Jammer Jessie, maar sterk dat je er zo in staat! Houd moed, ik duim mee de volgende rond raak is?
Babyuitliefde, verwarrend he. Ik hoop voor je dat je over een paar dagen positief test?. Deze onduidelijk is echt killing en zo niet grappig meer.
Wat fijn dat het met de dames, die zwanger zijn goed gaat. Wordt daar wel blij van ?
Ik zit nog in spanning. De vorige twee maanden was mn cyclus 29 dagen, dus of ik moet morgen mn menstruatie krijgen of mn cyclus is langer.. ook had ik de vorige twee maanden, een dag voor mn echte menstruatie lichte bloeding (begon met donker en werd na 1 a 2 dagen licht en meer). Tot op heden nog steeds niks, al zit ik iedere keer met spanning op de wc hahahaha. Stond er maar iets op je lichaam gemarkeerd die aangaf of je ongesteld gaat worden of niet ??
Ik ga dit weekend maar lekker in de weer met het huis opruimen, schoonmaken en leuke dingen doen... heb me voorgenomen dat als ik morgen nog niet ongesteld ben, woensdag of donderdag pas test. Omdat ik echt niet weet of mn cyclus 29 dagen of langer is dit keer, maar ook durf ik bijna niet eerder te testen bang voor teleurstelling