We gaan ervoor, part V

Hi meiden,

we zijn weer thuis, met ons mannetje Jip! We hebben het wel heerlijk gehad hoor, even geen mama en papa maar een stelletje. Lekker bijgekletst, gewinkeld, geborreld, cocktailtjes op en heerlijk Surf & Turf (kreeft en tournedos) op. Vanmorgen nog met n vriendin van ons ergens ontbeten en waren rond 13uur weer bij mijn ouders. Het was wel heel gek zo zonder Jip maar wel erg gezellig. Hebben erg genoten! Ook heeft Jip zich voorbeeldig gedragen! Hij heeft zelfs in de kinderwagen geslapen (in stilstand dus ;-)) en hij heeft geen huiluurtje gehad. Dit houden we er dus zeker in!

Morgenmiddag ga ik Jip showen op mijn werk, wel zin in. Vanavond frietjes eten bij onze buren, gezellig. Heb trouwens lage laarzen gekocht, een jurkje  en een kort spijkerjasje. Kan er weer even tegenaan! :-D

Yvonne: nog van harte met jullie jubileum! Haha ik lag te bevallen op onze eerste trouwdag, jij gelukkig niet! En asperges, jammie ik ben er ook dol op! Leuk he al die spulletjes kopen. Idd alles is duur. Nou ik kan je vertellen: na de bevalling is er dan weer dit nodig, dan weer dat. Maar tis allemaal niet erg want... tis je kindje.

Laura: hoe was t vandaag? Vast n succes...

Yosha: meid wat vervelend weer... Toch weer hoop?! Hoe was t vandaag?

Nathalie: besef je t al een beetje? Hoe was t bij je nichtje?
Wat had je trouwens snel een + test! Ik pas bij 5 weken beide keren. Morgen met bloedverdunners beginnen, dat is al bijna!

Hoest met de andere dames?

Fijne dag!

Groetjes Janneke

Hoi meiden,

Sorry maar moet ff van me afschrijven.
Heb nu net al een potje zitten huilen.
Ik ben zoooooooo onzeker.
We reden net in de auto terug naar huis en toen kreeg ik weer zo een megakramp.
Allebei me vorige miskramen zijn begonnen met deze megakramp.
Ben onderweg naar de wc gegaan om te kijken of ik al vloeide maar dat is niet zo.
Voelde wel aan me borsten maar die voelen ineens niet meer gespannen en me tepels lijken ook niet meer pijn te doen.
Ik ben zo zenuwachtig. Heb wel toen we thuis kwamen een half uur geleden gelijk weer een test gedaan en deze werd nog wel meteen positief, maar ik weet ook heus wel dat dat opzich weinig zegd.

Pfff zo is zwanger zijn toch niet leuk?
Ik kan nu zelfs de arm van me lief even niet om me  heen verdragen zo zenuwachtig ben ik en bang dat het weer misgaat.
Ik heb er zo geen vertrouwen in.
Jullie vinden het misschien stom maar ik ga er op dit moment eigenlijk al bijna vanuit dat het weer misgaat.
Zucht...... er zit niks anders op dan gewoon te wachten maar wat is dit zwaar zeg.

Sorry voor me niet leuke verhaal maar moest het hier kwijt.

Liefs, Nathalie

Meiden ben weer thuis! Een lange pittige dag maar wel een leuke!!
De sponzen voor de verkoeling van de deelnemers zitten nu in de wasmachine hihi. Het nawerk moet nu gebeuren.....

Yosha al nieuws?? Ongi of nog steeds niet??

Nathalie wat lees ik nu meid. Wat een onzekerheid, bah!! En helaas moet je er doorheen, want pas met 6-7 weken is er een hartje te zien. Wanneer ging het de vorige keren mis?? Probeer maar te denken dat je baarmoeder aan het groeien is!! Is niet zo makkelijk, dat snap ik. Ik leef met je mee!!
Oh en dat je je minder zwanger voelt, wil niet zeggen dat het mis is hoor!!
Knuffel Laura

Manlief zal over een halfuurtje ook wel thuis komen. Heb geen zin meer om te koken dus zal hem bellen maar patat mee te nemen ;-))))

He meiden,

Nathalie: hee meid, ik weet t hoor, ik zeur nu al zoveel, maar de shit begint pas echt als ik zwanger ben hoor! Dan zal ik ook op van de zenuwen zijn, dus het is echt niet vreemd om bij elk pijntje of kramp zo te reageren...maaaaaaar helaas kun je echt niets anders doen als afwachten....zou graag willen dat ik iets voor je kan doen, maar wachten wachten wachten dat is echt het enige....probeer jezelf veel af te leiden, wellicht helpt dat??? Sterkte meis, ik denk aan je...

Laura: ja stom he, als je maar niet als laatste over blijft, dan voel je je zoooo achtergesteld, maar ja t zal gebeuren jij of ik...nou ja, daar komen we ook wel weer overheen meis! eerst maar eens zwanger raken, dan zien we wel weer verder...

Ik heb vandaag nog steeds veel ongipijn gehad, zaten vanmorgen aan de koffie in de dierentuin, dus ik zei tegen manlief t lijkt wel alsof ik iets voel lopen, dus ik naar de wc....maar nee hoor....Oh ja had vanmorgen maar een snelle test gedaan ivm mijn dieet, maar nee hoor harstikke negatief!! Nou ja, geen bloed is goed nieuws, dinsdag NOD dus we zullen zien.....maar ik ga er wel vanuit dat ik dinsdag gewoon ongi wordt hoor, t zal toch niet ineens???? NEE joh!! Gewoon afwachten....

We hebben een heerlijke dag gehad met 3 voorbeeldige kids!! Geen drupje regen, pas toen de kids bij de Mac hadden gegeten (ja meiden, ik ben bij de Mac geweest en heb GEEN hapje genomen!! goed he!! :)) barstte de bui los....Dus we hebben onwijs mazzel gehad vandaag! Superdagje, zal wel wat foto's plaatsen op mijn Hyves....

Janneke: wat lekker meid dat jullie zo hebben genoten en wat fijn dat Jip het zo goed deed!! Voor herhaling vatbaar dus!

Nou meiden ga lekker even bankhangen! Broek los, want buik doet weer zeer (enne, broek zit niet te strak na het afvallen hoor....haha)....Ik hou jullie op de hoogte...

liefs fijne avond Yosha

Dag allemaal!!

Ben ik ook weer eens!!
Wat een boel weer gebeurt hier!!

Nathalie!! Gefeliciteerd meis, maar lees dat je heeel onzeker bent!! Zo herkenbaar!!!
En tis zo frustrtend want alleen wachten is wat je kan doen....
Kom lekker hier je onzekerheid van je af te kletsen!!!
Ik denk aan je!!
Gefeliciteerd met je nichtje, bijzondere naam!!
Lekker genoeten zeker van alle familie om je heen!!

Laura, Leuk sportevenement gehad dus!!! Helaas heeft amnlief teveel mail verwijderd dus heb het niet kunnen lezen!! Slim van hem ahum!!

Yosha, he meis kan me voorstellen dat je jezelf niet gek wilt maken, maar dat de verleiding zo wel groot is...
Leuke dag gehad lees ik! Heerlijk!

Marijke lekker dat de kraamhulp bevalt en je zo lekker kan genieten van Noor!! Heerlijk!! Want straks met drie meiden zal het druk genoeg zijn!!

Miep klinkt idd als krampjes, Jurre had het precies zo, en wegen is misshien wel goed idee... dan weet je het!

Janneke, heerlijk genoeten dus!! Super!! En heerlijk om je mannetje dan weer in de armen te kunnen sluiten nietwaar?? Ook nog voor hem geshopt??
Donderdag was manlief onverwacht thuis... dus de kapper verzet van vrijdag naar donderdag... haha kon ik vrijdag toch tennis kijken!! Alleen vond federer het nodig het 5 sets vol te houden... en ik moest naar een bruiloft baal baal dus kon het niet afzien, maar ik werd er ook erg zenuwachtig van!! dus ook wel blij dat ik van de tv weg was haha erg he, en kreeg smsjes genoieg dus wist precies wat er gebeurde...

Yvonne gefeliciteerd!! Ja wat kan er veel gebeuren he in een jaar!!
en het heerlijk gevierd samen Leuk!!

Linda met ayla dus moeilijk soms met slapen, met Jurre ook zo'n tijd gehad, moelijk soms he... hij heeft nog weleens van die momenten maar ze worden minder en ook niet meer elke dag.

Ons nichtje was er dit weekend, dus als we trhuis waren was de pc in gebruik, vandaar geen bericht van mij.. Ze heeft op jurre gepasr, gimng goed en ze ging heel natuurlijk met hem om net alsof ze dat elke dag deed, ze is 14 was erg leuk om te zien. en samen leuk weekend van gemaakt.
Vanmiddag heb ik natruurlijk voor de tv gezeten om te zien hoe Federer Roland Garros won, heel bijzonder voor mij!! Heerlijk met m meegejankt!!
Nu hangen we samen lekker in de bank en straks op bed.
Jurre slaapt!! gaat goed met hem. Hij kan eindelijk paar dingetjes 62 aan, nog wel ruim maar niet dat je denkt geeen gezicht.
Morgen mn moeder een dagje hier en met Jurre naar cb, krijgt zn eerste prikjes, ben benieuwd!!

Tot gauw weer!!
Marieke

Nathalie allereerst gefeliciteerd met je positieve test. Geweldig goed nieuws!
De eerste weken blijft het natuurlijk spannend zeker als je zo geplaagd wordt met buikpijn. Ik kon het ook niet geloven en durfde er ook niet op te vertrouwen dat het deze keer goed zou gaan. Nou ik hoop dat je inmiddels weer buikpijn vrij bent hoe dan ook blijven het helaas onzekere weken!

Yosha ook bij jou spannend dus. Goed hoor dat je de Mac hebt weten te weerstaan. Alleen de geur al is een verleiding op zich. Hier begon het rond vier uur te regenen. Viel niets tegen dus en de tuin kon het goed gebruiken.

Laura hebben jullie geen last gehad van regen of was alle actie toen al voorbij? Je hebt er maar een hoop werk mee maar het klinkt wel erg leuk allemaal.  

Ik hoop dat jullie  binnenkort ook een positieve test in de handen hebben. Tot die tijd duim ik in ieder geval driftig met jullie mee.

Janneke wat lekker weer eens op pad samen met je lief. Ik heb ook zo'n zin in borrels. Heeeeel veeeel, zul je zien dat ik ze straks niet eens wil. mmmm.
En heerlijk geshopt...doe je goed ;)

Voor degene die mogen.......werk ze morgen!
Liefs San.

Goedemorgen meiden!!

Na de hoosbui vanacht (overdag bij ons niet) schijnt de zon weer, Het onkruid kan dus weer groeien en ik heb gisteren net het onkruid uit de tuin gehaald:S
Gisteren een heerlijk relaxt dagje gehad. Ik heb paardgereden, uiteraard mijn dagelijkse buikspieroef gedaan en lekker gelezen.
Vanmorgen ook al mij uitgeleefd op de crosstrainer en mijn buikspieroef gedaan. NU even languit voor ATWT. Werden om 7.30 wakker!! Niek heeft dus ook lang geslapen. Hij is nu naar de psz. Ayla slaapt.
Vanmiddag ga ik even alleen winkelen en even bij mijn werk een bakkie halen.
Ayla moet woe naar CB en krijgt dan ook haar 1e prikjes.
Manlief is vandaag thuis dus lekker relaxt!

Heel Heerenveen e.o. is vrijdag en zaterdagavond naar Guus Meeuwis geweest. Marco kwam ook langs. Had achteraf ook wel heen gewild, maar ja.

Nathalie: meisje meisje, zoooooooo begrijpelijk en zo spannend. Ik duim heel hard voor je dat het idd je baarmoeder groeit. Afwachten. Vandaag naar de internist toch? Ik hoop dat je verder geen krampen meer hebt gehad laat staan wat anders!!

Janneke: fijn weekendje gehad dus!! Wel even goed even weer man en vrouw en niet papa en mama. En dan kom je weer thuis......................
Had je een campingbedje bij je ouders?? Of heeft Jip in de KW geslapen??

Laura: je hebt er maar druk mee gehad! Wel leuk en  goed weer gehad dus. Hoe ist met je "leuke "collega op het werk?? Gaat dat nu goed??

Yosha: dikke shit zeg dat je weer zo'n buikpijn hebt. Gaat het nu beter?? En nog niet gevloeid?? Rarararara............... Kan me goed voorstellen dat je twijfelt/hoop hebt. Er zit niks anders op dan idd w88 op NOD.

Marieke: Jurre dus 1e prikjes, Ayla woensdag. Ben reuze benieuwd naar haar gewicht en lengte. Ze heeft rode bultjes in haar nek. Volgensmij van warmte en zweet. herkenbaar??  Ik heb er wat bepanthen op gedaan. Handig dat je een leuk 14 jarig nichtje hebt;-) woont ze dichtbij?? Kan ze wel vaker oppassen...............:-D

Roos/Marijke: hoe gaat het met jullie kraamvrouwen????? Laten jullie nog wel lekker verwennen??

Miep: die onzekerheid he, niet leuk dat Willem zo huilt en ontevreden lijkt. Hebben wij ook gedaan voor en na wegen..... Het geeft wel duidelijkheid, maar ik werd er ook gek van. Mssn toch krampjes???

Verder weet ik het even niet meer...........
Fijne dag!
Grtz Linda

Goedrmorgen,

Ben gedoucht en aangekleed, Jip ligt lekker te slapen en ik met bakkie koffie achter de pc. Heerlijk. Vanmiddag ga ik Jip showen bij mn werk, ben benieuwd. Heb dan wellicht ook gesprekje met mn nieuwe leidinggevende. Tis niet heel spannend allemaal maar toch weer gek om er te zijn. Denk ik.

Linda: lekker n middagje voor jezelf!!! Geniet ervan meid. En elke dag buikspieroefeningen, wat goed! Ik ga wel eens per week sporten en paar keer per week wandelen maar elke dag oefeningen is mss wel goed idee... ;-)

Miep: al zekerder? Druppeltjes van VSM helpen hier vaak goed. Daarna wil ie meteen speen erin en valt ie in slaap.

San: jaaa borrels zijn lekker! Heb er ook echt van genoten. Tijdens de BV had ik er nauwelijks behoefte aan maar daarna.... elke dag gezellig n wijntje jammie! Als mn verlof af is gelopen houd ik er mee op maar heb wel wat in te halen haha!

Laura: fijn dat t zo geslaagd was dame!

Yosha: hoe is ie meid? Spannend voor je maar hopelijk maak je jezelf niet al te gek?

Nathalie: poeh lastig die krampen! Ik had ook tot de 3 maanden erg veel "baarmoederbuikpijn", maar goed ik begrijp dat als je 2 miskramen zo begonnen je nu heeeel onzeker bent. Sterkte meid!

Ladies fijne dag!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan