komt vertellen hoe het onderzoek is gegaan volgende week. Meid, heel veel sterkte!

Groetjes, Hiltje

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
19/2
1/3
10e
1
-
32
Z-H
1-9/3

Yf
23/7
17/2
3/3
7e
1
-
33
Gron
april

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
12/3
26/3
9e
1
2/3 gyn
33
H'sum

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

20/3  gyn
11.20u
29
N-Br
Verlof!
13-20/6: Oostenrijk

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
23/3 17.50 vk
31
O.ijssel
Heb verlof!

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
6 april  8.45u HA
30 mrt 9u VK Intake
31
Frl
Verlof!!!30/31/32 zomervak.

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
3/4 gyn
16/4 gyn
28/4 gyn

30
Z-H
7/4 start verlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

6/3 vk
33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
6/4 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
30/03 20wk echo
16/04 vk
28
N-Br
24-04 t/m 10-05
meivakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
24/3 vk
31/3 20 wk echo
33
N-Br

JannekeChris
7/7
31/8/09
?
6e
2
?
29
Gld
-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
31/3  gyn
25
Frl
-

Geboren!!

Datum

Naam

Marieke
25-3
Jurre

Marieke, gefeliciteerd met jullie zoon!, Jurre!!!!!
Ik hoop dat alles naar wens is gegaan en dat jullie snel weer uit het ziekenhuis mogen!
Wauw, de eerste baby.....
En ik maar denken dat Janneke de eerste zou zijn!!!!!
Genieten!!!!

GR Roos

WAUW!!!
Marieke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!

Ik had het nog niet verwacht, weet dan ook niet wat ik nu lees zeg!! Mooi nieuws!!

Wat zullen jullie blij zijn dat het nu zover is!!

(Enne Janneke, jij bent nu de volgende hoor!! Zou me kunnen voorstellen dat je een beetje jaloers bent, je wilt zo graag dat het zover is!!)

Yosha, meid, nogmaals een dikke knuffel hoor! Ik heb erg met je te doen, en weet precies hoe je je voelt (klote)!!
Heel jammer dat je je een tijdje terugtrekt, maar je moet doen waar je je goed bij voelt.
Sterkte meid, en vooral volgende week!! Laat je wel even weten hoe de afspraak bij de gyn gegaan is!!

En dan hier.....
Basis temp was tot vorige week max 36,3
vr 36,5
za-zo-ma 36,6
di 36,5
wo (vandaag) 36,8
en het is nu dag 25, waarschijnlijk heb ik op dag 18/19 mijn ei gehad
Vanmorgen werd ik kotsmisselijk wakker, moest echt wat eten voordat het over ging.  Tot nu geen ongi te bekennen. Ook het kleine beetje bruin/oranjeverlies is over, het is nu weer wittig zal ik maar zeggen.
Kon het dan ook niet laten om vanmorgen te testen, maar deze was negatief....
Ik wil mezelf nog niet blij maken, maar zou het dan toch zover zijn??!!
Vind het superspannend maar wat zal het een domper zijn als ik toch ongi wordt!!
Hou jullie op de hoogte!!

Liefs Laura

O Marieke, wat een geweldig nieuws!!!!! Van harte gefeliciteerd met Jurre. Hopelijk gaat alles goed, maar dat krijgen we vast binnenkort wel een keer te horen.

Jeetje, toch vreemd dat de eerste nu geboren is. Langzaam komt het nu allemaal dichterbij. Apart.

Hiltje: Wat ontzettend leuk voor je zus en wat super dat jullie dit nu samen kunnen delen. Echt geweldig.

Oeh, Laura! Wat ontzettend spannend, zeg. Ik ga me even terug trekken en ergens in een hoekje voor je zitten duimen. Ik hoop het zo voor je, meid.

Hier verder alles goed.
Vanavond eerste partneravond op de gym. Ben benieuwd. Heb trouwens een aantal nachten errug slecht geslapen, maar vannacht ging het weer beter.
Het kamertje is nu echt bijna af. Ik denk dat we het komend weekend helemaal in kunnen richten. Joehoe, heb er zin in.

Miep
32w

Hi meiden,

Wat een supernieuws he van Marieke, wow! Ben niet jaloers hoor, maar ik wil ook wel heeeeel erg graag bevallen! Heb nog sms-contact gehad: gister om 17uur zijn de weeen begonnen, om 19uur had ze 2 cm ontsluiting, om 22uur 8 cm maar het hoofdje daalde niet in. Hierdoor moesten ze midden in de nacht met de ambulance naar het ziekenhuis (ze wilde eigenlijk thuis bevallen). Toen ze 9 cm ontsluiting had heeft ze weeenopwekkers gekregen en om 5.46uur is kleine Jurre geboren. Ben erg benieuwd naar de rest van het verhaal en de foto's, maar die volgen vast snel.

Ik heb weer erg veel last van mijn bekken, gister ook al. Vanmorgen wel lekker naar de kapper geweest: stukje eraf, highlights erin en gefohnd. Ben er inderdaad echt klaar voor! Moest 150 meter heen en 150 meter terug lopen, dat is blijkbaar teveel voor me. Baal daar zo onwijs van! Heb heel veel last ook van mijn schaambeen. Vanmiddag verveelde ik me wel, heb maar filmpje opgezet. Heb ook steeds meer en langer harde buiken, hopelijk een goed teken! Maar verder voel ik niks echt bijzonders...

Stoppen met het forum: heb in augustus wel met de gedachte gespeeld toen Marieke en ik net zwanger waren, maar heb niet het idee dat dat de bedoeling is. Maar ieder zijn keuze en snap dat het voor de niet-zwangeren soms enorm confronterend is! Ik schrijf elke dag hier, heb er enorm veel steun  en plezier aan en ben van mening dat iedereen elkaar op een of ander manier kan helpen. Of meeleven, een van de twee.

Yosha: meid zoals ik op Hyves al zei snap ik je beslissing en hoop vooral dat het helpt voor je, dat is het allerbelangrijkste!!! Hopelijk is het snel 1 april...

Roos: wat balen van de psz en opvang; het heeft misschien geen haast maar snap dat je die onzekerheid niet trekt nu. Jullie vanavond dus spare ribs, jammie hebben we vrijdag op! Wij eten vanavond het kliekje / restje schotel met aardappel anders; vonden we beiden erg lekker!
Soesjes heb ik nog niet gemaakt zo lang staan trek ik niet op t moment. Misschien dit weekend samen met manlief.

Laura: ohhh meid ik ben niet zo thuis in de temperatuurregeltjes, maar ik hoop dat je misselijkheid duidt op een zwangerschap, zou wel te gek zijn! Was vandaag je nod of morgen? Duim duim!

Miep: veel plezier bij de partneravond, wij vonden ze erg nuttig en knus. Veel goede tips, altijd handig!! En kamertje afmaken, leukkk! Je verlof komt ook al beetje in de buurt toch?

Mn banner is veranderd zie ik... Kan idd elk moment gebeuren! Laat maar komen, ik ben er klaar mee en voor! ;-)

Greetsss Janneke

Hoi hoi,

Ff weer drukke daagjes. Mijn schoonzusje heeft een zoontje Daan van bijna 8 pond gekregen. Ze zijn natuurlijk dolgelukkig. Gisteren avond ff heen geweest om snel te kijken. Vandaag wat langer. Vannacht niet zo geweldig geslapen dus ben nu best wel moe. Moet zo naar gym, heb daar geen zin in. Yoga gisteren was weer heel leuk, manlief was mee. Dus tijd vloog voorbij.
Heb wel een beetje een dubbel gevoel. Ik zou anders over 3 wk uitgerekend zijn. Dus kan wel huilen en lachen tegelijk. Heb daar toch meer last van als ik verwacht had. Manlief ondersteunt mij heel erg goed dus dat komt wel goed. En mijn neefje ziet er heel erg mooi uit en zal daar snel mee kunnen knuffelen. Is ook al heel fijn. Is nu nog te druk voor geweest. Dus komt van het weekend of volgende week wel. Vind dat wel een fijn moment als je de baby vast mag houden.

Heb ook een namenboekje besteld en een boekje voor manlief. Gisteren was het binnen en 's avonds meteen in bed gelezen. Is wel leuk om te doen, wel moeilijk hoor een naam uitkiezen.

@Hiltje; ik zou je leidinggevende zeggen dat je zwanger bent. Als je zwanger bent hoef je geen nacht diensten te draaien. En dan hoef je helemaal geen aanstelster te zijn. Die eerste weken kan je je rust goed gebruiken 's nachts. Ik sliep vaak al om 19.00 uur op de bank. Laat staan een hele nacht wakker blijven. Lekker voor jezelf kiezen is helemaal NIET erg. Gewoon doen!!! Gefeliciteerd met je zusje. Leuk hoor samen zwanger, lijkt mij heel erg apart.

@Yosha; lekker je hart luchten vinden wij niet erg hoor. En dat je niet op de zwangere reageert kan ik mij helemaal voorstellen. Lekker doen wat je fijn vindt is belangrijk. Lekker veel afleiding zoeken en dan is 1 april zo voorbij.

@Marieke; fijn dat je gastouder zo is mee gevallen. Is toch altijd een gerust stellend gevoel als je iemand vertrouwt met je kind. EN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE.    Laat maar snel horen hoe het met jullie gaat.

@Roos; wat lastig dat de pzb een aantal dagen schrapt. Hoe staan jullie er tegenover om Julie ook naar het kdv te brengen. Is lastig he, zo de opvang regelen als je met zoveel dingen rekening moet houden. Wij zijn er nog steeds mee bezig, en dit is pas onze eerste beeb.

@Laura; oh wat lastig als je nog niet weet hoe het precies zit. HOOP zo dat je zwanger bent. Nog een paar dagen wachten en dan zal je het hopelijk zeker weten.

@Janneke; ja voor jou zal het niet lang mee duren. Ben benieuwd wanneer je bevalt. Succes alvast.

Gr. Yvonne
(20wk en 1dg)

Terug
Bovenaan