We gaan ervoor, part V

Hoihoi,

Kom net thuis van me werk en heb gelijk samen met me lief weer een test gedaan.
Getverderrie, weer negatief.
Maar meiden het voelt nog steeds zo als wel zwanger zijn. Ben ook nog niet ongesteld geworden dus er is nog hoop en die heb ik ook absoluut nog steeds.
Maar ik had van die cassete testen van sensitest en die kunnen 4 dagen voor je nod al hcg aantonen. Tenminste, haha als dat in je lijf zit.
Vandaag een rare dag. Ik had moeder kunnen worden of al kunnen zijn op deze datum.
Dacht dat een positieve test me er wel doorheen zou helpen maar dat is nu dus niet zo.
Nouja t komt zoals het komt.

Morgen weer een nieuwe dag en als ik dan nog niet ongesteld ben gaan we gewoon weer opnieuw testen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ga nu weer even wat tijd doorbrengen met me lief want die heb ik de laatste tijd weinig gezien en gesproken en net als ik bij sommige van jullie al las gaat het dan hier ook niet altijd meer van een leien dakje.
Dus eerst maar weer lekker praten  met elkaar gaan praten nu.

Fijne dag nog,

Liefs, Nathalie

He meiden,

bedankt voor wederom jullie lieve woorden!

heb vrijdagavond met manlief gepraat en we hebben besloten per direct met de pil te stoppen, ons doel is namelijk om zwanger te raken en door die pil lukt dat natuurlijk niet, maar als ik dan ook nog zo verander door die hormonen.....tja dat hebben we er niet voor over. Weet dus nu alleen niet wat er gaat gebeuren, wordt ik nu eerder ongi??? Geen idee, t positieve nieuws is dat ik me weer goed voel!! ben niet meer misselijk en zie het leven weer zonnig tegemoet!!

Wat die mormonen al niet met je lijf doen zeg.....pfffff niet normaal!!

Net moederdagbrunch gehad met schoonouders en nu bij mijn ouders....dus ga nu weer even naar buiten.

Nathalie: spannend meis, ik duim voor je!!

liefs Yosha

Hi Nathalie,

ff reageren op je berichtje: ik had beide zwangerschappen pas een week na NOD een + test, eerder testte ik altijd negatief. Ook met de sensitest-testen!! Dus zolang je niet ongesteld bent, is er hoop!

Groetjes Janneke

Lieve meiden,
het gaat hier fantastisch! Wat een genieten zeg!!
Daan is een heerlijk mannetje. we zoeken nog wat in de bv en de krampjes, maar er is voeding genoeg, dus dat komt vast goed!

De bevalling is snel gegaan. ik had in de ochtend al 3/4 cm ontsluiting, vliezen zijn gebroken. om 12.00 5 cm, toch aan het infuus, want het zette niet snel genoeg door.
1 uur om pijnstilling gevraagd, prik gehad en toen ging het echt hard! (auw, maar volgens de vk kon ze bijna niet zien dat ik weeen had. pff 4 in 10 min Arthurs hand merkte het wel goed trouwens :))) Om 15.15 uur mocht ik persen, om 15.29 was hij er.
Er waren de nodige plakwerkzaamheden nodig om de boel weer te repareren...ging een beetje ver... Nu dus last van hechtingen, viel in het begin wel mee, toen voornl staartbeen dat voel ik nu ook nog, beetje gekneusd denk door de vaart waarmee hij kwam...

na een nachtje in het ziekenhuis te hebben geslapen, mochten we woensdag als gezin naar huis, heerlijk. Ik geniet van mijn kraamtijd en zit (voornl lig, want die hechtingen..) nog veel in bed. Helaas geen laptop, dus kan daar niet computeren.
Vandaag 2e krramhulp echt jammer, de 1e was zo'n lieverd! Gelukkig gaat deze ook goed.

liefs Patricia mama van Bas* en Daan

ps op mijn hyve heb ik al foto's gezet, voor degenen die daar actief zijn

Hey meiden!

Moederdag!!! Vanmorgen kreeg ik van Niek een beschilderd en bestickerd fotolijstje + een foto van hem, op de peuter gemaakt. Zoooo leuk!!
Ayla is al 2 dagen overdag ontregeld........... Nix aan. Ze heeft zo'n slaap, maar is niet in slaap te krijgen. Ja, bij mij aan de borst. Je komt dan in een viscieuze cirkel: te moe om genoeg aan mijn borst te drinken, bij mij in slaap vallen, eventjes slapen, wakker, huilen, honger, beetje drinken.etc. Te moe dus. Ze heeft nu net een flesvoeding gehad. We gaan even kijken of we de cirkel kunnen doorbreken.
Ik denk er wel overna om te stoppen met BV.
Niek is lastig, ik ben vanaf dinsdag alleen, voeden kost heel veel tijd, mijn beperkte geduld, zevraagt heel veel voeding (voed ong 8 uur per dag!). Ik wil haar heel graag geborgenheid, rust en regelmaat geven en dat gaat ons zo niet lukken voel ik.
Dillema.dilemma.dillema

@ patricia: ik heb je foto's gezien. Mooi hoor................en wat een huidsmeer, ongelooflijk! Eindelijk is hij er dan.............PRACHTIG!!! Wat zullen jullie trots zijn. En Bas* ook! Fijn dat de BV goed op gang is. Laat je lekker verwennen door de KH meid!!

@ Nathalie: spannend!!! Zolang je ongi wegblijft is er nog hoop! Ik testte alle 3 keren op de NOD positief, maar dat geldt lang niet voor iedereen. Ik duim voor je!!

@ Yosha: al die emoties en hormonen slingeren wel heen en weer bij je he! Fijn dat jullie het samen weer eens zijn!

Ik ga in de rust.
Doei!!
Grtz Linda

Hoi,

Patricia: wat is Daan een heerlijk ventje zeg!! Ook echt een jongen om te zien!! Ondanks de pijnlijke hechtingen geniet er lekker van.......

Nathalie: en??????? wat is de status bij jou??

Laura: hoe gaat ie bij jullie? Al vorderingen met verkoop huidige huis, bouw nieuwe huis??

Janneke: auw, weer borstontsteking!! sterkte meis!

Linda: oh jee Ayla is ook een beetje ontregeld....jij ook sterkte!

Marieke: hoe is ie met jou en Jurre??

Ik stond vanmorgen eindelijk sinds weken weer een keer vlot naast mijn bed zonder tegenzin, heerlijk is dat toch!! Ben zoooo blij dat ik van die hormonen af ben, ben alleen benieuwd hoe de gyn gaat reageren morgen haha. Nou ja tis mijn lijf en huwelijk en die willen we beiden gezond houden!! Dus we gaan er weer voor maar voorlopig even op een laag pitje om de druk niet   te veel op te voeren...

Nou meiden ga weer aan t werk, want heb toch een klein achterstandje van 2 dagen weg te werken!!

Fijne dag,

liefs Yosha

Hi meiden,

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH! Ik open net mijn dagboek op onze pc (die ik sindsd 10 maart 2008 bij heb gehouden, bijna elke dag...) en het bestand is LEEG. Ik ben compleet over de zeik en hopelijk kan manlief het nog vinden vanavond. Ik vrees het ergste.... Heb het rond de 35 weken wel keertje geprint maar laatste maanden zijn juist zo kostbaar... Owww ik baal!!

Yosha: fijn dat je je beter voelt. Is jullie beslissing hoor, de gyn zal dat heus wel begrijpen. Hij weet als geen ander wat er in die pil zit.

Patricia: wat een scheetje is Daan! En je klinkt idd alsof je helemaal op die roze wolk zit, fijnnn!!! Geniet ervan meid, jullie hebben t verdiend!

Nathalie: hoe is ie?

Fijne dag!
Groetjes Janneke

meiden,

Yosha, dus toch maar gestopt met de pil en meteen weer een beter humeur... Da's dan weer fijn. Maar hoe zit het nu dan met de opbouw van het baarmoederslijmvlies? Gaat dat ook beter worden als je niet de pil slikt?
Misschien is er een andere pil die wel goed bij je past. Ach, ik weet het ook niet, je moet doen waar je je goed bij voelt....

Janneke, ook herkenbaar hoor, die strubbelingen met je man.... Heb ik ook erg veel last van gehad in het begin, we maakten vóór de bevalling nooit ruzie, erna hebben we de schade zeg maar ingehaald...... En nu last van borstonsteking, auw, pijnlijk.... Het zit je ook niet mee....
Ik zag trouwens een volvo v50, mooie auto hoor, wauw!

Nathalie, nóg niet een positieve test, maar zoals Janneke all zegt, het kan nog steeds.... Spannend.... Hoop zo dat je niet teleurgesteld gaat worden...

Yvonne, leuk, een nieuwe kinderwagen, wat fijn dat je die krijgt, luxe hoor....
En wat een gedoe met de kraamzorg, ik had toen ook maar een paar uur per dag, konden ze niks aan doen, zeiden ze.... Nu is er een aantekening gemaakt dat ik veel hulp nodig heb, omdat ik geen matelzorg kan regelen.... Afwachten maar.....

Miep, hoe is het nu? Jij ook dus twijfels over waar te bevallen, ik heb het maar naast me neer gelegd, het is zo afh van wanneer het begint, ook ivm met de opvang van mijn dochter... Het allerliefst verras ik iedereen, wil niet weten dat ik ergens lig te puffen of persen...
En ze verwachten een grote baby? oei, maar zoals Janneke zegt, het maakt opzich niet zo heel veel uit, na de bevalling hebben ze wel een voorsprong.... Ik heb ook wel liever dat ze zeggen dat het een kleintje wordt hoor.... Maar we doen er niks aan....

Linda, hoe is het nu? O ik leef met je mee..... Dus Niek moet enorm wennen.... Hij was altijd zo makkelijk volgens mij in de omgang...
De laatste dag met z'n vieren.....   Hoe gaat het nu met de bv? Ik begrijp heel goed als je ermee stopt, alleen al om weer meer rust in de tent te krijgen.... Ayla heeft de belangrijkste stoffen al wel van je gehad, dus..... Succes met de keuze, niet makkelijk.....

Marieke, hoe was het gister, leuk doopfeest gehad? Je zal nu wel moe zijn, misschien Jurre ook wel....

Patricia,, genieten dus, fijn joh, krijg je nu dus wel méér hulp of is het toch niet nodig?

Marijke, is het issue al opgelost van de logeerpartij?

Ik heb toch wel een druk weekendje gehad en ben daar nu nog moe en lamlendig van.... Julia is weer naar de psz, met veel plezier.... Ik heb boodschappen gedaan en hang nu op de stoel, ga zo even nog mijn ogen dicht doen.....
Vanmiddag komt de hoefsmid....
Mijn darmen werken de laatste tijd óf te hard, óf te langzaam.... Had net koffie gehaald, werkt bij mij altijd goed, maar was gelukkig niet nodig meer... Verlichting....
Ik heb steeds een harde buiik als ik sta en loop, dus doe niks meer zonder Anita.... En ook heb ik nu vocht in mijn benen, voeten en armen.... Heb ik nooit eerder gehad...
Ik heb echt last van nesteldrang, maar kom er nu niet aan toe, mijn man heeft ook een beetje die drang, heeft alwéér in de tuin gerommeld.... Hij krijgt er nog eens lol in... Ik merk dat ik zel fsteeds minder kan, dat is iedere keer weer confronterend... Maar ja, de laatste loodjes, nog eventjes en dan begint weer een heel nieuw hoofdstuk van genieten en afzien.....
Julia is erg bezig met de komst van de baby. Marijke maak jij een aftelkalender? Ik dacht eraan, vanf 37 weken t/m 41 weken of zo...
Moederdag was leuk, lekker samen gesteengrilled, mijn man had parfum gekocht, Julia had ook nog iets gemaakt..... Leuk!
Ik doe nog even   mijn ogen dicht voordat ik Julia moet ophalen....

gr Roos

Terug
Bovenaan