Wens: zwanger in 2021

Spannend!!! De test van vandaag ziet er in elk geval echt goed uit! Mooi valentijncadeau voor jullie! ?
Ik duim mee voor een donkere test woensdag! 
Ik heb vrijdag getest met early test van de action, was echt duidelijk negatief... maar zoals ik al zei is dit onze eerste ronde dus zou wel heel snel zijn. Ik probeer dus gewoon af te wachten.
Ik voel zowat steekjes in onderbuik en lies nu en dan en valt me vooral op dat ik sterker reukvermogen heb! Ik voel me algemeen beetje "vreemd"... maar na al die jaren aan de pil zal dat wellicht wel daar mee te maken hebben.

Wanneer is je NOD AnnekeDBo?

Ik hoop voor je dat de test ongelijk had en de "symptomen" een mooie eerste teken zijn voor positief nieuws. Ga je binnenkort nog een keer testen of wacht je tot na je NOD?

Dank je wel, covo! Hopelijk is hij woensdag mooi opgelopen.

Naturelover, heel veel succes en wie weet zien we je nog eens buurten als het gelukt is! Je bent altijd welkom!

Baby uit Liefde, in ieder geval biedt dit wel wat positieve duidelijkheid toch? Je cyclus is redelijk naar verwachting gelopen, wat opzich fijn is na het stoppen met anticonceptie. Dan ga je wat zekerder de volgende maand in. En dan op naar meer geluk! ?

AnnekeDBo, ik heb je op het lijstje erbij gezet! Sorry als ik dat eerder vergeten was ? Bijna bij je NOD, spannend!

Neeltjee hoe is het met jou?

SteefEef, ik vind het echt zo leuk voor je! Het is ook geen tuurstreepje hoor, hij is best al duidelijk! Idd dinsdag of woensdag nog een keer testen en hopen dat hij mooi donkerder wordt! Komt vast goed meid! Nu eerst blij zijn! ?

Hoe is het met de andere meiden?

@Covo mercikes ? is 4de (5de) kindje trouwens... 1ste met mijn huidige partner, wij zijn een nieuw samengesteld gezin en hebben al 4 best grote kids (mijn man 1 zoon en ik 1 dochter en 2 zoontjes) de jongste is 8 jaar dus dit wordt een "snoepkindje" ... na lang twijfelen en praten hebben we de stap gezet om ervoor te gaan, we voelen dat we hier genoeg liefde hebben voor nog zo een kleintje! Iedereen kijkt ernaar uit, ik ben nu 36...is dus sowieso helemaal anders dan die tijd geleden.. alvast 1 ding dat wél hetzelfde is; ik ben ongeduldig ?

@CoVo zo is het. Het is precies gelopen zoals mijn app aangaf. Ik ben ook iets eerder gestopt met de pil (paar dagen) omdat ik al een doorbraakbloeding had. Ze zeggen dat je lichaam dan aangeeft dat het "normaal" ongesteld zou moeten worden. 

Wat moet ik doen als mijn menstruatie maar een paar dagen is? Moet ik dat dan in die app aangeven? Want dat veranderd dan ook het moment van je ovuluatie? 

Terug
Bovenaan