Meiden,
Patricia, wat een fantastisch nieuws! Ben benieuwd naar de details...En een mooie naam, Daan, lekker hollands..
Van harte gefeliciteerd hoor! Super! Wat zullen jullie opgelucht zijn.....
Marijke, nou ik zou ook furieus zijn, hoe kan hij nu zoiets bedenken? Tja, nu kunje natuurlijk niet meer terug.... Kun je nu niet regelen dat ze in een hotel of B&B in de buurt terecht kunnen als je het écht niet trekt? Nee, zal vast niet bespreekbaar zijn, zal niet gastvrij genoeg zijn, zeker....
Oh, ik ben al plaatsvervangend boos... voel het al kriebelen.....
Hoop dat jullie tot een oplossing kunnen komen, want dit is echt niet normaal....
Laura, gedoe op je werk hoor, je laat je mooi niet kisten, heel goed, dat is het enige dat je kunt doen...
Janneke, je lijkt weer wat rustiger, ja, het leven begint pas ná de bevalling hè. Wat een emotionele bom komt er op je terecht.... Maar ook dat geef je weer een plekje en je vergeet 't ergste.... Bij ons was het destijds net zo, al die toestanden... Als je weer wat meer kunt doorslapen, voel je je een stuk beter...
Miep, lekker dat je hulp krijgt bij de grote schoonmaakklussen.... Nou, klinkt wel als nesteldrang hoor, geef je er maar lekker aan toe ;-)
Jij wordt de volgende hè!
Vanmorgen bij de vk geweest, de baby is al ingedaald, bijna niks van gevoeld....Maar mooi, ze schat dat het een kindje van ong 7,5 a 8 pond wordt. Alles was oké.
Ze verwacht dat de bevalling ook zo even vóór 40 weken geboren gaat worden, net als Julia... Tenminste, als er geen gekke dingen gebeuren natuurlijk..
Ik heb bij de Prenatal rompers zonder mouwen met zijsluiting gevonden....
Dus, nu is Miep aan de beurt, dán wordt het spannend, Marijke, óf jij, óf ik... Jij gaat misschien later dan 40 wkn bevallen, ik iets eerder.....
Hoogstwaarschijnlijk zijn we uit de naam..... We hadden destijds bij Julia een reservenaam, we twijfelden toen tussen die of Julia. Ik wilde niet meer denken aan die naam, want eigenlijk vind ik het nu een tweede keus.... Maar ja, dit is de enige die we beiden echt mooi vinden...
nathalie, spannend hoor, je nod is al bijna!!!! Ik had al vroeg een positieve test, dus... lekker testen....
Yvonne, ja yoga werkt goed hè. En heerlijk vakantie, genieten.....
Linda, hoe gaat het nu? Wat super dat je extra uren hebt gekregen!!!!! Het zou zo jammer zijn als je te weinig voeding in je melk zou hebben... Dat kunnen ze wel ergens bekijken, toch? Heeft Ayla bijvoeding gekregen?
Gr Roos