We gaan ervoor, part V

Hoi hoi,

@Roos; je eigen herstel gaat nu ff voor. Fijn dat je gesteund wordt in het  geven van fv. Robin doet het al goed hoor. Geniet ervan. Vervelend dat je in 1 keer koorts kreeg. Jullie zullen nog wel allemaal in een ritme moeten kopen. Doe het maar rustig aan.

@Janneke; Jip is wel een snel manneke, WOW. Nu nog op video vastleggen. Ben idd de volgende. Maar dat duurt nog wel een tijdje. Alhoewel, tijd vliegt.

@Marijke; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER NOOR!!! Geniet ervan en we wachten op je verhaal. Ben je nu alweer thuis?

@Laura; sneu zeg dat manlief ziek is. Alweer een beetje opgeknapt?

@Nathalie; ik eet ook altijd 2 shake's op een dag. Vind het zelf wel lekker maar heb andere als die jij hebt. Ken ik helemaal niet Cambridge. En lekker voor je oppasmeisjes gezorgd. Lijkt mij heel erg leuk. En ik ben de volgende idd. Misschien haald San mij nog wel in. Zal grappig zijn.

@San; krijg jij die opmerkingen ook al. Maak je weer een buikfoto dan doe ik dat ook. Ben benieuwd of er verschil te zien is. Is bij ons toch echt maar 1 en ben toch ook echt in augustus uitgerekend zeg ik dan. Is soms niet fijn om te horen, ga ik mij zorgen maken. Hoeft niet, maar doe je toch. Morgen bij de vk nog maar eens vragen. Vorige keer zei ze dat het niet uitmaakt, zoals alles maar goed gaat. Vind het zelf wel mooi en heb niet zoveel last van mijn buik. En jij?

Morgen naar de vk. Ben benieuwd hoe onze uk ligt. Mijn vader en manlief zijn de leuningen van de trap erop aan het maken. Lagen er pas 5 jaar af, dus dat wordt wel tijd. Gisteren partner les gehad van de yoga. Was wel weer leuk. Over 2 weken gaan we naar een bv cursus. Mijn inschrijving waren ze kwijt, dus vandaag maar zelf even gebeld. Plankje voor boven de commode is kapot, dus we krijgen een nieuwe. Is over 3 weekjes binnen. Gaan zaterdag alvast de rest van de spulletjes kopen. Heb daar echt zin in. Morgen en vrijdag weer werken. Kan mijn eigen tijd indelen, dus rustig aan. En dan is het alweer weekend. Heerlijk.

Ga weer lekker banken.

Groetjes, Yvonne

Hi meiden,

Mn baas is vanmiddag geweest en het was best gezellig, gelukkig maar. Functie die er voor mij is is eigenlijk best interessant, nu ga ik nog een afspraak maken met degene waar ik voor zal gaan werken en even de details van de functie bespreken. Heb er goed gevoel over!

Jip is superlief en valt hele tijd in onze armen in slaap maar in zijn bedje vindt hij t minder leuk. Toch van de prikjes misschien?

Morgen hebben we intake bij het KDV, wel grappig. Dan spreken we ook n wendag af. Ben benieuwd...

Linda: lekker gelezen?

San: wat voor tips heeft ze gegeven? Beetje duwen ofzo?

Marijke: mooie foto's!

Roos: feeling better en mn Hyves ontdekt?

Laura: tis juni meid, fijn! Bijna de afspraak! Ik had ook de fatale echo op 5 juni maar was op n donderdag... Denk jij op 4 juni dan of zelfde dag als ik? Anyway niet leuk voor je!

Fijne avond nog dames!

Greetsss Janneke

Hey ladies,

ik wil jullie even laten weten dat Nathalie een paar daagjes naar het zuiden terug is, bij haar zus waren gister de vliezen gebroken, dus ze smste me dat ze veilig is aangekomen!! Ze zou braaf doorgaan met haar dieet als ze daar is, haha Heb nog niet gehoord of de beeb er al is, maar dat zal ze vandaag wel laten weten....

Hier gaat ie nog steeds goed!! Vandaag precies 2 weken bezig en vanmorgen -6,3 kilo op de teller, dus het ritme zit er goed in en deze week ook alweer 2 keer in sportschool geweest, gister zelfs 1,5 uur gesport! Heerlijk, heb dan ook geslapen als een roos vannacht!!

Verder eigenlijk weinig nieuws.....ja had gister enorme buikkramp tijdens buikspieroefeningen, dus manlief zei stop dan je weet maar nooit....maar ik ben gewoon doorgegaan, zoals ik al eerder zei, ik pas me pas aan als ik positief test, ik ga er voor die tijd niets meer voor laten....dat heb ik al een jaar gedaan....weet inmiddels via Nathalie dat ik gelijk met haar loop en begin volgende week ongi moet worden....dus dat kan die buikpijn wel verklaren....nou ja we zien wel, zou het niet eens erg vinden als ik niet zwanger ben dan kan ik doorgaan met mijn dieet en als ik wel zwanger blijk te zijn is dat natuurlijk super!!

Nou meiden ga gauw aan de slag, collega begint nu na haar zw.verlof!! Dus effe bijkletsen...

gr Yosha

Hoi hoi,

Ff snel een reactie, want ben op het werk.

Vanmorgen naar de vk geweest. Alles is goed. Uk groeit goed en ligt met hoofd naar beneden. Buik is wel wat groot maar Uk moet toch ergens liggen. Dus dat is prima. Ijzergehalte goed en bloed geprikt + spuit voor resus factor. Ben ik daar ook weer vanaf. Volgende afspraak over 2 weken. Pas het schema vanavond nog wel ff aan.

Fijne dag.

Groetjes, Yvonne

Hey meiden,

Daar ben ik weer... Noor slaapt en nu even snel op het forum. Ben nog niet bijgelezen maar dat komt nog wel.
Ik probeer fotos te uploaden naar hyves maar het is nog niet gelukt, er gaat steeds iets mis. Zal het later nog eens proberen vanaf mijn man zijn PC.
De kraamhulp is er nu voor de 2e dag, erg aardig en ze doet veel in huis, had ik niet verwacht. En ondanks dat dit mijn 3e kind is heb ik toch al weer veel van haar geleerd, dus dat is fijn.
De bevalling vond ik erg pittig, erger dan met Maysa in ieder geval. Ik zou een volgende keer niet weer voor een inleiding kiezen, is toch pijnlijker. Ik heb ook echt moeten vechten voor die ruggenprik, ze namen me helemaal niet serieus dat ik zoveel pijn voelde. Toen ze eindelijk akkoord gingen bleek de anastheasist bij een operatie te zitten en zou het nog wel een uur kunnen duren, ik dacht dat ik gek werd van de pijn, kon de weeen echt niet wegpuffen. Pethidine mocht ik niet als ik een ruggenprik wilde. Uiteindelijk kwam de anasthaesist al na 20 minuten, ik was zo blij... Ik voelde al snel persdrang maar had pas 8cm ontsluiting. Toen ik 10cm had wilden ze de ruggenprik uitzetten, daar was ik dus ontzettend bang voor. Toch uitgezet want dat moest, maar met de eerste perswee kwam ze al gelijk, dus uiteindelijk weinig van gevoeld. Het geluksgevoel toen ze op mijn buik werd gelegd is niet te beschrijven, echt heerlijk!
Nu begint Noor te huilen, ik ga naar haar toe. Ik schrijf later wel verder, zal de fotos straks even op de mail zetten!
liefs
Marijke

Hi meiden,

berichtje namens Patricia: ze heeft pc-problemen en kan niet Internetten.
Marijke: van harte met je dochter Noor! Bedankt voor je kaartje!
Met Daan gaat alles goed, alleen houden de krampjes aan.

Ik ga nu even sporten, doeii!
Groetjes Janneke

Hey meiden!

Hier vandaag steeds een huilende Ayla, slecht slapen. Terwijl ze doodmoe is. Nog even tijdrekken tot 20u en dan de fles. Hopelijk daarna in slaap...............
Mssn maakt ze een sprong??

@Marijke: mooie kaart hoor! bedankt. Ik vind Noor echt een mooie naam. Prachtige foto's op hyves. Hoe gaat het met jullie?? Komt de BV op gang? En hoe reageren de meiden?
Hoe ist met jou trouwens;-)

@ Pat: balen van je pc problemen. En vervelend dat Daan last van krampjes heeft. Alleen 's avonds of ook overdag?? Kom je al wat meer aan je rust toe??

@ Janneke: nog 1 nachtje en dan ff met z'n 2tjes weg..................... Lekker hoor. Is Jip z'n tas al gepakt??
Goed nieuws zeg van je baan!

@ Yvonne: fijn dat de controle weer goed was en dat je beeb naar beneden ligt. Dit weekend lekker shoppen dus.............heerlijk!
Tip: op kleeretjes.com en olliewood.nl zomeropruimingen. Heel veel leuke kleertjes, ook voor pasgeborenen (noppies bijv.).

@ Nathalie: hoe ist met je zus?? Al beebje??

Manlief haalt nu mijn op marktplaats gekochte crosstrainer op. Kan ik weer wat bewegen terwijl kindjes slapen. Ben ook weer buikspieroefeningen aan het doen en heb gisteren weer even paardgereden. Zelfs even gedraafd. Nou mijn organen lagen nog net niet op het zadel, maar het is wel een aanslag op mijn bekkenbodem. Dus maar rustig opbouwen.

Ik ga mijn dochter de fles geven. Zoonlief ligt in dromenland (heeft vanmiddag van 12:30-16:15 geslapen!).

Fijne avond.
Grtz Linda

Idd een beetje duwen op de buik en de handen verplaatsen en dergelijke. Het helpt wel.Ik zal even een foto van de buik of hyves zetten.

Janneke fijn dat de functie je wel wat lijkt. wanneer moest je weer beginnen?
Gr San

Terug
Bovenaan