Wens: zwanger in 2021

SteefEef ik zie ook duidelijk lijntje hoor!! Proficiat! Hoeveel dagen voor je NOD? Ik ben nu 2 dagen voor mijn NOD...eergisteren getest maar negatief... afwachten dus...

Dank je wel Babyuitliefde!

Allereerst balen dat de menstruatie bij jou is doorgezet. Maar nu weet je wel dat je lichaam inderdaad zelf functioneert en je cyclus op pakt ipv met de pil. Op naar een mooie nieuwe maand met veel geluk, ik duim alvast??

Hier geen idee wanneer het streepje precies kwam. Ik heb de timer aan gezet en we zijn op bed gaan wachten. De test lag in de badkamer en toen de timer bij 5 minuten af ging zijn we gaan kijken.

De vorige zwangerschap was ik er wel bij en verrasde hem er toen mee. Hij vond het nu erg spannend allemaal en wilde ergens anders wachten, prima haha.

Ik wil woensdag nog een test doen, mocht mn menstruatie uit blijven. Dinsdag ben ik een dagje op locatie van werk aan het werk ipv thuis. Vind het dan niet fijn te testen en de deur uit te moeten. Ook wel lekker hoor even een dagje een andere omgeving en mn collegas in real life te zien. Ik vind het allemaal rete spannend en ben nu al bang voor de echo en weer slecht nieuws haha

Dank je wel, AnnekeDBo! Ik zit vandaag of op mn NOD of 2 dagen voor mn NOD.
Vrijdag zo een early test gedaan van kruidvat, had er nog een liggen. Wilde hem toen eigenlijk niet doen omdat ik er wisselende verhalen over lees. Maar had hem toch liggen en ongebruikt weggooien vond ik zonde. Toch zou ik hem nooit meer kopen en gewoon mn nod af wachten en dan/ erna testen. Die was toen negatief dus ging / ga er vanuit mn menstruatie zou komen. Vandaag dan met de 2v5 getest en die geeft dit aan.

Steefeef, bedankt! We gaan met volle moed ronde 2 in. Ben eigenlijk heel opgelucht nu alles weer werkt haha. 

Spannende tijd voor jullie! Maar rede tot blijheid! Wellicht is je tweede test een stuk donkerder! 

Ja hoor SteefEef, ik zie hem zeker! Dit is geen indroogstreepje denk ik hoor! Wat fijn!

Voorzichtig gefeliciteerd!!

Terug
Bovenaan