Heej!!
Ayla heeft weer van 21:00 tot 6u geslapen!! Ongelooflijk.
Helaas is overdag echt moeilijk. Ze valt dus letterlijk na de laatste fles om. Die wilde ze gisteravond om 20:30 al hebben. 2 uur na die ervoor.
Nu ligt ze in ons bed te slapen, tussen kussens. Hopelijk tot 10u ofzo. Dan heeft ze al heel wat ueren te pakken.
Niek is net opgehaald voor de psz. Een vriendin van mij heeft hem meegenomen. Lekker handig.
Kga zo ff de paardeboxen vast uitmesten en douchen.
@ Marijke: wat een gevlieg he, kindjes naar school en Noor moeten meeslepen. Vreselijk vind ik dat. Gelukkig bijna vakantie.
Hoe gaat het met je lichaam???
En ook Noor al echte meisjeskleertjes aan. Zo schattig. Ayla heeft eigenlijk veel te veel. Maar ik krijg ook veel.
@ Roos: hoe ist meid???? Ook Robin is alweer 5 weken oud. Krijgen jullie wat regelmaat?? Julia heeft ook bijna vakantie.
@ Janneke: je hebt Jip z'n 1e ochtend kdvb overleefd, bikkel
Bijna jarig dus, gezellig hoor. Voor het eerst als mama. Moet je maandag aan het werk??
@ Pascale: ben je weer geland op aarde na de echo????
@ nathalie: hoe gaat het meis???
@ Yvonne: ook jij bijna vakantie, heerlijk vooruitzicht. Fijn dat het zo goed met je gaat.
@ marieke: je hebt een goed gesprek met de BA gehad dus. Fijn! Voor jou komt je werkdatum ook in zicht. Spannend hoor Jurre voor het eerst naar de gastouder. Komt ook helemaal goed. Je zult merken dat je het leuk vindt om weer aan het werk te zijn.
Wij gaan naar Frankrijk op vakantie: Franse Alpen. Mits het met Ayla beter gaat.
De nachten gaan nu super, echter overdag niet.
Jij hebt je 1e ongi nu pas?? Ik heb hem ook nog niet gehad..................
@ Miep: hoe ist met Willem??? Ik ben benieuwd wat het CB ervan maakt.
Ik ga me maar even wat nuttig maken......
Grtz Linda