Hallo!!
Zo eindelijk weer even tijd om te reageren!!
En een boel bij te lezen!! haha
Janneke, heerlijke vakantie gehad dus!! Fijn!!! Zo te horen hebben jullie echt genoten! Had al even op je hyves gespeikt, maar geen vakantiefoto's hihi./.. wel schattig shirtje voor vaderdag van Jip!! Cute!!
Ook nog last van je bekken dus, vervelend, hopen dat met een weekje uitrusten en je eiegen fijne/goede bed het beter wordt...
Heerlijk nog een weekje samen met zn drietjes genieten thuis!!
wat is dat verlof omgevlogen vind je niet?? Soms denk ik waar is het gebleven...
En Jip, al gepoept??
Miep, je zit/zat er echt even doorheen dus, herkenbaar hoor!! Met weing slaap kun je ook veel minder hebben... hoe is het nu met je aambeien, hoop dat het snel over gaat. Willem dus ook nog niet helemaal een ritme..
Goed he dat je hebt opgeschreven hoe en wanneer Willem huilt, geeft je misschien wel nieuwe inzichten...
Heb je hem uiteindelijk wakker moeten maken voor de voeding?? Wel lekker he als ze even paar uur slapen, kan je zelf ook even rommelen en beetje tot rust komen!
Als je een keertje tijd hebt plaats je dan nog een foto van het boxkleed?? Ben erg benieuwd namelijk!!
Leuk vaderdagkado!! Origineel, wel jammer dat je verpakking dan zo slecht is!
Yosha, je dieet gaat dus lekker.... fijn en goed hoor!! Vind het nog steeds kanp dat je dat zo goed kan!! Maar je voelt je niet echt happy, balen meid je hoopt dus ongi. nou dan hoop ik met je mee en als dat zo is voel je je niet meer zo beroerd warschijnlijk..
Hoop dat je je snel fitter voelt..
Patricia ja moeilijk he laten huilen, ik moest van de cbarts Jurre toen een uur laten huilen, nou peoh das echt lang hoor! Vond het ook te lang, want hij is ook nog klein. Jurre was toen 6 of 7 weken...
Maar toen hij insliep na 10 minuten voelde het toen wel goed??
Morgen dus nacontrole.. Ben benieuwd wat ze zeggen van je stuit, maar je hebt dus wel t idee dat t beter gaat?? Fijn...
O heerlijk meid nog 12 weken vrij!! Geniet er lekker van want het vliegt voorbij voor je t weet hoor!!
Roos meid voor jou valt het ook allemaal niet mee, begrijpelijk hoor met die vermoeidheid! Robin dus ook erg onrustig nog en s avonds laat slapen...
Met Jurre hebben we dat in die tijd toen ook erg gehad. Is de osteopaat voor jou misschien ook niet een idee?? Daar is jurre echt een stuk rustiger van geworden.. of vind je dat niets?? Wel fijn dat je de voedingen met je man kan delen, dan kan je af en toe even bijslapen op de logeerkamer, wel fijn hoor je ook niets kan je makkelijker doorslapen.
Marijke heerlijk dat de andere meiden groter zijn en je zelf al beetje kunnen helpen! Vinden ze zelf waarschijnlijk ook super!!
Heerlijk bijna zomervakantie, iets rustiger hoef je niet op schoolschema te leven...
stja ijsberen door de kamer, maar ja soms moet je wat wij hebben het ook heel veel gedaan met Jurre en nu eigenlijk nog maar zelden..dus ja niet goed altijd, maar ja hier is t ook vanzelf weer inder geworden... En soms moet je ook aan je eigen slaap/rust denken toch?
Laura lekker kort weekje dus heerlijk, en naar de gyn! Fijn dat ze naar je cyclus gaan kijken...
Lijkt me ook leuker om bij sollicitataiegesprekken te zitten dan te moeten doen!! Ik moet starks ook aan het solliciteren, pfff is zoooo lang geleden, zal echt wel even flink wennen zijn...
Linda dus de afspraak bij de Ka staat, fijn!! wel jammer dat het idd weer een week duurt! Maar je hebt ook wel t idee dat jullie eiegen inspanningen wat loont... fijn!! En dus paar uur in eigen bedje geslapen, heerlijk!
En op je werk weer iets handen uit de mouwen gestoken, was dus wel even leuk!!
San goed hoor dat je voor jezelf kiest!! Ben je ook beetje fit als de bevalling begint. Is wel zo fijn!! Ik was dat niet en dan is het wel zwaarder.
En lekker bezig met het kamertje!! Heerlijk he!!
Nathalie en Pascalle hoe gaat het nu met jullie?? Blijft spanend he!! Leef met jullie mee hoor!!
Yvonnne is jouw verlof al begonnen of bijna??
Ben volgens mij (hoop ik ) niemand vergeten....
Ik ben vandaag bij de BA geweest, was goed gesprek wel. Zal wel op werken uitdraaien, maar niet meteen volledig, das wel fijn om het te kunnen opbouwen. Hij heeft het verhaal aangehoord en wat opties genoemd Hij wil nu met werk en mijn fysio overleggen wat hun vinden en wat de mogelijkheden op het werk zijn en hoe het werk daar tegen over staat. Dus voelt wel goed. Fysio had ik vandaag ook weer, ze was 2 week met vakantie dus was begin juni voor t laatste geweest. Van haar mocht ik wel gaan werken, niet tillen duwen en trekken, maar wel rustig opbouwen, dat vond ze wel. Ik vertelde haar van de ha en de rectokele( = verzakking van achterwand/endeldarm) en ze zei kijk maar op mijn pc wat ik na de vorige keer heb opgeschreven, zij dacht toen ook al aan de rectokele.
Heb nu oefenschema gekregen, want de ha zei elk moment dat kan, maar ze zegt dan kom je nooit uit de cirkel... dus nu schema gehad en verder mn lijf ontspannen.
en wat oefeningen met zo'n stuk stiek (of hoe noem je dat) om schuine buikspieren te trainen.
En ben vanmorgen ongi geworden, eindelijk! Voelt echt als opluchting en t kan zijn dat daarna mn klachten ook iets monjder worden dat de druk down under minder wordt, dus dat hoop ik!
Dus nu even wat comminucatie tussen mij-werk-fysio en arbo en dan ben ik benieuwd wat daar uit komt.
Ik moet 8 juli weer aan t werk, dan is mijn verlog en ouderschapsverlof afgelopen. ook onvoorstelbaar soms denk ik waar is die tijd gebleven!
In sept nog wel 3 week vakantie wel lekker!!
Dan lekker met zn drietjes naar vlieland, kijk ik erg naar uit!!
Linda wanneer gaan jullie op vakantie??
Wimbledon is weer begonnen (tennistoernooi) dus twee weken heerlijk van genieten, jammer dit jaat niet live aanwezig te zijn, maar hoop volgend jaar wel. Mn vriendinnen zijn er vrijdag dus misschien zie ik ze op tv...
En verder lekker genieten van Jurre en t weer. Ondanks de klachten maak ik er wel gewoon wat van, soms even een dip maar daarna ga ik gewoon maar weer vrolijk verder!! Kan niet bij de pakken gaan neer zitten...Jurre gaat volgende week woensdag wennen bij de gastouder, ik geloof dat ik t niets vind, haha had ik niet zo verwacht van mezelf!! Maar goed hij zal t heus naar zijn zin hebben en dat moemnt komt toch...
O vaderdag, Jurre heeft zn papa ook verwend, met een mok met papa is een kanjer en een leuk voorleesboekje mijn papa en ik!!
En natuurlijk ontbijt op bed! was leuk.
tot gauw weer!!
Groetjes marieke