Hey meiden!
Het is RUST hier in huis. Ayla heeft 2 uren gehuild, zo van ik kan niet in slaap komen..........ik wil een speen, maar gooi hem er toch uit:S Dus net even een tussendortje van 70 cc gegeven........en nu slapen. ZE was ook bekaf natuurlijk. Niek slipe direct. Als hij zijn bed ziet slaapt ie...........
Handig!
Kraamvisite was leuk, is zelf ook zwanger nu 33 weken. Dus over enkele weken kan ik daarheen. Mijn moeder kwam ook nog ff.
Ik lees van alles over shakes, sporten, afvallen etc. Zo nu en dan probeer ik weer eens wat kleren aan te doen. Ik kan al enkele broeken, rokjes en 1 korte broek weer aan, maar het is nog beperkt. Dus...............ik zoek een crosstrainer op MP en ben gisteren voorzichtig weer met buikspieroef begonnen. Verder ga ik niet meer snoepen (koekjes/chips etc). Wel gewoon eten anders houd ik het niet vol. Nu weet ik wel dat ik "pas"5 weken geleden ben bevallen, maar toch. Ik wil heeeeeeel graag die zomerkleren aan straks op vakantie.
Yosha: ik heb mega bewondering voor je!!! In 12 dagen 6 kg. Ongelooflijk!!!!
Nathalie: kom op, ook jij kunt het. Ik las dat je het knus vind in mijn stukjes..hahaha. Ik ben ook wel een beetje een huismus hoor. Komt ook omdat ik alles hier bij de hand heb: ik woon zo als ik vroeger al droomde, heerlijke tuin, paarden en dus mijn sport achter huis, een heerlijk verbouw ruim huis en fantastische vrienden en familie om me heen. Ons huis voelt als een veilige eiland. Ik ga heel graag naar mijn werk en vind het thuis ook super. We gaan graag borrelen met vrienden/feestjes etc. Maar door kids is dat wat minder geworden. Het is allemaal heel erg in balans.................
Roos: he jakkes; koorts!!?? Brrr.... ik hoop dat je er heeeeeeeeeel snel weer bovenop bent!!!! beterschap meid.
Janneke: over 1 week al op vakantie
Wow. Je hebt nu een grote auto dus er kan en moet heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mee!
En wat is Jip gegroeid!! Geen zorgen maken hoor, Niek zat en zit nog steeds boven alle groeicurves. Zolang lengte en gewicht mooi in balans is............ Ik heb Niek z'n gewichten ff opgezocht ter vergelijking: 8 wkn en 2 dgn: 6365 gr/62 cm en 13 wkn en 1 dag: 7600 gr/68 cm. Jip zit op dezelfde groeicurve volgens mij:-D
Kga lekker van de rust en zon genieten.
Doei!!
Grtz Linda