Hoi meiden,
Jeetje zeg, wat is er toch veel geschreven als je een paar dagen niet op het forum bent geweest.
Heb alles ff snel bijgelezen maar ben nu de helft alweer kwijt ;-))
Linda, hoe gaat het vandaag met je?
Hoop dat Ayla vandaag wel weer wat is aangekomen.
En heel erg logische hoor dat jij er nu ook ff doorheen zit, zeker na 8 nachten weinig tot niks te hebben geslapen. Gewoon af en toe ff de tijd nemen voor jezelf hoor.
Thanks voor jullie mooie geboortekaartje nog. Lekker vrolijk. En er is nu naar jullie een kaartje onderweg hoor.
Patricia, hoe gaat het meis?
Trek je het allemaal nog een beetje?
Benieuwd wanneer je bevalt hoor.
Miep, lekker soppen meid, dan is alles straks lekker schoon en fris als je gaat bevallen en hoeft het daarna alleen meer bijgehouden te worden.
Marijke, leuke foto,s hoor van jou en je gezinnetje in de speeltuin.
Mooie meisjes hebben jullie.
Roos, ooo leuk joh een schatkist voor Julia waar ze tijdens bv iets uit mag pakken.
Dat kan bijna niet anders dan gaan werken toch??
Janneke, fijn dat je weer wat beter in je vel zit.
Je zou iets van tabletten krijgen toch? Iets van vitamienes, of ben ik nu in de war?
En ook iets van een training zodat je jezelf weer wat fitter zou gaan voelen?
Ben je daar al mee begonnen?
Spannend met je schoonzusje zeg.
Marieke, hoe is het nu met Jurre?
En hoe gaat het met jou?
Laura, hopelijk vandaag een wat rustigere dag op je werk?
Vergt zoveel energie he als het op je werk ff niet goed wil lopen.
Suc6 ermee om alles weer op orde te krijgen.
Yvonne, lekker nog vakantie aan het houden.
En ook alweer 25 weken zwanger. Gaat snel, of vind jezelf van niet?
San, hmm nee is niet leuk als eerst je eten 2 keer verpieterd en daarna yoga niet door blijkt te gaan waar je op gerekent had.
Nu weer wat rustiger?
Yosha, zo lekker een dagje sauna he.
Ik knap er toch altijd weer zo ontzettend van op.
Leuk dat je het samen met je man hebt gedaan.
En hoe gaat het nu met het slikken vd pil?
Ben je er voor nu al een beetje aan gewend?
Slik je het nu trouwens alweer bijna een maand?
Tijd gaat zooooo snel.
Hoop dat ik niemand ben vergeten.
Kon nu eindelijk weer ff wat tijd vrij maken voor het forum.
Het is nog steeds een gezellige maar wel drukke boel bij ons in huis.
Mijn zwager is druk bezig boven om alles met glasvlies te behangen en te verven.
Heel veel werk maar wat hij al heeft gedaan is echt zo mooi.
Kan niet wachten om alles te zien als het uiteindelijk af is.
Waarschijnlijk blijven ze tot zaterdag.
Heb nu vandaag een dagje vrij maar pas op me nichtje zodat me zus naar een vriendin in Friesland toe kon gaan. Wel leuk om me nichtje nu weereens een week om me heen te hebben want normaal gesproken zie ik haar maar net een paar uurtjes als wij daar zijn.
Over 7 weken is mijn zus uitgerekent van de tweede en hoop ik er een nichtje bij te krijgen ;-))
Hier is het trouwens spannend deze week.
Vrijdag of zaterdag mijn nod maar ik zou echt denken aan alles wat ik merk en voel dat die weleens niet door zou kunnen gaan zetten.
Mijn borsten kunnen normaal gesproken voor mijn nod erg pijnlijk zijn. Nu zijn ze niet echt pijnlijk maar merk wel heel duidelijk ( mijn vriend merkt het ook ) dat ze voller zijn en krijg af en toe steekjes door mijn tepels.
Voel af en toe gekriebel in mijn baarmoeder en ben erug moe.
Ach, tja nu ik dit zo lees denk ik bij mezelf, Naath je weet als geen ander hoe je eigen lichaam je voor de gek kan houden dus hoop er maar niet teveel op.
Ik heb de cassette testen van sensitest liggen dus wil graag deze donderdag of vrijdag al testen zodat als het zo is dat ik dan gelijk de internist kan bellen voor een afspraak.
Meiden ik hou jullie op de hoogte.
Fijne dag verder,
Groetjes, Nathalie