Hee meiden,
Janneke, heel herkenbaar hoor, en het zijn niet alleen de hormonen, je bent gewoon moe en nog eens moe. Ik las in het boek van Daphne Deckers eens: het meervoud van moe is moeder. Gaat echt over, dan voel je je weer sterk en heb je het gevoel alles weer in de hand te hebben, het is niet niks, een kind krijgen.... Sommigen moeten wel 9 maanden ontzwangeren....je hele leven staat op de kop!!!!
Patricia, ook jij kunt natuurlijk ook nog extra last hebben van de hormonen en met alles wat er gebeurd is er nog bovenop... Nog even, dan ben je in ieder geval verlost van de onzekerheid....
Ik dacht trouwens niet dat de bevalling xou beginnen na mijn diarre etc. Ik wist dat het een griepje was. Ik heb destijds wél moeten overgeven, maar dat was al tijdens de weeën en was het heel duidelijk dat het goed zat....
Yvonne, wat heb je toch vaak oudergesprekken, of vergis ik me?
Linda, nog steeds niks, dus.... Ik had net ineens het gevoel da tik snel het forum op moest, vanwege goed nieuws van jou, mijn intuitie laat me in de steek...
Ik ben trouwens al een paar weken niet op mijn werk geweest, voornamelijk vanwege het gedoe met mijn groep, ik vind dat ze er een zooitje van hebben gemaakt en weet me er geen raad mee. Ik hoor trouwens ook niks van hen, op één mailtje van mijn directeur na, dus heb ook zoiets van, zoek het maar lekker uit....Ik zie wel even of ik er in mei een keer heen ga....
Miep, bijna verlof...... Lekker voor je...IWel goed gepland dat jullie bijna tegelijk verlof hebben, als het dan toch minder gezellig is zonder de andere collega, kun je er maar beter niet zijn...
k hou er ook niet van om naar een verjaardag te gaan waarbij ik niemand ken.... Niks aan, meestal ga ik dan niet mee.....Ik weet dan niet veel te zeggen en zit me dan alleen maar op te vreten....
Maar toch wens ik je veel plezier!Misschein valt het mee....
Marijke, ik heb geen verstand van verbouwen en geld.... Lastige keuze, maar het lijkt me goed nog meer offertes te vragen.. Jammer dat het dan niet af is vóór de uitgerekende datum....
Hoe is het met je benen? Ik moest wel even aan je denken, voelde wat vocht in mijn voeten..... Ik controleer ook regelmatig op spataderen...Maar heb nog mazzel....
Ik begin trouwens vanavond met de thee.....
Ik las ook dat je je baby niet in je armen moet houden als de oudste het voor het eerst ziet, ga ik zeker ook doen.... Ben ook benieuwd wat Julia erbvan gaat vinden. Fijn dat het uiteindelijk wel goe dis gekomen met de band tussen de twee meiden...
Laura, nou ljkt wel een goede partij voor je huis dus, even afwchten dus...
Je man is dus al wel weer naar zijn werk.... Afleiding is natuurlijk wel fijn....
Wat een leuk nieuwtje was het hè!!!!!
Voel me weer tiptop, wel weer slecht geslapen.... Gek word ik ervan, heb echt de middagdut nodig. Maar ja, verder geen bekkenpijn en voel me best mobiel!!!
Het weer viel ook enorm mee hè, hier tenminste wel...
Dit weekend staat er weinig op het programma, alleen zondag naar een klassiek concert, van mijn nicht en neef...
Bij scapino heb ik toch nog schoenen voor de zomer kunnen kopen, dat had ik anders niet zo snel gedaan, maar ja, ik was al een paar winkels afgeweest en kon met Julia niet slagen. Deze zaten naar mijn mening goed, dus....
Vanavond lekker xfactor kijken.....
Morgenavond gaat Julia weer bij oma oefenen met slapen, dan kunnen manlief en ik er even tussenuit... Dus eigenlijk wél van alles op het programma!!!!
Nee, linda, jij bent echt de eerste die nu aan de beurt is met bevallen hoor, moet er nog niet aan denken....
Fijn weekend!
Gr Roos