We gaan ervoor, part V

Goodmorning ladies!!

Yosha, een hele fijne dag vandaag!! Weet je trouwens dat een trouwring vaak wel kleiner te maken is? Ach dat zal je ook vast wel weten!

Nou ik heb een afspraak met de gyn! Heb speciaal gevraagd naar dezelfde vrouw die ik destijds heb gehad. Die was erg aardig en aangezien ik via dit forum ook andere verhalen heb gehoord.....
Maar goed, ze hebben blijkbaar een lange wachtlijst: 18 juni ben ik aan de beurt. Ach het maakt me nu ook niet zoveel meer uit.
Kan ik tot die tijd mooi temperatuurstaatjes bijhouden en kan manlief zijn zwemmertjes laten controleren. Hebben we alvast iets gedaan ;-))

Vandaag dus een interne verhuizing. Ga maar eens dozen inpakken.....

Groetjes!!

@ Hiltje: Da's wel even schrikken voor je zus, zeg. Hopelijk is alles goed. Het zal voor jou ook wel heel wat herinneringen terug brengen. Moeilijk, hoor.

@ Laura: Spannende tijden voor jou op het werk. Maar dat gaat jou vast allemaal wel lukken. Balen dat je ook nog met werk van je oude functie zit opgescheept, waardoor je je niet 100% alleen maar op je nieuwe werk kunt richten. Hopelijk komt daar snel een einde aan.
Ben benieuwd wanneer je bij de gyn terecht kunt. Poeh, ik lees nu dat dat 18 juni pas is. Da's nog wel een hele tijd. Maar ja, het is ook wel errug fijn als je een gyn hebt waarbij je je op je gemak voelt en deze ken je al. Dat is het wachten vast wel waard.

@ Janneke: Hopelijk heeft Jip afgelopen nacht weer beter geslapen. En hopelijk heeft hij geen spruw. Nooit fijn natuurlijk. Jeetje, het wordt tijd dat jullie in wat rustiger vaarwater komen, zeg!

@ Yosha: Gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Nou, ik zit vandaag precies op 37 weken. Weer een mijlpaal gehaald. Ik zal dadelijk toch maar eens aan het grondig schoonmaken van de badkamer beginnen. Was dat eerder deze week al van plan, maar er is nog niets van gekomen. Het luieren en niets doen bevalt me ook best goed. Haha. Nee, ik zal er toch maar aan beginnen. Altijd erg prettig als dat gebeurd is en nu zeker.
Sinds maandag staan de klossen onder ons bed. Het voelt inderdaad vreemd om zo dicht bij het plafond te liggen, maar het is wel prettiger met uit bed komen. Nu hoef ik tenminste niet op te staan, maar kan ik me gewoon uit bed laten glijden. Stond de bank ook maar op klossen....
Zo, eventjes wat drinken en dan op naar de badkamer!

Miep
37w

Hi meiden,

Lijkt wel alsof ik een ander kind heb! Jip heeft een goede nacht gehad en komt nu om de 4uur ipv om de 3uur. Heb m net helemaal alleen in bad gedaan (spannend...) en hij ligt nu lekker weer te slapen. Vannacht ging t ook super, geen idee hoe t komt. Mss omdat ik rustiger ben?
Spruw: vrijdag kunnen we even langs de lactatiekundige in t zkh, ze moet t toch even zien. Krijgen dan weer medicijn ervoor. Heb het gevoel dat het wel spruw is, maar goed we zien wel. Het afkolven vond ze erg goed, dus gaan we mee door. Jip drinkt nu gelukkig rustiger.

Yosha: Van harte meid 1 jaar getrouwd! Lekker dagje weg toch? Wat fijn voor je collega maar wat spannend voor ze weer...
2 maanden aan de pil is "maar" 8 weken, klinkt mss korter dan 2 maanden?

Miep: 37 weken, is zekers een mijlpaal!!! Nu mag jullie mannetje komen. Jij bent de eerstvolgende toch? Lekker he die klossen! Straks ben je weer blij dat ze er onderuit mogen maar dan heb je je kindje al!

Laura: afspraak staat dus, fijn. Maar geeft mss wel wat rust in je hoofd?
Leuk die nieuwe functie, gaat lekker met je! Hoest met nieuwe huis en de verkoop?

Linda: hoe gaat ie meid? lekker aan t genieten dus? Hoe vindt Niek t?

Patricia: hoe gaat t? Benieuwd!

Ik ga even wat eten, val bijna om!

Lfs Janneke

Hey Janneke, Goed om te horen dat Jip het nu zo goed doet. Hopelijk houdt hij dit vol. En inderdaad spannend, alleen Jip in bad doen. Hihi, ik zie mezelf ons mannetje al in mijn uppie in bad doen. Ik ben benieuwd hoe vaak ik alles om me heen heb bekeken en hoe vaak ik in mijn hoofd over het lijstje spulletjes heen ben gegaan wat er allemaal klaar moet liggen, voordat ik ons mannetje in het water laat zakken.
Ik ben niet helemaal de eerstvolgende, hoewel het natuurlijk wel zou kunnen. Patricia, Marijke en ik zitten alledrie heel dicht bij elkaar. 18, 20 en ik geloof 23 (?) mei. Ik had gehoopt dat ons mannetje heel snel zou komen, maar gezien het feit dat hij gisteren bij de echo  nog compleet niet was ingedaald, heb ik die hoop eerlijk gezegd opgegeven. Ik moet eerlijk toegeven dat dat een beetje een tegenvaller was. Tuurlijk is het belangrijkste dat alles goed gaat met ons mannetje, maar ik ben al die kwaaltjes en m'n logge lijf zo spuugzat. Toch maar weer geduld hebben.

Miep

Meiden,

Linda, bedankt voor het mooie kaartje! Prachtig, had ik nergens gezien!
Je bent alweer op geweest, jee, dat gaat goed! maar neem wel je rust hoor, straks moet je alles alleen doen, nu genieten.
Hoe is het met de bv? Gaat het de goede kant op? Oh ik hoop het voor je....

Laura, dat duurt nog lang, voordat het 18 juni is..... Maar jij vindt he tniet zo erg, nou mooi, alle dozen al ingepakt?

Miep, ja ik zou ook wel klossen onder de bank willen hebben, scheelt enorm gedoe....
Nu dus 37 weken, yes! Maar nog niet ingedaald dus. Kan toch ook in 1 keer, of is dat alleen bij een tweede? Is de badkamer klaar?

Patricia, lig jij stiekem te bevallen? Hoe was het gister bij de gyn gegaan? Heb je nieuws?

Yosha, fijn dat je vriendin alweer zwanger is, die gun je natuurlijk ook het allerbeste, vreselijk, 3 miskramen....
Gefeliciteerd met je trouwdag!

Hiltje, al nieuws van je zus? Nou, je mag alles doen als je zwanger bent, hoor, dus van het spinnen zal het echt niet gekomen zijn. Ja, misschien wel bloedverlies, maar niet dat je er een miskraam van kunt krijgen....
Ik heb enorm veel bloedverlies in de 10e week gehad, is ook goed gegaan.... Hopen dat het onschuldig is......

Mag ik even klagen?
Ik voel me belabberd, nog steeds niet opgeknapt. Ik slaap heel slecht door maagzuur, ook ieder uur wakker door zere benen, moet dan echt bewegen, daarna weer maagzuur van het draaien..... Bah.... Ik kan overdag niks hebben en mijn man kan ook niks goed doen.... We zijn nu bezig om Julia toch van het middagslaapje af te halen, ze slaapt 's avonds zo laat in, niks aan..... Dus we zijn er extra druk mee. Mijn man ontziet me wel veel, maar voel me daar dan weer schuldig over....
Geen enkele broek past me nog, alles knelt als ik zit,  behalve joggingbroeken mt xxxl. Krijg ook vocht in mijn voeten, dus de schoenen knellen ook nog.... En ik moet nog 5 weken.....
Zo, klaar.....

NU ga ik de was opvouwen... 3 manden vol.....
Fijne koniginnedag allemaal!

Gr Roos

Haha, ik hier net op geplaatst dat ik minder zal reageren, heb ik nu ineens meer tijd omdat Jip lekker slaapt.

Ladies ik heb net een UUR gewandeld. HEERLIJK! Jip net van de bugaboo in zn bedje gelegd, slaapt nog steeds. Heb vandaag voor t eerst t gevoel van: kijk, dit had ik graag gewild en dit is toch beetje die roze wolk! Manlief is nu boodschappen doen en hopelijk kunnen we rustig eten. Is meestal niet t geval.

Boek van Ria Blom is gister binnen gekomen, it makes sense! Inbakeren wil ik niet aan gaan beginnen (tenminste dat denk ik nu) maar denk dat de regelmaat-tips zoden aan de dijk zetten.

Marieke: hoe gaat t vandaag met Jurre? Is hij al iets rustiger? Hoop het ZO voor je!

Linda: wat een prachtig kaartje zoals ik al smste. Vrolijk en lief! Is ontworpen door een vriend van jullie toch? Leuk hoor...

Miep en Roos: ohhh ik weet zo goed hoe jullie je voelen, je lijf wil niet meer en je bent t zat. Lekker aandoen wat lekker zit, het hoeft niet meer mooi te zijn. Eet waar je zin in hebt en doe waar je zin in hebt, als dat kan...
Roos: succes met jullie meisje, lijkt me wel lastig hoor. Je moet en wil consequent zijn maar dat is moeilijk! Merk dat NU al, laat staan met een peuter...

Fijne avond!
Greetzzz Janneke

Haai!!

Linda, erg leuk kaartje zo vrolijk helemaal leuk!!
En alweer beneden geweest en op t forum!
Denk wel an je rust en laat je lekker verwennen!! En mooi meidje hoor!!

Janneke, fijn te lezen dat je vandaag zo'n lekkere dag hebt gehad. Heerlijk he voel je je weer een ander mens!!
Ik hoop dat Jip zn ritme vind en de tips uit het boekje helpen!!

Yvonne heerlijk weekendje gehad dus!! Klinkt gezellig!!

Yosha wat een gedoe he aan de pil, maar hop dat het helpt en je t niet voor niets doet!! Kan me voorstellen dat het wel dubbel is en je benieuwd bent hoe je ongi nu gaat verlopen...
Bah misselijk niets aan, ik heb er geen ervaring mee heb zelf jarrenlang de mercilon geslikt.
Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!

Roos meis balen dat je je zo belabberd voelt, ja laatste loodjes zijn zwaar....
En hoe gaat het nu met julia zonder middagslaap,wil dat lukken...

San ook last van maagzuur en hielp de vanillevla? Bij mij hielp liggen met hoofd op
paar kussens ook.

Laura dus je afspraak staat bij de gyn!! Fijn!! duurt nog wel even, maar kan je er wel naar toeleven...
Mijn zit probleem komt van beiden, door het bekken maar vooral ook door de bevalling, Jurre is daar met zn hoofd blijven hangen dus ook lekker gekneusd en zal vast een bloeduitstorting zitten denken ze.. vandaar de problemen en dat kost tijd en ik wordt ongeduldig haha verlang echt naar het moment dat ik weer eens lekker ontspannen kan zitten, zonder pijn heerlijk lijkt me dat!!
Is de verhuizing gelukt??   en ook lekker 4 dagen vrij!!

Miep fijn dat jullie mannetje goed ligt!!
En geniet je lekker van je verlof?? t weer wordt weer mooi!
Ja fijn he de klossen onder het bed!!
Wij hebben ze er nog onder en ze gaan pas weg als ik weer fit ben!!
En is de badkamer schoon???
Hoop dat jullie manetje gauw indaald, kan me voorstellen dat dat wel teleurstelling was!! Je wilt zo graag en bent nieuwschierig naar jullie mannetje!!

Hiltje, hoe is het met je zusje, bah spannend zeg!! Ik hoop echt dat alles goed is!!

Ben gister met Jurre naar t bureau geweest. Was goed gegroeid, nu 57 cm en 4765 gr. Dus dat gaat goed. Arts adviseerde ook wel de regelmaat en laten huielen omdat hij moet leren zelf in slaap te vallen, maar hij vond minstens een uur, en dan ga je even koffiedrinken bij je moeder zei hij... nou wat denkt ie als mn kind zo huilt ga ik niet ergens op de koffie hoor!!
Sprak later de wijkverplk. nog die zei half uur is lang zat, kreeg van haar het boekje mee regelmaat van ria blom mee, daar gister mee begonnen hij heeft echt van 3 tot 10 gekrijst. Ook na de voeding toen hij moe werd naar bed en hij was zooo moe maar weer krijssen...
na de 10 uur voeding was hij eindelijk moe, is in slaap gevallen tot 5.30 dat was ook voor ons fijn...voelde me een heel anders mens. En vandaag zo'n beetje de hele dag geslapen in zn bedje ... ben benieuwd hoe t morgen gaat... en vannacht haha straks is ie dan klaar wakker...
Vrijdag gaan we met hem naar de osteopaat. Toch even laten kijken of er niets lichamelijks is wat mn dwars zit en waardoor hij zo onrustig is... ben heel benieuwd....

Zelf weer fysio gehad, die was tevreden gaat steeds beter en die pijn bij zitten zal langzaam overgaan, aan die kneuzing/bloeduitstorting kan zij niet heel veel bevorderen. Ze heeft de boel weer doorbewogen en dat voelt dan meteen goed.
Van manlief mooie armband gehad met een hartje eraan met Jurre's naam...Heel mooi!!
Nu ga ik kijken naar ik hou van holland eerste stuk gemist omdat ik voetbal zat te kijken...
Fijne koninginnedag!!!!

Greetsssss marieke

Hey lieve meiden!!

Ik heb net vluchtig al jullie stukjes gelezen..............pff wat veel!!!! hahahha. Dat merk je wanneer je veel minder achter de computer kunt.

Met ons gaat het goed. Ik heb foto's van Ayla op onze hyves geplaatst.................. ze is zooooooo mooi ;-)
Ik heb de afgelopen 3 nachten niet echt geslapen. De BV komt rustig op gang, minder snel dan dat onze meid wil waardoo ze niet voldaan is. Dus steeds weer aaleggen.aanleggen.aanleggen. Ik ben dus niet geboren met melkfabrieken.
vandaag gaat het echt beter. Ik heb goede hoop.
Dus Roos...........
Ze ligt nu al vanaf 20 u vredig bij mij op schoot te slapen. Verder slaap ze in de wieg of kinderwgen.
Ze was vandaag ook nog wat afgevallen. Is normaal..........
De kaartjes zijn gistermiddag al de deur uitgegaan, bedankt oor jullie leuke reacties!
Niek heeft een zelfde kaart gehad met andere kleuren.
Wanneer de BV verder goed gaat en Ayla en ik ook dan gaan we vrijdagmiddag "snel" heen en weer naar Ameland ivm huwelijksceremonie van mijn lieve boer en zijn bruid. Vrijdagmorgen neem ik gewoon een besluit.
Hopelijk gaan de nachten nu ook iets beter.

Janneke: Super dat het zo goed gaat met Jip en dat er fijne regelmaat komt. Dat inbakeren is mssn ook wel helemaal niet nodig toch. De overige tips zijn ook waardevol.
Heb jij ook z'n dorst steeds ivm BV???? En eten als een slootgraver??? Hahhaa
He.wanneer kon jij weer poepen??

Marieke: wat jammer dat Jurre zo onrustig is! Goed van je om naar een osteopaat te gaan. Die kan vast wat voor jullie betekenen! Ontspannen zitten........hahaha......hopelijk snel. Hier gaat dat al prima.

Yosha: happy anniversary!!!

Laura: bedankt voor je kaart + lieve woorden. Deel hetzelfde gevoel!

Hiltje: wat een stress zeg bij je schoonzusje....brrrrrrrrr. Al nieuws??

Roos: heeeeej je hebt stevig de balen lees ik.............logisch en heel herkenbaar. Gelukkig is je man nu thuis om je te helpen met Julia. Ik merk dat het heerlijk is dat Johan zich over Niek kan ontfermen. Hij is zooooo trots en wil voortdurend kijken, kusje geven en even vasthouden ;-) Johan gaat nu 's ochtends steeds even weg met Niek zodat het hier heeeeeeeeel rustig is. Lekker! Hij slaapt ook gewoon nog goed, das ook heeeeeel fijn. Vanmiddag 2,5 uur en 's avonds en 's nachts ook normaal. Ffffffff opluchting. We hebben vanmiddag alle 4 van 1-3 geslapen terwijl de kraamhulp klusjes stond te doen. Ze is erg prettig!
Nog ff volhouden meis.

Marijke-Miep-Patricia: wie van de 3!! Allemaal mogen julllie bevallen. Ben zooooooo nieuwschierig. ja wie niet ;-)
Patricia: hoe was het bij de controle???

Ayla krijgt nu een schone pamper: ze brobbelde zo enrom. Zit vast voel poep. Dan lekker voeden en proberen we slaap te krijgen.

Tot de volgende keer!!
Grtz Linda

Terug
Bovenaan