Wens: zwanger in 2021

Hè aikee balen zeg. Inderdaad lekker' onduidelijk zo half bruin half bloed zonder kramp..
April klinkt inderdaad vrij lang nog ? langer dan 39 dagen zal de volgende cyclus in ieder geval vast niet zijn. Vaak hoor je dat hij binnen redelijk weinig cyclussen weer terug naar normaal is. 
Ik ben nu op dag 32, normaal 29. Maar ik ga dus uit van dat het ook nog wel twee weken kan gaan duren. Heb je ook geen eisprong gemerkt deze ronde?
Liefs van balen zeg

@zwanger Yes; jammer! :( Met goede moed op naar volgende ronde! Toch altijd heel lastig die teleurstelling door te moeten he...
@Jessicaa; Met mij alles goed. Ik zit nu op CD 8 dus niks speciaal te melden ;) Ik ga volgende week terug met de ovutesten beginnen...Ik had op 16 en 17 februari mijn mensturatie, was wel vreemd dat het zo "licht" was en kort duurde maar ik las dat er wel meerdere vrouwen zijn die dit hadden in de eerste ronde na jarenlang pil-gebruik.  

Hoi hier niet veel te melden wil.alleen  even zeggen tegen de dames die naar de volgende ronde gaan even flink balen en alle emoties even laten gaan en dan weer vol goede moed naar de volgende ronde had trouwens goede hoop bij sommige dames zo zonde dat het dan toch niet doorzet hopen dat  maart een positieve maand word bij ons word dat april in elk geval dus nog even geduld voor ons? 

Hoi dames, 

Wat veel berichten zeg! Jamer voor de dames die weer ongesteld zijn geworden! Ik duim voor jullie! 

Deze week is mijn vruchtbare week, dus wij kunnen weer met veel liefde aan de slag.

Vind het allemaal zo spannend, zwanger worden. Ben altijd rieel geweest en weet dat het een wonder is mocht je zwanger raken. Maar nu we zelf zijn begonnen besef ik pas echt dat het niet zomaar raak is. Dit is pas ronde 2 en maak me totaal geen zorgen. Maar toch, hoop dat alles natuurlijk kan verlopen en dat het niet al te lang duurt. 

13 maart is mijn NOD. 

Mijn volgende NOD zal ong 25 maart zijn.
Moet enorm mn best doen om niet te gaan dwalen met de gedachte of er iet mis is waardoor het nog niet is gelukt. Ondanks dat het pas ronde 3 is nu die is mislukt voelt het echt balen.

Baby uit liefde dan lopen wij nu gelijk op. Ik verwacht mijn NOD 14 maart. Ook ik ben nu in afwachting van mijn eisprong 
Liefs van echt bijzonder is het eigenlijk he.. Wanneer het wel lukt om zwanger te worden. Besef ik me ook steeds meer. Ik ken je gevoel. Wij zitten nu in ronde 4 en ik had ook al allerlei twijfels, wat natuurlijk nog nergens op slaat. Moet zeggen dat het nu wel oke gaat, maar dat kan in de wachtweken zo weer omslaan ? succes meid! Komt vast wel goed ?

Hai allemaal! Ik ben weer een tijdje afwezig geweest, omdat ik moest wachten op mijn ovulatie en ik er in de tussentijd niet al teveel mee bezig wilde zijn. Inmiddels beginnen de streepjes op de ovulatietesten zichtbaarder te worden en ik verwacht mijn eisprong morgen/vrijdag. Mijn NOD zal net als bij Baby uit Liefde & JessieJM rond 14 maart zijn. Heel spannend!

Terug
Bovenaan