We gaan ervoor, part V

Even heel kort:

Hieperdepiep hoera! Marijke gefeliciteerd met jullie 3e dochter Noor!!! Het was weer een zware strijd, maar je hebt het toch maar weer gedaan, super hoor meis!!

liefs Yosha

Goedemorgen meiden!!

@ Janneke: jeetje Jp al aan het omrollen????? Gaaf gezicht denk ik!! Ayla rol altijd direct van rug naar zij/buik. Met handjes onder haar lijfje uiteraard. Ze ligt ook het liefst op haar zij, kan ze met haar handjes friemelen. Maar Jip wil wel heel snel een grote jongen zijn letterlijk en in z'n ontwikkeling. Idd een briliant kind;-)
Hebben wij ook:-D
Hoe ist met Jip z'n huidje??? Kun je ook Balneum medicinale badolie gebruiken?? Of doe je dat al ipv zwitsal ofzo.

@ Marieke: wat heerlijk dat Jurre zo rustig is geworden, een happy baby. Hoeveel voedingen krijgt hij nu?? En hoeveel p/keer?? Ayla 6x 120cc + 4 schepjes. Drinkt ze niet altijd allemaal op hoor.

@ Laura: manlief ziek dus....mssn nu weer beter?? Hoe ist met z'n enkel??

@ Yv en Hiltje: al een poosje nix gehoord van jullie. Hoe gaat het met jullie????

@ Kraamvrouwen Marijke en Roos: hoe gaat het dames. Laten jullie je wel lekker verwennen!!

Het is wederom fantastisch weer, wasje hangt buiten, beneden stofgezogen en nu wachten op kraamvisite. Ayla slaapt nog steeds (3u en 7.30u voeding). Straks weer mooie kleertjes aantrekken.
Nieuwtje: mijn andere broer gaat ook trouwen. Volgend jaar................... zooooo leuk. Ik had het nog helemaal niet verwacht. Weer een feestje. Voor ons geen gestress dan hopelijk, maar een "normale" bruiloft!

Fijne dag!
Grtz Linda

Hi meiden,

Vanmorgen naar t bureau geweest. Prikjes gingen best goed, manlief was mee dus ik was even naar de wachtkamer gegaan. Hoorde Jip wel gillen maar t viel heel erg mee. Zo hard brult hij ook als ik iets uit zn neusje wil halen! ;-)
Ook gemeten en gewogen: 61 cm en... 7060 gram! Ongelofelijk! Hij is zo hard gegroeid, heb wel gevraagd of t geen kwaad kan. Kan t niet maar moeten we wel in de gaten houden want meneertje zit met alles boven de curves.
Hij ligt nu te slapen, hopelijk krijgt hij geen koorts ofzo.

Wat n heerlijk weekend was het he! Jammer dat t weer voorbij is...

Begreep gister per sms van Roos dat ze hoge koorts had gister, waarschijnlijk door alles wat er gebeurd is.
Roos: mocht je dit lezen: beterschap en hoop dat je snel weer koortsvrij bent!

Marijke: mooie naam Noor! Ik houd zelf vooral van korte, Hollandse namen en ook al is Noor internationaal, tis helemaal mijn smaak!
Ben wel superblij dat t allemaal goed is gegaan!

San & Yvonne: you're next! :-D

Yosha: Knap hoor 2 BBQ's meemaken en dan volhouden! was dat calendulanolie van weleda? Die mocht ik ook gebruiken maar aangezien we nog cal.creme in huis hadden was dat ook ok. Tis er nog wel maar al n heeeeel stuk minder, fijn! Ook voor morgen of overmorgen want dan ga ik pasfoto's van m laten maken voor zijn paspoort. Zou toch jammer zijn als ie daar helemaal onder de uitslag op staat, toch? ;-)
Gebruik nu even niks in bad maar wil wel Zwitsal olie gaan gebruiken, als ie daar weer op reageert ga ik over. Maar vind t zo lekker ruiken en wil m niet overal nu al vanaf houden.  

Marieke: prikken vielen dus erg mee, maar geen idee hoe hij de rest vd dag is en morgen. Met mn bekken gaat t goed maar voel mn bekken af en toe nog "knakken" bij bepaalde bewegingen en als ik lang heb gewandeld heb ik wel beetje last. Ook vind ik t nog steeds fijn om met een kussen tussen mn knien te slapen en merk ik dat mn spieren nog niet de odue zijn, maar in principe weinig last dus das fijn! En bij jou?
Hoe doet Jurre het na zo'n familiedag trouwens? Merk je dag erna verschil?    
Super dat Jurre weer rustig is meid, pfff!
Jij al zin om te werken by the way? ik aan de ene kant wel moet ik zeggen maar ga nog ff goed genieten! Begin 30 juni of 2 juli weer.

Ohhh as weekend samen naar Amsterdam (gaan lekker kreeft eten jammie jammie) en week erna op vakantie! Gek hoor. Wat zullen we allemaal meenemen? :-S

Heb t schema even aangepast, Jip zn CD datum en gewicht stond bij Jurre. Klopt de rest nog wel?

Groetjes Janneke

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yosha
28/7/08
?
?
??
1
26/5
33
H'sum
-

Laura
10/6/08
?
?
??
14e/15e of zo
1
18/6 gyn
10/6 man
34
Gron
8/8 t/m 6/9

Els
11/4/08
?
?
?
2
?
30
Ensch
-

Nathalie
12/9/08 en10/1
?
?
2e
1
-

29
NH
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
4-6 vk

28
N-Br
VERLOF 16-7

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
13/5 vk
33
N-Br
-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
23/4 echo
25
Frl
6-13/6 naar Engeland

Yf
23/7
23/12/2009
?
8e
1
29/5
32
Z-H
-

Geboren!!

Datum

Naam

Gewicht
Lengte

Kindje nr

BV/FV

CB

Gewicht

Marieke
25-3
Jurre
3880
55
1
FV

Janneke    
5-4
Jip
4040
59
1
FV
7/7
7060

Linda
27-4
Ayla
3980
55
2
FV
15/6
4690

Patricia
5-5
Daan
3685

2
BV
8/6
3970

Miep
25-5
Willem
4230

1
BV

Roos
29-5
Robin
4330
54
2
FV

Marijke
1-6
Noor
4090
53
3

Heey meiden,

Marijke ;-)))))))
Gefeliciteerd met jullie dochter Noor.
Het is ook jou weer gelukt om te bevallen. wat moet dat heerlijk voor jullie zijn om nu 3 dochters te hebben.
Ben heel erg benieuwd naar de foto,s van Noor.
En wat zullen de twee andere meiden ontzettend trots zijn op hun kleine zusje.
Noor heeft denk ik 3 moeders;-))????
Geniet van dit mooie geluk.

Roos, hoe gaat het met je?
Is de koorts al wat gezakt?
Hoop het wel voor je hoor want dit is natuurlijk ook helemaal niet leuk.
Hopelijk heeft het inderdaad te maken met alles wat er gebeurd is en ben je er snel weer vanaf zodat ook jij optimaal kunt gaan genieten van jullie 2 meiden.

Miep, hoe gaat het met jou?
Wat een mooi knulletje hebben jullie zeg en wat kijkt hij al helder uit zijn oogjes.
Kan me voorstellen dat je daar vlinders van krijgt ;-))

Patricia, ook jij lekker aan het genieten?
Had je trouwens nog geprobeerd om een mail te sturen met het geboortekaartje erop of niet? Ben nog steeds wel benieuwd naar het kaartje;-))
Oeii zeg, ik hoop voor je dat de spieren in je rug en je bekken toch vanzelf weer op zn plek komen te zitten hoor want zo een operatie lijkt me helemaal niks.

Janneke, sjonge jong die knul van jullie groeit als kool en gaat ontzettend snel he in zijn ontwikkeling ;-)) Lekker van genieten hoor.
En aankomend weekend lekker even weg met zn tweetjes. Lekker vooruitzicht zeg. En je weet nu al wat je voor lekkers gaat eten ook. Wat zullen jullie genieten.

Laura,  meis het  is juni dus het duurd nu niet lang meer voor je naar de gyn mag.
Spannend hoor.  Ben zo benieuwd wat er uit gaat komen. Je ongi,s zijn niet echt normaal he dus wie weet vinden ze wel wat daar de oorzaak van is en hebben ze zo ook gelijk de oorzaak van het niet meer zwanger zijn geworden na je miskraam.
Hoop het zo voor jullie.

Yosha, jij verdiend echt een bloemetje hoor. Wat ben jij een sterke bikkel zeg.
2 bbq,s bijwonen en dan niks nemen. Zelfs ik ben trots op je ;-))))
Ik ga minder goed. Meid die shakes en die soepies en wat nog meer staan me zo tegen joh. Moet er soms gewoon van kokhalzen. Toch wil ik dit zooooo graag en  moet ik ook weer wat afvallen.
Gister zijn  we  naar texel geweest en daar hebben we een scooter gehuurd en zijn we lekker over het eiland gaan scooteren, en ja de stop kwam ook om ergens wat te drinken en te  eten. Ik heb ook iets lekker genomen hoor
Had het 4 dagen heel goed volgehouden en nu gister ff kleine break met wat lekkers op en nu kan ik er weer verder tegenaan. tenminste dat hoop ik. Ik moet vrijdagochtend weer gaan wegen dus ben heel benieuwd hoeveel ik dan kwijt  ben.
Vast niet zoveel als jou maar wil wel minimaal 3 kilo kwijt  zijn dan.  
Verder nog een kleine week tot onze nod datum he. Ben benieuwd.

Linda, Jij lekker aan het genieten he.
Als ik jou stukjes lees denk ik vaak, ow klinkt weer gezellig en  lekker huiselijk bij Linda. Af en toe een vrouwe dagje  ertussen waar je duidelijk van geniet. Niek die lekker weggaat met zn  pappa, en de bbq af en toe eens aan.
Ja klinkt gewoon knus ;-)))

Marieke, o leuk zeg bezoek gehad uit amerika. Je bent dus helemaal weg van tennissen begrijp ik en dan ook van een speciaal iemand? Leuk als je op de fanclub dan andere mensen ontmoet die dat ook zijn he.
Verder ook steeds hele leuke en lieve foto,s op je hyves van Jurre.
Lekker ventje hoor.

Yvonne, aaa leuk zeg de foto op hyves van het babykamertje.
Jij bent er lekker actief mee bezig he.
En jij bent inderdaad op het lijstje de eerstvolgende die zou
moeten bevallen.
Leuk leuk en spannend he.
Nog maar 10 weekjes en dan ben je ook mamma.

San, druk druk.
Groot gelijk dat je ff wat gas terug  neemt  meid.  Probeer lekker bewust van je zwangerschap te genieten want volgens mij is dat zo voorbij.

Meiden, tis weer lekker weertje he.
Boven liggen  me 2 oppasmeisjes lekker te slapen.
1 is bijna 2 en de ander is 3 maanden.
Ik geniet echt van die meiden hoor.  Ben ik zelf nog geen mamma maar mag toch al voor die kleintjes zorgen en ze lekker vertroetelen. Bof ik even ;-)))

Ik ga  zo me shake er maar weer bijpakken en opdrinken.
Vanavond lekker  naar zumba dus flink bewegen.

Fijne dag alemaal nog.

Liefs, Nathalie

Hoi,

ook nu weer even kort, Nathalie, kom op meid je kunt het, je hebt het eerder gedaan!! Ik ben deze keer wel strenger voor mezelf en vanmorgen was er dan ook bijna 6 vanaf en dat in 12 dagen tijd, heeeeeerlijk!! Zie mezelf nu gewoon krimpen...haha
Soepjes daar doe ik niet aan, heb ik van de winter wel gedaan, maar die vind ik zoooo smerig, dus ik gebruik 3 keer per dag een shake en soms na het sporten een halve reep (maar daar zitten gluten in, dus die durf ik niet te veel te nemen)....En 's avonds verwen ik mezelf met water aangelengd met die vruchtenpoeder, heerlijk is dan net limonade, ik ga hier ook waterijsjes van maken, heb ik toch iets te snoepen! En verder drinken drinken drinken en plassen plassen plassen..haha (dat eerste gaat goed, dat tweede is lastiger :)) Ik ga vanavond wegen, maar dat is dan de eerste keer, vorige week had ze geen plek meer en toen heeft mijn nicht voeding meegenomen, maar ben wel benieuwd naar de beginstand bij haar op de weegschaal..haha Nou ja, die 10 kilo is er in ieder geval helemaal vanaf, nu de rest nog!!

Zet m op meid, als ik het volhou (en ben echt geen bikkel hierin hoor) dan kan iemand anders het helemaal! Heb je al gekeken of je in ketose bent?? Als dit niet het geval is is het ook lastiger vol te houden omdat je dan honger krijgt tussendoor....ik zit momenteel heeeeel goed in ketose!

We doen het gewoon samen, net als zwanger worden!! haha

liefs Yosha

Hey meiden!

Het is RUST hier in huis. Ayla heeft 2 uren gehuild, zo van ik kan niet in slaap komen..........ik wil een speen, maar gooi hem er toch uit:S Dus net even een tussendortje van 70 cc gegeven........en nu slapen. ZE was ook bekaf natuurlijk. Niek slipe direct. Als hij zijn bed ziet slaapt ie...........:D Handig!
Kraamvisite was leuk, is zelf ook zwanger nu 33 weken. Dus over enkele weken kan ik daarheen. Mijn moeder kwam ook nog ff.

Ik lees van alles over shakes, sporten, afvallen etc. Zo nu en dan probeer ik weer eens wat kleren aan te doen. Ik kan al enkele broeken, rokjes en 1 korte broek weer aan, maar het is nog beperkt. Dus...............ik zoek een crosstrainer op MP en ben gisteren voorzichtig weer met buikspieroef begonnen. Verder ga ik niet meer snoepen (koekjes/chips etc). Wel gewoon eten anders houd ik het niet vol. Nu weet ik wel dat ik "pas"5 weken geleden ben bevallen, maar toch. Ik wil heeeeeeel graag die zomerkleren aan straks op vakantie.

Yosha: ik heb mega bewondering voor je!!! In 12 dagen 6 kg. Ongelooflijk!!!!

Nathalie: kom op, ook jij kunt het. Ik las dat je het knus vind in mijn stukjes..hahaha. Ik ben ook wel een beetje een huismus hoor. Komt ook omdat ik alles hier bij de hand heb: ik woon zo als ik vroeger al droomde, heerlijke tuin, paarden en dus mijn sport achter huis, een heerlijk verbouw ruim huis en fantastische vrienden en familie om me heen. Ons huis voelt als een veilige eiland. Ik ga heel graag naar mijn werk en vind het thuis ook super. We gaan graag borrelen met vrienden/feestjes etc. Maar door kids is dat wat minder geworden. Het is allemaal heel erg in balans.................

Roos: he jakkes; koorts!!?? Brrr.... ik hoop dat je er heeeeeeeeeel snel weer bovenop bent!!!! beterschap meid.

Janneke: over 1 week al op vakantie:) Wow. Je hebt nu een grote auto dus er kan en moet heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mee!
En wat is Jip gegroeid!! Geen zorgen maken hoor, Niek zat en zit nog steeds boven alle groeicurves. Zolang lengte en gewicht mooi in balans is............ Ik heb Niek z'n gewichten ff opgezocht ter vergelijking: 8 wkn en 2 dgn: 6365 gr/62 cm en 13 wkn en 1 dag: 7600 gr/68 cm. Jip zit op dezelfde groeicurve volgens mij:-D

Kga lekker van de rust en zon genieten.
Doei!!
Grtz Linda

Hallo!!
Wat een heerlijk weertje weer vandaag!!! Als dat deze week anders wordt zal wel wennen zijn!!

Janneke, dus Jip heeft zn eerste prikken.... ben benieuwd hoe het gaat, Jurre dus volgende week maandag ben ook erg benieuwd hoeveel hij weegt! en hoe lang!! Heb van t weekend weer eens maatje 62 geprobeerd, maar hij verzuipt nog in de meeste dingen, en morgen wordt hij toch 10 weken...
O lekker joh ook al bijna weekeje vakantie!! Kijk ik ook naat uit maar duurt bij ons nog even... pas in september!!
Lekker genieten dus de komende tijd!! Heerlijk!!
Jurre is altijd wel iets onrustiger na zo'n dagje maar niet extreem, had ook t idee dat ie wel last heeft van de warmte....
Hij slaapt nu maar is soms wel weer even wakker op zoek naar zn speen...

Linda dus ze slaapt nu lekker. heerlijk he en kan je even lekker genieten van het mooie weer, moet lukken als je op zo'n lekker plekje woont!
Ben vanmorgen met een vriendin wezen wandelen die woont hier ook zoals jij beschrijft, ook paard bij huis ed... heerlijk was dat daar even lekker buiten gezeten..
Leuk weer een feestje dus!!! Ook op een eiland of dat niet??
En lukt het met crosstrainer op mp?? mn vriendin heeft er ook een die vind het geweldig!

Roos he bah meid hoop dat je snel je weer beter voelt!!
Hoe gaat het met Robin?? En Julia??

Marijke ben benieuwd hoe het met jou en je kleine meid gaat!!

Yosha wow petje af hoor kan niet anders zeggen, ik weet niet of ik t zou kunnen volhouden!!

Nathalie kom op meid je kan het!!!
Heerlijk dagje texel!!! Was het super weer voor!!! Ik ben ook gek op de eilanden!
Ja mag graag tennis kijken!! Vind alle wedstrijden wel eluk, maar ben echt voor Roger Federer, geweldige speler en gewoon leuke normale vent!!
Ga waarschijnlijk volgend jaar weer keertje naar wimbledon toe, dit jaar maar niet want is al over 2 weken... Zie ik mn vriendinnen ook weer!!

Vanmorgen dus heerlijk gewandeld!! Er ligt ook nog een berg strijk, nou morgen ook wel denk ik... ga vandaag nog even van het weer genieten!! Jurre slappt nu lekker na een paar keer wakker worden! Dus ik ga weven heerlijk met een tijdschrift in de tuin zitten...even wasje buiten ophangen, dat is zo droog!!
Janneke ja werken..... volgens mij is dat sneler dan we denken zover!!
Ik moet 8n juli weer, niet heel veel zin maar aan de andere kant ach ook weer niet zo erg... 2 dagen, dus ben drie dagen en t weekend thuis met ons ventje...
Hem wegbrengen zal wel even wennen zijn, maar wel hele leuke gastouder. Vorige week is ze even op kraamvisite gweest kreeg ie leuke kleertjes van haar, en t was gezellig, dus dat geeft wel een goed gevoel!!

Ik ga even lekker genieten in mijn tuin, huishouden doen we morgen wel weer!!

Tot gauw!
Marieke

O ja vergeet elke keer te zeggen hoe t met mn schoonvader is en jullie vroegen het paar keer. Best wel goed, revalodatie gaat beter dan wij verwacht hadden..Nog wel pijn enzo, maar hij redde zich na de operatie goed thuis. Hij is nu verhuisd natuurlijk niet iedeaal maar dat moest nu eenmaal dus heeft ie veel te veel gedaan. Begrijpelijk wel, maar ook weer niet tis wel je hart!!
Maar dat is nu klaar dus nu kan hij rustig aan gaan doen!!

Grtsss! Marieke

Terug
Bovenaan