Wens: zwanger in 2021

@Kinderwens  Ik had vanaf ovulatie direct klachten. Begon vooral met krampen en steken in mijn liezen. Maar ook verkoudheidsklachren en het koud hebben had ik al direct de eerste week. Ik wist eigenlijk direct dat ik zwanger was. En test was ook heel vroeg positief 5 dagen voor NOD. 

@MTH Dat heb ik dus ook! Ik slaap normaal echt graag en lang en diep. Maar nu wil ik wel vroeg gaan slapen en overdag ook maar ik word zo vroeg wakker rond 5 uur en val gewoon niet meer in slaap. Word snachts ook vaak wakker. 

Oo dames, wat maak ik mezelf gek! 

Ik lees dat je dus rond dezelfde tijd als je menstruatie ook een innestelingsbloeding kan hebben. Afgelopen woensdag werd ik in de middag niet lekker en voelde me misselijk en duizelig, heb toe ook ineens moeten overgeven. En nu dus 3 dagen later heb ik deze bruine afscheiding met een heel klein beetje rood erdoor. Was ook een beetje slijmerig. 

Klopt het dat dit in innestelingsbloeding zou kunnen zijn? En kan het misschien daardoor komen dat ik vannochtend een negatieve test had? 

Jeetje maak mezelf helemaal gek. Kan alleen maar afwachten of dit door gaat breken.. 

Kinderwens, je bent theoretisch zwanger vanaf de innesteling. Het is mogelijk iets van de ovulatie te merken, maar symptomen van voor de innesteling kunnen nog niet van een veranderende hormoonhuishouding komen. De zwangerschapshormonen komen pas op gang zodra de innesteling lukt. De kans op een goede innesteling is 50/50, ongeacht een geslaagde bevruchting, dus voor die tijd is het nog heel fragiel. Dus als je een vroege innesteling hebt, is het mogelijk al vroeg symptomen te krijgen. Gemiddeld ligt de innesteling volgens mij tussen de 8e en 10e dag? Het eitje heeft er volgens mij sowieso een week voor nodig om je baarmoeder te bereiken, dus voor 8DPO kunnen symptomen eigenlijk nog niet van een eventuele zwangerschap zijn.Ik kreeg langzaam rugpijn en werd moe vanaf ongeveer 10DPO, en testte op 12DPO positief met best al een donkere test. Dus als je direct vanaf de innesteling een flinke hoeveelheid hormonen aanmaakt, kun je dit wel vroeg merken idd. Spannend!

Baby uit liefde, het kan. Dat zou betekenen dat je een late innesteling gehad hebt, anders zou je op je NOD eigenlijk wel positief moeten testen. Het bruinverlies kan ook idd een aankomende menstruatie zijn, lastig he! Maak jezelf niet te gek meid, we weten allemaal ontzettend goed hoe het voelt en is, super ingewikkeld om je hoofd koel te houden!

MTH, ik voel me best ok. Wel iedere dag misselijk maar niet tot overgeven aan toe. Ik slaap ook slecht, maar dat komt met name omdat ik hiervoor melatonine nam en dit nu niet meer doe omdat het wordt afgeraden. Heel jammer, nu kom ik slechter in slaap. Overdag ontzettend moe, maar savonds niet kunnen slapen ?

Hi CoVo, bedankt voor je uitleg! Ik probeer het los te laten en wacht de komende dagen af. Het is idd lastig al die gedachtes door je hoofd heen. 

Hoe gaat het met de andere dames waarvan de NOD bijna is? 

Ja is ook supermoeilijk! Je voelt ineens vanalles en bij alles vraag je je af wat het betekent! Ik denk echt dat dat voor iedereen hier geldt! Ik hoop met je mee meid! ?

Babyliefde: ik had dat ook en bij mij is het helaas doorgebroken. Maar wie weet bij jou niet! 
JessieJM: hoe is het bij jou afgelopen? Ik zag dat je een topic had aangemaakt over vroege en lange spotting voor de menstruatie. Ik heb daar twee cyclussen achter elkaar ook al last van. Nu 3 dagen spotting voor mijn menstruatie gisteren echt doorbrak en daarvoor 1 dag spotting, dag niks en daarna menstruatie. Echt lastig om een pijl op te trekken. Hopelijk krijg je wat antwoorden in die topic ;)
We zijn er nog maar 2 maanden mee bezig, maar ik merk dat heel dat zwanger raken een obsessie voor me wordt. Ik denk dat ik daarom wat dingen ga los laten zoals de app en dit forum. Heel fijn dat ik even kon meedoen met jullie, ik heb er veel van geleerd! Maar ik denk dat het het fijnste is om gewoon seks te hebben als we er zin in hebben en dat we wel zien hoe het loopt. We hebben ook net een huis gekocht, dus gelukkig kan ik me nu ergens anders op storten!! 
Heel veel sterkte en succes met alles waarmee jullie bezig zijn! Wie weet kom ik nog even buurten als het gelukt is :)

Goeiemorgen, bij mij is het vannacht doorgebroken. Voel ook aan alles dat ik ongesteld ben geworden. 

Aan de ene kant ben ik heel blij dat mijn cyclus weer is begonnen zo de eerste maand na het stoppen met de pil! 

Ik merk ook dat ik nu anders ongesteld ben. Het ziet er anders uit haha. 

Mijn volgende NOD is 13 maart. 

Kon het niet laten dus toch maar getest. Wilde het eerst als verrassing doen maar mn vriend zag me met een potje richting de badkamer lopen. Hebben hem samen gedaan, timer op 5 minuten gezet, weg gelopen en bij het afgaan van de timer gekeken.

Wat denken jullie indroogstreepje of toch ??

Terug
Bovenaan