We gaan ervoor, part V

Hey meiden,

Haha Linda, ik zag het al aankomen, jij gaat vrijdag naar Ameland! Kan het me ook wel voorstellen dat je zo graag wilt. Hoop echt dat je er toe in staat bent! En wat zal je broer het ook  waarderen!
Heel mooi kaartje! Zelfs manlief vond het prachtig en dat is hij niet gauw haha!
Ik heb de foto's van Ayla ook even bewonderd. Vooral die ene foto dat ze haar ogen wijd open heeft, jemig, wat een grote kijkers, nu al!  Prachtig!

Janneke, de rust en regelmaat helpt dus. En misschien dus spruw bij Jip. Oei, dat is minder leuk. Maar gelukkig wel iets aan te doen lees ik! Succes en sterkte daarmee!

Roos en Miep, jullie zijn het dus zat! Ik kan me er nog niks bij voorstellen, nou ja, toch misschien ook wel. Zo'n buik zal wel flink in de weg zitten. Gelukkig is het niet heel lang meer, het grootste deel zit er echt op!! Sterkte met de laatste loodjes. Geduld is in dit geval echt een schone zaak.....
Miep is de badkamer schoon?
Roos alle was weer weggewerkt?

Marieke, dus zowel bekken als bevalling. Pfff het duurt echt al lang, lijkt me erg moeilijk. Je wilt zo graag fit zijn en lekker met Jurre bezig zijn en je loopt per slot van rekening al maanden bij huis.
Leuke foto van jullie drieën op Hyves! En je ziet Jurre echt al groter worden, grappig is dat toch!

Nou ik ben verhuisd op mijn werk. Weer geïnstalleerd op mijn nieuwe plek. Nog wel wennen want ik weet nog niet alles te vinden. En ik ben wel iemand die gehecht is aan een vast plekje. Had ook een mooi plekje bij het raam aan de weg. Nu zit ik ook bij het raam, maar helaas aan de achterkant en zie niks meer.
Ook andere collega's om me heen. Ach er zijn altijd collega's waar je meer aan en mee hebt dan andere. En welke weet ik ook al hahahaha!!!
Maandag gaat het echt beginnen...... Vind het ook wel spannend want iedereen kijkt naar mij. Aan 1 collega kan ik me best wel irriteren, die vraagt echt alles, zo vreselijk onzeker en wil overal bevestiging van hebben, brrrr! En dat terwijl ze al jaren bij ons werkt en het werk op zich langer doet dan ik. Ze wil het 200% goed doen en dat is een prachtig streven, maar niet haalbaar als je ook door je werk heen wilt komen. Ik moet nu weer intensief met haar samenwerken en bij haar is mijn geduld wel eens op als jullie begrijpen wat ik bedoel....dan schiet ik dus uit mijn slof.....oh oh.....gelukkig werkt ze maar 3 dagen per week hihi!

En dan de gyn. Nee vind het niet  erg om te wachten tot 18 juni. De tijd gaat toch wel snel voorbij, en ach, ik loop er al zo lang mee, het is geen spoed.
Afgelopen keer heb ik flink gebloed en de ongi is nu alweer afgelopen. Zaterdag doorgebroken en nu al over. Ook dat heb ik de afgelopen maanden niet gehad, dan sukkelde het altijd wel een week door.
Het geeft ook wel rust in mijn hoofd. Zo van, 18 juni zien we wel verder!
Dus Yosha, kan me ook heel goed voorstellen dat de pil ook lekker rust geeft!

Huis nog niet verkocht. We wachten nog op reactie van de laatste kijkers. Volgens onze makelaar zijn het nogal trage mensen. En in deze tijd hoef je als evt koper natuurlijk ook niet snel te beslissen. Hij gaat ze volgende week bellen.

Bij ons nieuwe huis hadden we 3 serieuze offertes van aannemers. 1 is er nu definitief afgevallen, te duur in vergelijking met de andere 2. Nog 2 in de race waarvan we de offertes beide hebben liggen. Hier gaan we een keus uit maken maar dat willen we uiteraard weloverwogen doen. Dus de komende dagen ons hier maar flink in verdiepen.

Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken, het is alweer erg laat zie ik. Morgen lekker uitslapen (ja nu kan het nog Roos hahaha!)

Fijne koninginnedag!!
Greetzzz Laura

ha meiden,
nee hoor ik ben nog niet aan het bevallen..haha. Ik heb gewoon geen tijd om alles bij te lezen, het gaat zo hard! (en dan ben ik hele dagen/weken vrij, wat doe ik dan??)

het reageren komt wel weer, geen idee wanneer alleen.

Voor nu even benieuwd naar Miep, je vader had toch een datum van de bevalling voorspeld?? Denk je dat je die gaat redden, of toch niet??

Linda bedankt voor je kaartje, moet jouw kaartje nog schrijven en posten, maar ben nooit zo snel...
Fijn dat het goed gaat. Had al een heel groot vermoeden dat je vrijdag toch zou gaan en als ik lees dat het eigenlijk al zo goed gaat, zou het echt fijn zijn als je kan!!

Verder heb ik inderdaad een mobiel nummer. Duh die had ik al, heb tenslotte geboortekaartjes van Marieke, Janneke en nu ook Linda ontvangen.. maar zo slim was ik niet...

ach, hier wachten we maar af,
liefs
Patricia mama van Bas* en uk 37w3d

Meiden,

Oh, wat een toestand in Apeldoorn, hè. Wat luguber....

Marieke, wat goed dat je naar de osteopaat gaat, je kunt maar het beste alles uitsluiten, voordat je echt begint aan het regelmaat-traject. Ik heb Julia destijds veel moeten laten huilen voordat de regelmaat erin kwam. Maar, helaas was en is ze een meisje dat weinig slaap nodig heeft. Ze sliep toen steeds een half uur, dat was veel wandelen en rekken geblazen tot de volgende voeding.... Maar ze sleip wél gewoon in haar eigen bedje, dat hadden we gewonnen....
Had je man trouwens zélf die armband bedacht met het hartje eraan? Dat zou ik wel heel attent vinden...
Het slaapje van Julia is er nog af, maar het is wel zwaar, ze wordt er wel wat ondeugend van. Gelukkig is mijn man er, ik had het niet gered. Ik slaap 's nachts megaslecht, dus moet overdag ergens wel een uurtje bijtanken... Julia heeft een record gehad, ze sliep vanmorgen tot bijna 8 uur! Net viel ze wel pas in slaap na een uurtje praten etc. Pas om 20 uur. Maar ja, we zetten nog een paar dagen door, we kunnen het altijd nog terugdraaien...

Janneke, ook jij druk met Ria Blom, goed, je wordt er niet dommer van. En alweer een uur gewandeld, dat is al ver!

Linda, de stoegang kwam bij mij weer snel op gang doordat ik op de nuchtere maag een kiwi at, geen enkel probleem...Tip?
De bv, dus je denkt dat het de goede kant op gaat? Dat zou fantastrisch zijn.....
En morgen misschien naar je broer, wat een week wat een week.... Groot gelijk, als je je goed genoeg voelt, gaan!

Laura, een nieuwe werkplek, even wennen dus, je zal zien, dat je na een week weer je draai gevonden hebt.... Maar zit je nu dus met alleen maar nieuwe mensen om je heen?
Ja de was is weggewerkt, tenminste, de waslijn boven hangt weer vol, morgen weer een lading...

Patricia, ik begreep laatst dat de kans erin zat dat ze je gingen inleiden.... Maar lees daar niks meer van. Wachten ze nu dus wel gewoon af op een spontane bevalling?

Vandaag naar een verjaardag geweest, ik was er al bang voor, iedereen rookt daar.... Niet echt onze slag mensen die er op visite komen... Ik vond het, zeker nu, vreselijk.... De hele kamer was blauw van de rook....
Daarna in de stad op het terras gezeten, lekker bittergarnituur gegeten.... Genoten van mijn dochter, die op de muziek van de drumband heerlijk kon dansen....
Nu kapot.....
Hoop dat ik vannacht beter zal slapen, heb geen dutje kunnen doen....
Verder geen nieuws....

Oja nog een vraagje, ik heb nog geen rompers met zijsluiting zónder mouwtje (dus een hemdmodel) kunnen vinden, heeft iemand een idee?

gr Roos

Hoi,

bedankt voor jullie felicitaties!! We hebben een heerlijke avond gehad, toen mijn man thuis kwam had ie een dikke bos prachtige bloemen, mijn schoonouders kwamen met een grote hangplant voor buiten en daarin zat een dinerbon en zij hadden ook een bloemstuk laten maken namens mijn ouders en zus die nu in Frankrijk zitten, ook nog heeeeel veel kaarten, mailtjes en smsjes!! Dus helemaal leuk.

Wij zijn heerlijk uiteten geweest samen, bij het dessert had ik gevraagd of ze iets wilden doen, wat denk je, wilde manlief geen dessert, haha dus was ik verplicht iets te bestellen...ja hoor kwamen ze aan met een groot bord met vuurwerk erop, en met chocolade op de rand was geschreven hoera! 1 jaar getrouwd en allemaal hartjes eromheen en er werd een cd opgezet met " trouw niet voor je 40 bent" ...heeeeel toepasselijk want manlief was 41!! haha

Vanmorgen lekker uitgeslapen, naar de koninginnemarkt geweest in bussum, leuke planten voor binnen gehaald en verse gerookte paling, toen naar intratuin en nog meer buitenplantjes gehaald, toen kwamen schoonouders op de borrel, hebben geholpen met de tuin, zijn blijven eten....met de koffie hebben we het verschrikkelijke gebeuren in Apeldoorn gezien, verschrikkelijk zeg!! Door zulke idioten kan er nooit meer iets leuks worden geregeld voor zo'n familie!! En dan nu al die mensen die door zo'n vent een partner of ouder zijn verloren...ohhh moet er niet aan denken!!!

Ga even adres opzoeken van de sauna waar we morgen hele dag heen gaan, dan lekker douchen en lekker bijtijds op bedje tv kijken...morgen moeten we er al om 9 uur zijn, dus vroeg wakker!!

Linda: prachtig kaartje!!! En wat n plaatje Ayla!! En wat spannend of je wel of niet gaat vrijdag!!

Laura: fijn he dat je t nu even naast je neer kunt leggen en wie weet meid gebeurt het toch nog spontaan voor die tijd!!

Pat: sterkte meis..duim voor je dat het snel vanzelf gaat....

Nou meiden, ben roodverbrand vandaag, dus krijg ineens de rillingen..haha

Fijne avond!!

liefs Yosha

Hallo meiden,

Ja inderdaad, wat vreselijk daar in Apeldoorn. Ik dacht vanmorgen eerst nog aan iemand die onwel was geworden, maar dat je dit bewust doet, niet te geloven. Wat een gekken leven er op deze wereld!

Roos, bij de Hema zijn er toch wel rompers in hemdmodel? Of zit daar soms niet een zijsluiting op? http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/
baby/luierpakjes.aspx

Ik zit op mijn werk niet bij allemaal nieuwe mensen. Ken ze allemaal wel en ook wel vaker met ze gewerkt, maar dat is alweer een paar jaar geleden. We hebben verschillende teams die hetzelfde werk doen en nu is het  weer eens gehusseld. Op zich ook niet verkeerd.

Wij zijn lekker wezen fietsen. Weer eens langs de kavel gefietst. Er waren meer mensen aan het kijken, die komen er ook wonen. Dat is dan wel weer leuk dat je zo je 'buren' leert kennen. Daarna lekker geluncht bij een restaurantje aan het meer. Er waren nog weinig bootjes aan het varen. Je kan daar altijd zo leuk zitten en het was heerlijk in het zonnetje!
Manlief kan gelukkig nu ook weer lopen, maar het gaat nog niet zo snel en maar kleine stukjes. We hadden geen zin de stad in te gaan, want daar was het vast megadruk en dat is momenteel voor manlief niet zo prettig.

Hihi Patricia, dus niet aan het bevallen. En wij maar denken....
Haha, ik besefte ook pas dat ik mobiele nummers van een aantal dames hier heb toen jij dat schreef over die kaartjes!! Duhhh wat slim van mezelf;-)))
En ik heb ook niet altijd zin om te reageren, dat komt vanzelf weer. Sterkte met afwachten!

Linda, veel plezier morgen!! Ik ga er vanuit dat je gaat tenminste!!

Ha Yosha, jij een leuke avond gehad dus!! En vandaag ook lekker genoten en morgen weer een leuke dag!! Goed zo meid, zo kom je de tijd wel door!!
Ik ga er niet meer vanuit dat het voor 18 juni spontaan gaat gebeuren. Het geeft wel lekker rust in mijn hoofd dat die datum staat.

Heb van manlief een weekendje weg gekregen voor het Hemelvaart weekend. Voor m'n verjaardag nog en voor het feit dat we de afgelopen weken niet veel konden doen vanwege zijn been en ik veel alleen in huis moest doen! We gaan naar Brielle. Lijkt me wel een leuk stadje en we zijn er even lekker uit!

Volgende week gaan we 2x naar de schouwburg, maandag naar Javier Guzman en de zondag erna naar Theo Maassen. Die laatste was de vorige keer ziek en nu is het naar 10 mei verplaatst.

Fijne avond nog / lekker lang weekend!!

Groet, Laura

Hey dames,

Ik ben vandaag alleen met de meiden en mijn nichtje, mijn zus moet werken. Vanavond gaan ze weer terug naar huis. Het was wel heel gezellig, en de meisjes spelen leuk met elkaar. Nu zijn ze buiten aan het stoepkrijten en kan ik eindelijk weer eens op het forum kijken.

Linda: bedankt voor het mooie kaartje, je hebt inderdaad een prachtige dochter gekregen, mooie fotos op hyves! Het eerste meisje in ons clubje! Mooie grote ogen heeft ze. Dus vandaag naar de bruiloft, goed van je! Ik vond het herstel na de tweede ook veel makkelijker, was eigenlijk gelijk alweer op de been. Na de eerste had ik nog 6 weken pijn. Dus hopelijk Marieke en Janneke gaat het voor jullie de tweede keer ook veel makkelijker! O ja, Linda, voor de stoelgang eet ik na de bevalling altijd een zakje vijgen (bij AH ligt dat bij de rozijnen/cake ingredienten). Dat is een gebruik uit het midden-oosten.

Roos: ik heb in de Hema een keer een pakje van twee mouwloze overslaghemdjes gekocht, dat ligt bij de baby-basics. Jij bent ook helemaal toe aan de bevalling nu he? Ik ook hoor, ben dat logge lijf zat en wil weer mijn gewone kleding aan kunnen trekken! Ik hoop dat Julia snel aan haar nieuwe dagindeling went, zou wel fijn zijn als ze s avonds sneller in slaap valt. Ik heb pas het raampje boven de deur van de meidenkamer afgeplakt en nu is het er lekker donker s avonds en lijken ze sneller in slaap te vallen. Voor de ramen hebben we rolluiken, dat is echt heel handig in de zomer om de kamer donker te maken.

Miep: schreef jij nou over dat je de hik van je kindje onderin je buik voelt? Ik voel het dus bovenin... Betekent dat dat mijn meisje in stuit ligt? Ik hoop zo van niet... Maandag heb ik weer controle (ben dan 37 weken) en dan wil ik echt weten hoe ze ligt, want ze vertellen het me nooit.

Gister heeft manlief de joga-bal opgepompt, nu ben ik echt klaar voor de bevalling. Bij de bevalling van Maysa hielp dat zo goed tegen de pijn. Ik gebruikte hem zelfs in de parkeergarage van het ziekenhuis om een wee op te vangen, haha, dat was wel een grappig gezicht.

De meiden willen me hun kunstwerk laten zien, dus ik sluit weer af! Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd!

Patricia: ik hoop dat de bevalling niet meer lang op zich laat wachten! Jij bent er ook echt aan toe nu.

liefs
Marijke
36w5d

Goedemorgen meiden,

Heb echt een vakantie gevoel. Lekker uitgeslapen weer. En het zonnetje schijnt hier al. Gisteren een stuk wezen fietsen en daarna nog even bij mijn schoonzusje op bezoek. 's avonds heerlijk lui op de bank. Ben ik dan echt aan toe. Vandaag krijg ik een mama Weleda behandeling. Dus ben benieuwd hoe dat gaat. Vanavond een BBQ bij een oud collega. Ze is jarig en heeft alleen mij uitgenodigd, buiten haar familie. Dus dat is wel een hele eer. Manlief heeft het alweer wat rustig met zijn storing dus dat gaat ook beter.

Heb nog geen bericht wanneer de meubeltjes komen voor de baby kamer. Zal volgende week ook nog wel zo zijn. Is wel jammer, maar goed we hebben nog een paar maanden te gaan.

@Roos; de omschakeling met Julia zal z'n tijd wel nodig hebben. Toch knap dat het al zo goed gaat. Kan mij er zelf niks bij voorstellen dat ik nu nog een uk hier rond zou hebben lopen. Lijkt mij wel heel leuk, maar ook vermoeiend. Gelukkig kan jouw man bijspringen. Zal veel schelen. Lastig he als mensen roken. Ik heb daar zelf ook een hekel aan. Gelukkig kon je daarna uitwaaien op het terras. Ik heb zelf een rompertje boven liggen (hempje), volgens mij is die van de prenatal of hema. Heb er in ieder geval verschillende al gezien in de winkels.

@Yosha; je hebt echt genoten van je trouwdag. En lekker geshopt. Is altijd leuk. Verschikkelijk wat er in Apeldoorn is gebeurd. Kon gisteren het nieuws niet af zetten. Ben er echt mee bezig geweest. Al die onschuldigen mensen.
Vandaag lekker naar de sauna, altijd leuk. Ik denk dat wij volgende week ook een keer gaan. Is altijd zo lekker ontspannen. Geniet ervan.

@Laura; nou jullie hebben ook leuke dingen op de planning staan. Attent van jouw man om een weekendje weg te geven. Lekker samen genieten. Fijn dat je toch wel kan fietsen met manlief. Anders zit je zo aan huis gekluisterd. Lekker genieten van het zonnetje.

@Linda; Een mooi kaartje hoor. Lekker roze. Dat is het voordeel als je weet wat het wordt. Kan je al in de kleur werken. Wij hebben dat niet, helaas.
Vandaag naar de bruiloft van je broer? Ben benieuwd hoe het gegaan is. Even er bij zijn is dan wel heel erg fijn.

@Marijke; Lekker gezellig zo met de meiden. En heerlijk buiten spelen. Dat zullen ze wel fijn vinden. Een yoga bal lijkt mij ook heel fijn. Hebben die ook een op de gym. Heb er alleen nog geen gevonden. Heb jij een tip? Voor jou begint het ook al af te tellen. Spannend!!!

Gr. Yvonne

Terug
Bovenaan