Wens: zwanger in 2021

@Steefeef; Spannend! Hopelijk blijft de menstruatie uit!! Haha ja een soort duidelijk teken zou wel echt heel fijn zijn!
@Baby uit liefde; Balen dat de test negatief was!! Hopelijk snel duidelijkheid en dan het liefst positief natuurlijk!!
@Covo; super fijn dat de echo goed was en de VK zo positief!!
@Jessie; balen zeg!! Hopelijk volgende keer beter!
Bij mij gaat de spanning nu toch wel oplopen hoor! NOD komt nu opeens wel erg dichtbij! Ik ga er volledig vanuit dat ik niet zwanger ben, maar toch blijft het spannend! Hoewel ik wel als ik veel buk enzo steken aan de zijkant in mijn buik kan krijgen wat lijkt op bandenpijn (wat het uiteraard niet kan zijn haha). En veel last gehad van krampen, vermoeidheid, misselijkheid.. maar dat is nu wel weer weg.. ik ga er dus gewoon vanuit dat het te maken heeft met eerste maand zonder anticonceptie en dat je lijf gewoon even anders is daardoor... 

Wat balen jessie ??
@baby uit liefde, je houdt het spannend! 
@steefeef en Jessica, spannend meiden!! De duimen draaien heel hard ?
@covo, ik voel me helemaal prima hoor! Wel wat last van (vr)eetbuien ?. En het enige vervelende is dat ik soms nachten heb dat ik om 3 uur wakker word en gewoon echt niet meer in slaap val. Weet dat ik dat met mijn vorige zwangerschap ook had.. vreselijk irritant is dat naar het plafond gestaar?. Maar mag verder niet klagen. Hoe voel jij je ?

Wat fijn dat het goed gaat MTH! ? de eetbuien lijken me zo erg nog niet maar dat wakker liggen lijkt me vreselijk idd. Weet je waar het door komt? Als ik niet goed slaap helpt meditatie nog wel eens bij mij, gewoon via YouTube of Spotify en je daar op focussen. Hoop voor jou dat je snel weer lekker door kan slapen?

@steefeef, schijnt wel een bekende zwangerschapskwaal te zijn in het eerste trimester. Ik ben normaal namelijk echt een onwijs goede slaper ?. Hoop indd snel weer op volle nachten. Ga je tips eens uitproberen, thnx ?

Pannenkoekplantje, Ben blij dat het goed gaat. Wanneer zijn de zwangerschapskwaaltjes echt begonnen? Het is jullie zo gegunt!
Wat een spannende periode is het wachtbankje toch ook. Ik hoop voor iedereen een postieve test. 
UPDATE: zit nu op 7DPO en ik ben in vlagen misselijk , hoofdpijn, en krampen / steken in mijn buik. Moet voor mijn gevoel ook vaker plassen en ben geiriteerder. Ergens weet ik wel dat dit waarschijnlijk in mijn hoofd zit en ik moet wachten op mijn nod. Maar de afgelopen 2 dagen heb ik het gevoel dat het raak kan zijn. Ben wel bang dat dit de teleurstelling alleen maar groter maakt als het niet zo is. 21e is mijn NOD dus moet nog meer dan een week op de wachtbankje wachten. Vroeger testen heeft denk ik geen nut want er kan nog veel misgaan.

Update vanuit mij, heb net bruine afscheiding met beetje bloed gevonden. Dus denk dat het door gaat breken. Aan de ene kant balen maar aan de andere kant hoop ik ook dat mijn lichaam het weer doet na het slikken van de pil. 

Terug
Bovenaan