Wens: zwanger in 2021

@pannenkoekplantje , Oke dit zet mij best aan het denken want alle symptonen die je nu opnoemt heb ik de afgelopen dagen. oh ik hoop het zo. Alleen probeer ik wel relastisch te blijven want symptonen zeggen niet altijd alles helaas. Al geeft dit wel een beetje hoop.
@CoVo , Dit is wel een van de redenen waarom ik niet te enthousiast druf te zijn. Al kan het natuurlijk wel zijn dat mijn eisprong eerder is geweest. Ik gebruik nog geen ovaluatie testen en heb een vrij lange cyclus. Ga nu van mijn eisprong uit door het gebruik van een app en de algemene kennis. Ik probeer positief te zijn maar helaas is niks zeker tot je de positieve test in handen hebt. 
@Babyuitliefde , Super naar dat de menstruatie doorgebroken is. Ik hoop en duim met je mee dat het de volgende ronde raak is.
@SteefEef , Gefeliciteerd! Probeer er vertouwen in te hebben. Hopelijk woensdag een mooi oplopende test.
@AnnekeDBo , Ik duim met je mee op een postieve test! Geduld is ook niet mijn sterkste kant. Hoop dat jullie snel een wondertje in jullie armen mogen hebben.
@JessieJM , Ik snap dat het forum soms een beetje een teveel kan worden, Ik hoop voor jullie op goed nieuws binnekort! veel succes :) 
@Neeltjeeee , Super spannend dat je woensdag je eerste echo hebt. Laat je ons weten hoe het is gegaan?

CoVo ik wou foto plaatsen maar lukt me niet...?
Is wel redelijk donkere lijn ja, net ietsje lichter dan de controlestreep maar veel donkerder dan de dagen na mijn ovulatie...

@AnnekeDbo jeetje spannend zeg, hoor vaker dat een ovulatie test ook positief word bij een zwangerschap. Ik duim heel hard voor je!!

Update hier; ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn en stel me erop in dat het niet is gelukt. Ben daardoor best wel ontspannen en wil deze maand eigenlijk geen early test doen maar ja.... haha uiteindelijk zijn de laatste dagen toch vast weer slopend.
Ik voel niet veel bijzonders nu (6dpo) daarom denk ik ook dat het makkelijker te zeggen is tegen mezelf dat het niet raak is. Ik voel immers niks.

Wel heb ik continue warme handen en voeten en merk dat mn lichaamstemperatuur ook wat hoger is dan gemiddeld. Ik meet hem niet maar heb het absoluut niet koud met deze sneeuw dagen. Dus dat is positief voor een innesteling toch?
Nog ruim een week te gaan!!!

https://photos.app.goo.gl/8jiNx4aEUFHU4aL87
Goedemorgen,
Net een early test van Kruidvat gedaan. Kon niet meer wachten haha! Vandaag is mijn NOD.. ik weet niet,, met een beetje creativiteit zie ik wel iets van een horizontale lijn, maar hij is wel heel licht dan.. mocht mijn menstruatie uitblijven, dan ga ik woensdag of donderdag nog een keer testen met clearblue.

Kinderwens, mijn bericht was niet bedoeld om je enthousiasme te temperen hoor. Juist al die symptomen kunnen je helemaal gek maken, en zo onzeker! Maar ’s de hoop en verwachting heel hoog is, zijn we soms in staat om alles aan te zien als een positief teken en kan de teleurstelling zo hard aankomen. Dat maakt dit proces zo slopend. Maar je hebt zeker helemaal gelijk! Ik duim heel hard met je mee!

Wat spannend AnnekedBo! Ik ben benieuwd! Wanneer ga je weer testen?

Haha Jessicaa daar hoef je geen verbeelding voor in te zetten hoor, die lijn staat er gewoon! Gefeliciteerd!!!!

Liefs van, echt heel fijn dat je zo relaxt kan blijven deze maand! Ik hoop dat die laatste week voorbij vliegt voor je!

Terug
Bovenaan