Hee meiden,
Laura, lekker uitgewaaid en een lekekr kleurtje weer gekregen, van het fietsen?Het zou toch een prachtig cadeautje zijn, volgende week op je verjaardag, als je twee strepen hebt !
Ik zal voor je duimen!
Nou, we hebben mooi pech, Julia heeft sinds vanmiddag óók pijn aan het andere oor..... Zielig...
We hebben wel genoeg slaapkamers in huis, dus we kunnen wel uit de voeten....
Heb je de boel alweer netjes voor as donderdag? Lijkt me steeds een hele klus om alles weer keurig te maken...
Goed van je dat je wel kon genieten van je neefje, al zal het best lastig zijn voor je...
Als je nog namentips hebt, heel graag....
Nathalie, ik heb geen flauw idee hoe dat zit met hyves, ik heb wel een pagina gemaakt, doe er verder helemaal niks mee, misschien weten anderen het wél..
O ja, je kunt je dan echt enorm irriteren aan mensen als je ongesteld bent, hè, ik heb dat ook altijd, ik zit mezelf in de weg.... Hopelijk hoef je binnenkort een aantal maanden dat niet mee te maken...
Marijke, ja is wel een leuke naam, we zijn op zich niet op zoek naar een unisexnaam, alleen de jongensnaam kan ook een meisjesnaam zijn, we hebben deze jongensnaam al jaren in ons hoofd, daarom wil mijn man deze naam toch wel gebruiken, omdat het wel gebruikt wordt voor een meisje... Yasmin willen we liever toch maar niet, omdat je beginklank dezelfde is als van Julia... Maar die optie is nog niet helemaal uitgesloten....
Miep, je kunt nu echt aftellen, bijna verlof! Ik ben nu al zooo lang weg van mijn werk dat ik me bijna niet kan voorstellen dat zoiets ook nog kan: met die dikke buik achter een bureau zitten....
Maar wat fijn dat je nog een keer een echo krijgt, daar doen ze bij ons helemaal niet aan... Wel jammer...
Linda, ik ben heel benieuwd naar jullie naam, misschien geeft het ons ook nog inspiratie, wij blijven het lastig vinden, ik hoop nog steeds op een aha-moment, mijn man zoekt niet actief...
Die slijmafscheiding, geen idee, kan me er niets van herinneren..
O ideaal, zo'n handige man in huis....
Als het lukt, ga ik morgen even naar het kruidvat..... Ik wil ze zelf ook wel....
Het wordt nu wel tijd om te bevallen hè, de bruiloft komt steeds dichterbij....
Janneke, ligt Jip weer in zijn hollandes kamer en wieg?
Julia was vannacht en vandaag aan het spugen.... Blèh. Ze was te ziek voor de psz. Zielig voor haar én voor mij.... Nu gaat het weer wat beter, ze heeft weer iets gegeten en gedronken, maar vanmorgen was het echt een zielig vogeltje...Ze was wel heel lief, heb geen enkele strijd hoeven te voeren....
Vanmiddag greep ze weer naar haar oor, nu het andere, zetpil gegeven, vanavond nog maar eentje als wij gaan slapen... Ze moet morgen wel beter zijn, moet naar de vk én lactatiekundige... Oma, die anders op kan passen, ligt ook ziek in bed.... Ik wil het niet graag afzeggen....
Die buikfoto ga ik niet plaatsen, hij is van onderen genomen, ik heb wel eens eleganter op foto's gestaan, laten we maar zeggen.... Komt wel een nieuwe....
Ik ga nu naar bed, merk dat ik onderhand chronisch slaaptekort kom, lig ook vaak wakker, stom hoor...
gr Roos