Wens: zwanger in 2021

Oh Caroline ik weet zo goed hoe jij je voelt. Onzeker maakt je dat hé! En die negatieve testen... ??‍♀️ Iedere keer weer een kleine klap in je gezicht, dat je er idd bang voor wordt een test te doen.
Ik hoop echt dat je goed zit met je gevoel, en het raak is deze maand!

Haha ik weet 100% zeker dat als ik testen in huis zou hebben, ik ook al eerder zou beginnen met testen. Snap de ongeduldigheid helemaal! ?
 
Veel dames hun NOD Deze week! Hebben jullie geduld of zijn er ook sommige die vroeg testen? Verder nog opmerkelijke klachten of een gevoel die zegt dat je wel/niet zwanger zou kunnen zijn? Ik ben heel benieuwd ! Ik heb nu 2 dagen met vlagen krampen in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden. 
 
Wat spannend, voor heel veel meiden komt de nod er alweer aan, ik duim voor jullie allemaal!! 
Nog even een vraag.. Ik merkte eerder altijd cervixslijm op bij mezelf. Maar de laatste maanden is dat minder geworden. Verandert dat steeds wat ofzo? 
@Covo. Je kan mijn nod op 23 januari zetten. Voelde vandaag ineens steken en heb een enorm positieve ovulatietest. Geen idee wat er  nou gaande was daar binnen de afgelopen weken maar ik ben blij dat ik weer weet waar ik nu in mn cyclus zit. 
 
 
Mijn laatste menstruatie met spiraaltje begint op gang te komen. Ik heb zo een gek onrustig gevoel vandaag, ik kan niet goed plaatsen waar het vandaan komt. Ik ben super zenuwachtig voor vrijdag voor de verwijdering. Maar dat kan ook gewoon door de hormonen komen want ik ben vaak niet zo heel happy als ik ongesteld ben. Ben wel benieuwd wat de impact hiervan gaat zijn op mijn cyclus en menstruatie. Als er hier dames zijn die een koperspiraaltje hadden, ervaringen zijn altijd welkom :)
Ik duim voor diegene die deze week hun NOD hebben! 
 
Ik denk geregeld dat ik iets voel, van lichte rugpijn, tot lichte steken in mijn buik, tot opgeblazen of heel moe en koud, maar als ik heel eerlijk ben, ben ik aan het zoeken. Ik voel eigenlijk niets noemenswaardig. ? En zo eerlijk ga ik maar gewoon tegen mezelf zijn heb ik me voorgenomen. Anders ben ik echt in staat mezelf helemaal gek te praten haha.

Mandarijntje, aangepast! Fijn! Ietsje meer zekerheid! Mijn cervixslijm is de ene maand heel betrouwbaar, de andere maand minder. Dat is ook een reden waarom ik toch twijfel om weer ovulatietesten te gaan gebruiken. ?

Kat, ben je zenuwachtig voor de behandeling van het verwijderen, of voor het feit dat het betekent dat je daarna de stap naar jullie kinderwens gaat zetten? (Ik bedoel dit niet verkeerd, ik twijfel soms of ik het goed begrijp en vraag het dan liever ?)
Ik heb zelf een hormoonspiraaltje gehad, en de werkelijke verwijdering was echt zo gebeurd. Het plaatsen vond ik erg pijnlijk, maar het verwijderen was helemaal niet vervelend of pijnlijk. Hij was eruit voor ik er erg in had!
 
Ik denk een mix, het zetten deed bij mij super veel pijn maar eerder psychologisch want dat was voor mij een heel trauma. Compleet ander verhaal maar daardoor heb ik nu wel weer wat stress. Gelukkig heb ik nu een andere gynae. Mijn vriend is gelukkig nog chill nu. Hopelijk ben ik na vrijdag ook weer rustig. 
 
@covo gelukkig maar! Heb gister als een gek gepuzzeld met een week menu dus ben benieuwd of ik resultaat ga zien.. kan in ieder geval niet wachten.. 
 
@mandarijntje ik heb alleen in de eerste 2 maanden echt een klodder slijm gehad. Verder merk ik weinig verschil. Ben blij dat ik ernaast temp en ovutesten doe dat vind ik zelf een stuk makkelijker werken. Wel fijn dat je een duidelijke ovutest had! Nu maar duimen!!
 
Spannend voor alle meiden met een nod deze week! Ik duim voor jullie! 
 
Hier een k*tdag! M’n broertje en schoonzus kwamen vertellen dat ze in verwachting zijn van een tweede.. was een aangename verrassing voor hunzelf en sneller dan verwacht.. heel leuk voor hen natuurlijk maar ook tegelijk zo frustrerend en verdrietig voor onszelf.. m’n man zegt er geen last van te hebben, maar ik heb het gevoel dat ik dan maar alle emoties voor ons allebei voel.. ben er verdrietig van, voel me tegelijk schuldig daarover en wil me er overheen zetten maar het lukt me even niet.. 
 
Wat vervelend zeg!
Ik kan natuurlijk alleen vanuit mijn eigen ervaring spreken, bij mij was het verwijderen echt niets in vergelijking met het plaatsen. Ik hoop dat dat je deels wat gerust stelt. En je moet maar zo denken: je hoeft het nog maar 1x te doen voorlopig, eruit is eruit ? Daarna kan je het even achter je laten en je lekker focussen op de volgende stap.

Fijn dat je vriend rustiger is, dat scheelt misschien al een deel. Als het straks vrijdag geweest is hoop ik dat je opgelucht bent dat het achter de rug is!
 
Terug
Bovenaan