We gaan ervoor, part V

Hi meiden,

Op dit moment gaat mn schoonvader onder t mes. Gaan zijn prostaat verwijderen of athans de goedaardige tumor. Duurt 2 uur, wow! Heb hier een kaarsje aangestoken voor hem en bedacht me net dat die ook brandt voor:
Phoeby: dat het nu echt een keer goed mag gaan en je over 36 weken een gezond kindje ter wereld mag brengen!
Yosha: dat je hoop uitkomt en zwanger bent!
Laura: dat er met de zwemmers van je man niks aan de hand is en dat je over een dag of 10 positief test!
Ik weet het, misschien allemaal erg positief gedacht maar wie weet helpt het!

Phoeby: ik wist beide keren ook al heeeeel snel dat ik zwanger was, een dag of 7-10 na de eisprong. Alleen testte ik pas een week na NOD positief. Zet m op meid! Kon je maar een "lenteslaap" houden en bij de 13-weken echo wakker worden, hè?!

Laura: morgen zwemmers testen. Kan me indenken dat dat voor je man heel erg spannend is!

Yosha: meid wat spannend..... Toch weer enorm veel hoop lees ik, begrijpelijk hoor!

Hiltje heb ik tijdje terug heel even op Hyves gesproken en alles ging goed, steeds beter en met haar zus ook alles goed. Begreep dat ze na de 20-weken echo hier even langskomt om te vertellen hoe het gaat en wat het wordt. Denk daarom dat ze niet heel egr actief meer zal meekletsen. (of heb ik t mis Hiltje?)

Marieke: hoe gingen de prikjes?

Roos: foto's gezien op onze site? Bedacht me ineens dat dat ook kon, stom haha!

Iedereen berichtje op Hyves gezien over 4 oktober?

Net de nieuwe auto naar de garage gebracht voor  een check up want... zaterdag gaan we op vakantie!!!! Enorm veel zin in en heb geen diee wat we allemaal mee gaan sjouwen, maar goed we zien wel. Gaan naar Bad Hofgastein (Oostenrijk) naar t appartement van mijn ouders. Net opgeleverd, nog niet geweest. Weet alleen dat het heel relaxed is en er een babybedje klaar staat en een magnetron is. Belangrijk!
We gaan een weekje, heerlijk. Nard is lekker vrij tot ik weer ga werken. Eerste dag werken is Nard ook vrij, dan is hij bij Jip.

Jip slaapt vanaf nu weer in zijn bedje, wieg werd te klein en vannacht lag hij ineens tegen de zijkant aan. Oeps... Hij is helaas al te groot voor de wieg.
Ook niet meer in de puckababy, hopelijk krabt hij niet teveel.

Fijne dag dames!
Lfs Janneke

Goedemorgen dames!!!

Wat is er weer veel geschreven!

Phoeby: wat een heerlijk nieuws!!!! Spannend hoor, kan ikmij heel goed voorstellen. En in een jaar tijd alweer je 4e zwangerschap. Pfffffff....... zwaar hoor. Ik duim heel hard voor je!

Nathalie: hoe ist met jou meis?? Hoe ging het bij de gyn......... Denk aan je!!

Laura: ja hoor je kan zonder verwijzing van huisarts naar de fysio. Even je verzekeringsvoorwaarden nakijken ivm vergoedingen.

Janneke: bijna op vakantie. Wel lekker luxe dus! Wij over 5,5 week. Ik hoef pas 10 aug weer  te beginnen. Jippie!!!

Ayla wordt wakker. Ga daar eerst maar ff heen.
Tot later!
Grtz Linda

he he eindelijk weer tijd voor mij om te reageren. Zal niet lang zijn, want Daan lag lekker te slapen en is inmiddels alweer wakker, maar ik ben bijgelezen en ga dus maar een antwoorden. Wel in meerdere keren, want de computer is nog steeds kapot en waarschijnlijk niet meer te maken. De laptop die ik nu gebruik, wil nog wel eens uitvallen, dus om zeker te zijn dat ik berichten tik die bewaard blijven, gaat het in fases.

Hier gaat alles goed. Gister naar het CB geweest. Daan is 52,5 cm lang en 4455 gram. Das bijna een pond aangekomen in 2 weken, meer dan genoeg voeding voor hem dus. Af en toe laat hij nu 3,5 uur tussen de voedingen zitten, maar meestal is het toch nog 3 uur. Alleen als ik rond etenstijd nog wandel kan ik het uitstellen, zonder problemen, want door het hobbelen slaapt hij lekker door.
We dachten dat we samen een schimmeltje hadden, om ik 1 zere tepel heb en Daan open billentjes, maar dat is toch niet zo. Ben vandaag bij de dokter geweest. Kwam er gister bij het CB achter dat ik 's nachts niet mijn bh aan hoef te houden, heb ik al die tijd gedaan, vond het enorm irri, hoeft het helemaal niet. Zonder BH slapen scheelt al enorm voor mijn tepel.De billetjes van Daan zijn waarschijnlijk gewoon gevoelig, hij is nl verkouden en dit zal doorwerken bij zijn billen.

Vorge week veel visite gehad, leuk, maar het mag ook wel klaar zijn daarmee! Kan ik meer mijn eigen ding doen. mijn ochtenden gaan nu op aan voeden, eigen verzorging (douchen en eten) en wandelen (of visite). Dan is het alweer tijd voor het middagdutje dat probeer ik nog wel te doen, al heb ik het vandaag geskipt, omdat ik echt bij wilde lezen. De middagen is Daan vaak wat onrustiger, of zit Arthur achter de computer....
's avonds komt mijn vriendin nog om te prikken voor trombose en een bakkie en daarna ga ik lekker met Daan in bed  liggen. Maar weinig tijd dus voor de computer....  
huishouden moet er ook og tussendoor....

Ik heb me dit weeken trouwens nog gewogen, hoef nog maar 1,5 kilo tot mijn startgewicht, heel fijn!

tot zover deel 1
gr
Patricia

Marijke, ook zelf nog even, gefeliciteerd meid! Bedankt voor je kaartje! De joue is onderweg,het ligt al geschreven en al klaar op tafel...
bevalling weer heftig dus, maar wel een 3e mooie meid!
Fijn dat de kraamhulp zo meealt trouwens.

Vlinder, het is even spannend begrijp ik, maar gefeliciteerd met je zwangerschap !!   Ook gefeliciteerd met je nichtje!

Phoeby jij ook weer terug. gezellig en ook gefeliciteerd meid!        

nou daan huilt... later meer!

Hoi hoi,

@Nathalie; ik kan je twijfel helemaal voorstellen. Had ik ook en dan is het idd niet leuk om zwanger te zijn. Je baarmoeder kan gekke dingen doen, bij mij was dit ook duidelijk te merken met krampen. Had ook veel last van mijn darmen en dat deed ook heeeeeeel zeer. Je kan niks doen dan wachten en gelukkig heb je nog steeds een postieve test. Kop op meid.

@Janneke; Jip lekker geshowt op het werk? En hoe ging het gesprek. Lees net alweer dat het mee viel op je werk. Jip heeft wel en timing zeg. Grappig hoor.

@Roos; alles gaat lekker z'n gangetje zo te lezen. En was zielig zeg voor Robin met haar oogjes. Hoop dat het snel over is.

@Phoeby; natuurlijk ben je van harte welkom. Wel heftig zeg 3 miskramen en dan op zo'n korte tijd. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop dat je vandaag ook een bevestiging van de gyn hebt gekregen. Fijn dat je je eigen lichaam kent, je voelt dat op de een of andere manier toch aan. Sterkte ermee. Steekjes herken ik wel. Banden/baarmoeder. Kan beide.

@Patricia; bij jou gaat ook alles op rolletjes en al bijna weer op je oude gewicht. Knap hoor.

Krijg zelf toch wel steeds meer de kriebels. Verlof zit er aan te komen. Vandaag weer een drukke dag gehad op het werk. Gaan zo eten. Heb gisteren aspergesoep gemaakt (Jammie) en doen dan nog pannekoeken. Heb dan vanavond nog yoga en daarna nog een verjaardag. Morgenvroeg kan ik een beetje uitslapen en dan naar de pedicure. Is toch wel makkelijk zo. Daarna nog even gaan werken en zo kom ik mijn dagen wel door. Van het weekend weer met de baby spulletjes rommelen. Heerlijk.

Fijne avond allemaal.

Groetjes, Yvonne

http://ukjevanboekel.beebiesite.nl/

Yosha spannend!!!!!!!

Phoeby gefeliciteerd. Welkom hier en heel begrijpelijk hoor die onzekerheid.

Laura, mijn lief heeft zwemmers ook laten testen maar hadden gezamelijke afspraak dus ik weet niet hoe lang deze uitslag op zich laat wachten. Kan me niet voorstellen dat het heel lang duurt omdat die zwemmers dat natuurlijk niet trekken ;)
Al met al voelden wij ons zelf alsof we in een slechte B film terecht waren gekomen.

x San

Goedenavond dames,

Vanmorgen naar de gyn geweest. Uiteraard nog geen echo gehad, wel heeft hij meteen een afspraak gemaakt voor morgen over 2 weken.
Hij vond ook wel dat we het snel voor elkaar hadden hoor, BRAVO zei hij
Even dacht hij zelfs dat de andere gyn bij mijn laatste echo (1 dag voor de MK) een zwangerschap over het hoofd gezien zouden hebben, omdat ik nu dus alweer zwanger was en al getest heb voor mijn NOD zou zijn.
Maar hij kon natuurlijk de historie lezen en toen werd wel duidelijk dat er daarna ook weer een echo gemaakt was om te kijken of ik schoon was.
Toen ging hij verder kijken en bleek dat de uitslag van mijn bloedstollingsonderzoek al binnen was; hier had ik nog niet op gerekend. En deze was helemaal goed!!
Pffff, opluchting, 1 mogelijke oorzaak voor herhaalde miskramen uitgesloten.
Verder voel ik me nog steeds goed en zegt mijn gevoel ook nog steeds dat het goed gaat deze keer en dat het nog goed zit. Maar toch kan ik het bange gevoel om naar de wc te gaan niet onderdrukken. Ben bang dat dit zeker tot week 13 wel aan blijft houden. De eerste keer genoot ik meteen van de zwangerschap, al was dat helaas maar van korte duur. Nu durf ik er gewoon niet van te genieten, dat is toch helaas verpest door de miskramen.
Maar ik houd moed; elke dag maar vroeg naar bed zodat er snel weer een dag voorbij is. Nog 15 nachtjes slapen....

@Janneke: Las jouw berichtje over dat ik hopelijk over 36 weken een gezond kindje ter wereld mag brengen en direct springen de tranen in mijn ogen. Ja, ik hoop het ook zo!
Lekker dat je op vakantie gaat, spannend de eerste keer met de kleine Jip

@Yosha: En??? Ben de hele dag al stiekem op mijn werk aan het kijken of je al iets meer weet sinds vanochtend. Ik hoop het zo voor je. Ik had bij mijn laatste zwangerschap pas na ruim een week een echte dikke positieve test. Daarvoor had ik ook wel een positieve maar je moest hem echt tegen het licht aanhouden.
Wil je geen valse hoop geven, maar zou het? Misschien?

@Laura: Bij jou gaat het ook niet allemaal van een leien dakje, pfff. Ik denk dat het allebei frustrerend is, meerdere miskramen of er heel lang over doen. Ik wist wel dat ik duidelijk vruchtbaar was maar had (heb) het gevoel dat ik gewoon geen kindje bij me kan/mag houden.
Dat van die stomme bloedingen zijn heel herkenbaar voor mij. Vroeger werd ik gewoon op dag 1 meteen ongi, direct met rood bloedverlies. Sinds mijn eerste miskraam begon ik standaard met 3 tot 5 dagen daarvoor met bruinig/roze bloedverlies. Toch iedere keer de hoop dat het misschien innestelingbloed zou zijn maar helaas. Ik baal daar ook van, waar komt dat toch vandaan?
Moet wel zeggen dat ik bij iedere keer dat ik zwanger bleek te zijn van te voren geen bloed van te voren ben verloren, geen druppeltje.
En lastig voor je dat je niet precies je ei weet. Tja, dat temperaturen; ook heel herkenbaar. Dat is bij mij ook een geschommel geweest. Dan weer hoog, dag erna weer laag om de dag daarop weer hoog te zijn.
Ik ben ermee gestopt, ik maakte mezelf er helemaal gek mee. De laatste keer heb ik voor de zekerheid ovu testen gebruikt. En die was idd precies op de dag dat ik dacht mijn ei te hebben hartstikke positief. Heb jij ze wel eens gebruikt?
Ik hoop dat jij en Yosha allebei deze maand ook positief testen, zou leuk zijn. Dan is het rijtje boven toch leeg? Sorry als ik me vergis....

@ Patricia, Yvonne en Linda; dank jullie voor jullie lieve en opbeurende woorden. Voel me direct weer thuis hier en inderdaad fijn om van je af te kunnen praten.
Snap nu bijna niet waarom ik zolang niet gereageerd heb, maar het ging gewoon niet. Ben allang blij dat ik alles wel steeds meegelezen heb.

Wil iemand mij weer in het schema erbij zetten? Ben graag weer van de partij en nu maar hopen dat ik in het onderste rijtje mag blijven staan.

Hierbij mijn gegevens:
Leeftijd 33
Komt uit: Flevoland
Datum MK: 17/09/2008 - 28/02-2009 - 13/05/2009
Uitgerekend: 17/02/2010
Datum gyn eerste echo: 24/06/2009

Groetjes,
Pascale

Hey ladies!!

Oh Yosha, maak het nu niet zo spannend voor mij!!!!! En voor jezelf natuurlijk haha.
Zou het echt kunnen dat je zwanger bent?? Voel je iets wat zou kunnen betekenen dat??

Momenteel ben ik onder het zwanger worden wel erg rustig. Volgende week naar de gyn, en heb me er al bij neergelegd dat er voor die tijd toch niks meer gebeurt (behalve ongi worden dan....)

Phoeby, hebben ze niet een echo gedaan? Ja ik heb geen idee wat ze zouden kunnen zien, maar misschien of het vruchtje in de baarmoeder is aangekomen??
Fijn dat je bloedonderzoek helemaal goed was!!
Trouwens, erg vervelend op je werk, kan begrijpen dat het door de crisis niet lekker loopt. Ik werk bij uitkeringsinstantie, precies de omgekeerde wereld. Wij komen om in het werk! Momenteel hebben wij juist vacatures en ook al veel mensen aangenomen.
Voor ons ook wel weer lastig omdat we het druk hebben met werklozen en daarnaast ook nog nieuwe mensen moeten inwerken. Maar goed, ik hoef in ieder geval niet bang te zijn om mijn baan te verliezen!

Manlief heeft vandaag zijn zwemmertjes gebracht. Kreeg niet gelijk uitslag mee, geven ze binnen 3 dagen aan de huisarts door. Hij heeft donderdagochtend een afspraak, wie weet hebben ze het dan al. Vind het reuze spannend! Zal in ieder geval opgelucht zijn als dat goed is.
Dat afwachten iedere keer maar weer is niet leuk hoor!!

Nou ik ga hier weer even verder. Zometeen lekker voor de buis hangen, heerlijk lui!

Fijne avond,
Greetzzz Laura

Terug
Bovenaan