Wens: zwanger in 2021

Haha Neeltjeeee, ik denk ook hoor wat doe ik mezelf aan met dat vroeg testen. Beter wachten maar het is allemaal zo spannend! Daar ben ik sowieso te ongeduldig voor. 
En SteefEef, inderdaad! Dit is wel een hele fijne manier om ervaringen te delen en elkaar door het wachten heen te slepen. 
 
@neeltjeee ik heb een te zwakke baarmoedermond. Hierdoor begonnen de weeën met 27 weken en had ik nog 2 cm bmm ipv de minimale 5 cm. Die weeën zijn toen geremd, maar omdat alles onrustig bleef moest ik bedrust. Vanaf 32 weken had ik nog een kleine cm bmm over en met 34 weken braken mijn vliezen en toen was hij er ook met 5 uurtjes. 
Kans op herhaling is groot, maar volgende keer loop ik wel gelijk medische en stop ik eerder met werken. Vorige keer ben ik ondanks dat ik zo'n buikpijn had gewoon doorgelopen en doorgewerkt als verpleegkundige. Iedereen zei ja kramp en buikpijn hoort erbij, dat zijn je banden en ik geloofde dat. 
Ik hoop gewoon de volgende keer die 37 weken te halen en we staan er ook positief in :)
 
 
Neeltje ik wil ook steeds testen ben erg ongeduldig en heb een goed gevoel deze keer maar ik durf niet ben toch bang als het negatief is dat ik ongesteld word deze week masr ook omdat we al meer dan 20 negatieve test hebben gezien en 2 positief maar 1 dus daarna ongesteld en 1× 3dagen positief en bloedtest positief masr wel licht bloedverlies bij de echo zou ik 7w+2 zijn masr was niks te zien van een zwangerschap dat was een behoorlijke domper om dst we niet voorbereid waren op dit bericht later nagevraagd bij een andere arts en die zei dat het een miskraam was geweest masr dat je paar dagen daarna nog steeds positief test omdat het hcg nog in je bloed zit en dat hadden ze dus eerst niet gezegd nu heel onzeker om toch vroeg te testen masr eigenlijk ook geen geduld ?
 
Herfstbaby, fijn dat je het tot 34 weken hebt kunnen rekken! En zoals je zegt, nu weten ze ervan en kunnen ze je beter in de gaten houden. 37 weken is een mooie tijd! :)
JessieJM als je er te ongeduldig voor bent, heb je dan ook al een vroeg test gedaan? Ik bedoel als 12-1 je NOD is, dat is al bijna toch? Dan zou ik er wel een restje aan durven wagen, haha. Ben benieuwd of je je ingehouden hebt en uiteraard benieuwd naar de uitslag. Ik hoop op positief nieuws voor je!
 
@Neeltjeeee, ja ik heb er gisteren een gedaan, maar die was negatief. En mijn cyclus is onregelmatig (25 - 35 dagen) , dus wacht nu even paar dagen. Wel nog steeds misselijk, dus goede hoop. 
 
Terug
Bovenaan