Meiden,
Pascalle, ooh wat een fijn nieuws zeg! En nu maar hopen dat de volgende 6 weken voorbij vliegen...... En fijn dat je moeder met je mee was, voor de ondersteuning.... Goed dat je man overeind is gebleven, zeker met een keer een mooie echo. Fijn dat je over twee weken alweer mag gluren in je buik!!!!
Janneke, ja loslaten is mega moeilijk, al merk ik dat het bij de eerste moeilijker was, dan bij de tweede. Ik ga rustig een tijdje weg, als mijn man thuis is. Ik denk dat iik het ook lastiger ga vinden om mijn meiden naar het kdv te brengen dan naar oma of opa. De vorige keer was Julia ook al 5 maanden toen ik weer moest beginnen, omdat ik ook ouderschapsverlof op had genomen....
Ik vind het fijn te lezen dat je enorm hebt genoten, de laatste 6 weken.... Ja, een emo-achtbaan, daar kun je het goed mee vergelijken, en laat ik ook niet van een achtbaan houden....
Miep, een aambei gaat niet vanzelf weg, hoop dat je er iets op smeert dat het laat verdwijnen, anders ben je nu alleen maar aan het pappen en nathouden....
Naar voor willem dat hij zo onrustig is, dan maak je je vanzelf zorgen hè. Goed dat je alles opschrijft, weet je zeker wat zijn ritme is en of het normaal of niet is...
Linda, het is al zo maandag, kun je je zorgen bij de kinderarts neerleggen. Hoop dat het snel te verhelpen is, wat een gedoe hoor, zielig voor Ayla.
Rijd je alweer op je paarden?
Yvonne, ja je bent de snelste met alles op orde maken voor de bevalling etc..haha. Wat ga je in godsnaam doen als je verlof hebt?
Marijke, hoe was het op het cb? Ik moet volgende week geloof ik...
Yosha, hoe is het nu met je? En mooi $%$$#T%%^^%###$% dat je computer dingen kwijt is, moet je dat dan nu weer zelf ophoesten?
Marieke, ook voor jou houdt het rustige leven op, dus... Nog even en dan weer aan het werk... Ik moest echt even nadenken, wat betekent BA toch??? Ja, heb em....
Is ook wel weer lekker toch? Ik kan er wel naar uitkijken, voor mij geen fulltime huismoeder hoor, iedere dag hetzelfde.....
Hoop dat het je lukt, nu je fysiek er nog niet helemaal bent.... Het heeft er voor jou ook ingehakt hè...
Hier is het rustig,man en kind zijn naar het werk/opa en oma. heb vannacht de fles gegeven en ben daarrna naar zolder gegaan.... We douchen vóór de laatste voeding, werkt wel aardig, ze sliep vannacht vier uur achter elkaar, toen een fles, daarna weer vier uur geslapen. Toen zat haar neus dicht, verkouden. Ja dat is balen, Julia heeft haar aangestoken. Robin drinkt nog steeds per voeding 100cc. 7 á 8 keer. Méér kan ze niet op. Volgende week eens bij cb vragen ....
en Robin lacht al!!! Ik dacht het vorige week al te zien, maar nu doet ze het overduidelijk.... Wat dat betreft is ze een vlotte.
Gister zijn we naar de speeltuin geweest, Julia heeft genoten, Robin ook op haar manier... Ze was erg wakker... Ik heb het hele stuk gewandeld ernaartoe, 20 min, pffff.. Mijn zus met Julia met de auto, ben terug maar met de auto gegaan.
Ik voel me vandaag best goed, ga straks lopend naar de winkels, vind het zo warm in de auto, deze heeft geen airco... Neusspray voor Robin halen....
Fijne dag!
Gr Roos