Goedemorgen meiden,
Ik heb net weer getest maar helaas nog steeds negatief.
Kon wel huilen joh.
Ben ik al bang voor spanning tijdens me vlgnd zwangerschap, nu heb ik al spanning voor ik het uberhaud al zeker weet.
Ik heb nu besloten morgen even niet te testen. Woensdag weer maar.
Maar ik zou zo graag voor mijn vriend ook die bevestiging hebben he. Ik voel al aan me lichaam dat er dingen veranderd zijn maar hij hoort het alleen van mij. Ja aan me borsten ziet en voelt hij wel dat die veranderd zijn.
Janneke was net toen ik ff dipje had zo blij toen ik jou berichtje las dat je pas na een week positief getest had en ook met de sensitesten.
We wachten gewoon rustig af. Al hoop ik jullie natuurlijk wel deze week met zekerheid te kunnen vertellen dat ik weer zwanger ben.
Yosha, ooo meis gelukkig maar dat je jezelf nu weer wat beter voelt.
Had van het weekend je berichtje gelezen dat het niet lekker ging en moest steeds aan jullie denken.
Groot gelijk dat je nu gestopt bent met de pil. Als het niet goed voelt en je huwelijk loopt er niet goed door dan lekker je hart volgen en doen wat je denkt dat goed is.
Op naar de gyn morgen. En heeft een ander misschien minimaal 3 mnd pil nodig om de hormonen weer normaal te krijgen, bij jou heeft het misschien wel na deze ene maand al geholpen ;-))
Patricia, wat heerlijk dat jullie nu eindelijk zo lekker kunnen genieten.
Wat een mooi mannetje. En wat een mooie buikbeschildering ook zeg.
Kaartje komt eraan hoor. Ben nooit 1 van de snelste daarmee.
Linda, aa lief zeg wat je van Niek hebt gehad voor moederdag.
Morgen dus voor het eerst alleen met Niek en Ayla.
Spannend. En kan me voorstellen dat dat een dillema is, stoppen met bv of niet.
Wat zegd je man ervan?
Janneke, hoe gaat het vandaag met je?
Zet de borstontsteking door? Bleg joh, het zit ook niet mee he. Heb me laten vertellen dat een borstontsteking ontzettend pijn kan doen. Hoop voor je dat als je het hebt dat je er dan snel weer vanaf bent.
Leuke foto,s op je hyves van de twee neefjes samen. Hoeveel weken schelen ze nu ook alweer? Leuk, kunnen ze samen gaan optrekken.
Marieke, meis drukke dagen las ik.
Gaat het wel goed met Jip?
En hoe gaat het met jou? Kan jezelf al wat meer uit de voeten?
Laura, hoe gaat het met jou?
Is de rust al terug gekeerd op je werk?
Hiltje, weet dat je ff afstand zou nemen van het forum maar mocht je dit lezen, ik ben benieuwd hoe het met je gaat?
Miep, mooi dat jullie mannetje aan het indalen is.
Jij gaat alweer op naar de 39 weken he.
Spannend joh.
En 13 mei komt nu ook wel heel dichtbij he ;-))
Als je vader gelijk heeft ben je over 3 dagen moeder ;-))))
Yvonne, leuk meis. Lekker bezig met het kopen van spullen voor jullie baby.
En onverwachts naar de sauna geweest. Heerlijk!!!!
Nu vakantie weer voorbij zeker en weer aan het werk?
Roos, hoe gaat het met jou?
En met Julia? Heb je haar nog kunnen ontdekken vrijdagavond? Wat een freultje heey.
Marijke, hoe gaat het met jou/jullie?
Alles weer rustig rondom de vakantie van je man zijn familie?
Snap heeeeeel goed dat je daar er boos over bent geworden hoor.
Maar las een paar dagen terug al dat het misschien wel met een sisser afloopt toch?
Hoelang moet jij nu eigenlijk nog?
Ben je al klaar voor de bevalling?
Ooooow, ik hoop echt dat ik jullie snel mooi nieuws mag laten horen ;-)))
Tot gauw!
Liefs, Nathalie
Ik heb net weer getest maar helaas nog steeds negatief.
Kon wel huilen joh.
Ben ik al bang voor spanning tijdens me vlgnd zwangerschap, nu heb ik al spanning voor ik het uberhaud al zeker weet.
Ik heb nu besloten morgen even niet te testen. Woensdag weer maar.
Maar ik zou zo graag voor mijn vriend ook die bevestiging hebben he. Ik voel al aan me lichaam dat er dingen veranderd zijn maar hij hoort het alleen van mij. Ja aan me borsten ziet en voelt hij wel dat die veranderd zijn.
Janneke was net toen ik ff dipje had zo blij toen ik jou berichtje las dat je pas na een week positief getest had en ook met de sensitesten.
We wachten gewoon rustig af. Al hoop ik jullie natuurlijk wel deze week met zekerheid te kunnen vertellen dat ik weer zwanger ben.
Yosha, ooo meis gelukkig maar dat je jezelf nu weer wat beter voelt.
Had van het weekend je berichtje gelezen dat het niet lekker ging en moest steeds aan jullie denken.
Groot gelijk dat je nu gestopt bent met de pil. Als het niet goed voelt en je huwelijk loopt er niet goed door dan lekker je hart volgen en doen wat je denkt dat goed is.
Op naar de gyn morgen. En heeft een ander misschien minimaal 3 mnd pil nodig om de hormonen weer normaal te krijgen, bij jou heeft het misschien wel na deze ene maand al geholpen ;-))
Patricia, wat heerlijk dat jullie nu eindelijk zo lekker kunnen genieten.
Wat een mooi mannetje. En wat een mooie buikbeschildering ook zeg.
Kaartje komt eraan hoor. Ben nooit 1 van de snelste daarmee.
Linda, aa lief zeg wat je van Niek hebt gehad voor moederdag.
Morgen dus voor het eerst alleen met Niek en Ayla.
Spannend. En kan me voorstellen dat dat een dillema is, stoppen met bv of niet.
Wat zegd je man ervan?
Janneke, hoe gaat het vandaag met je?
Zet de borstontsteking door? Bleg joh, het zit ook niet mee he. Heb me laten vertellen dat een borstontsteking ontzettend pijn kan doen. Hoop voor je dat als je het hebt dat je er dan snel weer vanaf bent.
Leuke foto,s op je hyves van de twee neefjes samen. Hoeveel weken schelen ze nu ook alweer? Leuk, kunnen ze samen gaan optrekken.
Marieke, meis drukke dagen las ik.
Gaat het wel goed met Jip?
En hoe gaat het met jou? Kan jezelf al wat meer uit de voeten?
Laura, hoe gaat het met jou?
Is de rust al terug gekeerd op je werk?
Hiltje, weet dat je ff afstand zou nemen van het forum maar mocht je dit lezen, ik ben benieuwd hoe het met je gaat?
Miep, mooi dat jullie mannetje aan het indalen is.
Jij gaat alweer op naar de 39 weken he.
Spannend joh.
En 13 mei komt nu ook wel heel dichtbij he ;-))
Als je vader gelijk heeft ben je over 3 dagen moeder ;-))))
Yvonne, leuk meis. Lekker bezig met het kopen van spullen voor jullie baby.
En onverwachts naar de sauna geweest. Heerlijk!!!!
Nu vakantie weer voorbij zeker en weer aan het werk?
Roos, hoe gaat het met jou?
En met Julia? Heb je haar nog kunnen ontdekken vrijdagavond? Wat een freultje heey.
Marijke, hoe gaat het met jou/jullie?
Alles weer rustig rondom de vakantie van je man zijn familie?
Snap heeeeeel goed dat je daar er boos over bent geworden hoor.
Maar las een paar dagen terug al dat het misschien wel met een sisser afloopt toch?
Hoelang moet jij nu eigenlijk nog?
Ben je al klaar voor de bevalling?
Ooooow, ik hoop echt dat ik jullie snel mooi nieuws mag laten horen ;-)))
Tot gauw!
Liefs, Nathalie