We gaan ervoor, part V

Goedemorgen,

Ik viel gister bijna van mn stoel van verbazing... Jip heeft zich gister van zn buik naar zn rug gerold!!!! Heb m niet geholpen, ineens deed ie t! Videocamera erbij en toen probeerde hij t wel maar lukte niet. Vanmorgen deed ie t weer! Gebeurt meestal in de 4e of 5e maand, maar goed wist al wel dat we n briljant kindje hebben. ;-))

Gister en eergister Jip niet wakker gemaakt voor de laatste fles en vanmorgen was het 6uur, dus valt mee. Doe het dus denk ik niet meer dat wakker maken. Morgen naar bureau om t te checken want kan zijn dat ie dan soms maar 4 voedingen krijgt.

Nard was gister rond 17uur thuis en hebben lekker met de buren buiten gezeten op de gemeenschappelijke plaats hierachter. Lekker frietjes op, mmm! Jip lag zoet in zn wagen te kijken en te slapen.
Vanmiddag gaan we naar mn schoonouders in Gelderland en ook even langs Jip zijn overgrootmoeder, zij is 95 en zo dement als een deur maar wel haar 1e achterkleinkind! Ben benieuwd.

Begreep per sms gisteravond van Marijke dat t nogal rommelde dus ze is of al bevallen, of ze is net ingeleid. Spannnnnend!
Marijke: zet m op dame, komt helemaal goed!

San: goed dat je ff gas terugneemt...

Yvonne: Jip heeft idd krabwantjes aan, continu. Scheelt wel een hele hoop en als ie in zn wieg ligt leg ik zn armpjes ook langs zn lijfje. Scheelt een stuk!

Linda: ik was net te laat op de chat, volgende x beter! ;-) Lekker dames alleen dus, gezellig. Benijd je wel met zo;n grote tuin, mis het nu pas. Hebben wel dakterras maar is teveel zon en helemaal boven en tuin is meer plaats met schaduw, niet leuk om hele middag te zitten.

Roos: lekker dat je zo aan het genieten bent!!!!

Ik ben gisterochtend ongesteld geworden, t valt me tot nu toe mee, weinig last. Puckababy komt morgen met de post dus ben benieuwd maar vandaag gaat t beter met Jip's eczeem. Fijn fijn!

Ik ga ontbijten, val bijna om van de honger!

Greetsss Janneke

He meiden,

hier weer een zonnig berichtje van mij....wat een heeeeeerlijk weekend he, zo willen we ze elke week wel!!

Marijke: oh meis, hoop voor je dat je inmiddels bent bevallen en dat alles goed is met moeder en dochter!!

Yvonne: ik gebruik shakes van het merk Cambridge en ik mag ze altijd gebruiken, mits je ze niet als volledige voeding blijft gebruiken, zoals ik ze nu wel gebruik. Maar ik ben erg trots op me, gister en vandaag bij 2 bbq's geweest en ik heb me keurig aan mijn dieet gehouden!!! Gister heerlijk een flink stuk met mijn schoonouders in het bos gefietst en vandaag lekker naar de sportschool geweest.

Daarnaast lekker weer in de tuin gelegen, boek erbij, helemaal goed!!

Manlief en ik hadden het er gister in de auto nog over, we zijn nu helemaal niet met zwanger worden bezig en hebben om de dag geklust al 1,5 week lang...haha. Zo zie je maar, als je het los kunt laten gaat het allemaal weer vanzelf....

Ik heb me voorgenomen (mits niet zwanger uiteraard) dat ik voor Curacao nog 10 kilo kwijt wil!! En manlief wil er 5 kwijt! Ik ben er ondertussen ruim 5 kwijt en manlief nog niets...haha
Nathalie: hoe is ie met jouw Cambridge?? Hou je het vol met dit mooie weer??

Ik ga het nog een keertje vragen, Hiltje en Yvette hoe is t met jullie??? We horen niets meer!!

San: krijgen we van jou nog een foto te zien van je buik???

Nou meiden, t lange weekend zit er weer op, morgen weer volop aan de bak, donderdag begint mijn collegaatje weer na haar zw.verlof!! Dat is snel gegaan zeg!!

fijne avond,

liefs Yosha

Oh Janneke, dat vergeet ik nog, mijn jongste nichtje had ook steeds zo'n huidje als schuurpapier, maar sinds mijn zus Weleda olie is gaan smeren is het weer over. Stopt zij hiermee dan wordt het weer schuurpapier.....misschien een tip??

gr Yosha

Hi meiden,
Even een kort berichtje van mij!
Heerlijk lang weekend, maar morgen helaas alweer werken.
We gaan zometeen uit eten, schoonmama was jarig vorige week.
Marijke: en en en.....??? Hihi ;-)))
Waar ik achter kwam, Miep: ik wilde je een kaartje sturen maar heb geen adres van je. Klopt dat, en wil je dat alsnog mailen of liever niet??
Roos, die van jou komt hoor, heb geen dochter-kaartjes meer in huis haha.....
Verder tot gauw maar weer!
Groetjes Laura

Babynieuws!!!!

Marijke is vanmiddag om 14.35uur bevallen van een gezonde dochter, ze heet Asiya Noor. Haar roepnaam is Noor. Noor weegt 4090gram en is 53 centimeter lang.

Om 9uur zijn de vliezen gebroken maar het kwam niet op gang. Om 11uur aan de weeenopwekkers en om 13.30uur kreeg Marijke een ruggenprik. Om 14.30uur mocht ze al gaan persen en Noor kwam gelijk!  

Alles is goed gegaan,  maar aangezien Noor in het vruchtwater gepoept had moeten ze een nachtje blijven. Yasmin en Maysa zijn blij met hun zusje.
Marijke is supergelukkig en voelt zich goed, de ruggenprik is nog niet uitgewerkt. ;-)

Marijke: hiep hiep hoera! Van harte!

Groetjes!
Janneke

Hey hey, is dat even geweldig nieuws!! Marijke, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Asiya Noor!! De naam Noor was natuurlijk al een tijdje bekend, Asiya ook een leuke naam, past goed bij Yasmin en Maysa. Wat betekent de naam?
Fijn dat alles goed verlopen is, behalve dan dat jullie nu een nachtje moeten blijven. Yasmin en Maysa apetrots natuurlijk op hun nieuwe zusje.....

Het eten was heerlijk maar we zijn net eerder naar huis gegaan, manlief voelde zich niet lekker. Ligt nu  al in bed. Ik ga hem zo maar gezelschap houden. Morgenochtend gaat de wekker ook weer vroeg.

Groet, Laura

Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
Marijke gefeliciteerd met je dochter Noor!!!!!
WOW!!!
Je hebt er dus lang in gezeten aangezien het gisteren al rommelde!!
Gelukkig is alles goed met jullie.
3 meiden nu!!

Hopelijk mogen jullie morgen naar huis. Dan kan het genieten beginnen.
Heel veel geluk samen!

Liefs Linda

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yosha
28/7/08
?
?
??
1
26/5
33
H'sum
-

Laura
10/6/08
?
?
??
14e/15e of zo
1
18/6 gyn
10/6 man
34
Gron
8/8 t/m 6/9

Els
11/4/08
?
?
?
2
?
30
Ensch
-

Nathalie
12/9/08 en10/1
?
?
2e
1
-

29
NH
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
?

34
Utrecht
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
4-6 vk

28
N-Br
VERLOF 16-7

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
13/5 vk
33
N-Br
-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
23/4 echo
25
Frl
6-13/6 naar Engeland

Yf
23/7
23/12/2009
?
8e
1
29/5
32
Z-H
-

Geboren!!

Datum

Naam

Gewicht
Lengte

Kindje nr

BV/FV

CB

Gewicht

Marieke
25-3
Jurre
3880
55
1
FV
2/6

6440

Janneke    
5-4
Jip
4040
55
1
FV

Linda
27-4
Ayla
3980
55
2
FV
15/6
4690

Patricia
5-5
Daan
3685

2
BV
8/6
3970

Miep
25-5
Willem
4230

1
BV

Roos
29-5
Robin
4330
54
2
FV

Marijke
1-6
Noor
4090
53
3

Hallo!!!
Hehe eindelijk weer eens ff forummen, viel een hoop te lezen leuk!!!

Roos gefeliciteerd met jullie dochter Robin!! Heerlijk meid je hebt het erop zitten! Fijn!! Heftige bevalling zeg maar t is gelukt... en nu genieten en lekker bijkomen. Maar dat genieten lukt zo te lezen, fijn joh!! en goed dat je voor de fles hebt gekozen!! Nu ben je stuk ontspannender!!

Marijke gefeliciteerd met Noor!! van mn oude fysio ook kaartje gehad ook een dochter Noor! Leuk!! Dus toch voor Noor als roepnaam gegaan...
Nog nachtje ziekenhuis en dan lekker thuis genieten!! En je zal wel blij zijn t heeft lang gerommeld zeg!!

Meiden ben benieuwd naar fotos!!

Miep wat een mooi ventje heben jullie! Heerlijk kereltje hoor!!!!
Gaat het goed??
Super he de eerste keer hem in bad doen, ik vond het speciaal!

Yvonne mooie meubeltjes!! Zou ik ook kunnen uitkiezen!! Heelijk he ermee bezig zijn en er valt dus nog wat te shoppen, heerlijk he!!

Laura vervelend voor manlief!! Is zn been weer helemaal goed??
Dus ook maar lekker vroeg op bed ook wel eens lekker toch??
Wel lekker gegeten??

Janneke, dus lekker aan t genieten met Jip, heerlijk joh!
Dat van die weledaolie heb ik vaker gehoord, mn vriendin heeft een kindje geadopteerd met donker huidje en dat huidje kan heel weing verdragen geen zwitsal enzo maar weleda gaat heel goed!
morgen dus cb, spannend de eerste prikken, Jurre krijgt die volgende week... ben ook benieuwd. en volgend weekend samen weg heerlijk en ook spannend lijkt me!!
Hoe gaat het nu met je bekken??

Yosha petje af voor jou hoor!! En 2 bbq's en niet bezwijken Super!!
En heerlijk dat jullie t zwanger worden even kunnen loslaten en zo beter kan genieten en alles loslaten en gewoon lekker doorklussen, blij dat te leen!!
Heerlijk eind gefietst!! Vind ik ook altijd heerlijk, zal voor ons deze zomer er niet veel inzitten... misschien Jurre keer bij mijn ouders brengen en dan samen dagje fietsen, lijkt me wel lekker...

Linda gaat bij jou ook heerlijk nietwaar? Lekker de dames alleen dus! En je moeder weer in de buurt, heerlijk!

San goed hoor om aan jezelf te denken!!!

Patricia, klink idd niet fijn bekken recht zetten, maar ja te lang last ook niet. Ik ben ook te verkrampt, en hou daardoor klachten in stand, dus sleutel voor mij is ontspannen, ook bij zitten maar dat valt soms niet mee...
Vrijdag heeft ze me weer doorbewogen en dan gaat het weer stuk beter...maar hoop ook dat het einde in zicht is al gaat het al wel een stuk beter!

Wij hebben leuk weekend gehad, wel druk...
zaterdag heeft Marco zijn pa verhuisd en ik ben met Jurre naar familiereunie geweest. Was heerlijk, in de bossen met groot speelterein erbij, kon je heerlijk wezen..
Gister was schoonpa bij ons en hebben we lekker de bbq aangedaan...
en vandaag twee tennisvriendinnen hier geweest op kraamvisite, eentje woont in amerika, was dus helemaal leuk, 3 jaar geleden voor t laatst gezien. :Leren kennen via de website van Roger Federer helemaal leuk, ook samen de wedstrijd van Federer bekeken vandaag, was spannend zat!! pfff
En zo vliegen de dagen   voorbij. Jurre wel last van de warmte gehad...sliep overdag wat minder meer hazeslaapjes, maar nu alweer als een blok vanaf 7 uur...
Gaat goed met hem, stuk rustiger is hij geworden echt een happy baby! Lacht veel en huilt nu alleen als er wat is...

Meiden ik ga slapewn, Marco doet de laatste voeding en dan is dat de hele week weer mijn taak!!
tot gauw!!!

Grtsssss marieke

Terug
Bovenaan