Wens: zwanger in 2021

@steefeef voorzichtig gefeliciteerd!! Echt een streep en 5 min is de max tijd dus geen indrooglijn lijkt mij die komt later pas...

@NatureLover hier was het dus ook doorgebroken. Denk dat ik me hetzelfde voel als jij. Ik probeer het nu ook even wat rust te geven (qua gedachten en forum). Ik scheef fanatiek mee in het februari forum, maar sla maart denk ik over (uiteraard niet met het proberen haha). Wij hebben ook net een huis gekocht en ik ben erg druk met mijn werk en afstuderen voor de masteropleiding. Denk dat ik wat uit balans ben. Spotting kan namelijk ook door disbalans in hormonen komen. Maar echt antwoorden heb ik nog niet.. Veel succes bij jullie en wie weet tot ooit ?
@steefeef aaah gefeliciteerd meid! Heel fijn om te lezen ?❤️ ik zie hem duidelijk hoor! 

Jaaa, goed wel goed hoor. Woensdag EIN-DE-LIJK de echo. Ben echt zo benieuwd! Rond week 6 echt wel goed misselijk geweest. Daarna is het een beetje afgezwakt naar een zware kater die dan inmiddels 2,5 week duurt ofzo. ? maar verder klaag ik niet. En uiteraard ontzettend moe. Maja, t hoort erbij ?

@Steefeef; Ik zie hem ook hoor!! Gefeliciteerd!!
@AnnekeDBo; Spannend! Jij ook bijna NOD! Wij zitten ook in onze eerste ronde en herken de klachten die je noemt heel goed! Krampen, steken in mijn liezen, vermoeidheid en bij vlagen ook wel misselijk geweest.. maar ga er nog steeds vanuit dat de menstruatie komt, het zou wel heel snel zijn haha!
@Baby uit liefde; Ergens natuurlijk balen dat het is doorgebroken, maar inderdaad weet je nu wel dat je lichaam het weer oppakt! Hopelijk alsnog snel een positieve test!!
@Neeltjeeee; Oeeh spannend!! Ben benieuwd!! Succes alvast en hopelijk ziet alles er helemaal goed uit!!
Hier nog steeds in spanning! Soms denk ik te voelen dat ik ongesteld ga worden,, maar ik zit ook wel vol in modus zelfbescherming haha! Dus alles wat ik voel is van nou daar komt het! We proberen het gewoon rustig aan te doen en er niet te veel druk op te leggen. Geen ovulatietesten en gewoon seks hebben als we zin hebben. Maar stiekem ben ik wel heeeel erg ongeduldig haha!!

@steefeef, jaaaaa ik zie een lijntje hoor! Voorzichtig gefeliciteerd ?
@baby uit liefde, balen dat het is doorgebroken, maar wel fijn dat het op gang komt! Ik zou indd wel goed je dagen bij houden. Ik ben sowieso een drama met menstruatie, maar toen ik gestopt was met de pil werd ik om de 2 weken ongesteld, dan heb je ook geen eisprong in mijn geval. Dus is wel handig om je cyclus goed in kaart te hebben ?
@covo, vervelend die misselijkheid! Gelukkig geen overgeven, dat lijkt me echt zo vervelend! 
@pannenkoekenplantje , haha vervelend dat niet slapen he. En wel gewoon moe zijn. Hopelijk over een paar weken weer normale nachten?
@annekedbo spannend, bijna nod! Ik ga duimen!! 

Dames…ik heb daarstraks een ovulatietest gedaan, ja ik weet dat dat niet de bedoeling is maar er liggen er hier nog genoeg dus ik dacht…tja waarom niet…en die was dus positief! Ik zit nu dus op 2 dagen voor NOD… gisteren nog negatieve early test van action… 
Ik had op 1/2 en 2/2 zeer duidelijke positieve ovulatietesten en ook op 2/2 ovulatiepijn gevoeld… 
Ik ga morgenochtend dus nog es zo een early testje doen, wie weet…

Terug
Bovenaan