Wens: zwanger in 2021

Welkom gebruiker! Is het een idee om jouw gebruikersnaam te wijzigen zodat we jouw verhaal ook makkelijk kunnen volgen??
 
Ik heb altijd een best regelmatige cyclus van 25/26 dagen, maar ik lees op dit forum zoveel voorbeelden van cyclussen die ineens heel erg afwijken! Komt dat misschien omdat we er zo mee bezig zijn? Ik ben daardoor zo bang dat ik nu reken op eenzelfde cyclus, en straks mijn eisprong met 4 dagen heb gemist ofzo ???‍♀️ Dat ik vrijdag/zaterdag (ik twijfelde welke van de twee mijn eisprong was) reken op mijn NOD, negatief test en teleurgesteld ben, terwijl mijn werkelijke NOD pas 3 dagen later is.. Als dat echt zo blijkt te zijn denk ik dat ik misschien toch ook weer ovulatietesten ga gebruiken. Geeft toch iets meer zekerheid.Hai

Hai Gebruiker, welkom! Ik heb je toegevoegd in de postupdate, spannend! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Helemaal mee eens SteefEef! Ik lees andere topics ook mee (zonder te reageren), en zag vandaag daar een positieve test voorbij komen. Ik word daar zo vrolijk van!

 
Dat zou kunnen CoVo, geen idee. Kan me voorstellen dat het spanning geeft en dat dat invloed heeft op je cyclus. Anderzijds denk ik dat als je bijvoorbeeld al maanden een regelmatige cyclus hebt, je er bijna niet naast kan zitten.

Ik hoop in ieder geval dat je snel meer duidelijkheid hebt deze maand. En een ovulatietest gebruiken kan nooit kwaad. Al merkte ik zelf wel, dat dat bij mij ook wat onzekerheid gaf. Zeker in het begin, na de miskraam met een onregelmatige cyclus. Ik houd eea nu ook bij in een app, en die komt tot nu toe nog aardig overeen met alles (menstruatie, eisprong)
 
Ja een app gebruik ik ook idd. Vind ik ook fijn om symptomen in te schrijven. Niet zozeer in de hoop dat ze wat betekenen, maar vooral zodat ik terug kan kijken en kan zien dat ik dezelfde symptomen waarschijnlijk krijg, ongeacht de uitkomst. Dat houdt me wat nuchterder merk ik.

Mag ik vragen hoe ver jij was toen je je miskraam kreeg SteefEef?

Nee ik heb heel bewust geen testen in huis ?? Ik test pas na mijn NOD. Eigenlijk heb ik met mezelf afgesproken dat ik het hele weekend wil afwachten of mijn menstruatie doorbreekt, en maandag pas test als dat niet zo is. Ik vind de teleurstelling van een witte test altijd zo moeilijk. Dat kan makkelijk mijn hele dag beïnvloeden. Maar dat zeg ik nu heel stoer, ik heb zo’n voornemen nog nooit kunnen waarmaken ???
 
Dat mag zeker. Ik was 7 weken zwanger, bij de echo kwamen we er achter. De eerste echo was 50/50 omdat er een minimale hartslag te zien was. Niet lang daarna kreeg ik een bloeding en bij de volgende echo was te zien dat het mis was. Ik heb toen nog 4 weken gewacht of het zelf kwam, uiteindelijk toch medicatie gebruikt.

Toen dachten we dat alles weg was, controle echo liet alleen slijmvlies zien. Echter heb ik pas eind september echt het vruchtzakje verloren. Door de lange nasleep hebben we toen even een break genomen.

Haha slim CoVo. Dat volhouden kan je wel. Gewoon lekker hier van je afschrijven en leuke dingen gaan doen. Voor je het weet zit je op de dagen van of na je NOD ?
 
Wat leuk en gezellig dat er zoveel meiden in deze topic zitten spannen de nod komen nu wel erg dichtbij mollievier wat spannend wanneer ga je testen ? Ik wilde eigenlijk vandaag al gaan testen met een vroege test masr kwam erachter dat mijn pregnyl nog niet uit mijn lichaam is en dat pas maandag is dus ik moet nog even wachten tot maandag ga dan testen denk ik maar wil het eigenlijk proberen na de 15e maar ik heb best een goed gevoel over deze poging in het ziekenhuis maar misschien hoop ik dat ook wel gewoon en voel ik daarom alles omdat we anders een nieuw traject in moeten en naar een ander ziekenhuis 
 
Oh joh wat een nasleep. En wat heb je na je eerste echo in spanning gezeten. Wat sterk van je dat je zelf hebt afgewacht tot het los kwam, ik kon dat niet bij mijn eerste vroege miskraam. Ik heb na mijn echo bij 9 weken toen gelijk voor een curettage gekozen. Ik wilde dat het uit mijn lichaam was. ? Ik kon moeilijk met de gedachte omgaan dat een niet levend vruchtje in mijn baarmoeder bleef zitten. Kon je er misschien juist rust in vinden om je lichaam de kans te geven het los te laten?

Spannend om daarna weer te beginnen hé?

Hai Caroline! Spannend! Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt! Voelt het anders voor jou dan de vorige rondes?
 
Terug
Bovenaan