weer terug na miskraam

Hoi Silke,

Ik ben ongesteld geworden. Echt balen hoor. Vooral ook omdat m'n vriendje tijdens m'n volgende eisprong in het buitenland zit,  het is echt precies 4 dagen nadat hij weggaat. Dus dat wordt sowieso een gemiste kans ...

Ik moet zeggen dat ik het de laatste week of zo ook wel moeilijk heb gehad. Als ik gewoon zwanger was gebleven was ik nu 13 weken geweest en dan had iedereen het nu geweten en dan had je het daar allemaal over gehad en dat vind ik nu gewoon heel moeilijk. Dan denk ik: verdorie waarom is het nou fout gegaan. En ik wil zo graag! Terwijl ik heus wel weet dat ik niks te klagen heb, want we zitten pas in ronde 5, maar dat verlangen is er gewoon en ik kan het niet wegstoppen.

Hoe gaat het met jou?

Liefs dreamgirl

hoi hoi

dreamgirl balen dat je ongesteld bent geworden zeg.
het lijkt me best wel zwaar dat je vriend straks ook nog weg is omdat je dan meteen weer een hele maand moet wachten.
ik heb het ook hoor van nu was ik anders 16 weken of 17 weken zwanger geweest en had ik al een buikje gehad maar ik probeer het van me af te zetten en me zelf niet gek te maken.
ik ben zelf vandaag ineens weer ongesteld geworden terwijl ik dat pas 23 jan had moeten worden dus ik snap er even hellemaal niks meer van.
deze week moest ik mijn ei hebben dus druk geklust maar vandaag ineens weer dit baal   hier zo van ik wil graag verder maar voor mijn gevoel kan dat nu steeds niet.
meid ik wens je veel sterkte als je vriend straks weg is .

liefs silke

Voor jou ook balen dat je ongesteld bent geworden zeg. Ook vervelend dat je cyclus dus zo in de war is, dan weet je helemaal niet waar je op kunt rekenen.

Ik vind het zo fijn om hier met iemand te praten die hetzelfde voelt. Ik voel me soms ook zo'n zeur, maar ik kan het soms gewoon niet goed van me afzetten. En dan voel ik me zo machteloos. Maar gewoon het idee dat er een kindje was en dat het nu weg is, is en blijft gewoon klote. Het lijkt ook juist of het erg wordt elke keer dat ik weer ongesteld wordt. En ik weet heus wel dat het helemaal nog niet zo lang geleden is en dat het heus wel goed komt. Maar je gaat er ook soort op rekenen, toen was het ook heel snel raak, dus ik verwachtte stiekem toch ergens dat dat nu weer zo zou zijn. Maar je kunt de natuur niet sturen he. Misschien is het ook wel even goed dat deze maand bij voorbaat een gemiste kans is, dan hoef ik me even niet druk te maken over dagen en eisprongen en NOD's (vooral na die eisprong vind ik het vreselijk, het aftellen tot je NOD ...).

Jij ook veel sterkte met je cyclus, misschien dat je met ovulatietesten je eisprong een beetje kunt uitvogelen. Ik zou het ook niet meer weten als ik jou was.

Ik zal niet dagelijks op het forum zijn, maar ik houd dit topic in de gaten. In al die andere topics zitten vaak zoveel mensen dat ik de draad kwijt raak...

Liefs dreamgirl

hoi hoi

ik had net een heel verhaal getypt maar was in eens weg????????

ik zit zelf ook niet meer elke dag op het forum hoor want ik probeer er niet te erg mee bezig te zijn maar ik vindt het toch fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.
net na de miskraam vroegen mensen nog wel hoe het met me ging en kon zo mijn verhaal wel kwijt maar er word nu nooit meer na gevraagd.
en om er zelf nou steeds over te beginnen dan voel ik me idd weer een zeur.

ik heb zelf 24 ovulatie testen besteld van  sensitest eens kijken of ik er zo weer wat overzicht in kan krijgen.kunnen we ook iets gerichter klussen
mijn ongi verloopt ook heel raar eergisteren geworden gister was het bijna weg en vandaag is het weer in alle hevigheid terug.
ik heb de verloskundige gebeld en die zei dat het vaak voorkomt na een miskraam.
ik wil gewoon zo graag weer zwanger zijn een kindje in mijn buik hebben dat ik het soms moeilijk vind om het allemaal maar te accepteren en af tewachten ook al heb ik geen keuze ik kan er hellaas niks aan veranderen.
is jou cyclus wel weer normaal?

ik ga maar weer eens even wat doen in huis voor dat ik weer achter de computer blijf hangen.

liefs silke

Hai,

Mijn cyclus is wel normaal, meestal 27 dagen. Alleen nu was ik wel wat minder ongesteld dan de vorige keren,  Nu schoot  meteen door m'n hoofd: ben toch zwanger omdat eht anders is dan anders, maar die gedachte heb ik meteen maar weer uitgeschakeld want ik weet toch heus wel dat dat niet zo is.

Ik probeer er ook wat losser mee om te gaan, maar jeetje wat is dat moeilijk. Ik denk de hele dag aan baby's .... Maar ik hoef nu niet te zenuwen naar m'n volgende NOD want het gaat 'm deze maand zo ie zo niet worden dus, en dat gezenuw zal ik niet missen!

Jij maar weer op naar je ei dan. Met zoveel ovulatietesten moet je die zeker weten te vinden hi hi!

Liefs dreamgirl

Hallo,
Ik ben net nieuw en heb het forum net ontdekt. Helaas heb ik net als jullie ook een miskraam bij 11 wkn gehad op 26 november. Wist ook niet dat het zoveel impact kon hebben. Ben al wel weer keurig ongi geworden. Ik ben deze week nog bij de dokter geweest, heb nogal last van buikpijn links onderin. Waarschijnlijk is het mn eierstok. Dus krijg ik binnenkort een vaginale echocopie. Ben heel erg benieuwd.
Nu denk ik zelf, dat ik weer zwanger ben (of misschien denk ik dat omdat ik het te graag wil, of er te veel mee bezig ben) Last van mn borsten, eetbuien, pukkeltjes.
Ben zo benieuwd. Moet nog een paar dagen afwachten. 21 januari zou dan mijn nod zijn.
Groeten,
Jade

hallo allemaal,

heb net dit forum ondekt en me aangemeld.
helaas heb ik vlak voor kerst ook een miskraam gehad met 6wkn
met de echo nog het hartje zien kloppen maar die vrouw vond het al iets aan de kleine kant.
de volgende dag zette de miskraam door en heb ik het kindje verloren.
ben er een tijdje erg ondersteboven van geweest maar nu al wel weer druk aan het klussen. op dit moment zit ik echt te twijvelen. 19e moet ik ongi worden. heb vreselijk veel last van mn borsten en soms ook een tikkeltje misselijk.. afwachten dus!

gentell.

Hoi,

@ Jade en Gentell, wat naar dat jullie ook een miskraam hebben gehad. Het is nu wel weer spannend voor jullie allebei of niet? Een vaginale echoscopie klinkt niet prettig, wat is het precies?

Succes meiden, Silke hoe is het met jou?

Liefs dreamgirl

Terug
Bovenaan