Heey meiden,
Marijke ;-)))))))
Gefeliciteerd met jullie dochter Noor.
Het is ook jou weer gelukt om te bevallen. wat moet dat heerlijk voor jullie zijn om nu 3 dochters te hebben.
Ben heel erg benieuwd naar de foto,s van Noor.
En wat zullen de twee andere meiden ontzettend trots zijn op hun kleine zusje.
Noor heeft denk ik 3 moeders;-))????
Geniet van dit mooie geluk.
Roos, hoe gaat het met je?
Is de koorts al wat gezakt?
Hoop het wel voor je hoor want dit is natuurlijk ook helemaal niet leuk.
Hopelijk heeft het inderdaad te maken met alles wat er gebeurd is en ben je er snel weer vanaf zodat ook jij optimaal kunt gaan genieten van jullie 2 meiden.
Miep, hoe gaat het met jou?
Wat een mooi knulletje hebben jullie zeg en wat kijkt hij al helder uit zijn oogjes.
Kan me voorstellen dat je daar vlinders van krijgt ;-))
Patricia, ook jij lekker aan het genieten?
Had je trouwens nog geprobeerd om een mail te sturen met het geboortekaartje erop of niet? Ben nog steeds wel benieuwd naar het kaartje;-))
Oeii zeg, ik hoop voor je dat de spieren in je rug en je bekken toch vanzelf weer op zn plek komen te zitten hoor want zo een operatie lijkt me helemaal niks.
Janneke, sjonge jong die knul van jullie groeit als kool en gaat ontzettend snel he in zijn ontwikkeling ;-)) Lekker van genieten hoor.
En aankomend weekend lekker even weg met zn tweetjes. Lekker vooruitzicht zeg. En je weet nu al wat je voor lekkers gaat eten ook. Wat zullen jullie genieten.
Laura, meis het is juni dus het duurd nu niet lang meer voor je naar de gyn mag.
Spannend hoor. Ben zo benieuwd wat er uit gaat komen. Je ongi,s zijn niet echt normaal he dus wie weet vinden ze wel wat daar de oorzaak van is en hebben ze zo ook gelijk de oorzaak van het niet meer zwanger zijn geworden na je miskraam.
Hoop het zo voor jullie.
Yosha, jij verdiend echt een bloemetje hoor. Wat ben jij een sterke bikkel zeg.
2 bbq,s bijwonen en dan niks nemen. Zelfs ik ben trots op je ;-))))
Ik ga minder goed. Meid die shakes en die soepies en wat nog meer staan me zo tegen joh. Moet er soms gewoon van kokhalzen. Toch wil ik dit zooooo graag en moet ik ook weer wat afvallen.
Gister zijn we naar texel geweest en daar hebben we een scooter gehuurd en zijn we lekker over het eiland gaan scooteren, en ja de stop kwam ook om ergens wat te drinken en te eten. Ik heb ook iets lekker genomen hoor
Had het 4 dagen heel goed volgehouden en nu gister ff kleine break met wat lekkers op en nu kan ik er weer verder tegenaan. tenminste dat hoop ik. Ik moet vrijdagochtend weer gaan wegen dus ben heel benieuwd hoeveel ik dan kwijt ben.
Vast niet zoveel als jou maar wil wel minimaal 3 kilo kwijt zijn dan.
Verder nog een kleine week tot onze nod datum he. Ben benieuwd.
Linda, Jij lekker aan het genieten he.
Als ik jou stukjes lees denk ik vaak, ow klinkt weer gezellig en lekker huiselijk bij Linda. Af en toe een vrouwe dagje ertussen waar je duidelijk van geniet. Niek die lekker weggaat met zn pappa, en de bbq af en toe eens aan.
Ja klinkt gewoon knus ;-)))
Marieke, o leuk zeg bezoek gehad uit amerika. Je bent dus helemaal weg van tennissen begrijp ik en dan ook van een speciaal iemand? Leuk als je op de fanclub dan andere mensen ontmoet die dat ook zijn he.
Verder ook steeds hele leuke en lieve foto,s op je hyves van Jurre.
Lekker ventje hoor.
Yvonne, aaa leuk zeg de foto op hyves van het babykamertje.
Jij bent er lekker actief mee bezig he.
En jij bent inderdaad op het lijstje de eerstvolgende die zou
moeten bevallen.
Leuk leuk en spannend he.
Nog maar 10 weekjes en dan ben je ook mamma.
San, druk druk.
Groot gelijk dat je ff wat gas terug neemt meid. Probeer lekker bewust van je zwangerschap te genieten want volgens mij is dat zo voorbij.
Meiden, tis weer lekker weertje he.
Boven liggen me 2 oppasmeisjes lekker te slapen.
1 is bijna 2 en de ander is 3 maanden.
Ik geniet echt van die meiden hoor. Ben ik zelf nog geen mamma maar mag toch al voor die kleintjes zorgen en ze lekker vertroetelen. Bof ik even ;-)))
Ik ga zo me shake er maar weer bijpakken en opdrinken.
Vanavond lekker naar zumba dus flink bewegen.
Fijne dag alemaal nog.
Liefs, Nathalie