We gaan ervoor part VI

Hi meiden,

even kort want we gaan zo ontbijten. Manlief is verse broodjes halen. Vanmiddag gaan we met ons ventje zwemmen in de Thermen hier. Ben heeeel benieuwd. Video gaat mee uiteraard. Gister was t uiteindelijk nog supermooi weer dus lekker gewandeld en met een liftje naar boven, zaten op 2050 meter. Daar Jip de fles gegeven, wat n mooi gebied en geweldig uitzicht hadden we. Daarna had Jip hele middag verder geslapen dus wij lekker op terrasje aan de pro secco. Vannacht heeft ie weer goed geslapen van 20.30-7.30uur.
Moet zeggen dat t ons 100% meevalt om   met zo'n ukkie op vakantie te zijn! Jip is ook wel erg makkelijk moet ik zeggen en slaapt supergoed. We genieten volop en Jip ook volgens mij. Vandaag is t weer dus iets minder maar droog. Morgen en overmorgen zon zon zon, jammie!
Hebben veel gewandeld laatste dagen en jammere is wel dat ik meer last heb van mn bekken. Vandaag dus maar eens even geen kilometers wandelen...

Pascale: jeeeeetje meid ik leef met je mee, wat vreselijk spannend!

Yosha: nog steeds geen nieuws? Pffff lastig voor je. Hopelijk heb j snel duidelijkheid!

Yvonne: klinkt goed! Ben zeker bourgondier....

Laura: hopelijk kan de gyn je verder helpen deze week. Eindelijk is de afspraak deze week!

Ladies ik ga aan tafel!
Greets

Hoi meiden,

Ik kom nu maar ff langs waaien, maar wilde graag reageren op Yosha en Pascale.
Vanaaf kom ik uitgebreider terug.

Yosha, meid zeg. Getsiederrie. Wat is dit nu toch weer dat je niet ongi bent geworden maar ook geen postieve test hebt?
Balen, balen en nogeens balen.
Ik hoopte het vorige week zo ontzettend met je mee dat je misschien wel zwanger zou zijn en ik had er zelfs wel een goed gevoel bij.
Ik ben zo benieuwd wat het zou kunnen zijn.
Al je hoop op zwanger zijn is wel weg nu he?
Hopelijk kan de gyn je er vanmiddag een verklaring voor geven en anders misschien doormiddel van onderzoek kijken hoe dit nu komt.
Praat iniedergeval maar lekker met je gyn want daar knap je meestal weer wel van op he.
Dikke knuff van mij.

Pascale, meissie wat een onzekerheid.
Ik las je stukje en dacht: shit nee toch he!!
Gelukkig was je later op de avond weer wat rustiger en is het bij het ene drupje bloed gebleven.
Toch weet ik als geen ander hoe kl*te je jezelf gister gevoeld hebt.
Gaat het vandaag weer iets beter met je?
Het is en blijft zo ontzettend spannend he.
Gistermiddag kreeg ik ook weer zo een raar gevoel over me en krampen en ik ook gelijk aan borsten voelen en die voelde minder gespannen dus ik ook weer in de stress.
Gisteravond was ik weer wat rustiger en deden me borsten me toch een partij pijn. Ongelooflijk zoals ze ook opgezet waren.
De klachten die komen en gaan zeggen dus niks maar wij zijn zo gespannen over onze hele zwangerschap dat we bijvoorbaad al denken dat als onze borsten minder gevoelig zijn dat het dan fout gaat.
Meid, ik wilde zo graag dat ik je goede raad kon geven over hoe rustig te blijven en hoe je er vertrouwen in zou kunnen blijven houden, maar ik kan het niet want ik weet het zelf ook niet.
Hier maar lekker veel van je afschrijven. Mooie en minder mooie momenten.
Je krijgt een hele leuke drukke week verder dus genoeg afleiding.
Kop op!!!

Nou meiden vanmiddag om half 3 mag ik voor een echo.
Volgens mijn eigen berekening zou ik nu 5,5 week zijn maar dat kan ook minder zijn hoor.
En ja ik weet het dat er nog weinig te zien is maar toen ik de verloskundige vorige week sprak en zij me de datum van vandaag of van 24 juni gaf om langs te komen vroeg ik haar zelf wat ze me zou aanraden.
Ze zei dat er 24 juni zeker iets te zien moet zijn dus dat ik dan wel veel meer duidelijheid zou hebben over hoe en wat maar ze zei ook dat als ze zeker wist dat er nu vandaag niks te zien zou kunnen zijn dat ze me dan niet langs zou laten komen dus ik wacht het vanmiddag gewoon af.
ga er niet vanuit dat we een hartje gaan horen maar hopelijk kan ze wel al zien of er uberhaubt wat zit en zoja of dat goed zit.
Ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe het geweest is.

Ik ga nu stoppen en even lekker rommelen in en om huis.
Gaat de tijd hopelijk wat sneller.

Fijne dag meiden

Liefs, Nathalie

Hey meiden,

Ik reageer even kort. Ga zo bijlezen en mssn kom ik later vandaag ff bij jullie terug.
Het gaat niet zo goed hier. Ayla blijft onrustig, slaapt slecht, huilt veel - lees gillen krijsen af en toe  (als we haar niet oppakken en bij ons houden zeker zo'n 15 uur per dag).
We hebben diverse symptomen op een rijtje gezet en denken toch dat ze mssn last heeft van een verborgen reflux. Dat betekend dat zij geen voeding eruit spuugt maar dat de voeding wel binnen blijft. Echter komt de voeding wel omhoog waardoor het maagzuur de slokdarm aantast en dat doet natuurlijk zeer.
We zijn sinds gisteren  eerst overgestapt op speciale voeding (friso comfort) en hebben haar bedje heel schuin staan. Vooralsnog geen verbetering, maar we moeten het een paar dagen de tijd geven. Veranderd er niks dan gaan we eind deze week naar de huisarts. Zo kan het echt niet langer.
Ik zie er tegenop om alleen thuis te zijn, ga niet weg omdat Ayla zoveel mogelijk rust nodig heeft, we hebben geen enkel ritme en bovendien worden we gewoon heel verdrietig van zo'n huilend klein meiske. Genieten is er dus niet echt bij.
We staan machteloos, alles wil je doen, maar niks lijkt echt te werken.

Grtz Linda

Linda he meissie toch!! Kan me voorstellen dat dit moeijlijk is!! Jurre is ook een tijd zo geweest, je voelt je zooo machteloos en je weet niet meer wat je moet doen.
Dochertje van mn vriendin die is drie weken ouder als Jurre heeft ook verborgen reflux, slecht drinken ed. Die heeft twee weken in t ziekenhuis gelegen, hoefde niet hoor ze mochten het ook thuis proberen maar dat zag mn vriendin niet zitten, maar ze heeft zantax gekregen en daar reageerde ze goed op. Dat was tegen het maagzuur.
Niet te lang mee blijven lopen hoor!! Zou gewoon bij de ha aan de bel trekken, kunnen ze voor t weekend misschien wel wat voor haar doen....
zielig he die kleintjes dan, en voor jullie zeker ook!! Hou vol!! Dikke knuf!!!

nathalie spannend vanmiddag!!!Ik hoop zo dat je er wat duidelijkehid door krijgt!!
Janneke heeft ook volgens mij een vroege echo rond die tijd gehad...
Bij mij zeiden ze dat een duidelijke vruchtzak ook vaak al een goed teken is...
Laat je t ons weten!! Denk aan je ook voor jou dikke knuf!

Pascale he ook voor jou moeilijke tijden!! Pff moet ook niet meevalllen, ik vomnd na 1 mk de eerste twaalf weken en eigenlijk 20 al zenuwslopend, laat staan in jouw geval!!
Gelukkig voelde je daarna weer beter fijn, maar up en down zullen komen...ze zijn herkenbaar en het frusterende is dat alleen geduld helpt nu, maar o zo moeilijk!!
Een ook voor jou een virutuele knuf!! Hou vol!!

Laura, bijna je sfspraak, best spannend, ondanks dat ze niet meteen van alles zullen ondernemen toch wel spannend wat wel!! Ik hoop echt zoooo dat ze jullie kunnen helpen!! Denk aan je!! Knuf!!
Later dacht ik ook, nee annen ligt daar niet in de buurt! Bst leuk plaatsje, leuke omgeveing ook daar!

Janneke jouw vakantie klinkt heerlijk!
Fijn dat jullie ook zulk lekker weer hebben en dat Jip het zo goed doet!!
Kunnen jullie ook lekker relaxen!!
Dus je voelt je bekken wel!! Wel voorzichtig doen he!!

Yosha ben benieuwd wat de gyn zegt/zei!!
Hoop wat duidelijkheid voor jou!!

Yvonne was reportage bij fotograaf dus geen idee of die op hyves kunnen, kon de vorige keer niet, dus duurt even!!
Lekker joh dat je je zo goed voelt!!

Jurre slaapt lekker dus ik ga ook beetje rustg aan doen, wel beetje opruimen, manlief moest lat beginnen dus had de late voeding gedaan fijn kon ik slapen.... werd ik alleen om half 1 wakker liggen dromen! kletsnat van t zweet, was geen leuke droom, maar wat weet ik niet meer, was wel weer jammer, kon ik eindelijk eens lange nacht slapen, na ja.. t weekend maar weer.
wel gezellig vanmorgen waren we keer met zn drietjes...
Vanmochtend even bij vriendin langs geweest dus nu weer rust voor mn bekken, straks even liggen want alleen daarmee ontlast ik het echt!
weing plannen verder, t weer is hier nog lekker zonnetje schijnt!

Kom vanaaf nog weer even langs of er al nieuws is van sommige meiden!
Groetjes! Marieke

Hey meiden,

Ik wordt vanmiddag teruggebeld door de VK van CB, we moeten toch die kant maar op............. Ik voel me zwaar klote met zo'n verdrietig meisje in huis......................

Nu ff reageren:

@ Nathalie: jij zit nu waarschijnlijk bij de gyn en krijg je een echo. Ik ben heeeeeeeeeel benieuwd hoe het gaat en wat ze al hebben kunnen zien!!

@ Yosha: nog steeds geen ongi. Heel raar en ook geen + test. Goed van je dat je weer naar de gyn gaat. Ik kan me echt voorstellen dat alle hoop op zwangerschap nu wel weg is. Hopelijk zet je ongi snel door.

@ Pascalle: ooh meis, wat spannend!!! Hoe moet je ontspannen............ tja wist ik het ook maar dan had ik er voor mijzelf op dit moment ook wat aan;-)
Gelukkig heb je afleiding en veel steuin van je man.

@ Laura: ooooooooooh, grrrrrrrr de ongi volop doorgebroken dus! En weer zo'n korte cycles. Bijna naar de gyn. Afwachten. Al denk ik ook niet dat ze direct een pasklare oplossing of antwoord voor je hebben. Je klinkt zelf ook erg nuchter. De MMM is in elk geval in werking gezet.

Meiden ik denk aan jullie alle 4!! De ene wacht met smart op ongi/bloed en de ander wil uiteraard geen druppel zien.

Mijn meiske huilt, ik ga erheen.

Grtz Linda

He meiden,

daar was ik even snel.....heb net de gyn gesproken....hij was er eigenlijk heel gelaten onder en maakte geen paniek ofzo...dus we hebben afgesproken dat ik nu nog 3 weken wacht (jajaja das heeeeeel lang!!) en hij verwacht dan wel dat ik ongesteld ben geworden....zo niet dan rond 7 juli terug op poli en dan gaat ie onderzoeken doen....ben er dus niets mee opgeschoten, maar wilde eigenlijk ook niet te veel aandringen want hij staat me nu altijd netjes te woord en belt keurig terug en ben bang als je te veel gaat pushen dat ie  dan niet meer zo meewerkt....haha Oh ja hij gaf ook aan dat het best door die paar weken pil kan komen dat je lichaam ontregelt is....

Dus eigenlijk ben ik nog net zover als vanmorgen....haha. Nou ja probeer het hele gebeuren maar weer eens  naast me neer  te leggen...

gr Yosha  

Hi meiden,

Nathalie: hoe was je echo? Ben erg benieuwd, hopelijk was er iets te zien wat jullie hoop kan geven! Ik had een echo met 5 weken en 4 dagen, was alleen een boontje te zien. Precies een week later zagen we een knipperlichtje, een hartje dus.

Yosha: jeetje dat dat eventueel door 2 weken pil slikken kan komen, balen! Hoe zit het met je klachten dan? Nou ook al heb jij geen hoop meer, blijf stiekem voor je duimen hoor!! ;-)

Pascale: hoe gaat ie nu? Kan best dat ik 2 verhalen door elkaar haalde, was jij dat dan San die op eigen baan moest solliciteren?
Heb je je mailadres al aan Laura gestuurd en heb je Hyves?

Linda: ohhh meid heb met je te doen, een hele dikke knuffel vanuit Oostenrijk! Wat onwijs vervelend... Goed dat je aan de baan hebt getrokkenk, 15uur per dag huilen is echt too much!! Verborgen reflux, je hoort het best vaak maar hoop in ieder geval dat het huilen sowieso stukken minder wordt. Denk aan je!

Laura: flink ongi dus! Balen, maar je zag t al aankomen.

Roos: fijn dat het goed gaat met kleine Robin! En leuk dat je onze site hebt gezien en dus de foto's van Jip.

Marieke: wat een leuk kado van die fotosessie! Ben erg benieuwd. Jij dus ook nog niet heel erg mobiel.

Vanmiddag gaan zwemmen. Jip was er helemaal stil van maar was erg ontspannen. Leuk om te zien! Wil binnenkort ook naar babyzwemmen gaan thuis. Na een uur stonden we weer buiten, mannetje sliep onderweg naar t appartement al in de draagzak bij zijn papa. Wat een ideaal ding, die draagzak trouwens. Daarna heb ik hele middag op de bank gelegen, toch best last van mijn bekken. Balen! Manlief is lekker in de weer en op pad geweest met Jip en is nu aan t koken. Morgen wordt t mooi weer, gaan we wrs dagje weg met de auto naar een dorp of stad hier in de buurt. Maandag na de vakantie ga ik sowieso naar mijn fysio, komt nu erg goed uit.

Ladies tot gauw.
Lfs Janneke

Goeiemiddag!

@Yosha: hmm nog niks mee opgeschoten dus. Zou wel balen zijn als het van die 2 weken pil komt! En weeeeeeeeeeer afwachten. Oh wat is dat toch iedere keer weer drama hè!! We wachten al zoooooo lang!!

@Linda: jee dat is wel heel erg met Ayla dus, dat had ik tot je berichtje vanmorgen nog niet echt begrepen. Niek reageert daar zeker ook op met aandacht trekken en vervelend doen. Dan is het helemaal feest thuis....
Hoop dat de huisarts/CB je kan helpen, want dit moet over, is niet uit te houden natuurlijk!

@Nathalie: jij al nieuws??

@Janneke: lekker aan het genieten dus van jullie vakantie! Heerlijk hoor. Ik moet nog even voordat het zover is....

@Marieke: jij hebt ook nog lang last van je lichaam. Erg vervelend! Op deze manier kan je straks echt nog niet aan het werk hoor! Heb je al contact gehad met de bedrijfsarts?

@Pascale: gelukkig, jij klinkt ook weer wat positiever! Wat moet het moeilijk zijn om vertrouwen te blijven houden!
Oh ja, ik was vergeten mijn mailadres door te geven: 75laura.smit@gmail.com en dan kun je ook bij onze Hyves.

Verder geen nieuws hier.  Net bij de pedicure geweest. M'n voeten zijn weer zomerklaar hihi. En een flink fel kleurtje er op, leuk! Nu alleen nog bruine voeten krijgen haha!

Doeii!

Groetjes Laura

Terug
Bovenaan