We gaan ervoor, part V

He meiden,

denk dat ik ongi ga worden, tenminste zo voelt mijn buik en sinds vanmorgen trekt het weer door naar mijn rug, maar tis qua pijn goed te doen, dus hopelijk blijft het zo, heb wel de pijnstillers van de gyn bij me, je weet maar nooit!! Heb net maar even 2 paracetamolletjes genomen voor de hoofdpijn....

Was echt niet meer zo bezig met zwanger worden maar nu wel weer.....collegaatje terug van verlof, dus volop zwanger en babypraat, vriendin die zwanger van tweeling was (1 hartje klopt niet meer andere nog wel) 9 weken, was gister op visite, 's avonds smsje kennisje zwanger, en vrouw van mijn baas is nu aan t bevallen....beetje veel op 1 dag..

Maaaaaar, ik wil niet in een dip raken, schiet ik niets mee op!!! Mijn collegaatje zegt net nog tegen me, meis je hebt bewezen zwanger te kunnen raken, verklevingen zijn weg en gyn zegt dat de weg weer open is....dus t komt echt wel goed! Nou ja, ben blij dat andere mensen erin blijven geloven...maar mijn gevoel zegt nog steeds wat anders...

Waar ik wel van baal is dat ik dus weer ongi wordt, terwijl we deze maand echt onwijs veel geklust hebben, gewoon omdat we dat wilden en niet op de klok!! Maar ja, je hebt elke maand maar 25% kans op een zwangerschap....dus ik zit weer aan die 75% kant.....hoe krijg ik het voor elkaar!!

Maar goed, lekker rustig op t werk, vanavond (als buikpijn het toelaat) lekker sporten, morgen de zaterdag dingen doen, boodschappen, huis poetsen, wassen etc etc...en zondag met de 3 kids van mijn zus naar Emmen, de dierentuin, hopelijk met wat droge periodes, want het wordt echt drama weer zondag, maar ja kaartjes zijn besteld en was een actie dus we moeten wel zondag gaan, kunnen de kaartjes niet verzetten helaas....Maar goed, dan kunnen manlief en ik ervaren hoe het is om met een gezin op stap te gaan :)

Yvette: fijn dat alles goed gaat!! Wat vliegt de tijd alweer.....

Nog 10 weken en dan zijn San en Yvonne alweer uitgerekend....pfff time flies!!

Laura: nog 2 weekjes meis en dan gaat de MM beginnen voor je....lichamelijk gaat het allemaal wel, maar geestelijk vond ik dat erg zwaar en ben blij dat ik nu weer even rust heb....bereid je je daar wel op voor???? Hoop zo dat ze met iets heel kleins jullie kunnen helpen, dat zou zoooo fijn zijn!!

Nou meiden, tis erg rustig op kantoor, dus zal goed kunnen bijlezen vandaag haha

Fijn weekend alvast,

gr Yosha

He yosha

Wat vervelend dat je weer die buikpijn krijgt maar wellicht veel minder hevig dan voorheen en da's dan wel weer heel fijn.
Het weer wordt inderdaad fors minder. Manlief wil 't weekend een stoepje leggen mmmmmmm. Zondag familiedag ook daar zou het wel prettig zijn als het weer een beetje meewerkt. Ik weet eigenlijk niet of Emmen ook overdekte gedeelte heeft in het park. Laten we hopen dat het meevalt. Ik zie dat je dezelfde weekend klussen hebt staan als ik. Al ben ik lekker vrij vandaag en draait de was nu al op "volle toeren" hopelijk kan ie nog buiten drogen. Ik heb een dramatische strijkachterstand metname op de overhemden van mijn lief ik denk dat er ruim 15 stuks in de kreuk hangen. De rest vind ik niet zo erg maar hier heb ik echt een hekel aan. Ik had ze stiekem laten hangen voor schoonmoeder want die biedt het nog wel eens aan helaas heeft ze het de vorige keer niet gevraagd en ik ga ze uiteraard niet bij hun dumpen.
Toch maar even moed verzamelen om te beginnen dus.

x San

haha succes San, zou je graag willen komen helpen (vind strijken niet zo erg, maar heb echt een bloedhekel aan ramen lappen! stom he...) maar denk niet dat mijn baas me wil missen...

gr Yosha

Goedemorgen meiden,

Ik ben weer terug uit het zuiden.
Mijn zus is gistermorgen om 10 uur bevallen ( 36 uur pas na het breken vd vliezen ) Lang he.
Maar ik heb er weer een nichtje bij.
Ze heet Ruchama. Jaja hahaha ik weet het aparte naam, wij hebben er zelf ook nog nooit van gehoord maar ben er inmiddels nu al aan gewend en vind hem ook wel mooi.
Het is een bijbelse naam.
Het is zo een lekker moppie en zooooo mooi.
Ze moet alleen wel 7 of 8 dagen in het ziekenhuis blijven omdat bij de geboorte het navelstrengetje om haar nekje zat en ze hoge koorts had. Ze is gelijk na haar geboorte aan de antibioticakuur gezet. Ze ligt nu op de kinderafdeling aan allerlei toeters en bellen. Mijn zus ligt op de kraamafdeling. Wel jammer dat me zus en zwager haar nu maar zo weinig kunnen knuffelen. Eigenlijk alleen maar wanneer ze borstvoeding krijgt. Wij hebben haar nu helemaal niet kunnen vasthouden maar dat geeft niks, ze moet eerst maar helemaal opknappen en dan zal ik nog vaak zat met haar knuffelen.
Tot zover even het nieuws over mijn nieuwe nichtje.

Ik heb ook nog ander heeeel bijzonder nieuws.
Gisteravond ( op de geboortedag van mijn nichtje ;-)))) ) kwam ik erachter dat ik weer zwanger ben!!!!!!!!!!
Ik zei toch vd week al dat ik menstruatiepijn voelde en ik voelde wel meer zoals gevoelige borsten en tepels en soms misselijk na het eten maar ik durfde het gewoon niet meer op zwanger zijn te gooien.
Toch wilde ik gisteravond testen omdat ik zo erg twijfelde, en ja hoor het teststreepje verkleurde.
Ik wilde het zo graag met jullie delen. Van me afschrijven. Ben zo ontzettend onzeker.
Ben blij maar durf het ook weer niet te zijn.
Durf soms bijna niet te geloven dat het nu weleens goed zou kunnen gaan.
Ik hoop en bid zo dat het dit keer wel echt zo mag zijn.
Heb het gisteravond mijn zus in het ziekenhuis gelijk laten weten.
En jullie weten het dan nu.
Heb vanmorgen gelijk de assistent vd internist gebeld en mag aankomende maandagochtend al gelijk om 9 uur bij hem komen voor een gesprek en het recept voor de bloeverdunners.
Ojoh ik kan het echt niet bevatten. Zou het nu dan toch een keer goed mogen gaan???
Ik wil nog even niet in de lijst van de zwangeren komen te staan.
Eerst deze eerste weekjes maareens doorkomen en als dat goed gaat kan ik me daar altijd inzetten.

Yosha en Laura, lieverds ik denk echt aan jullie hoor.
Weet niet zo goed wat ik nu tegen jullie moet zeggen.
Weet dat jullie het me gunnen maar het zelf ook zo graag zouden willen.
Maar net zo als dat ik nu de moed erin moet houden en erin moet proberen te geloven dat het nu weleens goed zou kunnen gaan, hoop ik ook voor jullie dat jullie in een nieuwe zwangerschap durven blijven geloven.
Dikke knuffel voor jullie.

Marijke en Roos, thanks voor jullie mooie kaartjes hoor.
Er staan nu al 2 mooie geboortekaartjes op onze kast en deze week komt die van me nichtje erbij. Leuk.
Hoop vandaag een kaartje te gaan kopen voor jullie. Ben daar meestal wat laat mee.

Miep, hoe gaatie meis?
Aan het genieten?

Jannneke, lekker weg dit weekend.
Genietse hoor. En we horen wel hoe het geweest is.

San en Yvonne, heb nog niet gekeken op hyves of jullie buikenfoto eral opstaat.
Ben benieuwd hoor.

Linda, jij lekker weer aan de sport.
Doe je goed meis.

Marieke, jij nog steeds lekker tennis kijken.
is dat een toernooi van een paar dagen of weken?
En geniet nog even lekker van je verlof he. Wat is dat ontzettend snel voorbij gegaan zeg. De dagen en weken vliegen.
Hoop maar dat dat zo blijft nu ik zwanger ben en dat ik snel over de kritieke grens heen ben.

Oweja meiden voor ik het vergeet.
Ik heb vanmorgen met de cambridge consulente gebeld en besloten om gelijk te stoppen met het dieet.
Ga weer 3 normale maaltijden op een dag eten en als tussendoortje mag ik best nog weleens een shake of een reep pakken of iets maar geen volledig dieet meer volgen want mag absoluut niet in ketose zittenu omdat je lichaam dan afvalstoffen uit je lichaam verwijderd en dat erg slecht is voor het vruchtje.
Was wel vanmorgen op de weegschaal toch nog 4.2 kilo kwijt dus ben heel erg blij dat ik toch nog 1 week heb kunnen lijnen.

Morgen ga ik samen met Victor ( mijn vriend ) weer naar het zuiden toe.
Lekker naar mijn zus en nichtje.

Meiden fijne dag nog allemaal en alvast een heel goed weekend.

Liefs, Nathalie

Joehoeeeee, Nathalie, ik heb je al gefeliciteerd, maar nu even officieel op t forum, van harte!!!

En meis, ik weet dat je wil dat Laura en ik ook snel zwnager zijn, maar ja, helaas lijken wij nog niet vooraan in de rij te staan....maar we doen ons best.

Wat fijn dat je maandag al naar het ziekenhuis mag voor die medicijnen, dan moet het allemaal wel goed komen toch!!

Gefeliciteerd met je nichtje, inderdaad een naam die ik niet eerder heb gehoord! En lekker weer erheen dit weekend, geniet ervan!!

Enne meid, je hebt groot gelijk dat je stopt met Cambridge!! Is ook veeeeeel beter EN lekkerder!! hahaha

Nou meis, probeer je niet te druk te maken over wat er gaat gebeuren, je weet het, je hebt het niet zelf in de hand, dus probeer het een beetje naast je neer te leggen...

dikke knuffel Yosha

Thanks voor je lieve woorden meis.
Ik moet inderdaad proberen om het gewoon naast me neer te leggen.
Voel nu wel weer wat krampen en vraag me dan zo af van: ja wat doet me lichaam nu toch allemaal??? Kan het niet zonder die k*t kramp? Die krampen doen me echt alleen maar denken aan iets heel naars.
Maar ik ga nu gewoon lekker hard aan de slag in het huishouden zodat ik er niet meer zo bij stil sta.

Knuff. Nathalie

Oooooooooooh Nathalie wat ben ik blij voor je, moest zelfs een traantje wegpinken. Natuurlijk blijft het spannend, maar 1 ding is je gelukt: een positieve zwangerschapstest. Meer kun je niet doen.....afwachten en idd proberen het naast je neer te leggen. De 1e 12 weken zullen zowieso spannend zijn.

Maar oh oh oh wat ben ik blij voor je. Prachtig nieuws!!
Ook gefeliciteerd met je nichtje, een bijzondere naam idd en wat sneu dat ze nog in het ziekenhuis moet blijven. Komt vast goed.

Het moet gewoon een teken zijn dat je op de geboortedag van je nichtje een positieve test in handen hebt!!!!!

@ Yosha: jij hebt het zeker niet druk op je werk hihihihi, zie allemaal berichtjes van jou vanmorgen. Heerlijk zeg!

Na Ayla haar off-day van gisteren (toch een mentale sprong??) gaat het tot nu toe heel goed. Ze heeft vanacht en vanmorgen prima geslapen en is nu ook alweer 20 min. stil. Onze grote boy Niek ligt ook in dromenland. Wel lekker zo tegelijk. Ik heb mijn handen vrij tot......................................???
Alle klusjes zijn al gedaan. Ik ga lekker lezen zo.

Fijne dag!
Grtz Linda

Terug
Bovenaan