Wens: zwanger in 2021

Spannend allemaal ik heb vanmorgen mijn lading hormonen opgehaald in het ziekenhuis dus weer een stapje dichterbij de ivf ben nu 1,5 week aan de pil nu nog 2,5 week en dan beginnen duurt zo lang voor mijn gevoel maar gelukkig volgende week weer aan het werk dus afleiding genoeg dan gaat het snel en is het al maart pff zo geen geduld ????

Spannend Carolinerkj! zijn die hormonen voor de celstimulatie? Wel fijn dat het 'treintje' nu weer aan het rijden is en je weer wat perspectief krijgt. Hopelijk gaat de tijd snel voor je gevoel :) 

Ah jammer Liefs van. Ik hoopte op beter nieuws. Ik denk dat je twijfels heel logisch zijn hoor, maar nog niet nodig. Neem even je tijd ervan te balen, en dan volgende maand weer in. ??

Aikee, heeft je menstruatie doorgezet? Het is logisch dat je baalt hoor! Hoe nuchter je er ook in wil staan, en dat bewonder ik aan jou, maar toch blijft het een intensief proces waar een grote wens achter zit. ?‍♀️ Dus je vormt toch een bepaalde verwachting, of hoop op zijn minst, en als je lichaam dan onberekenbaar is zoals jouw situatie heb je weinig meer om aan vast te houden. Ik zou daar gek van worden! Ik hoop dat je menstruatie is doorgezet en je cyclus weer regulier op gang komt. Ik gun het je van harte dat het de komende maanden overzichtelijker wordt, met hopelijk snel weer goed nieuws. ❤

SteefEef, hoe is het met jou?

Zwanger Yes, jammer van de menstruatie maar wel een fijne cyclus! Op naar volgende maand!

Ha Caroline! Fijn dat alles bij jou weer in gang is. Spannend de komende weken! Heb je er een goed gevoel bij?

Fijn Marlies! Dan gaat het beginnen! ?

Covo, ik vind het altijd zo attent hoe jij het lezen van alle bericht bij houdt en hoe je naar een ieder vraagt. 

Hoe is het met jou? En Neeltjee en alle andere zwangere dames? 

Spannend Caroline, fijn idee en gevoel lijkt het me nu jullie weer wat stappen hierin kunnen zetten ? 

Ik wissel nog erg in emoties. Ken mezelf echt totaal niet hierin, dus ben er ook verbaasd over. Heb een soort spanning ofzo over me heen. Ik denk dat ik de afgelopen keer zo gefocust was op zwanger worden en het willen lukken. Alles komt er nu even af en kan ik van me af zetten. Gisteren veel gehuild, niet goed bezig kunnen zijn met werk. Vandaag ging beter  had weer een dagje op locatie kunnen werken ipv thuis. Altijd fijn! Het gaat daardoor beter met me, maar ook doordat ik de druk niet meer wil voelen van wanneer is de eisprong dus dan "moeten" we het doen. Gewoon lekker genieten van elkaar en als blijkt dat het gelukt is, fingers heel hard gekruist dat het een blijvertje is. Daar heb ik nog wel steeds angst voor, dat het weer mis gaat. Dat moet ik nog even los zien te laten.

JessieJm ja heb en nee heb decapeptyl dasr moet ik 13 maart mee beginnen en dan ook nog de pil tot 16 maart dan moet ik doorspitten tot de echo op 25 maart en deze legt de cyclus helemaal stil en kom je in de overgang daarna moet ik ook menopur gaan spuiten dat hoor ik gelijk bij de echo en die stimuleert de follikel groei dan heb ik nog utrogestan dat ken ik niet waarvoor die is en nog peptyl daar stimuleer je de eisprong mee vanochtend toch maar even gevraagd hoe het allemaal zat heb een schema met filmpje gehad maar even weer duidelijkheid is wel fijn dus stuurde al naar mijn vriendinnen dat Jakob zijn lol op kan met zijn vrouw en de extra hormonen?maar goed dat hij de hele week weg is dan merkt hij er niet zoveel van ?

Jeetje Carolinerkj wat een lading aan middelen! Nou maar extra lief voor jezelf zijn de komende tijd. Haha het omgaan met jouw hormonen is het minst wat hij kan doen toch? 
Hier weer even fijn nieuws. Ik had het idee dat mijn lichaam ook wat ontregelt was qua hormonen. Had een vrij late eisprong vorige ronde en een week lang spotting voorafgaand aan mijn menstruatie. Ik had wat gelezen over teunisbloemolie, dus daar ben ik mee begonnen vanaf CD1. En nu is vandaag gewoon al mijn LH-piek. Waarschijnlijk morgen dus mijn ei-sprong (op CD14). Volgens het boekje, dus wie weet komt het allemaal nog wel goed. CoVo dat betekent dat mijn NOD waarschijnlijk op 11 maart al is. Kun jij dit aanpassen? 

Onder de noemer maak je zelf lekker gek ? zien jullie op de onderste testsstrip ook een héél licht streepje of ben ik gewoon scheel? Ter verduidelijking: de bovenste test is van vorige ronde waarbij de zwangerschap helaas niet heeft doorgezet.. Heb hem even gebruikt als vergelijkingsmateriaal. -3 vandaag, 9/10 DPO. Early test van Sensitest gebruikt.
https://ibb.co/qDprzZf

Mlg weet niet of ik een echt streepje zie of dat het schaduw is zou over paar dagen nog eens testen kijken of hij dan meer opvalt 
JessieJM dat is wel fijn dat de cyclus korter is geworden daarmee en gelukkig hebben we geen ruzies door de hormonen ?hij zegt steeds als je wil stoppen dat het teveel word moet je het zeggen het is jou lichaam ik hoef alleen maar een potje te vullen klaar jij moet er veel meer voor doen we zitten er relaxt in gelukkig 
Hoe gaat het met jou covo nog last van de kwaaltjes of gaan die alweer wat weg?
Knuffeltjee goed dat je even geen testen doet ik vind dat het  spontaan veel minder stress geeft ervaar dat nu ook zit aan de pil.dus kan niks gebeuren dus zijn er niet mee bezig en dat is zo fijn om er niet bij na te denken even geen spanning van wel.of  niet raak 

Terug
Bovenaan