SteefEef, deze link werkt wel. Ik zie zeker nog steeds een streep meid, een echte tuurstreep zou ik het niet noemen. Positief is positief. Als jij je er beter bij voelt, test je vanaf nu gewoon even iedere ochtend om je wat houvast te geven. En als je liever wacht, test je over een paar dagen weer. Zijn gee regels voor, doe wat jou het rustigst maakt e het fijnst voelt ?
AnnekedBo, geldt voor jou ook meid. Een streep is een streep, er zijn geen vaste standaarden van hoe donker een streep wanneer zou moeten zijn, zo rondom je NOD. Iedere vrouw maakt HCG anders aan, en feit is dat het hormoon nu in ieder geval in je systeem zit. Dat is positief nieuws! Nu kijken of de streep gaat oplopen.
Ik duim met jullie mee meiden!
AnnekedBo, geldt voor jou ook meid. Een streep is een streep, er zijn geen vaste standaarden van hoe donker een streep wanneer zou moeten zijn, zo rondom je NOD. Iedere vrouw maakt HCG anders aan, en feit is dat het hormoon nu in ieder geval in je systeem zit. Dat is positief nieuws! Nu kijken of de streep gaat oplopen.
Ik duim met jullie mee meiden!