Gefeliciteerd Linda!! Wat een mooie naam ook, Ayla, prachtig. Klinkt mij een beetje schots of iers in de oren. Ik hoop dat je snel naar huis mag, we horen het hele verhaal nog wel van je! En fotos? Ik ben benieuwd.
Hier gaat alles goed, ik ben eindelijk begonnen de babykamer te schilderen. Nou ja, alleen dat stuk wat turquoise was ben ik in felroze aan het overschilderen. Vanmiddag nog een laag en dan is het af. Yasmin en Maysa vonden het leuk om mee te helpen. Gister voelde Yasmin de baby voor het eerst bewegen in mijn buik, daar was ze zo blij mee, want de baby stopte altijd met bewegen als ik haar hand op mijn buik legde. De baby is ook wel erg druk de laatste tijd, als ze nou maar goed om ligt want nu ben ik 36 weken en kan ze niet meer keren...
Vanmiddag komen mijn zus en haar dochter van 11, ze blijven tot zaterdag! Het is tulpvakantie dus kunnen de kinderen leuk spelen. Jammer van het weer deze week, ik hoop dat het op koninginnedag wel meevalt met de regen. Wij gaan alleen kopen op de vrijmarkt hoor, niet verkopen.
Ik moet weer naar de meiden toe! het wordt wel een volle week zo...
liefs
marijke 36w1d