Wens: zwanger in 2021

Hi allemaal ik lees ook mee met dit topic!
Fijn om verhalen te delen. Ik zit in ronde 2 voor ons 2e kindje. Deze maand voor het eerst ovulatie testen van CB aan het gebruiken. Nu CD16 en nog geen ei gevonden met testen wel rekbaar helder cervix slijm gehad afgelopen dagen en nu is het vooral waterig en nauwelijks nog rekbaar. Spannend allemaal dus.
Cyclus is na stoppen met BV nog niet super regelmatig maar ong tussen 28 en 32 dagen nu mijn NOD 26 januari. Dit mag op het lijstje erbij hoor, leuk!

Liefs
 
Hi allemaal, ik ben ook nieuw in dit topic. Ik ben 30 mij man 33 en we zitten nu in ronde 4 voor ons 2 kindje. Mijn NOD is de 18e.
Onze 1ste is al bijna 3 jaar en prematuur geboren, hierom hebben we besloten er een groter leeftijdsverschil tussen te laten. Zodat hij het hopelijk iets beter begrijpt mocht deze zwangerschap ook niet voorspoedig verlopen. Ik zelf merk wel dat ik het wel een flink verschil vindt worden inmiddels. 2 jaar was altijd mijn ideaalbeeld. Maar manlief wilde helaas niet eerder. Dus nu maar hopen dat het snel raak mag zijn haha. 
 
CJS, geen probleem hoor, ik vatte het zeker niet aanvallend op! Ik schoot gewoon snel in een conclusie, terwijl ik je na het lezen van jouw bericht heel goed kon begrijpen. ??
Wat goed dat je een concreet plan van aanpak van haar gekregen hebt, wat specifiek voor jouw PCOS effectief zou moeten zijn! Hoe duidelijker hoe beter denk ik? Ik hoop dat het goed werkt voor je! Komt vast goed, je gaat er in ieder geval met goede motivatie in!

Ja ik begrijp idd dat het heftig is als je goed nieuws om je heen ziet en het bij jezelf uitblijft. ? Op een gegeven moment wil je zelf ook gewoon aan de beurt zijn.. Ik hoop dat je in deze groep snel aan de beurt bent CJS!

Hai Leyy, welkom! Ik heb je in de post toegevoegd! Spannend, je bent ook al bijna bij je NOD!

Hai JessieJM, welkom! Je staat erbij! Nee hoor, is zeker niet gek! Jij kent je lijf het beste, en niet iedereen test al positief met een vroege test. Ik duim voor je!

Wat leuk, al die nieuwe namen er weer bij! Gezellig!

Hai Liefs van, welkom! Lastig zeg, het verschil in cervixslijm vs ovulatie test. Ik zou zeggen dat je afscheiding toch ook wel een betrouwbare indicator is. Ik heb je erbij gezet!

Hai Herfstbaby, welkom! Oh dat is spannend geweest, je vorige zwangerschap. Onzekere tijd geweest denk ik. Wat fijn te horen dat je zoontje inmiddels alweer 3 is ???? Spannend! We gaan voor een snel positief bericht!

Haha volgens mij heb ik iedereen ? Als ik iemand ben vergeten, trek dan maar gewoon aan de bel hoor! Is niet expres!

Gezellig zo!
 
herfstbaby, hoeveel te vroeg is je zoontje geboren als ik vragen mag? En hebben ze er een reden voor gevonden? Ons zoontje kwam ook te vroeg, had een scheurtje in mijn vliezen, maar de bevalling kwam niet op gang. Toen bleek dat ik een bacterie bij me droeg moest hij er toch uit.. maar of de bacterie de oorzaak is weten ze niet. Voor mij geldt in elk geval dat bij een eventuele nieuwe zwangerschap er geen extra risico op vroeggeboorte is. Sowieso goed om te lezen dat wereldwijd er minder baby’s te vroeg geboren vanwege de lockdowns. Is COVID-19 toch ergens goed voor.
vanmorgen een vroege zwangerschapstest eraan gewaagd (iets met ongeduldig) helaas negatief... mag van mezelf niet meer testen tenzij ik zaterdag mijn NOD gemist heb.. 
Wordt een spannende week met al die NOD’s kort achter elkaar! 
 
Spannend @herfstbaby!ik duim met je mee. Onze eerste is nu 1.5 jaar en snap dat je dat gevoel dus hebt dat je ze dicht op elkaar zou willen. Lijkt mij dus ook heel leuk, al is het gewoon mega leuk als het überhaupt mag lukken ook als er meer leeftijd tussen zit. Op bepaalde vlakken ook weer makkelijker misschien....



@covo mijn cervixslijm was vanmorgen toch weer helder en rekbaar dus ik denk toch dat mn ei nog moet springen. Ben ook enorm opgeblazen en een harde buik.. dat is vaak ook als er wat op spanning staat dus tot nu toe klopt het allemaal nog. M'n app zegt een eisprong over 2 dagen, heb nog 2 ovu testen liggen dus hopen dat ik hem vang morgen of overmorgen. Twijfel of ik anders nog een setje moet halen.



Meer dames die CB ovus testen doen? Nog geen smiley maar de streep was vanmorgen wel veel donkerder dan de afgelopen dagen, al werkt CB wel echt met de smiley en niet met strepen natuurlijk...
 
Ik gebruik die van cb ook, liefs van.
Ben dit gaan doen na de miskraam om te zien hoe mn cyclus loopt en of ik wel een positieve test krijg. Gelukkig is dat tot op heden zo.

Op 2 januari had ik weer een smiley.... hadden het op oud en nieuw en op 2 januari gezellig gemaakt, dus wie weet hebben we geluk.

Wat is het toch super spannend bij iedereen?? bij velen van ons weten we komende week hopelijk meer.
 
Oh dat gaat goed komen Liefs van! Fijn!

Ik heb mijn NOD 2 dagen opgeschoven. Ik keek naar m’n kalender en kwam erachter dat het niet klopte. Ik verwacht de 15e of 16e. Dus ik wil graag proberen het hele weekend mijn menstruatie af te wachten.

Vind het nu toch wel spannend worden!
 
Terug
Bovenaan