We gaan ervoor, part V

Joehoe Linda. Eindelijk dan toch. Gefeliciteerd met jullie dochter. Aparte naam zeg, Ayla Berte. Ben benieuwd naar de foto's.
De bevalling is vlug gegaan lees ik. Snelle ontsluiting en persen was al helemaal kort. Ben je al een beetje bijgekomen? Ben benieuwd hoe Niek reageert.
Geniet ervan, meis!

Miep

Gefeliciteerd Linda!! Wat een mooie naam ook, Ayla, prachtig. Klinkt mij een beetje schots of iers in de oren. Ik hoop dat je snel naar huis mag, we horen het hele verhaal nog wel van je! En fotos? Ik ben benieuwd.

Hier gaat alles goed, ik ben eindelijk begonnen de babykamer te schilderen. Nou ja, alleen dat stuk wat turquoise was ben ik in felroze aan het overschilderen. Vanmiddag nog een laag en dan is het af. Yasmin en Maysa vonden het leuk om mee te helpen. Gister voelde Yasmin de baby voor het eerst bewegen in mijn buik, daar was ze zo blij mee, want de baby stopte altijd met bewegen als ik haar hand op mijn buik legde. De baby is ook wel erg druk de laatste tijd, als ze nou maar goed om ligt want nu ben ik 36 weken en kan ze niet meer keren...

Vanmiddag komen mijn zus en haar dochter van 11, ze blijven tot zaterdag! Het is tulpvakantie dus kunnen de kinderen leuk spelen. Jammer van het weer deze week, ik hoop dat het op koninginnedag wel meevalt met de regen. Wij gaan alleen kopen op de vrijmarkt hoor, niet verkopen.

Ik moet weer naar de meiden toe! het wordt wel een volle week zo...

liefs
marijke 36w1d

Hoi,

Linda: gefeliciteerd met jullie dochter Ayla!!! Wat een aparte naam, leuk!! En wat ging je bevalling snel!! ppppffff hoop dat je er niet te veel last van krijgt achteraf....Geniet lekker van jullie beebje met zijn allen!
helaas dus geen bruiloft voor jou vrijdag......maar ja, kijk je dochter aan en je weet weer waarom je er niet heen kunt! Een prachtiger excuus is er niet, toch!!

liefs Yosha

joehoe Linda gefeliciteerd meid! En zo snel gegaan, dat zal wel heftig zijn! Nu maar lekker genieten!

Verdere reacties laat ik ook ff hoor, het gaat zo hard!
Alleen ff Miep, bij strippen, moet je bmm al open staan en maken ze je vliezen los van je bm. Dat kan zorgen voor (of zorgt voor) weeen, maar die hoeven niet altijd tot de bevalling te leiden..

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 37 weken!

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yf
23/7
1/4
14/4
8e
1
-
32
ZH
4-11 april

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
8/4
22/4
11e
1
26/5
33
H'sum
-

Laura
10/6
12/4
22/4
12e
1

33
Gron
-

Nathalie
12/9 en10/1
24/4
10/5
1e
1

29
NH

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
28/4 gyn
30
Z-H
Verlof tot 21/9!!

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

?

33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
?

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
14-5 vk

28
N-Br
24-04 t/m 10-05
meivakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
?
33
N-Br
-

JannekeChris
7/7
31/8/09
?
6e
2
?
29
Gld
-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
23/4 echo
25
Frl
6-13/6 naar Engeland

Geboren!!

Datum

Naam

Gewicht
Lengte

Kindje nr

BV/FV

Marieke
25-3
Jurre
3880
55
1
BV

Janneke        
5-4
Jip
4040

1
BVLinda
27-4
Ayla
3980
55
2

YES!!!!
Linda, gefeliciteerd! Ayla, een mooie naam, die is bij ons ook al de revue gepasseerd!
Van de boeken van de stam van de holebeer!!!
Hoop dat Niek zijn zusje ook geweldig vindt!!! En wat een flinke baby! Goed gedaan!

Gr Roos

Jaaaaaaa Linda, van harte meis met jullie dochter!! Gelukkig werd het deze keer geen 42 weken. Maar wat een tempo heb jij er in gehad zeg!!
En wat zei Niek van zijn zusje?? Die kleintjes reageren vaak erg leuk!!

En ik.....heb een doorverwijzing naar de gyn!!!!!
Bij de huisarts uitgelegd dat ik er helemaal zat van was, dat ik bijna de helft van de maand bloedverlies heb. Ze kon het zich helemaal voorstellen. Normaal zou ze dat oplossen met 3 maanden de pil, maar gezien mijn kinderwens, vond ze ook dat er onderzoek moest worden gedaan. Ze heeft zelf inwendig onderzoek gedaan, de eierstokken voelden goed en niks voelde vergroot (zou teken van cystes oid kunnen zijn).
Die kuur Primolut van 10 dagen moet met voorkeur worden gevolgd door 3 maanden de pil dus die wilde ze niet voorschrijven.
Ik ga dus een afspraak maken met de gyn en mocht er niks uitkomen, kan ik altijd nog overwegen om een paar maanden aan de pil te gaan om die tussentijdse bloedingen aan te pakken.

Oh ja, die collega van de mola-zwangerschap zag ik ook lopen net, duidelijk zwanger alweer.... Ze mochten in februari weer los dus dat was in 1x raak denk ik.....

Nu ga ik weer snel aan het werk, probeer vanavond ff weer te komen!!

Groetjes Laura

Linda wat een goed nieuws!!!!
Van harte gefeliciteerd!!!! Wow hart gegaan zeg!! Maar nu kunnen jullie van jullie meisje gaan genieten!! Ben benieuwd hoe t nu met je is, en hoe Niek het vind.. en hoest met de papa?? Leuk hoor!! En ben ook nieuwschierig naar foto's...
Net zolang als Jurre was bij zijn geboorte alleen die woog 3880, maar zit erg in de buurt!
Geniet ervan!!

Nou Laura, jij eindelijk naar de gyn!! Goed hoor!! Krijg je in ieder geval duidelijkheid!! Als een afspraak gemaakt?? Ik hoop dat je snel terecht kan!!

Nathalie, Kan me voorstellen die onzekerheid! Heel herkenbaar ook!!! Fijn een weekje vakantie en allemaal leuke dingen op het programma!!

Janneke hoe gaat het vandaag alleen??

patricia heb je al een nummer om te smsen als jullie beeb er is??

Hier regent het weer, net wel even lekker in de zon naar de supermarkt geweest lekker, Jurre slaapt nog dus ik ga ook even liggen en hoop iets bij slapen, elk uurtje scheelt!!
Vannacht ging ook goed na zn voeding ging hij weer lekker slapen was heerlijk, na zn eerste voeding om 3 uur moest manlief er ook uit om te gaan werken geen tijd ik was blij dat ik er weer in kon en tot half 7 kon slapen!
Net lekker broodje file gegeten, hmmm heerlijk weer!!

tot laters!!
Marieke

Hi meiden,

Leuk he van Linda!!!! Super hoor, weer een nieuwe forumbaby!

Vandaag gaat ie ok. Jip heeft om 12uur heel goed gedronken, mn schoonzus en schoonmoeder waren hier, zijn net weg. Nu even bammetje eten en Jip wil helaas niet slapen dus ligt nu te bleren. Ik probeer heel rustig te blijven, als ie echt niet wil gaan we zo eventjes wandelen. Heb vanmorgen al eventjes mn oogjes dicht gehad op de bank. Gaat dus bijzonder goed hier!

Greets Janneke

Terug
Bovenaan