Wens: zwanger in 2021

Ik voel me even zo apart ofzo haha! Ik had mezelf zo aangepraat het is niet raak je zit in je eerste ronde het is het stoppen met de nuvaring waar je last van hebt. Ik zat zo in zelfbeschermingsmodus ofzo dat het kwartje ook nog niet helemaal wil vallen haha! Daarom durfde ik de test ook niet te beoordelen als positief.. Nu maar hopen dat het blijft zitten en mijn menstruatie echt uitblijft! Dan wordt het "echt" ofzo. Durf nog niet helemaal blij te zijn haha! 

https://photos.app.goo.gl/CFb3BskD1AKc9ANu5   Ik ben echt even onzeker. Vanmorgen toch nog een test gedaan en na 4 a 5 minuten kwam er een minuscule tuurstreepje. Ben zo bang dat ik mezelf dit aan zit te praten of dat het foute boel is. Kan wel janken?

SteefEef, de link lijkt het bij mij niet te doen. Misschien dat dat aan mijn telefoon ligt hoor.

Ik snap dat je onzeker wordt hierdoor meid. Hoe moeilijk ook, probeer niet gelijk in conclusies te schieten. Dit voelt echt super hypocriet dat ik dit verkondig want ik ben echt een schoolvoorbeeld van het tegenovergestelde. Ik snap je gevoel supergoed! En het is zo slopend.

Er kunnen redenen zijn waardoor de lijn wat minder duidelijker lijkt vanochtend. Misschien ligt het aan de test, misschien omdat HCG pas na twee of drie dagen hoort te verdubbelen, etc.

Probeer even af te wachten en idd woensdag pas weer te testen. Superlastig.. Van het positieve uit gaan meid.

SteefEef, ik snap je heel goed! Nog even afwachten meid, is idd zo slopend dit! De link werkt bij mij ook niet...
Jesica waauw!! Proficiat!!! ??
Ik heb deze ochtend idd getest met early test van action en zoals steefEef ook omschrijft heb ik als ik lang kijk ook zo een vaag tuurstreepje...ik denk dus dat die wel al feller had moeten zijn met ochtendurine op 1 dag voor NOD, of misschien zijn die action early testjes toch niet zo gevoelig...ah ik weet het niet...ik wacht dus maar weer paar dagen af...

Ik zie echt nog steeds een streep Steefeef! Maar ik snap echt je onzekerheid steefeef! Misschien woensdag nog een keer testen met clearblue digital, ik vind dat net iets fijner als echte bevestiging. Dan staan de woorden er gewoon. 

Terug
Bovenaan