Wens: zwanger in 2021

SteefEef, deze link werkt wel. Ik zie zeker nog steeds een streep meid, een echte tuurstreep zou ik het niet noemen. Positief is positief. Als jij je er beter bij voelt, test je vanaf nu gewoon even iedere ochtend om je wat houvast te geven. En als je liever wacht, test je over een paar dagen weer. Zijn gee regels voor, doe wat jou het rustigst maakt e het fijnst voelt ?

AnnekedBo, geldt voor jou ook meid. Een streep is een streep, er zijn geen vaste standaarden van hoe donker een streep wanneer zou moeten zijn, zo rondom je NOD. Iedere vrouw maakt HCG anders aan, en feit is dat het hormoon nu in ieder geval in je systeem zit. Dat is positief nieuws! Nu kijken of de streep gaat oplopen.

Ik duim met jullie mee meiden!

Snap het niet haha werkt de 2e link ook niet?

Lastig he Anneke ? zeker met een early test. Hopelijk over een paar dagen dan een echte met een dikke vette knalstreep!
Ik heb de bijsluiter nog eens zitten lezen maar heb alles gedaan wat ik hoorde te doen. De vorige zwangerschap had ik na een paar dagen als eerst mer cb getest, die was gewoon lekker duidelijk met tekst. Heb het nu omgedraaid en ik word echt gek van mezelf.
Dank voor jullie lieve woorden Anneke en covo!❤ ik moet maar afwachten en zien wat woensdag gaat doen. Heb net een cb besteld, eens zien wat die dan aan gaat geven

Dank jullie wel lieve meiden, voor de opbeurende woorden❤ echt fijn om hier te mogen delen.

Ik ga vandaag mn gedachten proberen te verzetten, morgen lekker een dagje op het werk en dan woensdag zien wat er gebeurd.

Steefeef ik zie toch echt een streep hoef ik niet voor te turen hoor?
Annekbo spannende dagen nog voor jou maar lijkt de goede kant op te gaan 
Gefeliciteerd Jessicaa nu lekker proberen er van te genieten 
Liefs van voor jou ook spannend dus 
Weer wat positieve testen erbij super leuk genieten dames van dit wondertje in jullie buik ???

Zo lief al die reacties hier! Ik ga misschien straks nog es langs kruidvat tss werk door...amai dat wachten ?
SteefEef ik zie echt duidelijk lijntje bij jou hoor!!! ?

Wauw meiden wat een nieuwsberichten! ?
@jessica, zonder verbeelding, mooie streep! Gefeliciteerd ?. Fijn dat het zo snel al is!

@steefeef zie ook nog steeds een streep?

@steefeef ik zie de streep ook echt nog hoor!! En zeker geen tuurstreep!!

@jessicaa jaaa duidelijk! Heel leuk voorzichtig gefeliciteerd hoor.

@AnnekeDbo wat spannend voor jou zeg, ik hoor niet zulke denderende verhalen over action testen en uberhaupt early testen…. Wellicht is kruitvat 2v5 beter om te proberen, immers zit je 1 dag voor NOD dan zou die het ook wel moeten opikken…

Hoe gaat het met de andere dames op het wachtbankje???

Terug
Bovenaan