Wens: zwanger in 2021

Ik zie hem ook hoor! Spannend! Komende dagen nog even verder testen om te zien of hij oploopt.

Alvast heeeel voorzichtig gefeliciteerd! ❤️
 
Yes, voorzichtig gefeliciteerd AliceinWonderland!
Ik ben stiekem zo blij met jullie. Vooral omdat het mezelf minder gek maakt ? omdat we allemaal zo graag willen. Onszelf gek denken en ALLE symptomen voelen.
Wat ik me nog af vraag, delen alle mannen de gedachtes en vooral test momentjes... of keren we dan toch in onszelf? Ik moet zeggen dat ik wel vertel wat ik bijv voel of dat ik denk dat het gelukt is. Een negatieve test deel ik ook. Maar als ik bijv weet dat ik te vroeg test en t negatief is... ik zo af en toe ook een extra testje “voor mezelf houd” herkenbaar?
 
Hee allemaal, ik schrijf ook graag mee ?
 
met ovulatietesten 22 december mijn eisprong gevonden, nod was vrijdag 8 januari maar tot op heden nog niet ongesteld! 
Wel al anderhalve week krampen en een paar keer een beetje bruinverlies, maar daarmee stopte het ook weer. Vorige week ontzettend last gehad van gevoelige (en soms hele warme) borsten maar dat is inmiddels ook weer gestopt.. al zo'n 4x getest nu, maar blijft negatief! ?
inmiddels ben ik wel een beetje klaar met hopen, laat me maar gewoon ongesteld worden dan.. dan kunnen we weer verder ?
 
groetjes! 
 
 
 
Ik vraag soms aan mn vriend of hij denkt of het gelukt is of niet. Hij denkt van niet, om ook geen valse hoop te krijgen. Hij zei vd week nog dat ik maar een testje moet doen, heb aangegeven dat dat nog te vroeg is en pas na eventueel uitblijven menstruatie dit weekend wil testen.

We hebben het er verder niet veel over, puur om er niet de nadruk op te leggen en we wel zien wanneer het zover is.

Mocht ik bijvoorbeeld wel mn menstruatie krijgen of negatief testen, heb ik het er uiteraard wel met hem over.

Ik denk zelf dat het voor mannen ook anders is, zij voelen niks. Wij ervaren elke "pijn" en vragen ons dan af wat zou het zijn. Al denk ik dat het delen met elkaar, zonder te overanalyseren, goed is voor beide. Hij wordt er dan ook meer bij betrokken
 
Voor mij een beetje hetzelfde. Ik deel met jullie meer dan met hem, met name omdat het voor jullie gewoon makkelijker te begrijpen is. Alles wat ik voel hou ik voor mezelf, ik denk ik dat zelf ook makkelijker vind. Maar als ik echt het idee zou hebben dat het raak is, zou ik dat zeker met hem bespreken. Een negatieve vroege test zou ik denk ik voor mezelf houden. Maar als ik ga testen vanaf mijn NOD, neem ik hem wel mee in hoe het gaat. Hij vraagt er ook wel naar hoor, hij is er ook wel mee bezig, op zijn manier.

Komende zaterdag hebben we datenight. Zou een mooi cadeautje zijn, een positieve test. Maar ik had me voorgenomen het hele weekend af te wachten ??

Welkom Wishfull! Gezellig! Wat irritant die onzekerheid en onduidelijkheid! Met name omdat je toch ovulatietesten gebruikt hebt, dan verwacht je niet een aantal dagen overtijd te zijn terwijl je negatief test. ? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Ik heb je toegevoegd aan het lijstje. Voor nu heb ik je NOD gewoon even op 8-01 laten staan.
 
thanks! Komende dagen ga ik idd blijven testen om te kijken of het oploopt. Ben heel benieuwd! Mijn vriend is hoogsensitief en voelt dus veel wat ik ook voel, hij is er daardoor toch automatisch meer bij betrokken omdat hij soms eerder doorheeft waar ik last van heb dan ikzelf. Klinkt misschien stom voor sommige maar het heeft zich al vaak bewezen. 
 
Terug
Bovenaan