Hallo!!!!
Nou jullie hadden het al gehoord!!
Ben dus bevallen, het was voor mij ook een verassing...
Dacht dat ik diarree had, zo'n kramp voelde het!!.....
Toen manlief thuis kwam zei die zijn t geen weeen.....
Ik, nee joh denk het niet, mar was misselijk dus om half 9 toch maar vk gebeld. Die kwam, ja weeen en 2 cm ontsluiting, ga nog beetje rusten zei ze en bel als je weeen hebt om 3/4 min, alles al klaargezet voor thuisbevalling...
Drie kwartier later belde manlief al, weeen om 3/4 min en ik had zoveel pijn toen was ze er weer.... intussen was het later tegen half 11, 8 cm ontsluiting dus het ging hard maar weeen waren zoo pijnlijk weer gekeken, hoofdje daalde nkiet in en daarom dus zulke heftige pijn, ambulance gebeld en hop naar ziekenhuis...... Was daar tegen1 uur of half 1....
weer eerst allemaal kijkenzo 9 cm..... toen aan de weeenopwekkers, want daarmee wilde ze het hoofdje laten dalen en zo keizersnee voorkomen......
Spuit tegen pijn gehad... en gelukkig lukte het zo... en om 5 uur mocht ik persen... en drie kwartier later was onze knul er!!
Heel bijzonder!!
Dat gevoel.... toen iets hechten, klein beetje uitgescheurd!!
Het voelt heerlijk met zn drieen..... en een mooi jochie..... ziet er prcies uit als mijn babyfoto's..
Mochten niet dezelfde dag naar huis... omdat ie zo snel was geboren met donder en geweld zeg maar wilde ze m even in de gaten houden. en zn bloedsuiker was te laag maar dat was gelukkig snel op peil...
En ik voel me heerlijk gelukkig en mama lig alleen in de kreukels zeg maar, bekkenprobleem, hechting en stuit gekneusd, omdat ie daar nogal hard langs kwam vliegen...
Kan alleen maar liggen en erg veel pijn...mag niets kan ook niets, kan Jurre nieteens optillen of verleggen in bed.... Ze gaan nu 10 dagen kraam aanvragen dus fijn..... maar toch geniet ik, want we hebben zo'n mooi mannetje gekregen....
Slaapkamer nu versierd en al visite gehad, en alleen maar heerlijk genieten van Jurre, haha en weing slaap... vannacht kwam ie om 3 uur en 7 uur, maar we wisten niet helemaal of ie goed lag dus dan slaap je zo licht!
Maar helemaal heerlijk!!!
Ga nu foto's op pc zetten dus die komen eraan!!!
Probeer morgen weer bij te lezen!!
Janneke spannend bij jou!!!!!
Meiden tot gauw!!
Liefs, Marieke