We gaan ervoor, part V

Meiden,

Weer even kort, voel me nog niet jofel nl.... En merk dat ik maar weinig tijd voor mezelf heb, met Julia erbij, ze is toch best van slag en vraagt heel veel aandacht. Ze is heel bljij met haar zusje, maar...... Ze slapt pas om 21.30 uur en dan moeten we veel met Robin op de arm...

Marijke, fantastisch nieuws!!!!!!!!! En je hebt zo te lezen een ruggeprik gehad, heeeerlijk voor je!!!!!! En lekker een nachtje in het ziekenhuis, lekker rustig... Tenminste, vond ik....
Prachtige naam!!!

Ik kreeg gistermiddag ineens hoge koorts, 39gr, terwijl ik al 2 paracetamollen op had, paniek in de tent bijde kraamhulp..... Vk, huisarts, gyn gebeld..... Huisarts is nog geweest.... Geen duidelijke verklaring gevonden. Waarschijnlijk door alles wat er gebeurd is, mét een vermoeiend einde van de zwangerschap, kan dit opkomen... Ik voel me nu wat beter, heb nog koorts maar niet meer zo hoog. Heb overal pijn.... In de gaten houden....

We genieten van Robin, die lummel, wat een grote baby, had niemand voorspeld..... Ze drinkt als een tierelier, slaapt heel veel overdag, is 's avonds erg onrustig en tot 2 uur krijst ze af en toe de buurt bij elkaar... Krampjes.... Dat is wat minder, we slapen niet veel 's nachts...

Ik wilde nog ergens op reageren, heb het vluchtig gelezen allemaal, weet het even niet meer..... Sorry sorry sorry, ik probeer nu een foto te plaatsen, als Julia me nog even die rust gunt...

gr Roos

Heel kort:
Marijke van harte met jullie dochter Noor! Wat een goed nieuws!
Ik hoop dat het met jullie beide goed gaat!

Yosha geweldig dat je alweer 6 kg afgevallen bent. Knap hoor, het valt vast niet mee om al het lekkers te weerstaan.

Ik mag donderdag weer wegen en ben benieuwd. Krijg zoveel commentaar dat ik zo'n enorme buik heb. Hoe lang ik nog moet, of het toch zeker geen  2-ling is  enzo....grrrr  
Volgens mij valt het extra aantal kilo's best mee.

Vanavond naar borstvoedinginfo avond.
Ben benieuwd.
San

Nou dames, Roos en Marijke dan, het gaat hier lekker. Heb ik vanmiddag kaartjes gekocht, ben ik postzegels vergeten en had ik ook niet meer in huis....
Nog even geduld dus ;-))

Ben druk bezig met de voorbereidingen van het sportevenement a.s. zondag wat ik help organiseren, dus deze week weinig tijd om te reageren.

Roos, lees dat je veel te laag hb hebt, dat is geen pretje, weet ik nog van mijn miskraam en toen was die nog veel hoger dan die van jou. Sterkte meid! Hoop dat je man de komende weken thuis is om je te ondersteunen. En dan ook nog de koorts erbij en Julia die veel aandacht vraagt. Zet 'm op meid, je kunt het!!

Yosha en Nathalie: ik heb veel respect voor jullie en je dieet!! Jullie kunnen het hoor!!

Tot zover eerst weer even!
Tot gauw!
Groetjes, Laura

Goedemorgen!

Dacht dat forum vol was met 600 berichtjes maar is toch 700 denk ik...

Jip slaapt weer lekker, gister heeft ie hele ochtend / deel van de middag geslapen na zn prikjes. Gisteravond wat onrustiger en 19uur laatste fles, we besloten m niet wakker te maken. Oeps, om 3uur werd ie wakker van de honger! Besloten om m wel wakker te maken als ie voor 0.00uur nog n fles moet. Tis toch even afwachten allemaal.

As weekend samen weg. brengen Jip za ochtend naar mn moeder en komen zondagmiddag terug. Ben heel benieuwd hoe we t hebben en hoe laat we zondag terug zijn... ;-)

Vanmiddag om 15.30uur komt mn baas langs... geen zin in maar wil natuurlijk wel weten wat de functie (die ze voor mij in petto hebben) precies inhoudt en wat de evt alternatieven zijn. En wil mn dagen weten maar dat wordt waarschijnlijk di-wo-do.
Laat jullie weten hoe t ging.

Roos: feeling better? Hoop het.. Mooi kaartje en is Sarah vernoeming of gewoon mooie naam? En is jouw husband English?

Nathalie: lekker joh naar Texel!  hoe was Zumba? Is wel rage he... Zet m op met de shakes maar, vlg mij moet je wel heel gemotiveerd zijn anders werkt t nioet. Even doorbijten meid!

Linda: herkenbaar, Jip soms ook te moe om te slapen maar wil dan geen speen. Niek was dus ook n heel groot kindje vroeger. heb soms t idee dat Jip de enige is, dus fijn om te horen!

Yosha: wow 6 kilo... :-D

Laura: succes zondag!

Fijne dag, tot laters!
Greetzzz

Hey!!

Goed idee Janneke om een datum af te spreken!!
Fijn dat Jip niet heel veel last van de prikjes heeft gehad! Ayla moet over 2 weken. Jurre deze week ook toch??

Ayla drinkt steeds beter en sneller. Nu bijna alle flessen wel 130 cc! Erg blij mee.
Nu is ze onrustig. Is meestal het slaapje na een goede slaap zo. Ze moet het nu maar ff uitzoeken. Ben al 2x bij haar geweest. Nix aan de hand.....................

Ik ben het boek Stam van de Holebeer met Ayla als hoofdpersoon weer aan het lezen. Het blijft een prachtig boek!
Vanavond weer ff paardrijden. Ik zou gisteravond, maar manlief moest hooipakken binnen halen. De zolder in de paardestal ligt weer vol.

Alles in huis is netjes, als beide kindjes nu lekker blijven slapen dan kan ik ff lezen.

Laura: succes met de voorbereidingen van het toernooi. Wat voor sporten???

Roos: nog koorts?? Pittig hoor: Julia pas om 21:30 slapen en met Robin tot 2u in de weer............pfffffff. Ik realiseer me dat Niek wel heel makkelijk slaapt. Godzijdank. Hopelijk krijg je wel wat rust. Bedankt voor het prachtige geboortekaartje!

Marijke: hoe gaat het kraamvrouw??

Grtz Linda

goeiemiddag!!

Stuk frisser vandaag!! Niet lekker in de tuin zitten dus!!
En gistermiddag schoot het weing op omdat Jurre elke keer na een half uuur slapen weer wakker was, weer huilen en dan weer slapen enz...
Maar dat gaat vandaag beter, alleen nu geen buitenzit weer...

San hoever ben je nu???

Roos, erg leuk kaartje!!! Bedankt!! Sarah ook mooie naam!!
Hoop echt dat je je vandaag weer beter voelt en de koorts snel weg zakt!!
Spannend dus voor julia!! wel heftige avonden/nachten voor jullie dus,, kan je overdag beetje slapen??

Linda fijn he dat Ayla beter drinkt!! En dus weer lekker aan t lezen!! Leest zeker nu toch anders dan voordat Ayla geboren was??
Jurre krijgt Zn prikken maandag, ben heel benieuwd....
Hij drinkt nu 150 water met 5 scheppen, dus is ong. 165, meestal drinkt hij zn flessen wel leeg... heel af en toe niet!
Ben ook benieuwd wat hij maandag weegt.

janneke ben benieuwd hoe het ging met je baas!!
Hoe is het met Jip nu??

Vandaag lekker dagje thuis niets!! Ook lekker, beetje aanrommelen in mijn eigen tempo..
Gister beetje met de franse slag de douche schoongemaakt, maar bukken vind mn bekken nog niet geweldig...Gelukkig heb ik nog wat hulp...
vandaag kwam een shirtje binnen wat ik bij rainbowbabies heb besteld, super leuk, alleen maatje 62/68 nou echt groot, past hij voorlopig echt nog niet!!
jammer!!
Jurre slaapt nu lekker dus zit beetje achter de pc, en tennis kijken op tv en heb net de strijk maar eens opgehaald, ga ik mooi voor de tv doen, twee dingen tegelijk haha!! Maar de kabouters doen het niet dus moet maar eens wat gaan doen!

see you!!
Marieke

Hey dames,

Ik heb een mailtje gestuurd over het sportevenement hoor, blijf hier liever beetje anoniem en het is wel een beetje herkenbaar denk ik....

Marijke hoe is het met je?
En Roos, jij krijgt je rust nu nog steeds niet.... Hopelijk went Julia snel en slaapt ze dan ook weer wat eerder en langer!

Jannie hoe was het gesprek met je baas? Dat je over een maand alweer moet beginnen, de tijd vliegt echt voorbij zeg!
En jij ook Marieke, pffff!

5 juni is mijn fatale echo een jaar geleden maar het was op een woensdag dus ik heb er vandaag wel een paar keer bij stilgestaan. Weet nog zo goed hoe ik me toen voelde.....blegghh!!
En toen was er ook al in het weekend het sportevenement, nu dus weer. Rare week!

Vanwege mijn werk moet ik nu regelmatig naar politiebureau en nu zal ik ook een toegangspasje krijgen. Tenminste, er komt nu eerst een antecedenten-onderzoek. Kreeg vanmiddag de papieren thuis. Wat een vragen zeg, en er werd zelfs naar manlief gevraagd. Maar heb ze braaf ingevuld en dan moet ik ze opsturen naar het Openbaar Ministerie. Jee wel erg officieel dus!

Ga nu koken, manlief komt ook bijna thuis!

Fijne avond,
Groetjes Laura

Hi Ladies

Nou Laura nooit verkeerd: vrienden bij de politie! Ik heb idd wel eens vaker gehoord dat je helemaal doorgelicht wordt. Succes met je sport activiteiten.

Ben je nog onder behandeling Marieke voor je bekken? Lijkt me lastig voor je dat je nog steeds niet optimaal vooruit kunt.

Roos, jammer dat Julia zoveel wakker is. Jij hebt je rust nodig.

Vandaag naar de verloskundige geweest zij heeft mij laten zien hoe ik gemakkelijker contact kan maken met de baby. Ik heb namelijk een wel dikke buik maar voel uk nauwelijks.Heb soms de neiging om te kloppen "hallo".  Zij heeft daar wel een aantal logische verklaringen voor.  Gelukkig is het allemaal goed en groeit ie goed, tevreden en rustig kindje.Overigens geen garanties voor straks.  
Dan is het ook wel weer makkelijk dat je gewoon lekker kunt slapen zonder een continu bewegende buik. Bloeddruk en ijzer helemaal goed. Prima dus. Vandaag precies 30 weken zwanger. Moet nu elke twee weken terugkomen.

Ik had nog een vraagje hebben jullie ervaring met het opnemen van ouderschapsverlof door pa?

Gr San

Terug
Bovenaan