Wens: zwanger in 2021

Jaaa wat super fijn covo! Lekker genieten nu he ?

Ik heb sinds begin vd avond steeds het idee dat ik aan het vloeien ben, met een beetje angst steeds naar het toilet maar niks te zien.
Mn nod is of de 14e of de 16e. Heb meer het idee mn menstruatie gaat komen dan dat het raak kan zijn?? we gaan het zien komende dagen

@Covo wat fijn!! Goed dat je zo gehoord word door de verloskundige, nu inderdaad proberen los te laten die zorgen, het worpje doet het goed en groeit en bloeit!! Heerlijk idee.

Hier gaat alles nog goed 3dpo vandaag en voel me prima tot zover dus dat is fijn. Weekend moet ik werken dus genoeg afleiding...

Poe  ik had een hoop bij te lezen! 
Welkom voor de nieuwe meiden! 
@wensje wat balen! ? hopelijk de volgende ronde!  @aikee, wat knap van je! 
@steefeef, ik had dat precies hetzelfde! Steeds naar het toilet omdat ik zeker wist dat ik aan het vloeien was... was uiteindelijk niet zo.. maar je word wel gek van al die gedachtes! Sterkte nog eventjes, ik duim voor positief nieuws?
@covo, snap dat je in de rats zat met bloedverlies hoor. Fijn dat je voor een echo mocht en dat alles goed is ❤ Ik heb volgende week mijn eerste echo.. ben erg benieuwd!   

Nou hier is het doorgebroken. Voelde het gisteren al aankomen. Pijn is vrij intens dit keer. Op naar de volgende ronde. Nieuwe NOD is 14 maart (afhankelijk van wanneer mijn ovulatie is, want cyclus schommelt nog steeds tussen 27 en 32).

Bedankt iedereen! ?

Goed om te horen dat het goed met je gaat Pannenkoekplantje! Staat jouw echo ook al gepland?

Heel fijn te horen dat het jou zo goed lukte deze maand om er relaxter in te staan Liefs van! Klinkt echt heel prettig! Lukt die afleiding in de tweede week ook goed? Dat maakt het nog wat makkelijker denk ik?

SteefEef, ik hoop dat je ongelijk hebt! Stom he dat je iedere maand weer andere dingen kunt voelen die je weer kunnen verbazen. En of ze dan een menstruatie aankondigingen of juist niet..

Ah MTH, bijna je eerste echo! Wat spannend! Hoe gaat het met je?

Ah crap Jessie! Je vreesde er al voor maar toch hoopte ik op vals alarm..

Hoi dames, 

Heb net een test gedaan, maar helaas niks op te zien. Vandaag is mijn NOD maar heb helemaal niet het gevoel dat ik het moet worden. Misschien ben ik nog te vroeg of heb ik nog geen ei gehad deze keer ivm eerste keer stoppen met de pil. 

Ik baal enorm maar aan de andere kant was ik er ook niet vanuit gegaan dat het al raak zou zijn. 

Ga denk ik morgen of over een paar dagen nog een testen voor de zekerheid. 

Jammer Jessie, maar sterk dat je er zo in staat! Houd moed, ik duim mee de volgende rond raak is?

Babyuitliefde, verwarrend he. Ik hoop voor je dat je over een paar dagen positief test?. Deze onduidelijk is echt killing en zo niet grappig meer.

Wat fijn dat het met de dames, die zwanger zijn goed gaat. Wordt daar wel blij van ?

Ik zit nog in spanning. De vorige twee maanden was mn cyclus 29 dagen, dus of ik moet morgen mn menstruatie krijgen of mn cyclus is langer.. ook had ik de vorige twee maanden, een dag voor mn echte menstruatie lichte bloeding (begon met donker en werd na 1 a 2 dagen licht en meer). Tot op heden nog steeds niks, al zit ik iedere keer met spanning op de wc hahahaha. Stond er maar iets op je lichaam gemarkeerd die aangaf of je ongesteld gaat worden of niet ??

Ik ga dit weekend maar lekker in de weer met het huis opruimen, schoonmaken en leuke dingen doen... heb me voorgenomen dat als ik morgen nog niet ongesteld ben, woensdag of donderdag pas test. Omdat ik echt niet weet of mn cyclus 29 dagen of langer is dit keer, maar ook durf ik bijna niet eerder te testen bang voor teleurstelling

Terug
Bovenaan